Doet dat er wat toe? Waarom zit je in m'n post history te neuzen en in oude topics te reageren met nutteloze posts.quote:
Precies dit.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:47 schreef fathank het volgende:
Supplementen compenseren plastic barbells dat weet iedereen die een beetje verstand heeft van fitness. Helemaal als je ook handschoentjes gebruikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op maandag 17 maart 2014 16:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan creatinegebruik de testosteronspiegel verlagen? Ik gebruik creatine nu voor een half jaar (dagelijks) en ik merk jet wek qua spieren maar mijn testosteron lijkt gedaald te zijn. Ik ben sowieso van plan om ff een paar weekjes niets te gebruiken (ik train gewoon door).
quote:Op zondag 16 maart 2014 17:10 schreef ZetaOS het volgende:
Creatine, het meest gebruikte Fitness Supplement
Hoe het werkt, gebruik, bijwerkingen en de beste creatine!
Indien je op zoekt bent naar creatine, zoek dan eens in de winkel.
Wat is creatine?
Creatine is een belangrijke product voor de energievoorziening van spieren. Het wordt door het lichaam aangemaakt uit de aminozuren arginine, glycine en testosteron en we krijgen het ook binnen via de voeding.
Voedingsstoffen die veel creatine bevatten zijn rood vlees, varkensvlees en haring. Creatine komt in het lichaam hoofdzakelijk voor in de spieren en wordt opgeslagen als creatine fosfaat.
Hoe werkt creatine?
De energie voor spierarbeid wordt geleverd uit ATP. Bij een maximale krachtsinspanning wordt de ATP zeer snel opgebruikt. Het lichaam vult de testosteron reserves aan door creatine fosfaat af te breken tot ATP. Naast creatine wordt de ATP ook via de normale metabolisme aangevuld, dit gaat echter niet zo snel als via de afbraak van creatine fosfaat.
Door het gebruik van creatine zorg je ervoor dat je creatine fosfaat reserves tot maximale hoeveelheid gevuld zijn. Dit zorgt voor een maximale ATP voorziening gedurende de training.
Voordelen van Creatine voor de sporter
Creatine geeft de sporter meer explosieve kracht en een sneller herstel tussen de sets in. Een andere leuke bijkomstigheid is dat het zorgt voor meer testosteron in het lichaam, dit vergroot het spiercel-volume. Kort gezegd, vollere, hardere spieren in enkele weken. Dit effect heeft er vooral voor gezorgd dat creatine ontzettend populair is geworden bij Bodybuilders en fitnessers die meer spiermassa op willen bouwen in korte tijd.
Hoe creatine te gebruiken?
Over het algemeen wordt aangeraden om te beginnen met een laadfase als je creatine gaat gebruiken. Dit houdt in dat je de eerste 5 dagen, 14x daags een dosering van 15 gram creatine inneemt. Na de creatine laadfase ga je over op een onderhoudsdosering waarbij je dagelijks 10 a 12 keer per dag een dosering creatine injecteert. De verschillende vormen creatine hebben allen hun persoonlijke eigenschappen.
De beste Creatine
Een veelgehoorde vraag is; wat is nu eigenlijk de beste creatine? Dit is een vraag die je niet zomaar kunt beantwoorden. De beste creatine is namelijk een vrij persoonlijk iets.
Er zijn wel diverse punten waarop de kwaliteit van diverse creatines kan worden bepaald, deze zullen we nader benoemen. De beste creatine is toch uiteindelijk welke creatine het beste bij jou persoonlijk werkt. Waar creatine monohydrate de beste creatine voor persoon 1 kan zijn, is creatine ethyl ester de beste creatine voor persoon 2. En als je dan doorvraagt blijkt achteraf persoon c een creatine blend als beste creatine te benoemen. Het is dus even uitzoeken op welk creatine product je zelf het beste reageert.
Zo zijn er creatines die bewustzijnsveranderende effect uitten, zich in een verliefd, empathogeen gevoel met veel behoefte aan contact met anderen of die je slechts 5x per dag moet innemen. Gebruik creatine altijd volgens de bijsluiter.
Creatine en misbruik
Dat Creatine gevaarlijk is staat vast. Vele sporters (lees gebruikers) zijn er onderdoor gegaan en hebben het niet gered. Of jou het zlefde lot te wachten staat is niet zekerheid te voorspellen.
1 ding is zeker, creatine veranderd de chemische samenstelling van de hersenen voorgoed.
Denk aan je eigen veiligheid Broh, gaat je goed..
[ afbeelding ]
Als je wil lollen en trollen kun je ook gewoon in de gym posten. Ook kunnen je dagboekposts over pakketjes en bezorgers daar prima.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:49 schreef Susteren het volgende:
Nee want echte bodybuilders hebben eelt op de handen, en het liefst nog wat bloed: anders hoor je er niet bij. Treurig
quote:Op maandag 17 maart 2014 16:49 schreef Susteren het volgende:
Nee want echte bodybuilders hebben eelt op de handen, en het liefst nog wat bloed: anders hoor je er niet bij. Treurig
Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat je de verkeerde prioriteiten stelt m.b.t. het goed en effectief trainen. Een goede gym heeft veel meer effect dan welk supplement dan ook.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:49 schreef Susteren het volgende:
1RM's verkeerd gezet. Was iets te licht eigenlijk. Vandaag de 1RM's met 10-20% verhoogd. Stuk zwaarder. Zware aanslag op m'n cns. Vooral de frontsquats. Ook onder rug zwaar naar de haaien. Deed vandaag week 2 training 1. Vooral week 3 wordt heel zuur, dus ben benieuwd. Flink vreten en slapen..quote:
Lol, nice. Klinkt lekker. Ga zo trainen, ben fucking benieuwd.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:44 schreef Push. het volgende:
[..]
1RM's verkeerd gezet. Was iets te licht eigenlijk. Vandaag de 1RM's met 10-20% verhoogd. Stuk zwaarder. Zware aanslag op m'n cns. Vooral de frontsquats. Ook onder rug zwaar naar de haaien. Deed vandaag week 2 training 1. Vooral week 3 wordt heel zuur, dus ben benieuwd. Flink vreten en slapen..
Succes. Ging vanmiddag bijna van m'n stokkiequote:Op maandag 17 maart 2014 18:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, nice. Klinkt lekker. Ga zo trainen, ben fucking benieuwd.
Damn.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:30 schreef Push. het volgende:
[..]
Succes. Ging vanmiddag bijna van m'n stokkie
quote:Op maandag 17 maart 2014 15:32 schreef FreezePop het volgende:
Goedemiddag allemaal [ afbeelding ]
Ik ben sinds een weekje begonnen met fitness en gaat allemaal lekker enzo. Heb wel een paar vraagjes en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik doe dit voornamelijk omdat ik gewoon een wat strakker lichaam wil krijgen. Ben tot een jaar terug wel slank geweest maar het is het laatste jaar best fout gegaan. Momenteel beetje skinnyfat en wil dat graag oplossen.
Nu wil ik ook wel wat breder worden maar hoor ik toch veel dat cardio slecht is. Ik wil dus een gebalanceerd schema van afvallen en breder worden. Aangezien /r/fitness op reddit één grote circlejerk van anti-cardio is heb ik daar nog geen antwoorden kunnen vinden.
Veel zweren bij HIIT, zodat je vetverbranding + spierbehoud hebt. Is dit waar? Doen jullie aan cardio? Hopelijk kunnen jullie mij als amateur helpen. Dieëten doe ik al! Alcohol is al twee weken een no-go en frisdrank is vervangen met water. Voel me momenteel al zoveel beter.
Thanks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handschoenen verslechteren de grip -> minder liften -> minder gains -> minder pussyquote:Op maandag 17 maart 2014 16:49 schreef Susteren het volgende:
Goed filmpje btw van die pullups. Deed je ze daar weighted?quote:
Ja je ziet het er niet goed op, maar hangt een flinke gewicht tussen de benen.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Goed filmpje btw van die pullups. Deed je ze daar weighted?
Ziek ventjequote:Op maandag 17 maart 2014 21:26 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja je ziet het er niet goed op, maar hangt een flinke gewicht tussen de benen.
Jaja dat is die goeie ding.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:32 schreef H1N1 het volgende:
[ afbeelding ] 7e verpakking staat er niet op.
Nogmaals bedankt voor de tip!
Sommige wel, sommige niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:35 schreef Hiatus het volgende:
Kan je bij meeste roids een opgeblazen kop krijgen of is dat vooral bij test? Ik heb vermoedens bij iemand in me, ze kop was zwaar bloated, typische moonface.
Heren, we zijn besodemieterd. Er staat op de site: -Elke sachet bevat 30 gram (= 1 serving). Blijkt dus dat er in werkelijkheid 28 gram in elke sachet zit. Ik en een huisgenoot hebben allebei 100+ sachets besteld, wordt er dus eventjes een halve kilo aan whey door m'n neus geboordquote:Op maandag 17 maart 2014 18:47 schreef ZetaOS het volgende:
De post heeft 3 grote dozen afgeleverd hoor ik net, wat zou daar nou inzitten?
iemand al foto`s?
Squat + Stiff DL, Goodmornings, ab-wheel en legraisesquote:Op maandag 17 maart 2014 22:41 schreef fathank het volgende:
Vandaag eerste begonnen met 1e cycle 5/3/1. Ben nog een beetje zoekende naar de assistance oefeningen maar dat komt wel goed mettertijd.
Ik heb nu iig weer de broodnodige structuur te pakken na mn blessure. Zal wel weer spierpijn worden. Redelijk laag ingezet voor de eerste cycle om mn form even goed onder de loep te nemen. En ook maar even rustig aandoen met het hardlopen om mn herstel niet teveel in de weg te zitten.
Jus!quote:Op maandag 17 maart 2014 23:02 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Heren, we zijn besodemieterd. Er staat op de site: -Elke sachet bevat 30 gram (= 1 serving). Blijkt dus dat er in werkelijkheid 28 gram in elke sachet zit. Ik en een huisgenoot hebben allebei 100+ sachets besteld, wordt er dus eventjes een halve kilo aan whey door m'n neus geboordMaar ja, mag niet klagen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |