Nee want dat werkt niet. Tenzij je weet wat je doet door het eerst te hebben getracked.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:13 schreef Susteren het volgende:
Doet eigenlijk niemand hier freestylen? Dus gewoon oefeningen en voeding op gevoel afstemmen?
Heb zelf schema's geprobeerd, maar had er gewoon niet het doorzettingsvermogen voor om dat steeds bij te houden.![]()
Doe nu gewoon steeds alle etiketten bijhouden van wat ik eet, ongeveer schatting van eiwitten en kcal maken en op een dag in m'n hoofd ongeveer alle grote eiwitbronnen bij elkaar optellen en tot de conclusie komen dat ik genoeg of te weinig heb gehad.
Oefeningen doe ik eigenlijk ook gewoon uit m'n hoofd (wel vast ritme), gewicht eigenlijk iedere week ietsje hoger, reps en sets eigenlijk altijd 8x3.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op maandag 17 maart 2014 11:14 schreef Push. het volgende:
[..]
Tenzij je weet wat je doet door het eerst te hebben getracked.
Werkt voor mij totaal niet. Loop ik de kantjes er vanaf en heb ik geen idee wat ik precies aan het doen ben.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:13 schreef Susteren het volgende:
Doet eigenlijk niemand hier freestylen? Dus gewoon oefeningen en voeding op gevoel afstemmen?
Heb zelf schema's geprobeerd, maar had er gewoon niet het doorzettingsvermogen voor om dat steeds bij te houden.![]()
Doe nu gewoon steeds alle etiketten bijhouden van wat ik eet, ongeveer schatting van eiwitten en kcal maken en op een dag in m'n hoofd ongeveer alle grote eiwitbronnen bij elkaar optellen en tot de conclusie komen dat ik genoeg of te weinig heb gehad.
Oefeningen doe ik eigenlijk ook gewoon uit m'n hoofd (wel vast ritme), gewicht eigenlijk iedere week ietsje hoger, reps en sets eigenlijk altijd 8x3.
Hmm ja eigenlijk moet ik inderdaad ook een schema maken, op z'n minst van de oefeningen.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Werkt voor mij totaal niet. Loop ik de kantjes er vanaf en heb ik geen idee wat ik precies aan het doen ben.
Ga nu 5/3/1 doen en heb van yuri een chille spreadsheet gekregen waar ik alles in bij kan houden. Heb die structuur echt nodig om de discipline weer terug te brengen.
Dat werkt niet, zeker niet op de lange termijn. Je kan dan het beste cycles van 6 weken voor jezelf opstellen. 6 weken is voor de meeste mensen de limit waar ze de kantjes er af gaan lopen. Dus als je dan een nieuw schema begint is de kans dat je je er aan houdt een stuk groter.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:13 schreef Susteren het volgende:
Als je aan de uithof gaat studeren kan je naar olympos, zit daar ook in de buurt en is goedkoop voor studenten.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:20 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hmm ja eigenlijk moet ik inderdaad ook een schema maken, op z'n minst van de oefeningen.
Of een kant-en-klaar schema wellicht. Maar moet k eerst een andere gym hebben, hier hebben we net niks.
Iemand tips voor een gym in Utrecht (waar ze wél een bp, squat rack etc. hebben)? Ga daar studeren.
Lui ben ik niet, maar heb eerlijk gezegd altijd lak gehad aan schema's (ook met proefwerken, ging gewoon altijd chill zonder pw schema).quote:Op maandag 17 maart 2014 11:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat werkt niet, zeker niet op de lange termijn. Je kan dan het beste cycles van 6 weken voor jezelf opstellen. 6 weken is voor de meeste mensen de limit waar ze de kantjes er af gaan lopen. Dus als je dan een nieuw schema begint is de kans dat je je er aan houdt een stuk groter.
Belangrijker is dat je doelen stelt voor jezelf, dan kan je daar naartoe werken. Dat geeft je een goede mindset. Tenzij je strontlui bent natuurlijk, maar dan werkt uiteindelijk niks, ook niet in je dagelijkse leven.
Fuckarounditisquote:Op maandag 17 maart 2014 11:13 schreef Susteren het volgende:
Wat als ik 5x doe en dan op ma-vr en dus za en zo rustdagen zijn?quote:Op maandag 17 maart 2014 10:37 schreef Nic1 het volgende:
[..]
De PPL schema's die hier besproken werden volgens mij waren allemaal 5/6x. Zelf zou ik spiergroepen niet minder dan 2x per week trainen, maar je kunt het natuurlijk doen.
Klopt. Met voeding weet ik hoeveel kcals erin zitten dus dat tel ik globaal. Eiwitten en andere macro's tel ik nooit, als ik 3500 eet aan melk, vlees enz krijg ik toch sowieso wel 150gr eiwit binnen ofzo.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:14 schreef Push. het volgende:
[..]
Nee want dat werkt niet. Tenzij je weet wat je doet door het eerst te hebben getracked.
Fuckarounditis, als er een mainstream napraat woordje in de bb wereld bestaat...quote:Op maandag 17 maart 2014 12:24 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Fuckarounditis
Als bepalen hoeveel je moet eten op een dag langer dan een paar minuten duurt, dan doe je iets verkeerd.
Elk woord wordt nagepraat. Het gaat om de betekenis.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:39 schreef Susteren het volgende:
[..]
Fuckarounditis, als er een mainstream napraat woordje in de bb wereld bestaat...
Ik zou niet over een woordje vallen maar naar de inhoud kijken.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:39 schreef Susteren het volgende:
[..]
Fuckarounditis, als er een mainstream napraat woordje in de bb wereld bestaat...
Hoe wil je anders beschrijven wat je doet? Want je roeptoetert elke keer weer een hoop als je hier komt, grootse plannen etc maar ondertussen zit je nog steeds bij een poverty-healthclub met dumbells tot 10 kg en plastic barbells.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:39 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik ben over 2 maanden in Utrecht als alles beetje meezit, mag toch hopen dat ze daar wel fatsoenlijke gyms hebben.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoe wil je anders beschrijven wat je doet? Want je roeptoetert elke keer weer een hoop als je hier komt, grootse plannen etc maar ondertussen zit je nog steeds bij een poverty-healthclub met dumbells tot 10 kg en plastic barbells.
Ik ben benieuwd hoelang je het dit keer vol gaat houden, of dat je liever gaat shoppen voor mooie kleertjes met een merkje erop om vervolgens in LIF te komen vragen wat je nog meer moet kopen.
All Inn Fitness in Zuilen.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:29 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik ben over 2 maanden in Utrecht als alles beetje meezit, mag toch hopen dat ze daar wel fatsoenlijke gyms hebben.
Welke zouden jullie aanraden? Liefst voor een leuke prijs.
Ja en naar Haefland ga ik vanuit Susteren fietsen.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
All Inn Fitness in Zuilen.
Bij jou in Limboland zit ook een fatsoenlijke gym genaamd Haefland.
Als je dat nou als cardio doet, en bij Haefland snoeihard gaat trainen ben je tegen het eind vd zomer redelijk in vorm.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:34 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ja en naar Haefland ga ik vanuit Susteren fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |