Heheh. Dat was me ook wel eens opgevallen. Bovenbeen buitenkant groeit als de neten, binnenkant moet ik echt zwaar aan pullen met lunges , maar het begint een beetje te komen nu daar ook gelukkig.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
niks mis met je poten hoor, goeie aanhechtingen .. die van mij zijn exact t zelfde wat ik zo zie
kuiten groeien bij mij echt minimaal lol.. soms zie je van die DYEL dwergen... en die hebben echt ziek dikke kuiten lolquote:Op zondag 16 maart 2014 19:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Heheh. Dat was me ook wel eens opgevallen. Bovenbeen buitenkant groeit als de neten, binnenkant moet ik echt zwaar aan pullen met lunges , maar het begint een beetje te komen nu daar ook gelukkig.
Kuiten doe ik nu 3x perweek maarblijft moeilijk
Okay, dus de binnenkant is de voorkant van je hammie?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:35 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
kuiten groeien bij mij echt minimaal lol..
hamstrings(oftewelook gedeelte binnenkant) zijn bij mij ook echt extreem gegroeid in jaar tijd... dankzij lunges, glute ham raises en romanian deadlifts..
en gewoon low bar squats en deadlifts uiteraard![]()
een gedeelte van de hammie geeft idd ook dikte aan de binnenkant ja, voel maar s met je handen en dan spannenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Okay, dus de binnenkant is de voorkant van je hammie?
Kan die romanian's dan nog eens proberen.
Maar ze moeten niet nog korter worden want dan kan ik straks niet meer lopen
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:35 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
soms zie je van die DYEL dwergen... en die hebben echt ziek dikke kuiten lol
mensen met dikke kuiten hebben heel vaak een lage aanhechting, en mensen met dunnere kuiten een hogere aanhechting.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, als je dikke kuiten wilt moet je gaan tennissen of fucking dik worden voor een paar jaar.Maar kuiten kunnen lastig zijn om goed te hitten, veel mensen trainen ze verkeerd.
Ik heb dikke kuiten en betrekkelijk dunne polsenquote:Op zondag 16 maart 2014 21:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
mensen met dikke kuiten hebben heel vaak een lage aanhechting, en mensen met dunnere kuiten een hogere aanhechting.
Daarnaast zie je ook heel erg overeenkomst met mensen met dikke polsen/enkels en dikke kuiten.
geloof mij, als je dunnen kuiten van jezelf hebt dan krijg je maar minimale groei erin. heb ze echt jarenlang maximaal gehit op allerlei manieren, zijn echt wel wat gegroeid.. maar niet te vergelijken met mijn quad groei lol.
er zijn zeker uitzonderingen..quote:Op zondag 16 maart 2014 21:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb idd ook niet zulke hele brede polsen maar beste kuiten.
Kom ray, we beginnen onze cut samen. Ik pas niet meer fatsoenlijk in mijn motorpakquote:Op zondag 16 maart 2014 19:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat ga ik over een week doen. Vandaar nog zo een momentje van " gelukkig hebben we de fotos nog". Komt nog een filmpje zonder shirt voor de cut echt start![]()
Omg.![]()
![]()
![]()
mijn armen zijn van 20cm naar 47cm gegaan, maar mijn polsen zijn nog steeds 6,5inchquote:Op zondag 16 maart 2014 21:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jazeker, want een maatje van mij die was vroeger echt zieke ecto en had ook dunne polsen, maar hij is nu een beer en heeft ook bredere polsen en kuiten gekregen door het trainen.
Meer fappen brah. Maar ik bedoelde qua uitzonderingen. Hij is sws een freak lol.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
mijn armen zijn van 20cm naar 47cm gegaan, maar mijn polsen zijn nog steeds 6,5inch
blijkbaar doe ik iets verkeerd
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Meer fappen brah. Maar ik bedoelde qua uitzonderingen. Hij is sws een freak lol.
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, als je dikke kuiten wilt moet je gaan tennissen of fucking dik worden voor een paar jaar.Maar kuiten kunnen lastig zijn om goed te hitten, veel mensen trainen ze verkeerd.
die zijn wel sick idd.. prowlers!quote:
Goede kuit workout. Rugbyspelers gebruiken de prowler ook, de meeste van die gasten hebben enorme kuiten.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
die zijn wel sick idd.. prowlers!
misschien is er dan toch nog hoop voor mijquote:Op zondag 16 maart 2014 21:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Goede kuit workout. Rugbyspelers gebruiken de prowler ook, de meeste van die gasten hebben enorme kuiten.
Fucking zwaar. Nu het betere weer er aankomt zullen wij dit ook vast gaan doen. Heb ook een keer mijn eigen auto geduwd als cardio; maakt de benen kapot.quote:
Ja, je moet sws wel blessed zijn idd. Maar je kunt ook gewoon synthol in je kuiten spuiten lolol.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
misschien is er dan toch nog hoop voor mij
edit:
maar toch zijn sommige mensen blessed met zeer goeie kuiten(maar zo is t met elke spiergroep eigenlijk wel idd.. sterke en zwakkere punten)
[ afbeelding ]
goed voorbeeld.. beide IFBB .. beide training topnotch, toch zie je in kuiten een heel groot verschil. Dennis Wolf(volgens mij als ik t goed zie) links, en Dexter Jackson(volgens mij als ik t goed zie) rechts..
pffuuuu
[ afbeelding ]
dayummm
Ook moeilijk mee te pakken, onderarmen IMOquote:Op zondag 16 maart 2014 21:48 schreef Drinky het volgende:
-knip- echt puny onderarmen, slaat nergens op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |