Deze apparatuur als in 1999 ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:14 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja F4F, maar kom er niet zoveel meer, train liever thuis en in de tuin![]()
Is het nog steeds Panatta apparatuur bij Beuving?
Fixed.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 03:05 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
CafeineEen vrouw is het antwoord op je al problemen.
Omdat je er aan gewend bent waarschijnlijk. Stop voor de gein eens een week of 2 met cafeïne en begin daarna opnieuwquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:02 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik weet niet welke caffeine jullie gebruiken maar die van mij merk je gwen fuck van
In de gym waar ik zit hebben ze panetta spul uit de jaren '80 volgens mijquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:09 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Deze apparatuur als in 1999 ja.
Alleen wel een nieuw dumbell rack t/m 40kg. En daarnaast nog de ijzeren serie t/m 65kg.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:53 schreef fathank het volgende:
[..]
In de gym waar ik zit hebben ze panetta spul uit de jaren '80 volgens mij.
[ afbeelding ]
Heb jij een eigen kluisje in je gym?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:09 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik zet er 2 in mijn kluisje op de gym
Mooi luidsprekertje ook; wat is het?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:32 schreef H1N1 het volgende:
[ afbeelding ] 7e verpakking staat er niet op.
Nogmaals bedankt voor de tip!
Ik ben inmiddels wakker en heb 20 doosjes besteld. Laat het wel op zo'n ophaalpunt bezorgen: hier ga ik mijn buren niet mee lastig vallenquote:
Hoe zie jij de deadlift to knee's? Stoppen op kniehoogte en terug, of pauze op kniehoogte en de lift afmaken? Vind er veel verschillende dingen over als het op Sheiko aankomt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ehhh, woensdag hé. Heb je het goede schema wel?Je bent wel met cycle #29 begonnen toch?
Het is niet zwaar, vind het wel prima te doen met top notch vorm. Het moet ook niet mega zwaar of zo zijn gezien je met lage percentages werkt.Op de latere sets is uitdagend het goede woord I guess. Ik bedoel, je moet niet elke set willen grinden, dat is gewoon kut. Vorm moet wel goed zijn, en de 1RM's zijn ook met goede vorm gedaan, dusja.
p.s. woensdag is ook deadliften, dus dat valt mee.
Sla eten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 02:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik weet maar die eerste weken zijn zo zwaar. Ik moet echt voedsel eten wat weinig kcal/g heeft
Moet weer aan de hamlappen, gyros, shoarma, kip aangezien biefstuk veels te duur is
Kijken of ik ook dit keer in deficit gigantische krachtgains kan maken. Zal maar een korte cut worden, anderhalve maand en dan onderhoud.
Wat wil je merken dan? Ik heb zelf gewoon gigantisch veel energie als in: ik kan langer door.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:02 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik weet niet welke caffeine jullie gebruiken maar die van mij merk je gwen fuck van
Je moet tot de knieën, korte pauze/vasthouden en weer terug naar de grond.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:03 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Hoe zie jij de deadlift to knee's? Stoppen op kniehoogte en terug, of pauze op kniehoogte en de lift afmaken? Vind er veel verschillende dingen over als het op Sheiko aankomt.
Nice.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:53 schreef fathank het volgende:
[..]
In de gym waar ik zit hebben ze panetta spul uit de jaren '80 volgens mij.
[ afbeelding ]
Goed gezien. Kun je daar op liggen voor meer isolatie of zo?quote:
ja iets meer energie maar dat verschil merk ik niet ten opzichte van niets nemenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sla eten.
[..]
Wat wil je merken dan? Ik heb zelf gewoon gigantisch veel energie als in: ik kan langer door.
Ja, maar je wordt er ook niet echt hyper van zoals een pwo die je fucked up maakt. Ik zelf bijv. merk het vnml bij het fietsen; terwijl maatjes na een flinke leg sessie amper kunnen fietsen, ga ik full speed. Je kan gewoon langer door, maar wellicht heb je geen goede, zou kunnen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
ja iets meer energie maar dat verschil merk ik niet ten opzichte van niets nemen
Dat heb ik dus wel als ik een pwo neem maar dat vind ik te duur
Welke gwbruik je dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, maar je wordt er ook niet echt hyper van zoals een pwo die je fucked up maakt. Ik zelf bijv. merk het vnml bij het fietsen; terwijl maatjes na een flinke leg sessie amper kunnen fietsen, ga ik full speed. Je kan gewoon langer door, maar wellicht heb je geen goede, zou kunnen.
Idd, je pakt eea weer wat anders.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goed gezien. Kun je daar op liggen voor meer isolatie of zo?
(ben trouwens iets meer fan van Nautilus en Hammer Strength).
Ik heb deze man: http://www.smartpowders.com/caffeine-anhydrous-400-grams.html Komt wel uit de VS en is poeder, maar erg goede + je doet er gigantisch lang mee lol. Kan je wel 10 gr. opsturen of zo. Heb dreamerbulk ook een zakje opgestuurd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Welke gwbruik je dan?
Heb n u van die pillen
Train jij ook in Adam?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:03 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Idd, je pakt eea weer wat anders.
Ken zelf deze uit een andere gym in Diemen waar ik ook wel eens train.
First Class?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:03 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Idd, je pakt eea weer wat anders.
Ken zelf deze uit een andere gym in Diemen waar ik ook wel eens train.
Diemen =/= Amsterdam.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb deze man: http://www.smartpowders.com/caffeine-anhydrous-400-grams.html Komt wel uit de VS en is poeder, maar erg goede + je doet er gigantisch lang mee lol. Kan je wel 10 gr. opsturen of zo. Heb dreamerbulk ook een zakje opgestuurd.
[..]
Train jij ook in Adam?
Zijn homegym is Beuving in Mijdrecht.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weet ik, maar hij zegt dat hij er wel eens traint, dus niet altijd.
Als ik dat gevoel ook maar enigszins heb dan ga ik voor het trainen, anders zijn squats en deadlifts niet leuk meer.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:34 schreef terrorsjaak het volgende:
Herkennen jullie dat, voordat je benen gaat trainen dat je jezelf verplicht te poepen voordat je gaat?
Waarom dat nou weer? Gewoon poepen terwijl je ATG squat.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:34 schreef terrorsjaak het volgende:
Herkennen jullie dat, voordat je benen gaat trainen dat je jezelf verplicht te poepen voordat je gaat?
Ik gebruik zelf chocomine (enig nadeel is dat er volgens mij ook theophylline in zit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:02 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |