Duurt echt max paar min. En eet van te voren goed. Dan is t minder.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:38 schreef Hiatus het volgende:
Neem net voor het eerst beta alanine en ga slecht door die tintelingen. Voel me zwaar ongemakkelijk. Beter is t zo over..
Beta alanine, not even once...quote:Op maandag 17 maart 2014 13:38 schreef Hiatus het volgende:
Neem net voor het eerst beta alanine en ga slecht door die tintelingen. Voel me zwaar ongemakkelijk. Beter is t zo over..
quote:- Do you really think that I will eat a lot of protein powder and then a lot of meat too? Protein powder is made for people who cannot eat a lot of meat. So I never use protein powder, but I use to eat about 3/4 kg of horse meat every day.
R.i.p. Serge Nubret (October 6, 1938 – April 19, 2011)
Gewoon meer fietsen/longboarden/whatever. Zo pak ik extra kcal. Gwn cardio eigenlijkquote:Op maandag 17 maart 2014 11:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja ik ben serieus, mop, ik ben 1m62 met bijbehorend gewicht (ghehe) en zittend beroep he
Nee. Dat is uitgesloten.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan creatinegebruik de testosteronspiegel verlagen? Ik gebruik creatine nu voor een half jaar (dagelijks) en ik merk jet wek qua spieren maar mijn testosteron lijkt gedaald te zijn. Ik ben sowieso van plan om ff een paar weekjes niets te gebruiken (ik train gewoon door).
Als je Skinnyfat bent zou ik een 300kcal surplus aanhouden ongeveer. Gebruikmaken van je noobgains, je zult zien dat t skinnyfat redelijk snel verdwijnt omdat de rest ook groeit. Met een 300 kcal surplus je weinig extra vet gainen.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:32 schreef FreezePop het volgende:
Goedemiddag allemaal [ afbeelding ]
Ik ben sinds een weekje begonnen met fitness en gaat allemaal lekker enzo. Heb wel een paar vraagjes en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik doe dit voornamelijk omdat ik gewoon een wat strakker lichaam wil krijgen. Ben tot een jaar terug wel slank geweest maar het is het laatste jaar best fout gegaan. Momenteel beetje skinnyfat en wil dat graag oplossen.
Nu wil ik ook wel wat breder worden maar hoor ik toch veel dat cardio slecht is. Ik wil dus een gebalanceerd schema van afvallen en breder worden. Aangezien /r/fitness op reddit één grote circlejerk van anti-cardio is heb ik daar nog geen antwoorden kunnen vinden.
Veel zweren bij HIIT, zodat je vetverbranding + spierbehoud hebt. Is dit waar? Doen jullie aan cardio? Hopelijk kunnen jullie mij als amateur helpen. Dieëten doe ik al! Alcohol is al twee weken een no-go en frisdrank is vervangen met water. Voel me momenteel al zoveel beter.
Thanks!
quote:Op maandag 17 maart 2014 13:27 schreef fathank het volgende:
Hoe wil je anders beschrijven wat je doet? Want je roeptoetert elke keer weer een hoop als je hier komt, grootse plannen etc maar ondertussen zit je nog steeds bij een poverty-healthclub met dumbells tot 10 kg en plastic barbells.
Noobgains? Zijn dat de initiele "makkelijke" gains oid?quote:Op maandag 17 maart 2014 16:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je Skinnyfat bent zou ik een 300kcal surplus aanhouden ongeveer. Gebruikmaken van je noobgains, je zult zien dat t skinnyfat redelijk snel verdwijnt omdat de rest ook groeit. Met een 300 kcal surplus je weinig extra vet gainen.
Cardio is niet verplicht om af te vallen. Kun je net zo goed minder eten.
Heb je het laten testen voor en na?quote:Op maandag 17 maart 2014 16:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan creatinegebruik de testosteronspiegel verlagen? Ik gebruik creatine nu voor een half jaar (dagelijks) en ik merk jet wek qua spieren maar mijn testosteron lijkt gedaald te zijn. Ik ben sowieso van plan om ff een paar weekjes niets te gebruiken (ik train gewoon door).
Yes zo zou je het kunnen noemen. Het eerste half jaar ofzo knalt je progressie omhoog, daarna gaat het steeds langzamer. Wel zorgen dat je progressief laadt op je compounds. Meten is wetenquote:Op maandag 17 maart 2014 16:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Noobgains? Zijn dat de initiele "makkelijke" gains oid?
Heb vanwege een blessure wel een ander schema, 3x20 en dan met minder gewicht ipv 3x10 tot failure. Daarbij ga ik nog steeds 4 keer per week.quote:
Wacht even: je gym mag niet teveel kosten, maar je laat wel voor een vermogen aan B&F spul bij je bezorgen??quote:Op maandag 17 maart 2014 14:27 schreef Susteren het volgende:
2 dozen zijn binnen, andere 2 komen morgen. Toch best groot die pakjes.
Maar die bidon van B&F is echt niks waard, lekt als de tering ookal draai je de dop er helemaal op.
Voor een vermogen? 3 euro per pak, 33 cent per serving.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wacht even: je gym mag niet teveel kosten, maar je laat wel voor een vermogen aan B&F spul bij je bezorgen??
Wat heb je gekocht?quote:Op maandag 17 maart 2014 16:41 schreef Susteren het volgende:
[..]
Voor een vermogen? 3 euro per pak, 33 cent per serving.
We kunnen je niet helpen, dit is een Bodybuilding topic, geen Fitness topicquote:Op maandag 17 maart 2014 15:32 schreef FreezePop het volgende:
Goedemiddag allemaal [ afbeelding ]
Ik ben sinds een weekje begonnen met fitness en gaat allemaal lekker enzo. Heb wel een paar vraagjes en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik doe dit voornamelijk omdat ik gewoon een wat strakker lichaam wil krijgen. Ben tot een jaar terug wel slank geweest maar het is het laatste jaar best fout gegaan. Momenteel beetje skinnyfat en wil dat graag oplossen.
Nu wil ik ook wel wat breder worden maar hoor ik toch veel dat cardio slecht is. Ik wil dus een gebalanceerd schema van afvallen en breder worden. Aangezien /r/fitness op reddit één grote circlejerk van anti-cardio is heb ik daar nog geen antwoorden kunnen vinden.
Veel zweren bij HIIT, zodat je vetverbranding + spierbehoud hebt. Is dit waar? Doen jullie aan cardio? Hopelijk kunnen jullie mij als amateur helpen. Dieëten doe ik al! Alcohol is al twee weken een no-go en frisdrank is vervangen met water. Voel me momenteel al zoveel beter.
Thanks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |