Ooooh, wacht, je bedoelde de spierpijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:54 schreef Push. het volgende:
[..]
Maandag, vandaag dus, heb je gebencht als het goed is toch? Woensdag deadliften. Ben inderdaad met #29 begonnen. Werd aangeraden.
Hoe vaak moet het nog gezegd worden: dat hongergevoel is gewenning; heeft weinig met hoeveelheid kcal te maken. En congratz met je PR.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 02:30 schreef Drinky het volgende:
Vandaag(gister) echt lekker gegaan op OHP en C&J. C&J PR gezet na een normale 5x5 OHP sessie, 75kg. 80~85 moet wel haalbaar zijn zonder vooraf te benchen en pressen.
Heb eerste dag cut ook gelijk weer honger, ondanks dat ik aan de 3000kcal zit
ik weet maar die eerste weken zijn zo zwaar. Ik moet echt voedsel eten wat weinig kcal/g heeftquote:Op dinsdag 18 maart 2014 02:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe vaak moet het nog gezegd worden: dat hongergevoel is gewenning; heeft weinig met hoeveelheid kcal te maken. En congratz met je PR.![]()
![]()
Cafeine is het antwoord op je al problemen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 02:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik weet maar die eerste weken zijn zo zwaar. Ik moet echt voedsel eten wat weinig kcal/g heeft
Moet weer aan de hamlappen, gyros, shoarma, kip aangezien biefstuk veels te duur is
Kijken of ik ook dit keer in deficit gigantische krachtgains kan maken. Zal maar een korte cut worden, anderhalve maand en dan onderhoud.
Lekker heel de dag lopen stuiterenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 03:05 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Cafeine is het antwoord op je al problemen.
Deze bookmark ik ffquote:Op maandag 17 maart 2014 23:14 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Squat + Stiff DL, Goodmornings, ab-wheel en legraises
Bench + DB incline, DB chest fly's, weighted dips en tricep extensions
Deadlift + Bent over row, shrugs, pull-ups en powercleans
Press + DB rear lat raise, DB lat raise en DB curls of halve chins
Heerlijk.
Deze apparatuur als in 1999 ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:14 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja F4F, maar kom er niet zoveel meer, train liever thuis en in de tuin![]()
Is het nog steeds Panatta apparatuur bij Beuving?
Fixed.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 03:05 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
CafeineEen vrouw is het antwoord op je al problemen.
Omdat je er aan gewend bent waarschijnlijk. Stop voor de gein eens een week of 2 met cafeοne en begin daarna opnieuwquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:02 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik weet niet welke caffeine jullie gebruiken maar die van mij merk je gwen fuck van
In de gym waar ik zit hebben ze panetta spul uit de jaren '80 volgens mijquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:09 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Deze apparatuur als in 1999 ja.
Alleen wel een nieuw dumbell rack t/m 40kg. En daarnaast nog de ijzeren serie t/m 65kg.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:53 schreef fathank het volgende:
[..]
In de gym waar ik zit hebben ze panetta spul uit de jaren '80 volgens mij.
[ afbeelding ]
Heb jij een eigen kluisje in je gym?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:09 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik zet er 2 in mijn kluisje op de gym
Mooi luidsprekertje ook; wat is het?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:32 schreef H1N1 het volgende:
[ afbeelding ] 7e verpakking staat er niet op.
Nogmaals bedankt voor de tip!
Ik ben inmiddels wakker en heb 20 doosjes besteld. Laat het wel op zo'n ophaalpunt bezorgen: hier ga ik mijn buren niet mee lastig vallenquote:
Hoe zie jij de deadlift to knee's? Stoppen op kniehoogte en terug, of pauze op kniehoogte en de lift afmaken? Vind er veel verschillende dingen over als het op Sheiko aankomt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ehhh, woensdag hι. Heb je het goede schema wel?Je bent wel met cycle #29 begonnen toch?
Het is niet zwaar, vind het wel prima te doen met top notch vorm. Het moet ook niet mega zwaar of zo zijn gezien je met lage percentages werkt.Op de latere sets is uitdagend het goede woord I guess. Ik bedoel, je moet niet elke set willen grinden, dat is gewoon kut. Vorm moet wel goed zijn, en de 1RM's zijn ook met goede vorm gedaan, dusja.
p.s. woensdag is ook deadliften, dus dat valt mee.
Sla eten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 02:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik weet maar die eerste weken zijn zo zwaar. Ik moet echt voedsel eten wat weinig kcal/g heeft
Moet weer aan de hamlappen, gyros, shoarma, kip aangezien biefstuk veels te duur is
Kijken of ik ook dit keer in deficit gigantische krachtgains kan maken. Zal maar een korte cut worden, anderhalve maand en dan onderhoud.
Wat wil je merken dan? Ik heb zelf gewoon gigantisch veel energie als in: ik kan langer door.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:02 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik weet niet welke caffeine jullie gebruiken maar die van mij merk je gwen fuck van
Je moet tot de knieλn, korte pauze/vasthouden en weer terug naar de grond.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:03 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Hoe zie jij de deadlift to knee's? Stoppen op kniehoogte en terug, of pauze op kniehoogte en de lift afmaken? Vind er veel verschillende dingen over als het op Sheiko aankomt.
Nice.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:53 schreef fathank het volgende:
[..]
In de gym waar ik zit hebben ze panetta spul uit de jaren '80 volgens mij.
[ afbeelding ]
Goed gezien. Kun je daar op liggen voor meer isolatie of zo?quote:
ja iets meer energie maar dat verschil merk ik niet ten opzichte van niets nemenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sla eten.
[..]
Wat wil je merken dan? Ik heb zelf gewoon gigantisch veel energie als in: ik kan langer door.
Ja, maar je wordt er ook niet echt hyper van zoals een pwo die je fucked up maakt. Ik zelf bijv. merk het vnml bij het fietsen; terwijl maatjes na een flinke leg sessie amper kunnen fietsen, ga ik full speed. Je kan gewoon langer door, maar wellicht heb je geen goede, zou kunnen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
ja iets meer energie maar dat verschil merk ik niet ten opzichte van niets nemen
Dat heb ik dus wel als ik een pwo neem maar dat vind ik te duur
Welke gwbruik je dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, maar je wordt er ook niet echt hyper van zoals een pwo die je fucked up maakt. Ik zelf bijv. merk het vnml bij het fietsen; terwijl maatjes na een flinke leg sessie amper kunnen fietsen, ga ik full speed. Je kan gewoon langer door, maar wellicht heb je geen goede, zou kunnen.
Idd, je pakt eea weer wat anders.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goed gezien. Kun je daar op liggen voor meer isolatie of zo?
(ben trouwens iets meer fan van Nautilus en Hammer Strength).
Ik heb deze man: http://www.smartpowders.com/caffeine-anhydrous-400-grams.html Komt wel uit de VS en is poeder, maar erg goede + je doet er gigantisch lang mee lol. Kan je wel 10 gr. opsturen of zo. Heb dreamerbulk ook een zakje opgestuurd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Welke gwbruik je dan?
Heb n u van die pillen
Train jij ook in Adam?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:03 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Idd, je pakt eea weer wat anders.
Ken zelf deze uit een andere gym in Diemen waar ik ook wel eens train.
First Class?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:03 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Idd, je pakt eea weer wat anders.
Ken zelf deze uit een andere gym in Diemen waar ik ook wel eens train.
Diemen =/= Amsterdam.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb deze man: http://www.smartpowders.com/caffeine-anhydrous-400-grams.html Komt wel uit de VS en is poeder, maar erg goede + je doet er gigantisch lang mee lol. Kan je wel 10 gr. opsturen of zo. Heb dreamerbulk ook een zakje opgestuurd.
[..]
Train jij ook in Adam?
Zijn homegym is Beuving in Mijdrecht.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weet ik, maar hij zegt dat hij er wel eens traint, dus niet altijd.
Als ik dat gevoel ook maar enigszins heb dan ga ik voor het trainen, anders zijn squats en deadlifts niet leuk meer.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:34 schreef terrorsjaak het volgende:
Herkennen jullie dat, voordat je benen gaat trainen dat je jezelf verplicht te poepen voordat je gaat?
Waarom dat nou weer? Gewoon poepen terwijl je ATG squat.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:34 schreef terrorsjaak het volgende:
Herkennen jullie dat, voordat je benen gaat trainen dat je jezelf verplicht te poepen voordat je gaat?
Ik gebruik zelf chocomine (enig nadeel is dat er volgens mij ook theophylline in zit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:02 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Nodig, nee. Als je kut traint zal je altijd kut blijven trainen, zeker geen wondermiddel. Sterker nog, het geeft (mij) nogal een kutgevoel na de training. Ik neem het altijd maar 1 keer in de week, op de laatste dag vσσr de 2 dagen rust in het weekend vanwege een nogal harde 'crash' of hoe je het ook wil noemen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:34 schreef Cataclyst het volgende:
Is een pwo nou echt zo handig om te hebben? Voor een bepaalde edge ofzo? Ikzelf tik gewoon bakkie pleur achterover, dikke prima.
dat ervaar ik ook idd. die crash.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:35 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nodig, nee. Als je kut traint zal je altijd kut blijven trainen, zeker geen wondermiddel. Sterker nog, het geeft (mij) nogal een kutgevoel na de training. Ik neem het altijd maar 1 keer in de week, op de laatste dag vσσr de 2 dagen rust in het weekend vanwege een nogal harde 'crash' of hoe je het ook wil noemen.
Hoeveel heb jij er besteld?quote:
PWO wordt vaak verward met die PUMP UP SHAKES die je helemaal fucked up maken, terwijl je PWO ook kan zien als een banaan of als een shake met beta-alaline etc.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:34 schreef Cataclyst het volgende:
Haha, hoor mijdrecht hier, mijn eigen hometown. Zit wel bij de cheape gym van 16euro P/M.. Student he
Is een pwo nou echt zo handig om te hebben? Voor een bepaalde edge ofzo? Ikzelf tik gewoon bakkie pleur achterover, dikke prima.
27, tegen die prijs kun je dat nooit meer kopen. Is goedkoper dan een grote pot whey, en handig als ik ga studeren om mee te nemen.quote:
Crash is bij mij afhankelijk van het merk preworkout.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:35 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nodig, nee. Als je kut traint zal je altijd kut blijven trainen, zeker geen wondermiddel. Sterker nog, het geeft (mij) nogal een kutgevoel na de training. Ik neem het altijd maar 1 keer in de week, op de laatste dag vσσr de 2 dagen rust in het weekend vanwege een nogal harde 'crash' of hoe je het ook wil noemen.
Ik wist niet of dat alles was...quote:
Gelukkig is whey lang houdbaar, want ik denk dat het nog lang zal duren voordat je die op hebt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:38 schreef Susteren het volgende:
[..]
27, tegen die prijs kun je dat nooit meer kopen. Is goedkoper dan een grote pot whey, en handig als ik ga studeren om mee te nemen.
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gelukkig is whey lang houdbaar, want ik denk dat het nog lang zal duren voordat je die op hebt.
Dit. Banaan en een red bull zeroquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:41 schreef Questular het volgende:
2 bananen en een dubbele espresso, best pwo ever
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | Dag 1: Main lift: Squat 5/3/1 Assistance: Deadlift 5x10 50% 1RM Dag 2: Main lift: bench press 5/3/1 Assistance: OHP 5x10 50% 1RM Dag 3: Main lift: Deadlift 5/3/1 Assistance: Squat 5x10 50% 1RM Dag 4: Main lift: OHP 5/3/1 Assist: Bench Press 5x10 50% 1RM |
Yep daar ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
First Class?
Ranzige bende vind ik het daar.
Wel leuk die dumbbells t/m 80kg, alleen ben ik nog niet zover.
Die jaren '80 posters van o.a. een jonge Ed van Amsterdam ook.
Idem hier. Geen dure supps ofzo.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:41 schreef Questular het volgende:
2 bananen en een dubbele espresso, best pwo ever
Misschien heb je iets aan dit voorbeeld schema. http://www.t-nation.com/f(...)big_3month_challenge op de tweede pagina.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:18 schreef fathank het volgende:
Ik zit dus een beetje te stoeien met 5/3/1 zoals al eerder vermeld. Heb nu als basis onderstaand schema bepaald (op basis van Boring But Big)
[ code verwijderd ]
Nu mis ik nog de pull ups en dips, en wat werk voor de rear delts en evt de kuiten. Hoe zou ik die het beste in kunnen plannen? Any advice?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Misschien heb je iets aan dit voorbeeld schema. http://www.t-nation.com/f(...)big_3month_challenge op de tweede pagina.
quote:He flew past the boundaries of good taste by doing 5 sets of 20 reps in the squat with 415 pounds.
Prima dat het old school is, maar ik vond de kleedkamers, met name de plees maar ook de zaal smerig. Dat heeft niets met old school te maken maar met gebrek aan (schoonmaak)discipline.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:22 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Yep daar ja.
Beetje old school gevoel he, zitten een paar hele lekkere apparaten bij. En de "Natures Best" fotos van Ed idd ja.
(Bestaat dat merk eigenlijk nog??)
Doe je wel aan creatine?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:23 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Idem hier. Geen dure supps ofzo.
Uurtje voor trainen wat witt rijst, cocosolie en rozijnen plus voor ik de auto in stap een handgemaakt espresso.
Als ik alleen 5/3/1 volg heb ik het idee dat ik te weinig doequote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb die Boring but Big in die 6 maanden nooit gedaan, maar dat hoefde volgens mij toch ook niet? Verbo, doe jij dat wel?
Lol yeah dat is idd ιιn van de redenen dat ik niet opnieuw met 5/3/1 begonnen ben.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Als ik alleen 5/3/1 volg heb ik het idee dat ik te weinig doe. Ik wil de compounds eigenlijk wel 2x per week hitten. Vooral omdat ik toch een tijd heb stil gezeten en daarna teveel heb aangekloot lijkt me compounds 1x per week pakken te weinig volume...
Ik ben deze week ook met 5/3/1 begonnen en heb een beetje hetzelfde. Ik volg BBB en pak dan nog een paar oefeningen erbij als assistance, bv. front squats op deadliftdag en SLDL op squatdag. Je zou ook eens kunnen kijken naar 5/3/1 for beginners, staat ook in z'n boek dacht ik en daar stelt hij voor om 2x p/w te squatten/benchen en 1x dl/pressen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Als ik alleen 5/3/1 volg heb ik het idee dat ik te weinig doe. Ik wil de compounds eigenlijk wel 2x per week hitten. Vooral omdat ik toch een tijd heb stil gezeten en daarna teveel heb aangekloot lijkt me compounds 1x per week pakken te weinig volume...
Correct. Die zijn niet heel netjes nee.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Prima dat het old school is, maar ik vond de kleedkamers, met name de plees maar ook de zaal smerig. Dat heeft niets met old school te maken maar met gebrek aan (schoonmaak)discipline.
Natures best bestaat nog (ik kon het niet laten om even te Googlen).
Zoiezo Good Mornings, BOR en rear lat raises erin gooien.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:18 schreef fathank het volgende:
Ik zit dus een beetje te stoeien met 5/3/1 zoals al eerder vermeld. Heb nu als basis onderstaand schema bepaald (op basis van Boring But Big)
[ code verwijderd ]
Nu mis ik nog de pull ups en dips, en wat werk voor de rear delts en evt de kuiten. Hoe zou ik die het beste in kunnen plannen? Any advice?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb gewoon de mainlifts gepakt en daar mijn eigen assistentie oefeningen aan toegevoegd en ingepland. Zo combineer ik op de maandag de Squat, bench assistentie (5 reps) en een high rep squat variant(8-12 reps). Voor de assistentie en varianten wissel ik nog wel eens per cycle wat mij het beste lijkt/uitkomt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb die Boring but Big in die 6 maanden nooit gedaan, maar dat hoefde volgens mij toch ook niet? Verbo, doe jij dat wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aanbieding/foutje. 1,4kg voor €14,50 ofzoquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 18:47 schreef ZetaOS het volgende:
De post heeft 3 grote dozen afgeleverd hoor ik net, wat zou daar nou inzitten?
iemand al foto`s?
My mind is blown. Dat zou echt sick zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:53 schreef Awesome_ het volgende:
5 pakken toch maar gedaan voor de lolz. Heel dit topic inclusief lurkers aan de samples.
Jij krijgt commissie over die kortingscode zeta of niet?
Nja meeste zijn niet lekker imho.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:44 schreef BeamofLight het volgende:
Heb nog niemand gehoord over de smaken...
Ja man, heb hem als pdf op mn pc staan. Staat wel leuke troep in. Onder andere heeeel veeel variaties op basis 5/3/1. Zoals 5week en 3week omdraaien of cycles van 6weken draaien. Ook een paar 'add-ons' als joker sets en first set last.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:47 schreef Nic1 het volgende:
Iemand hier dit het boek Beyond 5/3/1: Simple Training for Extraordinary Results heeft gelezen?
Nee hoezo wil je m verkopen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:47 schreef Nic1 het volgende:
Iemand hier dit het boek Beyond 5/3/1: Simple Training for Extraordinary Results heeft gelezen?
Ok, bedankt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:54 schreef Cataclyst het volgende:
[..]
Ja man, heb hem als pdf op mn pc staan. Staat wel leuke troep in. Onder andere heeeel veeel variaties op basis 5/3/1. Zoals 5week en 3week omdraaien of cycles van 6weken draaien. Ook een paar 'add-ons' als joker sets en first set last.
Joker setjes is zeg maar als je je goed voelt na een rep out, er 5 tot tien procent gewicht bij te gooien en je laatste setje van de workout nog eens doen.
De andere is het herhalen van je eerste setje van de dag (bijvoorbeeld 5x65%) en die als laatste set erbij plakken met een rep out erbij.
Opzich wel interessant als je het gevoel hebt wat te missen bij je standaard 5/3/1!
Vraag me af of ze er winst op hebben gemaakt, of het was een 'slechte' batch, kan ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:56 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Maar het is nog steeds cheap. Ik neem aan dat het steeds 12 dezelfde zijn. Dus over een half jaar ligt er 10x cocos in de la ofzo. Of appeltaart hahaha. En iemand bij b&f zit zich scheel te lachen hoeveel dozen hij nu wel niet verkoopt :p .
Echt ziek veel zijn er door gegaan, mijn vrienden bestellen er namelijk ook meteen 5 ofzo.
Whahaha klopt idd, dat viel mij ook al op. Die uit de samplezakjes is gewoon poedersuiker bijna. Dat in de emmers is wat grover van structuur.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat me ook elke keer opvalt is dat de poeder uit de samples een veel fijnere poeder is i.t.t. de normale whey.
Ik denk dat dat geen toeval is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahaha klopt idd, dat viel mij ook al op. Die uit de samplezakjes is gewoon poedersuiker bijna. Dat in de emmers is wat grover van structuur.
Ik ging even kijken hoe sommige mensen op YouTube de deadlift to the knees doen en ik zie idd veel mensen hem pauzeren en daarna afmaken, terwijl het een pauze is en daarna terug moet zoals ik ook gelezen heb.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:03 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Hoe zie jij de deadlift to knee's? Stoppen op kniehoogte en terug, of pauze op kniehoogte en de lift afmaken? Vind er veel verschillende dingen over als het op Sheiko aankomt.
Kan ook komen door vochtopname. Zodra je die emmer opentrekt kan de whey vocht opnemen. Zo'n zakje kieper je in ene keer leeg.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahaha klopt idd, dat viel mij ook al op. Die uit de samplezakjes is gewoon poedersuiker bijna. Dat in de emmers is wat grover van structuur.
Een eckte man heeft schuurplekken tussen de bovenbenen.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:40 schreef Susteren het volgende:
Wilde vandaag een soort zomerbroek aandoen van vorig jaar (vrij dunne lange superdry broek), maar paste er met m'n kuiten niet meer in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Daarom heb ik ze niet gehaald. Die sample zakjes die je erbij krijgt zien er soms oud uit, maar de inhoud lijkt niet eens op whey.. zou iemand moeten testen eigenlijk. Ik gooi ze altijd weg. Maar ik wil jullie niet verdrietig maken maar ik vraag me wel af of er echt protons inzit idd.quote:
Geef ze dan weg ofzo, weggooien.quote:Op woensdag 19 maart 2014 06:52 schreef Atemno het volgende:
[..]
Daarom heb ik ze niet gehaald. Die sample zakjes die je erbij krijgt zien er soms oud uit, maar de inhoud lijkt niet eens op whey.. zou iemand moeten testen eigenlijk. Ik gooi ze altijd weg. Maar ik wil jullie niet verdrietig maken maar ik vraag me wel af of er echt protons inzit idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |