Haha sick he, bij mij stond zelfs van 8 tot 22:00 ofzo.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:20 schreef stinkie het volgende:
Pakketje niet bezorgt, was niet thuis. Nee wat de neuk verwacht je als je mailt dat je tussen 8.30 en 17.30 langskomt.
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:35 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jaja dat is die goeie ding.
Maar tot nu toe vind ik hazelnoot nutella niet lekker, berry blast gaat wel..
quote:
Vanmorgen zijn door de post 3 pakketten gebracht door B&F shop, netjes door mijn medewerker in de gang gezet. In de avond komt mijn vriendin thuis met een cadeautje(voor mij) van mijn vader, deur wil niet lekker open door die 3 pakketten van B&F...ze kijken om de hoek...3 maal raden wat het cadeau was...quote:Op maandag 17 maart 2014 21:32 schreef H1N1 het volgende:
[ afbeelding ] 7e verpakking staat er niet op.
Nogmaals bedankt voor de tip!
Hahaha, what the fuck gast.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:44 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vanmorgen zijn door de post 3 pakketten gebracht door B&F shop, netjes door mijn medewerker in de gang gezet. In de avond komt mijn vriendin thuis met een cadeautje(voor mij) van mijn vader, deur wil niet lekker open door die 3 pakketten van B&F...ze kijken om de hoek...3 maal raden wat het cadeau was...
RUIM 4.5 KILO BODYENFIT WHEY POEDER! Bedank vader![]()
[ afbeelding ]
Monsterquote:Op maandag 17 maart 2014 23:44 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vanmorgen zijn door de post 3 pakketten gebracht door B&F shop, netjes door mijn medewerker in de gang gezet. In de avond komt mijn vriendin thuis met een cadeautje(voor mij) van mijn vader, deur wil niet lekker open door die 3 pakketten van B&F...ze kijken om de hoek...3 maal raden wat het cadeau was...
RUIM 4.5 KILO BODYENFIT WHEY POEDER! Bedank vader![]()
[ afbeelding ]
Damn, meer dan 11kg aan whey.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:50 schreef ZetaOS het volgende:
Best zonde eigenlijk, ik heb veel te veel whey... Sickening..
Naja ik weet alvast een leuk cadeau voor Vaderdag... sample packs
De rest moet ook eigenlijk even een foto posten van zijn stack![]()
lolololquote:Op maandag 17 maart 2014 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
dat Jesse daar veel gains op gemaakt he
En hoe zit het met een kuutje Whey met Crea?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:01 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Sommige wel, sommige niet.
Van Test imo niet zo snel, orals zoals Dbol en Oxy zorgen wel flinke aromatisering.
Whey en crea is alleen voor Mr O materiaal, niet voor de normale sporter. Te heavy, teveel sides. Not good.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:59 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
En hoe zit het met een kuutje Whey met Crea?
Alles goed veder oude vriendLang niet gezien?
Wacht maar tot morgenquote:Op maandag 17 maart 2014 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sheiko dag 1: fuuuuuucking lekker. Het voelt imo ook alsof je ekte ekte gains maakt met dit volume.Doordat ik nu veel meer bench in één training is mijn benchtechniek ook echt van 30% naar 90% geschoten; ik wist namelijk de cues al, maar ik kon ze nooit zo uitvoerig testen. Super nice. Ik ben er zelfverzekerd van dat mijn vorm op alle drie de lifts solid as fuck gaat worden.
Ja F4F, maar kom er niet zoveel meer, train liever thuis en in de tuinquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:09 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Whey en crea is alleen voor Mr O materiaal, niet voor de normale sporter. Te heavy, teveel sides. Not good.
Hier prima. Nog steeds bij Beuving. Jij nog in Bovenkerk daar?
Zoek maar terug, code werkt volgens mij nog steeds.. 3.nogwat euro voor 12 zakjes wheyquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:14 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Was er iets fout gegaan op de b&f website of wat.
Damn even volg ik dit topic niet en dan gebeurt zoiets.
Ben trouwens eindelijk weer aan het trainen. Laat mijn ontsteking nog 3-4 weken rusten en dan hoop ik weer te beginnen. Helemaal van voren dan maar. Train nu 1 x per week. Probeer het steeds korter te maken. Na 7 dagen, dan na 6, dan na 5, etc tot over 4 weken opgebouwd is. Nu zit ik sowieso erg licht en zonder schema. Hebben der zin in. Dumbbell overhead press 'uitgevonden' kensor lekkere oefening!
Ik zie het in het vorige topic haha. Nu ben ik te lui om te bestellen. Ik lig al in bed. Maar zal morgenvroeg proberen dan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:16 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Zoek maar terug, code werkt volgens mij nog steeds.. 3.nogwat euro voor 12 zakjes whey
Ehhh, woensdag hé. Heb je het goede schema wel?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:13 schreef Push. het volgende:
[..]
Wacht maar tot morgenHuuuuilen
Vind jij het benchen trouwens wel zwaar genoeg als je je true 1RM pakt?
Maandag, vandaag dus, heb je gebencht als het goed is toch? Woensdag deadliften. Ben inderdaad met #29 begonnen. Werd aangeraden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ehhh, woensdag hé. Heb je het goede schema wel?Je bent wel met cycle #29 begonnen toch?
Het is niet zwaar, vind het wel prima te doen met top notch vorm. Het moet ook niet mega zwaar of zo zijn gezien je met lage percentages werkt.Op de latere sets is uitdagend het goede woord I guess. Ik bedoel, je moet niet elke set willen grinden, dat is gewoon kut. Vorm moet wel goed zijn, en de 1RM's zijn ook met goede vorm gedaan, dusja.
p.s. woensdag is ook deadliften, dus dat valt mee.
Ooooh, wacht, je bedoelde de spierpijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:54 schreef Push. het volgende:
[..]
Maandag, vandaag dus, heb je gebencht als het goed is toch? Woensdag deadliften. Ben inderdaad met #29 begonnen. Werd aangeraden.
Hoe vaak moet het nog gezegd worden: dat hongergevoel is gewenning; heeft weinig met hoeveelheid kcal te maken. En congratz met je PR.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 02:30 schreef Drinky het volgende:
Vandaag(gister) echt lekker gegaan op OHP en C&J. C&J PR gezet na een normale 5x5 OHP sessie, 75kg. 80~85 moet wel haalbaar zijn zonder vooraf te benchen en pressen.
Heb eerste dag cut ook gelijk weer honger, ondanks dat ik aan de 3000kcal zit
ik weet maar die eerste weken zijn zo zwaar. Ik moet echt voedsel eten wat weinig kcal/g heeftquote:Op dinsdag 18 maart 2014 02:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe vaak moet het nog gezegd worden: dat hongergevoel is gewenning; heeft weinig met hoeveelheid kcal te maken. En congratz met je PR.![]()
![]()
Cafeine is het antwoord op je al problemen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 02:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik weet maar die eerste weken zijn zo zwaar. Ik moet echt voedsel eten wat weinig kcal/g heeft
Moet weer aan de hamlappen, gyros, shoarma, kip aangezien biefstuk veels te duur is
Kijken of ik ook dit keer in deficit gigantische krachtgains kan maken. Zal maar een korte cut worden, anderhalve maand en dan onderhoud.
Lekker heel de dag lopen stuiterenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 03:05 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Cafeine is het antwoord op je al problemen.
Deze bookmark ik ffquote:Op maandag 17 maart 2014 23:14 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Squat + Stiff DL, Goodmornings, ab-wheel en legraises
Bench + DB incline, DB chest fly's, weighted dips en tricep extensions
Deadlift + Bent over row, shrugs, pull-ups en powercleans
Press + DB rear lat raise, DB lat raise en DB curls of halve chins
Heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |