Wat doe jij in de bulk dan? Nog steeds PPL of UBLB?quote:Op maandag 17 maart 2014 08:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik doe compounds gewoon 5x5 of 3x5, de rest 3/4x10. Ik vind krachtverlies ook niet heel vervelend in de cut, ik train namelijk niet echt op kracht. PPL of UB/LB werkt bij mij in ieder geval goed in de cut.
Ja één van de twee. Ik wil alle spiergroepen gewoon 2 maal per week hitten, ligt vooral aan hoe druk ik het heb. Ik zou niet weten hoe je moet cutten als PLer verder, maybe weet Dreamer wat je het best kan doen qua krachtbehoud. Ik verlies nooit veel kracht in de cut.quote:Op maandag 17 maart 2014 08:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat doe jij in de bulk dan? Nog steeds PPL of UBLB?
PPL ziet er op zich wel interessant uit, toen ik vroeger een split deed was het bijna (niet helemaal) een PPL.
Ik ga kijken wat ik er van kan maken met een powercage en dumbells alleen.
dat lijkt mij ook idd.quote:Op maandag 17 maart 2014 08:50 schreef Awesome_ het volgende:
Gewoon zelfde schema blijven doen (3x pw), eventueel setje minder (ivm chronisch deficit). Kutste wat je kan doen is ineens een extra trainingsdag toevoegen of zo, dat trek je nooit. Uit alle macht proberen wekelijks dezelfde gewichten te hitten die je in je bulk deed. Fuck isolatie.
Dit preached Jay van aworkoutroutine ook in zijn ebook.
In mijn eerste week cut lukte mijn squat al niet meer op hetzelfde gewicht, had er in de bulk sowieso al moeite mee, zat echt op het punt om nog meer te moeten eten.quote:Op maandag 17 maart 2014 08:50 schreef Awesome_ het volgende:
Gewoon zelfde schema blijven doen (3x pw), eventueel setje minder (ivm chronisch deficit). Kutste wat je kan doen is ineens een extra trainingsdag toevoegen of zo, dat trek je nooit. Uit alle macht proberen wekelijks dezelfde gewichten te hitten die je in je bulk deed. Fuck isolatie.
Dit preached Jay van aworkoutroutine ook in zijn ebook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
Ik merkte juist bij SL dat het in de cut zeer zwaar valt om 3x per week te squatten.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:10 schreef Nic1 het volgende:
Ik zou alleen PPL doen als je 5-6x traint. Bij 3x gewoon FB imo.
Ik zeg niet dat je 6x per week moet trainen, maar m.i. beter een schema kunt gebruiken dat past bij je aantal trainingsdagen.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik merkte juist bij SL dat het in de cut zeer zwaar valt om 3x per week te squatten.
Ik zou in principe vaker kunnen trainen maar 5-6x in de cut klinkt wel veel.
2x is wel te doen ja. Ik zal even kijken naar FB en UBLB en welke me beter bevalt.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:17 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je 6x per week moet trainen, maar m.i. beter een schema kunt gebruiken dat past bij je aantal trainingsdagen.Je zou UB/LB kunnen doen (over 4 dagen), 2x in de week squatten tijdens de cut vond ik zelf prima te doen.
Gewoon door rouleren als je bij wijze om de dag traint hoeft push niet perse die week erop weer op maandag uitkomenquote:Op maandag 17 maart 2014 09:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
2x is wel te doen ja. Ik zal even kijken naar FB en UBLB en welke me beter bevalt.
edit:
Hoewel, volgens mij las ik hier een tijdje terug over PPL schema's waarbij je vaker in de week traint (4x). Hoe ziet dat eruit? Volgens mij deed Etha dat ook. Of ging dat over UBLB?
ma di do vrquote:Op maandag 17 maart 2014 09:34 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Gewoon door rouleren als je bij wijze om de dag traint hoeft push niet perse die week erop weer op maandag uitkomen
Dat dusquote:Op maandag 17 maart 2014 09:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
ma di do vr
p p l p
p l p p
l p p l
dus.
Dit bevalt mij op zich wel.
Nice man!quote:Op zondag 16 maart 2014 18:12 schreef RaymondK het volgende:
Drumstick iemand![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat is altijd nice. Verder was dat PPL schemaatje wel prima voor 5/6 dagen p/w.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
ma di do vr
p p l p
p l p p
l p p l
dus.
Dit bevalt mij op zich wel.
Waarom zeg je dat nou, ik wil net PPL 4x/w doen.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja dat is altijd nice. Verder was dat PPL schemaatje wel prima voor 5/6 dagen p/w.
PPL zou ik niet voor minder dan 5 dagen per week doen.
Is puur persoonlijk brah, ik merk gewoon duidelijk verschil tussen spiergroepen 1 maal of 2 maal per week pakken. PPL 4 x zou best prima.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nou, ik wil net PPL 4x/w doen.
Haha, 'bezorger is onderweg'.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:30 schreef Susteren het volgende:
Vandaag komen de pakjes, ben echt benieuwd.
De PPL schema's die hier besproken werden volgens mij waren allemaal 5/6x. Zelf zou ik spiergroepen niet minder dan 2x per week trainen, maar je kunt het natuurlijk doen.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoewel, volgens mij las ik hier een tijdje terug over PPL schema's waarbij je vaker in de week traint (4x). Hoe ziet dat eruit? Volgens mij deed Etha dat ook. Of ging dat over UBLB?
Zo hardcore deze manquote:Op maandag 17 maart 2014 10:40 schreef Susteren het volgende:
Wilde vandaag een soort zomerbroek aandoen van vorig jaar (vrij dunne lange superdry broek), maar paste er met m'n kuiten niet meer in.
quote:
bij mij ook. Compounds 5*5, rest 4*10 (hoewel ok doorga tot er geen beweging meer in zit, dus kan ook wel eens 7*10 zijn)quote:Op maandag 17 maart 2014 08:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik doe compounds gewoon 5x5 of 3x5, de rest 3/4x10. Ik vind krachtverlies ook niet heel vervelend in de cut, ik train namelijk niet echt op kracht. PPL of UB/LB werkt bij mij in ieder geval goed in de cut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |