SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 02-03-2014 17:44:35 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wilde 30km vandaag waarvan 20km rustig ontspannen en de laatste 10km wat pittiger. Helaas had ik te weinig brandstof in de tank gegooid, waardoor de laatste 4km noodgedwongen rustig gingen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2014 16:23:14 ]![]()
O ja. De Endomondogroep: Er staan een hoop mensen in, waarvan ik de nick niet ken en die dus ook niet in het lijstje staan bij de omschrijving van de groep. Ik wil dat lijstje compleet krijgen. Dus graag aanvullen! Of met quoten, of met PM/DM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door BE op 01-03-2014 18:21:05 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:47 schreef mosselmossel het volgende:
O ja. De Endomondogroep: Er staan een hoop mensen in, waarvan ik de nick niet ken en die dus ook niet in het lijstje staan bij de omschrijving van de groep. Ik wil dat lijstje compleet krijgen. Dus graag aanvullen! Of met quoten, of met PM/DM.Heb deze post nu een paar keer voorbij zien komen, maar volgens mij reageert er vrijwel niemand op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan je helaas ook niet helpen, de namen zeggen mij zo niks. Zouden het misschien inactieve FOK!'ers zijn?
[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 01-03-2014 18:20:47 ]![]()
Eén keer per topic. Heb al een paar keer bericht gehad. Dus het helpt nog wel, al is het niet veel meer. Ik denk dat ik ze na deze keer ook gewoon allemaal uit de groep gooi, als ze niet meer reageren. Tenzij daartegen bezwaar is bij andere mensen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Maar hoe heet die op Fok dan? Andere mensen kunnen het wat mij betreft ook aanvullen.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Prima toch? Deed ik ook eens in de zoveel tijd. Mocht iemand er bezwaar tegen hebben, kunnen ze zich weer aanmeldenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:59 schreef mosselmossel het volgende:
Eén keer per topic. Heb al een paar keer bericht gehad. Dus het helpt nog wel, al is het niet veel meer. Ik denk dat ik ze na deze keer ook gewoon allemaal uit de groep gooi, als ze niet meer reageren. Tenzij daartegen bezwaar is bij andere mensen.![]()
![]()
Pfoeh, geen idee meer. Ze wandelde al-tijd naast het hardlopen, ondanks blessure. En veel ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maar hoe heet die op Fok dan? Andere mensen kunnen het wat mij betreft ook aanvullen.![]()
![]()
Lula.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Pfoeh, geen idee meer. Ze wandelde al-tijd naast het hardlopen, ondanks blessure. En veel ook.
***![]()
Wil iedereen alsjeblieft mijn naam weghalen! Als ik die op FOK wilde had ik mijn naam wel als nick gemaakt.
Hij is me net iets te googlebaar!
Op endomondo vind ik niet erg, hier wel.
***![]()
Kijk, zo wordt het lijstje toch weer korterquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:07 schreef GotC het volgende:
Y.uri = Fallen. Ook al eeuwen niet mee zien posten.
G.wen = SpaceInvaders volgens mij
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Weggehaald bij mijquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:05 schreef Brighteyes het volgende:
Wil iedereen alsjeblieft mijn naam weghalen! Als ik die op FOK wilde had ik mijn naam wel als nick gemaakt.
Hij is me net iets te googlebaar!
Op endomondo vind ik niet erg, hier wel.![]()
![]()
Zal die Atse niet AtseBenjamin zijn? Al zie ik die ook nooit meer.
Weet ook niet of je die erin wil zetten, als ze toch nooit komen? Of maakt dat niet uit voor de overzichtelijkheid?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Crossje ging mooi trouwens! Was een beetje verkeerd gereden en doordat ik al laat was kon ik snel mijn nummer op-bibbiten en gelijk door naar de start en toen ik bijna bij de start kwam ging het startschot en kon ik zo doorHelaas heb ik 3 keer mijn veters moeten strikken. Normaal blijven ze altijd vastzitten en nu ging het 3 keer fout.
Zat een vervelende trap in met verschillende hoogtes en lengtes van treden, dus dat was zwaar om 4 keer te doen. (4 ronjes van 2.6)
Kan wel iets mijn kuiten voelen en wellicht dat ik een blaartje heb/ontwikkel. Maar dat lost meestal wel snel op.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:47 schreef mosselmossel het volgende:
O ja. De Endomondogroep: Er staan een hoop mensen in, waarvan ik de nick niet ken en die dus ook niet in het lijstje staan bij de omschrijving van de groep. Ik wil dat lijstje compleet krijgen. Dus graag aanvullen! Of met quoten, of met PM/DM.Ik heb me net aangemeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 01-03-2014 18:20:30 ]I solemnly swear i'm up to no good![]()
Thnx allemaal weer!
En ik zal binnenkort het lijstje nog weleens doorlopen op mensen die nooit meer posten of nooit meer lopen
Ik ben Steven van die Endomondo lijst, hoi![]()
Status heden ten dage: nog steeds ietwat geblesseerd (al gaat het de goede kant op), gruwelijk druk priveleven, en de site die ik gebruik om Garmin en Endomondo te syncen, kan dat al een tijdje niet, Dus het lijkt alsof ik helemaal niet loop (klopt wel redelijk de afgelopen 2 maanden maargoed)
Op zich kan ik er overigens ook uit voor de Driebergenloop volgende week in de WLW, heb mn startnummer verkocht.
Maar ik doe en deed verder weinig met die groep, dus knikker me er maar uit als je last hebt van de te lange deelnemerslijst ofzo![]()
![]()
Freddy V. = Freddeh volgens mij, die gebruikt wel Endomondo, maar die heb ik hier nog nooit zien posten....![]()
Guppy mag ik in de OP? (inschrijving is zojuist geopend)
1
21[b]30-08-2014 - [url=http://www.veldhoven10miles.nl/]Veldhoven 10 Miles (Veldhoven)[/url][/b]
2[*] SEMTEX - 16km
Oh ja en bij de Meerhoven24 kan ik eruit (ik geloof dat die ook ergens rond eind aug staat)
[ Bericht 6% gewijzigd door SEMTEX op 01-03-2014 19:02:18 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
En ik ook graag
1
2[b]5-10-2014 - [url=http://www.hogeveluwe.nl/nl/ontdek-het-park/evenementen/hoge-veluwe-loop/513]Hoge Veluweloop (Hoge Veluwe)[/url][/b]
[*] Jero_nimo - Trail Marathon
Net trouwens het eerste loopje om te vergeten van 2014. Het doel was om vandaag 24km te lopen, maar het liep meteen in het begin al niet echt lekker. Ging gewoon niet soepel. Ook had ik het koud, ondanks dat ik nog een thermoshirt met lange mouwen onder mijn normale shirtje aanhad. Na verloop van tijd gelukkig wel weer een beetje warm gekregen maar na 15km kreeg ik zelfs een steek in mijn zij erbij. Toen vond ik het na 16km wel welletjes. Vergeten en volgende keer beter.
Ik wijt het maar aan erg kort slapen doordat gister de film in de bios wat langer was dan verwacht, half 1 thuis en ik vanochtend om 6 uur eruit moest om te werken tot 2.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/302647260/2368823
[ Bericht 46% gewijzigd door Jero_nimo op 01-03-2014 18:47:50 ]![]()
Hey Moblo en Wolve komen volgend weekend weer naar hier?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Jazeker! Wordt dolle pret in Nijverdal!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:47 schreef SEMTEX het volgende:
Hey Moblo en Wolve komen volgend weekend weer naar hier?![]()
![]()
Ze komen m'n speeltuin bekijken SEM
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mooie afstand, die Sallandtrail
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
En ik maar denken dat ze die wedstrijd in de UK liepen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:47 schreef SEMTEX het volgende:
Hey Moblo en Wolve komen volgend weekend weer naar hier?![]()
![]()
De 75 bedoel je?quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Poeh, vandaag dan toch gedaan: de coopertestMooi weer, voelde me prima na gisteren en maandag is pas de volgende dag dus ik vond dat ik er maar eens aan moest geloven om te zien waar ik intussen stond. Let wel, toen ik begon kon ik met moeite 1 minuut rennend afleggen.
En verdomd, nog gehaald ook (zonder rust dus), had ik niet echt verwacht. Hetzelfde heuveltje op/af brak me wel op in de laatste 2 minuten, dus toen weer omgekeerdWel weer per ongeluk het beeldscherm van de timer geraakt, waardoor die op pauze sprong en ik geen idee had hoe lang. Blijkt dat ik een minuutje teveel (!) heb gerend als ik endomondo mag geloven. Waarbij de GPS overigens weer aardig van het paadje af was helaas.
Maar goed, weer een bekertje voor de 1km, aangezien ik die nu zonder rust deed. Bijna de 2km volgemaakt, had het niet door anders had ik die laatste 30m ook wel gelopen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Als je het koud krijgt moet je harder lopen!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:41 schreef Jero_nimo het volgende:
En ik ook graag
[ code verwijderd ]
Net trouwens het eerste loopje om te vergeten van 2014. Het doel was om vandaag 24km te lopen, maar het liep meteen in het begin al niet echt lekker. Ging gewoon niet soepel. Ook had ik het koud, ondanks dat ik nog een thermoshirt met lange mouwen onder mijn normale shirtje aanhad. Na verloop van tijd gelukkig wel weer een beetje warm gekregen maar na 15km kreeg ik zelfs een steek in mijn zij erbij. Toen vond ik het na 16km wel welletjes. Vergeten en volgende keer beter.
Ik wijt het maar aan erg kort slapen doordat gister de film in de bios wat langer was dan verwacht, half 1 thuis en ik vanochtend om 6 uur eruit moest om te werken tot 2.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/302647260/2368823
Nog steeds geen verkeerde snelheid en afstand anders.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
volgens mij had ik inspanningskoorts toen ik gisteravond de telefoon op nam en ijlend iets gezegd moet hebben waar ik nu spijt van heb....
Gisteravond belde een jongedame die voor mij werkt, en sinds een half jaartje hardloopt, op met de vraag of ik een tien km loop met haar wilde doen..."haar dinnetje" zou ook gaan, wilde of kon niet dus, en ze dat er hard voor getraind (ze loopt erg goed de laatste tijd voor iemand die nog maar kort bezig is) om een lang verhaal kort te maken, heb ik maar toegezegd.
Achteraf op de website kijkend ben ik bang dat deze 10km een heel hoog "Patries and her besties" gehalte heeft.....
http://www.waitry.co.nz/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Is het een leuke dame? Dan is er toch niets aan de hand?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
volgens mij had ik inspanningskoorts toen ik gisteravond de telefoon op nam en ijlend iets gezegd moet hebben waar ik nu spijt van heb....
Gisteravond belde een jongedame die voor mij werkt, en sinds een half jaartje hardloopt, op met de vraag of ik een tien km loop met haar wilde doen..."haar dinnetje" zou ook gaan, wilde of kon niet dus, en ze dat er hard voor getraind (ze loopt erg goed de laatste tijd voor iemand die nog maar kort bezig is) om een lang verhaal kort te maken, heb ik maar toegezegd.
Achteraf op de website kijkend ben ik bang dat deze 10km een heel hoog "Patries and her besties" gehalte heeft.....
http://www.waitry.co.nz/Nou ja, misschien daarna wel als je weer thuis komt, maar toch.
Het ziet er in ieder geval niet uit als een colorrun![]()
![]()
en nog steeds!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Pfoeh, geen idee meer. Ze wandelde al-tijd naast het hardlopen, ondanks blessure. En veel ook.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
inderdaad leuke dame alleen had ik haar vader kunnen zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:53 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Is het een leuke dame? Dan is er toch niets aan de hand?Nou ja, misschien daarna wel als je weer thuis komt, maar toch.
Het ziet er in ieder geval niet uit als een colorrun
Het lijkt me wel een grapig loopje hoor voor de zondagmorgen, alleen erg familie-georienteerd dus er zullen veel "recreatieve" lopers mee doen maar ja, so be it...
En voor mij een leuk trainingsrondje op een andere omgeving.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik denk dat je het inderdaad maar zo moet zien. Ik heb de site bekeken en het zou mijn ding toch niet zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad leuke dame alleen had ik haar vader kunnen zijn
Het lijkt me wel een grapig loopje hoor voor de zondagmorgen, alleen erg familie-georienteerd dus er zullen veel "recreatieve" lopers mee doen maar ja, so be it...
En voor mij een leuk trainingsrondje op een andere omgeving.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Done!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:23 schreef Stefanovic83 het volgende:
Op zich kan ik er overigens ook uit voor de Driebergenloop volgende week in de WLW, heb mn startnummer verkocht.Done!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:31 schreef SEMTEX het volgende:
Guppy mag ik in de OP? (inschrijving is zojuist geopend)
[ code verwijderd ]
Oh ja en bij de Meerhoven24 kan ik eruit (ik geloof dat die ook ergens rond eind aug staat)Done!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Groen blaadje ook weleens leuk ^^quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
En voor mij een leuk trainingsrondje op een andere omgeving.I solemnly swear i'm up to no good![]()
leg jij dat even aan Mrs.RD uit?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Groen blaadje ook weleens leuk ^^'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
of bedoel je het loopje?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kledingkeuze toch?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ah hardstikke gezelligquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.waitry.co.nz/
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ah je kent haar moeder, wat leuk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
En voor mij een leuk trainingsrondje op een andere omgeving.![]()
![]()
Dat had je er niet bij verteld ^^quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
leg jij dat even aan Mrs.RD uit?I solemnly swear i'm up to no good![]()
RD wat nobel van je, dat je meeloopt. Als nu de echte recreanten maar rechts blijvenVeel plezier!
Ik ging een half uur voor sluit nog even de H&M in en kwam zowaar weer met iets hardloopgerelateerds thuis. In een winkel waar je het niet verwacht: fijne dingen voor nop![]()
En als het morgen droog is doe ik de Delftse Houtloop 7k, heb ik besloten![]()
![]()
Die ken ik zeker maar ik denk dat ik in de auto stap "before the hole is getting to deep"quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ah je kent haar moeder, wat leuk.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gewoon lekker fun-runnenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Die ken ik zeker maar ik denk dat ik in de auto stap "before the hole is getting to deep"niet allemaal zo serieus, maar gewoon lekker recreëren
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Leeftijd en pics?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.waitry.co.nz/![]()
Daar had je ongeveer 9 maanden voor haar geboorte aan moeten denken als ik het zo allemaal lees.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Die ken ik zeker maar ik denk dat ik in de auto stap "before the hole is getting to deep"![]()
![]()
Je hosselt nu alvast wat voor als je die kant opgaat. Ja ander land enzo, maar toch dichtbij.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Forget Straya! Ik ga naar NZ!!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je hosselt nu alvast wat voor als je die kant opgaat. Ja ander land enzo, maar toch dichtbij.
*PROEST* M`n drinken wat doe je!
Ik open nu ook echt FB, en het eerste wat ik zie is een foto van RD samen met een jongere meid en iets over een 10km.![]()
Hij kijkt er wel heel gelukkig bij op FB.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:41 schreef Levitas het volgende:
Ik open nu ook echt FB, en het eerste wat ik zie is een foto van RD samen met een jongere meid en iets over een 10km.![]()
Ik zag t ook ja![]()
Niks mis meeJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat ze een halve wereld weg zit en geen idee heeft van dit topic, maakt helemaal niets uit
Vriendin van mij is hardlopend gran canaria aan het oversteken![]()
Zit nu ergens voorbij de 95 km...
Dat kind is gekmaar wel stoer
Zal eens vragen of ze dit ook op haar vff's doet eigk
Humor@rd's liefdadigheidsloopje
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Degene die de tip van de spibelt gaf, thanks!
Vandaag uitgetest in de stad. Ook handig bij een dagje weg
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Hehehehequote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:18 schreef Levitas het volgende:
[..]
ik snap nu wel waarom hij haar, eeuh ik bedoel het doetSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Euhhhhh....quote:
Ik denk zo'n ding waar ynske het over heeft
Hm toch eens serieus over na gaan denken dan.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:17 schreef Ynske het volgende:
Degene die de tip van de spibelt gaf, thanks!
Vandaag uitgetest in de stad. Ook handig bij een dagje wegI solemnly swear i'm up to no good![]()
Zijn hier mensen met tips om weer eerder op adem te komen toevallig?
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Langzamer lopen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zijn hier mensen met tips om weer eerder op adem te komen toevallig?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gewoon blijven ademen. Komt altijd weer goed op een gegeven moment.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zijn hier mensen met tips om weer eerder op adem te komen toevallig?![]()
rustiger tempo lopen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Kun je nog zingen en praten tijdens t rennen?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Niet naar mij kijken of aan me denken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ditquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:35 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Gewoon blijven ademen. Komt altijd weer goed op een gegeven moment.Is een gevalletje conditie. En langzamer lopen.
![]()
Wat de rest zegt en evt een les wat vaker herhalen als je t moeilijk trekt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh en vooral de snelheid waarop je begint is belangrijk. Ik begin het liefst op een snelheid die zo irritant traag is dat ik het gevoel heb dat ik voor lul loop en niet vooruit ga.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat vraagt RD's vriendinnetje nu ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat vraagt RD's vriendinnetje nu ook.![]()
![]()
![]()
Zo'n kaartje als in het vorige topic stond wil ik ook van m'n routes!Je klinkt als Evy :pquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
rustiger tempo lopen.
Kun je nog zingen en praten tijdens t rennen?![]()
Hehehe! Evy heeft wel gelijkquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:46 schreef Reflectionne het volgende:
Zo'n kaartje als in het vorige topic stond wil ik ook van m'n routes!
[..]
Je klinkt als Evy :p
Niet dat ik ooit naar dat advies luisterde. Maar nu toch voortaan maar doen. Dat loopt wel lekkerder en is leukerSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dit, dat je achter iemand loopt die zijn hond uitlaat en ze dan verwachtingsvol achterom kijken wanneer je ze nou voorbij gaat. (En daarna nog eens, en nog eensquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat de rest zegt en evt een les wat vaker herhalen als je t moeilijk trekt.
Oh en vooral de snelheid waarop je begint is belangrijk. Ik begin het liefst op een snelheid die zo irritant traag is dat ik het gevoel heb dat ik voor lul loop en niet vooruit ga.)
quote:
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik loop echt heel rustig tijdens het rennen. Nog langzamer kan ik er net zo goed mee kappen. Kan van begin tot eind ongeveer hetzelfde tempo lopen. En het is niet alsof ik sta te piepen ofzo hoor. Maar het is wel wat gejaagd. En ik ken de langzaam via de neus in en via de mond uit wel maar mijn neus gaat altijd dicht zitten zodra ik me maar een beetje inspan.
Moeilijk om daar naar te luisteren iddquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hehehe! Evy heeft wel gelijk
Niet dat ik ooit naar dat advies luisterde. Maar nu toch voortaan maar doen. Dat loopt wel lekkerder en is leuker![]()
![]()
Oh ja ik kan prima praten vaak in de vorm waarin ik Evy vervloek als ze weer eens vraagt of ik nog kan praten en zingen. Zingen... Dat ga ik de buurt hier niet aandoen.I solemnly swear i'm up to no good![]()
dan adem je door je mond. Let ook op dat je rechtop rent, meer longinhoud. Aldus Evy en echt eens testen of je nog mee kunt brullen. T komt vanzelfquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik loop echt heel rustig tijdens het rennen. Nog langzamer kan ik er net zo goed mee kappen. Kan van begin tot eind ongeveer hetzelfde tempo lopen. En het is niet alsof ik sta te piepen ofzo hoor. Maar het is wel wat gejaagd. En ik ken de langzaam via de neus in en via de mond uit wel maar mijn neus gaat altijd dicht zitten zodra ik me maar een beetje inspan.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Vanmiddag was ik even bij de run2 day en kwam de addidas springblades tegen. Beetje rare schoenen, weet niet echt wat ik er van moet vinden of verwachten.
http://4.bp.blogspot.com/(...)de-springblade-6.png
http://t.unlocked.footloc(...)de-Black-Volt_01.jpg![]()
maar t werkt welquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:46 schreef Reflectionne het volgende:
Zo'n kaartje als in het vorige topic stond wil ik ook van m'n routes!
[..]
Je klinkt als Evy :p
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik heb de plaatjes ook gezien en zou er best wel eens een rondje op proef willen lopen. Gewoon om even te voelen hoe het voelt...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:57 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Vanmiddag was ik even bij de run2 day en kwam de addidas springblades tegen. Beetje rare schoenen, weet niet echt wat ik er van moet vinden of verwachten.
http://4.bp.blogspot.com/(...)de-springblade-6.png"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ja ik adem door mijn mond. Maar Evy zei vandaag nog dat dat niet uit maakt. En het is niet alsof ik mijn hond na doe ofzo hoor zo erg is het allemaal niet. Maar dacht misschien zijn er nog ademhalings technieken ofzo.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan adem je door je mond. Let ook op dat je rechtop rent, meer longinhoud. Aldus Evy en echt eens testen of je nog mee kunt brullen. T komt vanzelfI solemnly swear i'm up to no good![]()
Hier een korte review over ze. Daar bevielen ze niet:quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:57 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
http://4.bp.blogspot.com/(...)de-springblade-6.png
http://t.unlocked.footloc(...)de-Black-Volt_01.jpg
http://www.runners-high.nl/adidas-springblade-review/![]()
Nee, gewoon stug doorgaan. Je merkt vanzelf dat je sneller gaat herstellen. In het begin denk je na 3 min wandelen nog: nu alweer? En na een aantal weken is 2 min wandelen genoeg en dat wordt steeds minder nodig. Totdat wandelen alleen maar irritant wordtquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik adem door mijn mond. Maar Evy zei vandaag nog dat dat niet uit maakt. En het is niet alsof ik mijn hond na doe ofzo hoor zo erg is het allemaal niet. Maar dacht misschien zijn er nog ademhalings technieken ofzo.(als ik ga wandelen kom ik niet meer in mijn ritme)
Volgens mij ga jij prima
Probeer anders les 4 eens en als je merkt dat dat een brug te ver is kan je een of meer lessen van week 1 herhalen. Is een beetje zelf aanvoelen ookquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Deze week nog eens les 1,2 en 3 lopen anders?
Ik ben nogal bang mezelf een blessure in te helpen haha. Ik loop dinsdag les 4 en dan eens kijken hoe het gaat. Echt verbazingwekkend hoe snel conditie omhoog gaat trouwens.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Probeer anders les 4 eens en als je merkt dat dat een brug te ver is kan je een of meer lessen van week 1 herhalen. Is een beetje zelf aanvoelen ook
Mijn lijf heeft trouwens geen last geen spierpijn ofzo.
[ Bericht 3% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 01-03-2014 23:31:40 ]I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ja dat gaat heel snel!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben nogal bang mezelf een blessure in te helpen haha. Ik loop dinsdag les 4 en dan eens kijken hoe het gaat. Echt verbazingwekkend hoe snel conditie omhoog gaat trouwens.
Ik denk dat je alleen maar echt een blessure krijgt als je veel te hard, te vaak of verkeerd loopt. Of opbouwt zonder schema bijv. Of als je lichaam al een mankement heeft of je een ongelukje krijgt (misstappen bijv)
Ik heb het eerste half jaar wat kleine blessures/klachten gehad, verder niet. Wel eens iets te fanatiek geweest en dan qua niveau ineens achteruit gaan. Dan is ff rust wel genoeg.
Samenvatting: als je gewoon naar evy en naar je lichaam luistert komt het echt wel goed!
Oh ik luister wel naar mijn lijf hoor. Heb een zwakke schakel en dat is mijn knie daar moet ik gewoon voor opletten. Maar die heb ik nog niet gevoeld. En zodra ik aan het eind heb gestrekt voel ik mijn kuiten of bovenbenen ook niet meer. Ik zie wel waar het schip strand. Zal wel zien eens afwachten wat dinsdag brengt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja dat gaat heel snel!
Ik denk dat je alleen maar echt een blessure krijgt als je veel te hard, te vaak of verkeerd loopt. Of opbouwt zonder schema bijv. Of als je lichaam al een mankement heeft of je een ongelukje krijgt (misstappen bijv)
Ik heb het eerste half jaar wat kleine blessures/klachten gehad, verder niet. Wel eens iets te fanatiek geweest en dan qua niveau ineens achteruit gaan. Dan is ff rust wel genoeg.
Samenvatting: als je gewoon naar evy en naar je lichaam luistert komt het echt wel goed!
Voor ik mijn bed opzoek alvast even alle hardlopers voor morgen succes wensen.
MoBlo en Wolve in de UK en pijll, abraham en de kluizenaar in Alphen.
Als jullie morgen een dame met een rode Loxam pet voorbij zien schuiven dan ben ik dat waarschijnlijk.
Jij ook succes morgenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:52 schreef Nanook24 het volgende:
Voor ik mijn bed opzoek alvast even alle hardlopers voor morgen succes wensen.
MoBlo en Wolve in de UK en pijll, abraham en de kluizenaar in Alphen.
Als jullie morgen een dame met een rode Loxam pet voorbij zien schuiven dan ben ik dat waarschijnlijk.
Dan zou ik me niet te druk maken. Gewoon genieten van het buiten zijn en van je vooruitgang!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ik luister wel naar mijn lijf hoor. Heb een zwakke schakel en dat is mijn knie daar moet ik gewoon voor opletten. Maar die heb ik nog niet gevoeld. En zodra ik aan het eind heb gestrekt voel ik mijn kuiten of bovenbenen ook niet meer. Ik zie wel waar het schip strand. Zal wel zien eens afwachten wat dinsdag brengt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Gaat goedkomen dan thanks voor de feedbackquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dan zou ik me niet te druk maken. Gewoon genieten van het buiten zijn en van je vooruitgang!
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:04 schreef Murmeli het volgende:
Vriendin van mij is hardlopend gran canaria aan het oversteken![]()
Zit nu ergens voorbij de 95 km...
Dat kind is gekmaar wel stoer
Zal eens vragen of ze dit ook op haar vff's doet eigk
Humor@rd's liefdadigheidsloopje![]()
Ik geloof niet dat ze het op de VFF's deed trouwens, volgens mij had ze wat meer grip nodig. Inov-8's ging ze gebruiken als ik het goed heb.Wel een ontzettend gave uitdaging! Er lopen ook redelijk wat NL's rond daar en er zijn er geloof ik ook al 2 binnen.
Ik denk dat we het over dezelfde hebben, kan bijna niet missenEne P..
![]()
Zo, dat was een dag schaatsen kijken in het olympisch stadion. Ik ben nu verkleumd en moet weer vroeg op voor de Delftse Hout Loop. Ik ben benieuwd...![]()
Die staat niet in de WLWW...quote:Op zondag 2 maart 2014 00:23 schreef Zwabberhark het volgende:
Zo, dat was een dag schaatsen kijken in het olympisch stadion. Ik ben nu verkleumd en moet weer vroeg op voor de Delftse Hout Loop. Ik ben benieuwd...
Jij ook succes dan morgen!!"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
![]()
hier dan maar even een foto van "the mystery girl" voor degene met wie ik geen FB-contact heb.
Het hazen viel achteraf mee want na het inschrijven en het wegbrengen van de tassen naar de auto kwam Kendal een paar jongedames tegen die ze kende via netball en na enig overleg besloot ze dat het voor beiden leuker was als ze met hen mee rende zodat we beiden "ons eigen ding konden doen"
Voor mij was het "a game of two halves" het eerste gedeelte over de rivierdijk langs de Waihoipai rivier ging stroef,nog wat stijve benen van gister en het ging voornamelijk over gras (a la Vooroeverloop) en als ik ergens een hekel aan heb is het wel lopen over gras., ik kom er niet op vooruit.
Na zo'n 5km gingen we over op een grindpad en ondanks dat dit een lekkere ondergrond was vond ik het moeiljk om te herstellen van het lange stuk over het gras.
Pas na zo'n 7.5 km kreeg ik mijn "second wind" en begon ik lekker te lopen en zag ik de kans om het tempo weer op te voeren en met een lekker gevoel op de finish af te gaan.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik was inderdaad al nieuwsgierig geworden naar de dame in kwestieMorgen iedereen heel veel plezier en goede tijden gewenst! Ik ga morgen kijken of ik nog kan opstaan...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Slecht geslapen, check.
Vaag pijntje in rug, check.
Must be race day today!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Aangezien er vrij veel mensen uit dit topic uit Zuid-Holland komen: weet iemand waar ik in omgeving Delft/Den Haag (fietsbaar vanaf Delft, of makkelijk bereikbaar met OV (langs tramlijn 1 zou dan ideaal zijn) terecht kan voor een knappe sportzonnebril? Waar ze een beetje een ruim assortiment hebben, zodat ik wat kan passen enzo.
![]()
all part of the game, succes!!quote:Op zondag 2 maart 2014 07:18 schreef De_kluizenaar het volgende:
Slecht geslapen, check.
Vaag pijntje in rug, check.
Must be race day today!
en alle andere lopers ook natuurlijk!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Succes allemaal
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Niet focussen op in ademen, alleen op uitademen. Als je echt buiten adem bent twee of drie keer uitademen voor elke inademing.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik loop echt heel rustig tijdens het rennen. Nog langzamer kan ik er net zo goed mee kappen. Kan van begin tot eind ongeveer hetzelfde tempo lopen. En het is niet alsof ik sta te piepen ofzo hoor. Maar het is wel wat gejaagd. En ik ken de langzaam via de neus in en via de mond uit wel maar mijn neus gaat altijd dicht zitten zodra ik me maar een beetje inspan.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
zag op Kendal's stats dat de course bijna 10.7km was ipv 10km.... valt mijn tijd toch nog mee
1 van de sponsors van de Golden Ten in Delft misschien? http://www.trompper-optiek.nl/quote:Op zondag 2 maart 2014 07:51 schreef hatsaflats het volgende:
Aangezien er vrij veel mensen uit dit topic uit Zuid-Holland komen: weet iemand waar ik in omgeving Delft/Den Haag (fietsbaar vanaf Delft, of makkelijk bereikbaar met OV (langs tramlijn 1 zou dan ideaal zijn) terecht kan voor een knappe sportzonnebril? Waar ze een beetje een ruim assortiment hebben, zodat ik wat kan passen enzo.
Yur heeft een héle gave sportzonnebril, maar ben het merk even kwijt![]()
![]()
Meneer moet er ook eentje en gaat binnenkort naar Trompper (tevens sponsor Golden Ten). Zit op de Burgwal. Geen ruime keuze, maar een leuke zaak met goede servicequote:Op zondag 2 maart 2014 07:51 schreef hatsaflats het volgende:
(ernaast opent in april trouwens "De Bierfabriek"
)
Zwabber help me eens: kort/kort/pet/kleuren? Dan ga ik echt mijn best doenIk heb iig een zwarte pet op (gister geshopt).
![]()
quote:Op zondag 2 maart 2014 08:31 schreef GotC het volgende:
[..]
1 van de sponsors van de Golden Ten in Delft misschien? http://www.trompper-optiek.nl/
Yur heeft een héle gave sportzonnebril, maar ben het merk even kwijt
Ga je zelf nog lopen vandaag?![]()
Ik heb vandaag een bruiloft van e en vriendin, wilde vanochtend nog even gaan lopen maat mijn benen zijn nog wel erg moe van gisteren. Straks zak ik daar door mijn pumps heen, moeten we ook niet hebben dus dan maar even rust :pIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oja en Hats ik weet niet of je met sterkte nodig hebt. Als zonder, dan kun je voor ruime keus ook terecht bij Bever (bij Station Den Haag HS)![]()
![]()
Veel plezier iedereen die gaat lopen! Hier gaat vandaag de feestneus op.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mooiquote:Op zondag 2 maart 2014 08:37 schreef GotC het volgende:
[..]
GMTA
Yup, 30 minuten! Zal wel weer rond de 4km uitkomen..Geniet ervan, het is aan de vogeltjes te horen een mooi weertje!
![]()
Ik vrees dat je me nog het makkelijkst herkent aan Corniel. Gaat goed komen. Ik weet nog niet wat ik aantrek. Veel zon, dus wel een nucleair gele pet. Maar of het kort-kortweer is voor mij...quote:Op zondag 2 maart 2014 08:33 schreef Quoi het volgende:Zwabber help me eens: kort/kort/pet/kleuren? Dan ga ik echt mijn best doen
Ik heb iig een zwarte pet op (gister geshopt).
![]()
Trek jij Corniel anders ff aanquote:Op zondag 2 maart 2014 08:42 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik vrees dat je me nog het makkelijkst herkent aan Corniel. Gaat goed komen. Ik weet nog niet wat ik aantrek. Veel zon, dus wel een nucleair gele pet. Maar of het kort-kortweer is voor mij...
Loopze vandaag allemaal! Ik sla ff een dagje over
F means you're fucked![]()
Ik ga zo ook even een ommetje op de bicyclette makenquote:Op zondag 2 maart 2014 08:02 schreef cafca het volgende:
Alle lopers veel succes vandaag!
ik ben fietsenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Iedereen veel succes vandaag!
Ik ben aan t denken om eens niet om de vijver te gaan maar de hei op. eerst maar eens kijken waar precies dan voordat ik verdwaalToday is life -
Dale Carnegie![]()
Andersom zou makkelijker zijn en mij betere tijden opleveren.quote:
Ik denk dat ik gewoon in lang-lang ga, ondanks de zon. In dat geval is het oranje-zwart. Makkelijk te herkennen.![]()
Gewoon een Perry sport doen dan toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 07:51 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wat een verschil met vorig jaarquote:Op zondag 2 maart 2014 08:30 schreef mosselmossel het volgende:
Kort-kort volgende week!
[ afbeelding ]
Voor het publiek wel leuker ja. Geef mij om te lopen maar de omstandigheden van vorig jaarquote:
Klopt. Voor te lopen was het vorig jaar wel lekker, maar voor het publiek vond ik het zielig (en voor het Malieveld ook, dat was één groot drama)quote:Op zondag 2 maart 2014 09:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Voor het publiek wel leuker ja. Geef mij om te lopen maar de omstandigheden van vorig jaar[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Maar 12 graden en een flauw zonnetje. Da's bijna perfect loopweer!quote:Op zondag 2 maart 2014 09:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Voor het publiek wel leuker ja. Geef mij om te lopen maar de omstandigheden van vorig jaarZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
jeps! P.IJ ;-) Ze heeft het gehaald zag ik vanmorgen. Vet cool! Ik doe het haar niet na ;-)quote:Op zondag 2 maart 2014 00:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]![]()
Ik geloof niet dat ze het op de VFF's deed trouwens, volgens mij had ze wat meer grip nodig. Inov-8's ging ze gebruiken als ik het goed heb.Wel een ontzettend gave uitdaging! Er lopen ook redelijk wat NL's rond daar en er zijn er geloof ik ook al 2 binnen.
Ik denk dat we het over dezelfde hebben, kan bijna niet missenEne P..
ja, denk inderdaad wel dat ze veel grip nodig heeft gehad daar. Ben nooit op gran canaria geweest maar wel op een ander canarisch weiland en die zijn een "beetje" bergachtig ;-)Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Jeej!quote:
Kort kort weet ik niet, maar in ieder geval zonder vestje aan
Dat is ultiem mosselweer!quote:Op zondag 2 maart 2014 09:20 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maar 12 graden en een flauw zonnetje. Da's bijna perfect loopweer!![]()
hihi!quote:Op zondag 2 maart 2014 09:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jeps! P.IJ ;-) Ze heeft het gehaald zag ik vanmorgen. Vet cool! Ik doe het haar niet na ;-)
ja, denk inderdaad wel dat ze veel grip nodig heeft gehad daar. Ben nooit op gran canaria geweest maar wel op een ander canarisch weiland en die zijn een "beetje" bergachtig ;-)Ja doei.![]()
Nou, het wordt voor mij pas echt lekker als het boven de 20 komt met de temperatuur hoorquote:
Dan zit je in het verkeerde landquote:Op zondag 2 maart 2014 09:40 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nou, het wordt voor mij pas echt lekker als het boven de 20 komt met de temperatuur hoor![]()
![]()
Nogal ja, ik vind het op het moment superlekker![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het is echt heerlijk. Straks lekker stukje fietsen. Maar eerst met de hond naar het bos.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Wij gaan straks even naar het centrum, want koopzondag. Eens kijken of ik nog iets leuks kan scoren in de uitverkoop van de Run2Day. En omdat het zo'n lekker weer is gaan we lopend
Bij les 8 zat ik bijna op de 3 km, dus ga proberen om route geel en donkerblauw te lopen.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Succes!quote:Op zondag 2 maart 2014 09:50 schreef Ynske het volgende:
Bij les 8 zat ik bijna op de 3 km, dus ga proberen om route geel en donkerblauw te lopen.
[ afbeelding ]I solemnly swear i'm up to no good![]()
Dat ziet eruit als een top-omgeving!quote:Op zondag 2 maart 2014 09:50 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nice!!!quote:Op zondag 2 maart 2014 09:50 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad wel heel leuk met Evy (en ook met andere schema's denk ik, je zit al vrij snel op aardige afstanden
Ik heb mijn ontbijt op dus denk dat het zo ook tijd is voor een rondje.
Vandaag maar weer rondje kralingse plas doen.
Vond altijd dat ik daar best een eind vandaan woonde (kwartiertje fietsen), maar nu loop ik er naartoe, dan daar een rondje om de plas en dan terug. Afhankelijk van welke paadjes ik pak zit het net onder of net boven de 11 km
Als het lukt ga ik een extra ommetje en 12,5 lopen. Dan ben ik weer op dezelfde afstand terug als waar ik in januari zat
Het is warmAls je een beetje door gaat lopen bij die Delftse Houtloop zou ik in kort-kort gaan. Of in lang-kort. Ik vrees ook echt voor kort-kort bij de CPC. Dan ben ik qua haar wel onherkenbaar voor Zwabber (het is wat donker uitgevallen), maar aan m'n sleeve herkent ie me natuurlijk direct.
Zelf net 13,5km gelopen. Ik heb echt moeite met duurlooptempo vinden. Ik wilde vandaag op hartslag gaan lopen, maar m'n hrm heeft blijkbaar een nieuw batterijtje nodig![]()
En thanks voor de zonnebrillentips. Komende week maar even bij Trompper kijken, en anders eens langs Bever. @Kluizenaar: in Alkmaar mij de Perry hebben ze iig niets (en ook niet bij de Telstar megastore). De meeste sportbrillen staan mij niet zo goed.![]()
Dat mag je zelf wetenquote:![]()
Ik had een iets dikker shirt met lange mouwen aan, en dat vond ik op het laatst wel te warm worden. Trainen in kort-kort vind ik nog wat overdreven, maar een vestje is denk ik ook wel heel warm.![]()
hehehehe ;-)quote:Op zondag 2 maart 2014 10:24 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat mag je zelf weten![]()
Ik had een iets dikker shirt met lange mouwen aan, en dat vond ik op het laatst wel te warm worden. Trainen in kort-kort vind ik nog wat overdreven, maar een vestje is denk ik ook wel heel warm.
ja dat denk ik ook wel dat dat wat warm is. ik heb sowieso een korte mouwen shirtje onder mijn lange mouwen shirtje... dus dat zal dan wel genoeg zijn denk ik
toch maar vestje aan. heb het binnen al koud zonder vest.....Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Vest thuis laten en harder lopen als je het koud krijgt.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:33 schreef Murmeli het volgende:
toch maar vestje aan. heb het binnen al koud zonder vest.....Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Laat even weten na hoeveel minuten je vestje te warm wasquote:Op zondag 2 maart 2014 10:33 schreef Murmeli het volgende:
toch maar vestje aan. heb het binnen al koud zonder vest.....![]()
![]()
Alles wat je vandaag meer aantrekt dan alleen een longsleeve is teveel.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Maar een vest kun je wel lekker makkelijk om je middel knopen, als het moet
Je kunt het op dagen als deze ook lekker schoon in de kast laten liggen.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar een vest kun je wel lekker makkelijk om je middel knopen, als het moetZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wakker worden met zo`n zonnetje en dan 7km op het schema hebben staan. Het zag er perfect uit en ik had er ook veel zin in.
Helaas ging het loopje kutter dan ooit tevoren. HR sloeg meteen vanaf het begin weer sky-high en het tempo ging, voor m`n gevoel, drastisch omlaag. En toch, met een 7:00 min/km gemiddeld, was ik rond kilometer 3 op. Benen waren zwaar, ademhaling kut, mentaal nog veel kutter en dus even gestopt om te wandelen om op adem te komen.
Vervolgens weer verder gaan hardlopen en al meteen was het weer zwaar. HR bevestigde dit - binnen 10 seconden zat ik weer op 160+ bpm, met wederom een beduidend lager tempo dan ooit voor m`n blessure. Na 4,5 km de afslag naar huis gepakt en een totaal van +/- 5km geklokt. Helemaal kapot :S
Geen flauw idee wat het is. De laatste loopjes gaan langzamer dan ooit tevoren (en daar is opsich niks mis mee), maar het lijkt steeds moeizamer te gaan. Er zit 0,0 vooruitgang in en ik begin vrij snel het plezier in het lopen te verliezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij kan ook bij die trap trainen, die in de Runner's World staatquote:Op zondag 2 maart 2014 09:50 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]. Dat is nog eens een heuveltraining, maar natuurlijk iets voor later, als je klaar bent met Evy
.
Daar wil ik ook nog wel eens een keer heen!![]()
![]()
quote:Op zondag 2 maart 2014 11:39 schreef Levitas het volgende:
Wakker worden met zo`n zonnetje en dan 7km op het schema hebben staan. Het zag er perfect uit en ik had er ook veel zin in.
Helaas ging het loopje kutter dan ooit tevoren. HR sloeg meteen vanaf het begin weer sky-high en het tempo ging, voor m`n gevoel, drastisch omlaag. En toch, met een 7:00 min/km gemiddeld, was ik rond kilometer 3 op. Benen waren zwaar, ademhaling kut, mentaal nog veel kutter en dus even gestopt om te wandelen om op adem te komen.
Vervolgens weer verder gaan hardlopen en al meteen was het weer zwaar. HR bevestigde dit - binnen 10 seconden zat ik weer op 160+ bpm, met wederom een beduidend lager tempo dan ooit voor m`n blessure. Na 4,5 km de afslag naar huis gepakt en een totaal van +/- 5km geklokt. Helemaal kapot :S
Geen flauw idee wat het is. De laatste loopjes gaan langzamer dan ooit tevoren (en daar is opsich niks mis mee), maar het lijkt steeds moeizamer te gaan. Er zit 0,0 vooruitgang in en ik begin vrij snel het plezier in het lopen te verliezenHmm dat moet een oorzaak hebben dunkt me. Heb dat zelf ook soms dat het allemaal wat minder gaat, maar juist dan moet je je niet uit het veld laten slaan. Dan wordt je mentaal sterker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Gister tussen alle dingen door 7km gelopen en vlug door na de carnaval....jeej wat zaggen mijn voeten/enkels eruit bij terugkomst. alles stond strak van teveel vocht vast houden (dat heb ik nooit) alles doet nog zeer en we mogen (lees: moeten)zo weer verder feesten. Morgen staat er 18km in de planning. ben bang dat dat niets word maar t is te vroeg om nu al te taperen. (Nog 2 weken voor de HM)
Ik ben jaloers op alle gelopen km's die ik hier voorbij zie komen, veel lange loopjes, goed bezig!!![]()
Ik heb mijn calorieen voor vandaag wel weer verbrand met een meh-fietsritje.
Ik ga even langs de super en dan de rest van de dag languit op de bank
Ik was niet van plan om te lopen maar het prachtige weer lokte me naar buiten. Ik ben eens een keer de hele andere kant op gelopen, normaal ga ik richting het bos, nu richting de Amstel. Dat is wel grappig om zo'n nieuwe route te verkennen, je weet niet helemaal wat je kunt verwachten en of het paadje waar je in gaat ergens heen leidt of dood loopt bij een huis. Ik heb inspiratie opgedaan om de volgende keer weer andere weggetjes in te gaan die ik nu even over heb geslagen omdat ik bang was dat het dan een hele lange duurloop zou worden. Uiteindelijk 7 km afgetikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben verdomde trots
Eerste keer op de hei, en wat kom ik tegen een zandvlakte, mehn dat is lastig. En hoogte verschillen die ik nog nooit gehad heb. Daardoor ook langer over 1 km gedaan dan om de vijver. Maar wel ook langer gelopen, 3,29 km, ok tis weinig maar toch heel trots
Ow en warm in de zon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Vandaag voor het eerst weer buiten gelopen. Prachtig weer, al was het nog best frisjes zo langs het water. Ik heb m'n ritme nog niet helemaal weer kunnen vinden, maar dat komt wel weer. Vanaf nu weer om de dag de deur uit.
Your opinion of me is none of my business.![]()
Trap, bedoel je bij de Snowworld?quote:Op zondag 2 maart 2014 11:40 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jij kan ook bij die trap trainen, die in de Runner's World staat. Dat is nog eens een heuveltraining, maar natuurlijk iets voor later, als je klaar bent met Evy
.
Daar wil ik ook nog wel eens een keer heen!
Das om je dood te lopen
Doe eens een linkje
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Laatste weekend voor de HM van Spa, ik ga vanmiddag nog ff naar buiten.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op zondag 2 maart 2014 12:17 schreef Ynske het volgende:
Ik ben verdomde trots
Eerste keer op de hei, en wat kom ik tegen een zandvlakte, mehn dat is lastig. En hoogte verschillen die ik nog nooit gehad heb. Daardoor ook langer over 1 km gedaan dan om de vijver. Maar wel ook langer gelopen, 3,29 km, ok tis weinig maar toch heel trots
Ow en warm in de zon!Terecht trots, goed gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik mag je loopje niet zien van Endomondo![]()
![]()
Vaag, moet ik dan nog wat extra's doen in de instellingen?quote:Op zondag 2 maart 2014 12:21 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Terecht trots, goed gedaan.
Maar ik mag je loopje niet zien van Endomondo
Wil je nog eens proberen?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ja, nu doet hij het welquote:Op zondag 2 maart 2014 12:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
Vaag, moet ik dan nog wat extra's doen in de instellingen?
Wil je nog eens proberen?![]()
![]()
RD is heus niet de enige die met een frisse jongedame mag rennen![]()
Ik heb een hier een week lang een heel bijzonder meisje in de bloei van haar leven te logeren en ze kan enorm goed rennen. Alles barefoot en een uithoudingsvermogen waar je U tegen zegt. We zijn vandaag een uur en 40 minuten het bos in geweest en ik kon haar nauwelijks bijhouden. Ik ben gesloopt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2014 12:27:55 ]![]()
Gokje: is het een meisjeshond?quote:Op zondag 2 maart 2014 12:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
RD is heus niet de enige die met een frisse jongedame mag rennen![]()
Ik heb een hier een week lang een heel bijzonder meisje in de bloei van haar leven te logeren en ze kan enorm goed rennen. Alles barefoot en een uithoudingsvermogen waar je U tegen zegt. We zijn vandaag een uur en 40 minuten het bos in geweest en ik kon haar nauwelijks bijhouden. Ik ben gesloopt.![]()
![]()
Nee dat zou wat zijnquote:SPOILER: fotootjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 maart 2014 11:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar een vest kun je wel lekker makkelijk om je middel knopen, als het moetquote:Op zondag 2 maart 2014 11:08 schreef mosselmossel het volgende:
Alles wat je vandaag meer aantrekt dan alleen een longsleeve is teveel.Ik heb het niet te warm gehadquote:Op zondag 2 maart 2014 11:13 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je kunt het op dagen als deze ook lekker schoon in de kast laten liggen.![]()
Runkeeper was gemeen. GPS deed het niet goed ofzo, dus waar hij me vorige week 300 m kado gaf, heeft ie me vandaag 300 m afgepiktIk kreeg ineens wel erg langzame kilometertijden door, dus ik snapte het al niet meer. Thuis even gekeken waar dat was en dat was precies bij wat bosjes en kleine paadjes enzo en denk dat ie me daar is kwijtgeraakt. Met afstandmeten nagerekend en was het dus inderdaad 300 m meer, waardoor mijn gemiddelde snelheid weer redelijk mooi constant was (na de eerste langzame opstartkilometer)
uiteindelijk dan 13,4 km in 83,5 minuutLangste afstand ever. Jeej!
Knap hoor!quote:Op zondag 2 maart 2014 12:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb het niet te warm gehad![]()
Runkeeper was gemeen. GPS deed het niet goed ofzo, dus waar hij me vorige week 300 m kado gaf, heeft ie me vandaag 300 m afgepiktIk kreeg ineens wel erg langzame kilometertijden door, dus ik snapte het al niet meer. Thuis even gekeken waar dat was en dat was precies bij wat bosjes en kleine paadjes enzo en denk dat ie me daar is kwijtgeraakt. Met afstandmeten nagerekend en was het dus inderdaad 300 m meer, waardoor mijn gemiddelde snelheid weer redelijk mooi constant was (na de eerste langzame opstartkilometer)
uiteindelijk dan 13,4 km in 83,5 minuutLangste afstand ever. Jeej!
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Dank je wel!quote:
Jij ook! door het zand! whaaahhh!!
Ik wil dat ook wat gaan oefenen na de CPC. beetje door het zand en trappetjes enzo. Zitten bij de kralingse plas ook wat van die plekjes (en een of ander boomklimdingesspeelgedoetje.... daar MOET ik in)
Goed voor de spiertjes![]()
Bij zacht zand proberen met vlakke voet zo kort mogelijk de grond te raken.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
mijn spiertjes voelen het nu al
Straks maar even rustig stukje naar de stad fietsen op slentertempo. beetje in beweging blijven
(moet iets ruilen dat ik gisteren met mijn stomme hoofd verkeerd heb gekocht, grommie)Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op zondag 2 maart 2014 11:39 schreef Levitas het volgende:
Geen flauw idee wat het is. De laatste loopjes gaan langzamer dan ooit tevoren (en daar is opsich niks mis mee), maar het lijkt steeds moeizamer te gaan. Er zit 0,0 vooruitgang in en ik begin vrij snel het plezier in het lopen te verliezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Lijkt haast op overtraining?![]()
Denk ik ook. Ik had precies hetzelfde in januari. te vroeg gepiekt voor de CPC enzoquote:
ff weekje pauze nemen?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Mulmeli en Ynske!Goed bezig allebei! Mul zand is inderdaad erg goed voor je benen.
Worden ze groot en sterk van.
Levitas, komt goed. Maar hou het inderdaad een beetje in de gaten. Beetje extra rust weer. Het zit je niet mee de laatste tijd...![]()
Zelf ook heerlijk door het mulle zand gelopen vandaag. Intensief intervalletje gelopen op een paardenpad langs het spoort. Heen lekker op tempo, terug op normaal tempo. Hartslag lekker door het dak en goed afzien. Was wel weer eens erg lekker! Ging een heel stuk beter dan gisteren!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/302972744/2368823![]()
quote:Op zondag 2 maart 2014 13:48 schreef Jero_nimo het volgende:
Mulmeli en Ynske!Goed bezig allebei! Mul zand is inderdaad erg goed voor je benen.
Levitas, komt goed. Maar hou het inderdaad een beetje in de gaten. Beetje extra rust weer. Het zit je niet mee de laatste tijd...![]()
Zelf ook heerlijk door het mulle zand gelopen vandaag. Intensief intervalletje gelopen op een paardenpad langs het spoort. Heen lekker op tempo, terug op normaal tempo. Hartslag lekker door het dak en goed afzien. Was wel weer eens erg lekker! Ging een heel stuk beter dan gisteren!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/302972744/2368823![]()
dapper
en nu lekker nagenieten
Ik word zo lekker hyper als ik fijn heb gelopen
hebben jullie dat ook?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
thnx!quote:Op zondag 2 maart 2014 13:48 schreef Jero_nimo het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/302972744/2368823
Onder mn knie nu wel wat gevoelig. Maar das morgen vast weer weg.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Heerlijk weer vandaag, zie dat veel mensen daar ook gretig gebruik van hebben gemaakt, goed bezig iedereen!
Ik heb net ook les 16 van Evy gelopen waar ik zo tegen op zag (2x 7 min), maar heb het gewoon gehaaldToegegeven, ik heb vaak van tempo moeten verzwakken om het vol te houden, maar het gaat er toch om dat ik de les heb uitgerend en niet voortijdig ben gestopt!
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/302971348/14471032
Nog een fijne dag iedereen
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Lekker bezig allemaal.
Oh, en op de fiets had ik het met lange broek, kort shirt, lang shirt, windjack+ handschoenen nog best koud in het begin. Maar fietsen is natuurlijk geen lopen....![]()
Ik was in de stad, en ik ging kijken voor een lange light. Maar natuurlijk hadden ze niet echt iets wat ik zochten nu zit ik op Zalando te kijken, deze is leuk!
Bijna net zo hysterisch als de zonnebloemen![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Voor de carnaval best leuk, jaquote:Op zondag 2 maart 2014 14:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik was in de stad, en ik ging kijken voor een lange light. Maar natuurlijk hadden ze niet echt iets wat ik zochten nu zit ik op Zalando te kijken, deze is leuk!
[ afbeelding ]
Bijna net zo hysterisch als de zonnebloemen!![]()
![]()
En voor als je maatje 36 hebt. Het kleedt natuurlijk niet bepaald af…quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nee, mij zal die ook niet staan denk ikquote:Op zondag 2 maart 2014 14:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En voor als je maatje 36 hebt. Het kleedt natuurlijk niet bepaald af…![]()
![]()
Dat verwacht ik eerlijk gezegd niet echt, zoveel train ik niet en het is ook niet zo dat ik niet genoeg tijd neem om te herstellen. Tussen m`n loopjes zitten nu 3 á 4 dagen rust. Misschien werkt het overigens wel mee dat ik mentaal nu vrij "onrustig" ben.quote:
Daarnaast denk ik wel dat het verstandig is om wat trainingen te gaan afwisselen. Nu doe ik alleen maar duurloopjes. Deze week bijvoorbeeld 5 en 7km. Misschien is het verstandig om van eentje te gaan intervallen (400, 800 of misschien 1000 meter), dus 12x 400, 6x 800 of 5x 1000m. Dan komt er een beetje variatie in, wat het wat leuker maakt, en misschien dat dat effectiever gaat werken![]()
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna net zo hysterisch als de zonnebloemen!K loop in een gewone trainingsbroek. Heb van mezelf al een dikke kont, in dit zou t een vrachtschip zijn
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik heb één tight, van Pro Touch. En ach, die is nog wel te doen, want die is zwart. Ik ben ook niet smal, maar ik vind het wel lekker lopen. En dat is ook niet onbelangrijk.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:42 schreef Ynske het volgende:
[..]K loop in een gewone trainingsbroek. Heb van mezelf al een dikke kont, in dit zou t een vrachtschip zijn
En nu wilde ik dus eigenlijk een extra tight, want deze vis ik zo nu en dan nog wel eens uit de wasmand
mentale gesteldheid moet je niet onderschatten, kan een wereld van verschil maken soms.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:41 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat verwacht ik eerlijk gezegd niet echt, zoveel train ik niet en het is ook niet zo dat ik niet genoeg tijd neem om te herstellen. Tussen m`n loopjes zitten nu 3 á 4 dagen rust. Misschien werkt het overigens wel mee dat ik mentaal nu vrij "onrustig" ben.
Daarnaast denk ik wel dat het verstandig is om wat trainingen te gaan afwisselen. Nu doe ik alleen maar duurloopjes. Deze week bijvoorbeeld 5 en 7km. Misschien is het verstandig om van eentje te gaan intervallen (400, 800 of misschien 1000 meter), dus 12x 400, 6x 800 of 5x 1000m. Dan komt er een beetje variatie in, wat het wat leuker maakt, en misschien dat dat effectiever gaat werken
Maar het leuker maken van je trainingen kan ook schelen. Je kunt ook eens een andere omgeving proberen misschien?![]()
Ik ga voor de CPC niet meer lopen, ook niet met dit mooie weer.... ik heb me gisteren in de sportschool () een beetje uitgesloofd met knie-oefeningen en met het hardlopen van afgelopen week erbij is dat iets teveel geweest denk ik. Dinsdag nog wel een afspraak bij de sportschool maar daarna rust tot zondag. Ik heb er zin in!
Gogo & mossel: reizen jullie via Utrecht? Daar of op DH centraal meeten?![]()
Zo! Dat was een fijn 9M (14.5km) loopje! Geen snelheidsrecords als doel, gewoon lekker constant lopen en genieten en niets overhaasten of m'n heup teveel belasten. En dat is gelukt. Met 10km/uur rondgehobbeld, helaas wel weer wat kleine blarenplekjes, maar hopelijk is dat met wat liefde en aandacht aankomende zaterdag wel voorbij!
Eerste helft was vrij vlak, daarna een paar bultjes, maar in totaal zat er maar 80m stijging in, dus dat viel ook allemaal wel mee, eigenlijk... Kan je ook duidelijk zien welke renners er in de meer vlakke gedeeltes van de county/'t land rennenSuper gezellig in elk geval, en lekker gerend. Zou in eerste instantie met Wolve meerennen, maar die begon wat langzaam te gaan op een gegeven moment, en ik merkte dat ik echt wel constant op dat tempo kon blijven rennen, dus daar wilde ik dan ook voor gaan, en da's gelukt. Geen echt eindsprint (al blijkt dat toch vanzelf te gaan, blijkbaar, als ik zo naar m'n grafiekje kijk..), gewoon lekker gerend. Puick.
http://www.endomondo.com/workouts/302995523/881511Ja doei.![]()
Ik zit vol ongelduld te vachten tot stinkie terug komt van de sportschool en ik kan gaan lopen!
Heb de afgelopen twee weken in hotels doorgebracht en daar vnml op de crosstrainer gestaan op 1 keer 20 mins op de loopband na, dus ik ben heel benieuwd hoe het is om nu weer te gaan lopen.
(Ik had ivm ruimtegebrek in mijn koffer mijn hardloopspul niet meegenomen en kreeg daar enorm veel spijt van. Toen bij de Payless een paar simpele champion sportschoenen gekocht, genoeg om even wat mee te doen in de gym, maar niet echt afdoende om lekker op te rennen.)
De Garmin hangt op te laden en mijn nieuwste speeltje, mijn fitbit zip, hangt aan mijn kleding. Eens kijken of ik de 10.000 stappen nog ga halen vandaag!
***![]()
Delftse Houtloop was![]()
Gezellig gemeet met Zwabber (jaja, het is dan toch gelukt!) en Corniel (zelfs zonder bril), zelfs incl lekkere lunch naderhand![]()
7km ging ik niet zo snel doen had ik besloten. Sub 42 was goed genoeg. Ik haakte echter na een km heel fijn aan bij 2 kerels die lekker 5:30 - 5:40 liepen. Moeiteloos meegelopen en ze de laatste km verlaten voor een versnelling. En zo liep ik 39:24. Wat een verschil met 2 goeie hazen![]()
Blij met kort-lang, was perfect
Nu echt weinig meer tot aan de CPC. Dinsdagavond loop ik met de langzaamste groep mee voor een reportage-tje in het clubblaadje, komt goed uit.![]()
Het was gezellig met familie Q!quote:Op zondag 2 maart 2014 15:04 schreef Quoi het volgende:
Delftse Houtloop was![]()
Gezellig gemeet met Zwabber (jaja, het is dan toch gelukt!) en Corniel (zelfs zonder bril), zelfs incl lekkere lunch naderhand![]()
7km ging ik niet zo snel doen had ik besloten. Sub 42 was goed genoeg. Ik haakte echter na een km heel fijn aan bij 2 kerels die lekker 5:30 - 5:40 liepen. Moeiteloos meegelopen en ze de laatste km verlaten voor een versnelling. En zo liep ik 39:24. Wat een verschil met 2 goeie hazen![]()
Blij met kort-lang, was perfect
Nu echt weinig meer tot aan de CPC. Dinsdagavond loop ik met de langzaamste groep mee voor een reportage-tje in het clubblaadje, komt goed uit.
Zelf liep ik ongeveer de tijd die ik wilde lopen, namelijk sneller dan vorig jaar, toen ik ook een week voor de CPC deze wedstrijd liep.
Prachtig weer, veel deelnemers, maar geen G.R.![]()
Ik heb in lang-lang gelopen en had het onderweg af en toe koud. Het zat op het randje van handschoenen voor mij. Gelukkig kwam na een kilometer of 1,5 meneer Q voorbij en kon ik aanhaken tot circa 4 km. Er stond niet heel veel wind op dit parkoers, maar toch was het prettig dat deze grote man voor mij liep.
Na 4 km waren mijn bovenbenen moe, voornamelijk door de 7 uur lang blauwbekken op een stoeltje van opgedroogd snot in het olympisch stadion. Toch bleef de snelheidsdaling beperkt, ondanks dat ik meneer Q moest laten gaan.
Mijn eindtijd op de iets minder dan 7 km was bruto 35:36, netto klokte ik circa 15 seconden sneller. Gemiddelde pace 5:04 min/km. Quoi kwam niet ver na mij en dat was verrassend gezien haar voorzichtige plannen om een 42'er te lopen.
Corniel mag zelf vertellen over zijn 14k.![]()
56:22 gelopen bij de 10km (9,90km volgens Runkeeper) van de 20 van Alphen. Ging lekker, top sfeertje en perfect weer. Wel druk op sommige smalle gedeeltes van het parcours waardoor ik soms behoorlijk moest inhouden. Mensen, als je steeds ingehaald wordt... GA RECHTS LOPEN!
Ik liep in korte broek en lange mouwen shirt, maar kort-kort had ook prima gekund.![]()
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:28 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Corniel mag zelf vertellen over zijn 14k.![]()
![]()
![]()
Overigens, als je naar de winkel gaat voor een lange light, kom je natúúrlijk terug met een lange-mouwen-shirtje
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 02-03-2014 16:25:00 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens, als je naar de winkel gaat voor een lange light, kom je natúúrlijk terug met een lange-mouwe-shirtje
[ afbeelding ]![]()
![]()
Bijna iedereen heeft lekker gelopen zo te lezen
Ik heb vanochtend met "de grote jongens" van de club meegetraind, ben ik vorige week mee begonnen.
Dat houdt in dat ik voortaan elke zondag al heel snel de verzuring in de armen ga voelen vrees ik. Maar wel leuk, en ik hoop daar ook snel tijdens de runs profijt van te hebben.
It has to mean something
Ben benieuwd, ik heb mezelf nog nooit de verzuring in getraind.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:44 schreef Cynic het volgende:
Bijna iedereen heeft lekker gelopen zo te lezen
Ik heb vanochtend met "de grote jongens" van de club meegetraind, ben ik vorige week mee begonnen.
Dat houdt in dat ik voortaan elke zondag al heel snel de verzuring in de armen ga voelen vrees ik. Maar wel leuk, en ik hoop daar ook snel tijdens de runs profijt van te hebben.F means you're fucked![]()
Das logischquote:Op zondag 2 maart 2014 15:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens, als je naar de winkel gaat voor een lange light, kom je natúúrlijk terug met een lange-mouwen-shirtje
[ afbeelding ]
Jij snapt hetquote:
Het was dan ook echt heerlijk weer! Wij hebben een deel van de route van de BtB gelopen. Nou ja, gewandeld dan, maar tochquote:
nicequote:Op zondag 2 maart 2014 15:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]Today is life -
Dale Carnegie![]()
Geheel niet ontevreden!
5 km vrijwel non-stop gelopen. Moest alleen een paar keer stil houden om verkeer te laten passeren en ervoor te zorgen dat mijn meefietsende 4-jarige netjes aan de kant ging enzo.
http://www.endomondo.com/workouts/303077535/2964036
Alleen qua dagelijkste steps ben ik er dus nog niet... maar 7800 dus ik ga zo nog maar even buiten een rondje wandelen.Je stelt een doel of je stelt hem niet natuurlijk.
***![]()
Hier vandaag de ongebruikelijke afstand van 9 mijl gelopen (~14,45 km). Ondanks dat ik startnummers van boven de 600 zag, werd alles gewoon met de hand bijgehouden. Geen gedoe met netto en bruto tiden. En het startsignaal was een fluitje. Kortom, een mooi lokaal loopje waar toch de nodig mensen op af waren gekomen.
Het begon lekker. Na een klein stukje kwamen Mo en ik achter een groepje te zitten die mooi constant liepen. Daar zijn we zo ongeveer de eerste drie a vier mijl achteraan gelopen. Mo liep ondertussen een klein stukje op me uit en ik ben er maar niet achteraan gegaan. Ik voelde m'n knie een beetje en wilde met het oog op volgende week geen rare dingen doen. Gelukkig trok dat langzaam weer bij. Maar ik ben maar lekker rustig door blijven lopen. Zaten nog een paar leuke bultjes in de tweede helft, maar glooiend genoeg om lekker door te kunnen blijven hobbelen. En zo liep die tweede helft eigenlijk wel lekker.
Uiteindelijk gefinished in 1:30:36 met een tempo dat maar een handjevol seconden pet kilometer boven m'n 7^^ snelheid zat. En nu kwam ik eigenlijk nog vrij relaxed over de finish.
Al met al een lekker loopje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Maar toch alweer aardig op weg naar lekker bezig! Nog niet zo lang geleden had je er een beetje de balen van, en nu toch weer mooi 5km op de tellerquote:Op zondag 2 maart 2014 16:54 schreef Brighteyes het volgende:
Geheel niet ontevreden!
5 km vrijwel non-stop gelopen. Moest alleen een paar keer stil houden om verkeer te laten passeren en ervoor te zorgen dat mijn meefietsende 4-jarige netjes aan de kant ging enzo.
http://www.endomondo.com/workouts/303077535/2964036
Alleen qua dagelijkste steps ben ik er dus nog niet... maar 7800 dus ik ga zo nog maar even buiten een rondje wandelen.Je stelt een doel of je stelt hem niet natuurlijk.
Dat gaat met de armen denk ik ook net wat sneller dan de benenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ik heb mezelf nog nooit de verzuring in getraind.
It has to mean something
Geen ideequote:Op zondag 2 maart 2014 17:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat gaat met de armen denk ik ook net wat sneller dan de benen
Goed gelopen Mo en Wolve!
BE fijn dat je weer 'on the road' bent
Het zal lastig worden, een weekje niet echt meer veel lopen. Ik heb nu al zin in mijn volgende loopje![]()
![]()
Was echt een heel fijn trainingsloopje zo, in groepsverband!![]()
En we kregen nog een T-shirt! En ik ben over de 300km dit jaar heen. Ook tof.
Zo onze nieuwe campervan maar eens inventariserenmooie cooling down!
Ja doei.![]()
Ik heb 5 km gelopen achter elkaar!
Of:
Ik heb 37,5 min gelopen achter elkaar!
Netjes m'n les van 30 min incl 3x30 sec versnellen gelopen, maar had het zo rustig en relaxed gedaan dat ik gewoon nog even doorging. Ging prima, liep echt in chill-modus en heb genoten.![]()
Tx y'all!Ja, een maandje geleden kreeg ik die 5km nog niet voor elkaar maar nu dus mooi 'zomaar' wel!quote:Op zondag 2 maart 2014 16:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar toch alweer aardig op weg naar lekker bezig! Nog niet zo lang geleden had je er een beetje de balen van, en nu toch weer mooi 5km op de teller![]()
Nu lekker even volhouden en weer uitbouwen naar af en toe een 10.
***![]()
Goed bezigquote:Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef GotC het volgende:
Of:
Netjes m'n les van 30 min incl 3x30 sec versnellen gelopen, maar had het zo rustig en relaxed gedaan dat ik gewoon nog even doorging. Ging prima, liep echt in chill-modus en heb genoten.jij gaat knallen volgende week!! En nu lekker taperen, heb je verdiend!
You GotC it, yeah baby you GotC it.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef GotC het volgende:
Of:
Netjes m'n les van 30 min incl 3x30 sec versnellen gelopen, maar had het zo rustig en relaxed gedaan dat ik gewoon nog even doorging. Ging prima, liep echt in chill-modus en heb genoten.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef GotC het volgende:
Of:
Netjes m'n les van 30 min incl 3x30 sec versnellen gelopen, maar had het zo rustig en relaxed gedaan dat ik gewoon nog even doorging. Ging prima, liep echt in chill-modus en heb genoten.Wat goed zeg!
***![]()
Mooie loopjes! Mooie tijd Quoi. Was m'n finish buddy een beetje gezellig? Bij mij verdwijnt hij altijd na de finish. Top GotC!
Mag ik in de wlww voor de 29ste in Naaldwijk
1 [*]Swetsenegger - HM ![]()
En is T bijna 6 maanden trouwens? Alleen maar om de termijn aan te geven. Echt supergoed van je dat je binnen deze tijd alweer gewoon een 5k rent!quote:Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef GotC het volgende:
Of:
Netjes m'n les van 30 min incl 3x30 sec versnellen gelopen, maar had het zo rustig en relaxed gedaan dat ik gewoon nog even doorging. Ging prima, liep echt in chill-modus en heb genoten.![]()
Zo lastig als van Evy week 5 naar week 6 ging, zo soepel ging vandaag de overgang naar week 7Alle records eraan, en best lekker gelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg wel het idee dat m'n beste loopjes zijn op dagen dat ik 2 rustdagen heb gehad, i.p.v. 1. Misschien moet ik naar elke 3 dagen lopen gaan, en niet meer 3 keer per week doen.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Hij is 4,5 maandquote:Op zondag 2 maart 2014 17:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
En is T bijna 6 maanden trouwens? Alleen maar om de termijn aan te geven. Echt supergoed van je dat je binnen deze tijd alweer gewoon een 5k rent!![]()
En thanks!
![]()
![]()
Hee wat leuk!quote:Op zondag 2 maart 2014 17:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Mooie loopjes! Mooie tijd Quoi. Was m'n finish buddy een beetje gezellig? Bij mij verdwijnt hij altijd na de finish. Top GotC!
[ code verwijderd ]
Kicken is dat he? Ik kreeg gistermiddag de geest om eens te kijken hoe ik ervoor stond en liep zomaar opeens 12 minuten hard, 2 km. Dan zie je toch dat die schemaatjes wel goed werkenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef GotC het volgende:
Of:
Netjes m'n les van 30 min incl 3x30 sec versnellen gelopen, maar had het zo rustig en relaxed gedaan dat ik gewoon nog even doorging. Ging prima, liep echt in chill-modus en heb genoten.
Wat een tijden en afstanden hier trouwens... Ik heb vorige zomer hardgelopen en ben toen met rugklachten gestopt. Toch het seizoen geeindigd met 5km in de RunforKiKa, wat ik deze zomer weer van plan ben, maar dan in 1 ruk. Maargoed, volgend schema moet ik nog 8-10 weken voordat ik 5km aan een stuk ren, dus dat duurt nog wel even.
Je staat erin!quote:Op zondag 2 maart 2014 17:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[ code verwijderd ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik vind t echt mooi hoe dat je is gelukt, want in je normale schema zat je pas op 3 minuten rennen per keer toch? Da's gewoon x4 dan! De rest van dat schema waar je zo bang voor bent gaat dus ook wel goedkomenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
Kicken is dat he? Ik kreeg gistermiddag de geest om eens te kijken hoe ik ervoor stond en liep zomaar opeens 12 minuten hard, 2 km. Dan zie je toch dat die schemaatjes wel goed werkenIs dat je eerste 5k? Nice!quote:Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef GotC het volgende:
Of:
Netjes m'n les van 30 min incl 3x30 sec versnellen gelopen, maar had het zo rustig en relaxed gedaan dat ik gewoon nog even doorging. Ging prima, liep echt in chill-modus en heb genoten.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
28km er weer op zitten. Helemaal geen straf hier trainen
Fraaiquote:Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]***![]()
1e sinds m'n bevalling -keizersnee- 4.5 maand geledenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vind t echt mooi hoe dat je is gelukt, want in je normale schema zat je pas op 3 minuten rennen per keer toch? Da's gewoon x4 dan! De rest van dat schema waar je zo bang voor bent gaat dus ook wel goedkomen
[..]
Is dat je eerste 5k? Nice!Heerlijk ja!
Schema's zijn super
Mooi daar SEMTEX!![]()
Nice.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
prachtigquote:Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]Today is life -
Dale Carnegie![]()
Voor je het weet is het zo ver.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:42 schreef Sarasi het volgende:
Wat een tijden en afstanden hier trouwens... Ik heb vorige zomer hardgelopen en ben toen met rugklachten gestopt. Toch het seizoen geeindigd met 5km in de RunforKiKa, wat ik deze zomer weer van plan ben, maar dan in 1 ruk. Maargoed, volgend schema moet ik nog 8-10 weken voordat ik 5km aan een stuk ren, dus dat duurt nog wel even.
Hallo mensen,
Ik wil beginnen met hardlopen en heb dus al gezocht naar hardloopschoenen. Ik heb deze schoenen op het oog: Nike - Nike Free 5.0+ - Nike Free . Echter had ik nog enkele vragen, zijn er betere schoenen voor rond de 80 euro? En zit er bij deze Nike schoenen al zo'n Nike + meter die je voortgang bijhoudt? Dit lijkt mij ideaal omdat ik dan mijn mobiel niet hoef mee te nemen.![]()
Je kunt beter bij een goeie winkel langsgaan voor advies, ipv zelf een schoen uitzoeken.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:32 schreef ibri het volgende:
Hallo mensen,
Ik wil beginnen met hardlopen en heb dus al gezocht naar hardloopschoenen. Ik heb deze schoenen op het oog: Nike - Nike Free 5.0+ - Nike Free . Echter had ik nog enkele vragen, zijn er betere schoenen voor rond de 80 euro? En zit er bij deze Nike schoenen al zo'n Nike + meter die je voortgang bijhoudt? Dit lijkt mij ideaal omdat ik dan mijn mobiel niet hoef mee te nemen.
En het lijkt me niet dat er Nike+ bij zit voor die prijs.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nope, die moet je apart kopen voor 25,-. En inderdaad, laat eerst goeie schoenen aanmeten. Wie weet zijn dat hele lelijke lompe Asics, maar verneuk je iig niet je benenquote:Op zondag 2 maart 2014 18:32 schreef ibri het volgende:
Hallo mensen,
Ik wil beginnen met hardlopen en heb dus al gezocht naar hardloopschoenen. Ik heb deze schoenen op het oog: Nike - Nike Free 5.0+ - Nike Free . Echter had ik nog enkele vragen, zijn er betere schoenen voor rond de 80 euro? En zit er bij deze Nike schoenen al zo'n Nike + meter die je voortgang bijhoudt? Dit lijkt mij ideaal omdat ik dan mijn mobiel niet hoef mee te nemen.
Wat een toevalquote:Op zondag 2 maart 2014 18:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goh jullie ook daar?
*mental note* chip uit broekzak halen voor hij de was in gaat.Zien we jullie eindelijk weer
![]()
![]()
Bedankt Semtex en Guard.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nope, die moet je apart kopen voor 25,-. En inderdaad, laat eerst goeie schoenen aanmeten. Wie weet zijn dat hele lelijke lompe Asics, maar verneuk je iig niet je benen
Moet ik dan gewoon langs een willekeurige sportzaak of zijn er speciale zaken waar ik langs moet gaan?![]()
Als we weten waar je ongeveer woont dan weet er vast wel iemand iets goeds!quote:Op zondag 2 maart 2014 18:50 schreef ibri het volgende:
[..]
Bedankt Semtex en Guard.
Moet ik dan gewoon langs een willekeurige sportzaak of zijn er speciale zaken waar ik langs moet gaan?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Bedankt voor je reactie, ik woon nabij Almelo.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als we weten waar je ongeveer woont dan weet er vast wel iemand iets goeds!![]()
ik heb dezelfde vraag voor Den Haagquote:Op zondag 2 maart 2014 18:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als we weten waar je ongeveer woont dan weet er vast wel iemand iets goeds!Excelsior sport wat?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Kleine T. knuffelenquote:Op zondag 2 maart 2014 18:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat een toevalZien we jullie eindelijk weer
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
www.stepone.toquote:Op zondag 2 maart 2014 18:55 schreef ibri het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie, ik woon nabij Almelo.Beter is er niet in de buurt. Zijn podologen die je de perfecte schoen aanmeten en je precies uitleggen en laten zien hoe je loopt. Heb er nu 3 paar weg.
Zijn goede hardloopschoenen echt nodig dan? Ik loop op Scapino's van 35 euro en dat gaat prima eigenlijk. Nooit last van m'n schenen of voeten of knieen of whatever.
Ik hoorde wel dat advies geld kost namelijk 40 euro als je er niets koopt en 15 euro als je er wel iets koopt.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
www.stepone.toBeter is er niet in de buurt. Zijn podologen die je de perfecte schoen aanmeten en je precies uitleggen en laten zien hoe je loopt. Heb er nu 3 paar weg.
![]()
Er zijn ook mensen die zonder schoenen marathons lopen, maar over het algemeen zijn goede schoenen én goed advies daarover wel aan te raden ja.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:02 schreef Sarasi het volgende:
Zijn goede hardloopschoenen echt nodig dan? Ik loop op Scapino's van 35 euro en dat gaat prima eigenlijk. Nooit last van m'n schenen of voeten of knieen of whatever.![]()
Voor nu kan het wel, maar als je langer en verder loopt is het verstandig om goeie schoenen te hebben. Is gewoon beter voor je lichaam, je krijgt minder snel blessures e.d. En als je eenmaal loopt is er niets vervelender dan een blessure, dat kunnen er hier een boel bevestigen (ik ook)quote:Op zondag 2 maart 2014 19:02 schreef Sarasi het volgende:
Zijn goede hardloopschoenen echt nodig dan? Ik loop op Scapino's van 35 euro en dat gaat prima eigenlijk. Nooit last van m'n schenen of voeten of knieen of whatever.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Bij een fatsoenlijke zaak krijg je gewoon gratis advies als je daar schoenen kooptquote:Op zondag 2 maart 2014 19:03 schreef ibri het volgende:
[..]
Ik hoorde wel dat advies geld kost namelijk 40 euro als je er niets koopt en 15 euro als je er wel iets koopt.![]()
Woah dat ziet er lekker uit!quote:Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]Ja. Dat je nu nog geen klachten hebt, wilt niet zeggen dat dat zo blijft. Op de één van de andere dag kun je zo klachten krijgen.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:02 schreef Sarasi het volgende:
Zijn goede hardloopschoenen echt nodig dan? Ik loop op Scapino's van 35 euro en dat gaat prima eigenlijk. Nooit last van m'n schenen of voeten of knieen of whatever.
Oké, er zijn mensen die pleiten voor op "blote voeten" te lopen, maar daar is voldoende training voor nodigPrecies, dit. Als je een lekkere flow zit en geblesseerd raakt, is echt een killer. Een blessure is één, het opbouwen erna is nog veel vervelender (IMO)quote:Op zondag 2 maart 2014 19:05 schreef Guard het volgende:
En als je eenmaal loopt is er niets vervelender dan een blessure, dat kunnen er hier een boel bevestigen (ik ook)![]()
Ja dat klopt, alleen ik zou niet weten waar dat rondom almelo is. Ik zou het liefst gratis advies en dan kopen via internet met een mooie korting.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Bij een fatsoenlijke zaak krijg je gewoon gratis advies als je daar schoenen koopt![]()
Runnersworld in de Theresiastraatquote:Op zondag 2 maart 2014 18:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik heb dezelfde vraag voor Den HaagExcelsior sport wat?
Hmm. Dan misschien toch met mijn volgende salaris even langs de Run2Day oid...Your opinion of me is none of my business.![]()
Ik liep in kort kort, was even fris voor de start maar onderweg was ik er heel blij meequote:Op zondag 2 maart 2014 15:45 schreef Tourniquet het volgende:
56:22 gelopen bij de 10km (9,90km volgens Runkeeper) van de 20 van Alphen. Ging lekker, top sfeertje en perfect weer. Wel druk op sommige smalle gedeeltes van het parcours waardoor ik soms behoorlijk moest inhouden. Mensen, als je steeds ingehaald wordt... GA RECHTS LOPEN!
[ afbeelding ]
Ik liep in korte broek en lange mouwen shirt, maar kort-kort had ook prima gekund.![]()
Liep zelf 1:06:46 , 50 sec sneller dan 4 weken geleden bij Schoorl. Was zwaar in de wind wel, toen ging het hard minder bij mij.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
als het lijden kan dan zeker doen, zoals al eerder gezegd, een blessure kan zomaar de kop op steken, zeker als je de kilometers wat ga uitbreiden.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:14 schreef Sarasi het volgende:
Hmm. Dan misschien toch met mijn volgende salaris even langs de Run2Day oid...
Een paar goede schoenen is een van de eenvoudigste manieren om de kans hierop te verkleinen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
chill, thx. aankomende week maar eens heen danquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja en daardoor gaan zaken kapot.. Daarom vraagt stepone ook geld denk ik, omdat ze een werknemer een goed half uur met jou bezig laten. Die moet natuurlijk ook gewoon loon betaald krijgen.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:10 schreef ibri het volgende:
[..]
Ja dat klopt, alleen ik zou niet weten waar dat rondom almelo is. Ik zou het liefst gratis advies en dan kopen via internet met een mooie korting.
@diegene hierboven die zegt dat advies geen geld hoeft te kosten.. Klopt, maar stepone is net iets beter en persoonlijker dan een run2day of andere zaak.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 2 maart 2014 19:10 schreef ibri het volgende:
Ik zou het liefst gratis advies en dan kopen via internet met een mooie korting.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 maart 2014 19:03 schreef ibri het volgende:
[..]
Ik hoorde wel dat advies geld kost namelijk 40 euro als je er niets koopt en 15 euro als je er wel iets koopt.
die man heeft wel wat anders aan zijn hoofd op dit moment om zich druk te maken om een paar schoenenquote:
Kijk eerst even op de site en oordeel dan nogmaals. Ik denk (geen ervaring met een andere zaak) dat het hier net even anders gaat. En die kosten zijn alleen bij de aankoop van je eerste paar, alle paren erna kost het niks meer en krijg je 10% korting.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wil jij ook je boodschappen gratis meenemen bij de supermarkt?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:10 schreef ibri het volgende:
[..]
Ja dat klopt, alleen ik zou niet weten waar dat rondom almelo is. Ik zou het liefst gratis advies en dan kopen via internet met een mooie korting.
Sorry hoor, maar ik vind dit echt niet zo'n nette instelling
Dat is naar mijn weten heel wat anders. Alsof jullie niet naar the phone house gaan om te kijken naar een mobiel en het online ergens anders haalt. Maar bedankt voor het gratis advies![]()
![]()
Jij en de kluizenaar liepen de 10, ik liep de 5 waar weer een groot "ik loop gezellig met mijn vriendinnen" gehalte gold. Waar ik me vooral over verbaasde waren de mensen die nog voor ze de bocht na de start om draaiden al begonnen te wandelen. (Om mij vervolgens weer keihard voorbij te rennen, waarna ik ze na 500 meter weer al wandelend inhaaldequote:Op zondag 2 maart 2014 15:45 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik liep in korte broek en lange mouwen shirt, maar kort-kort had ook prima gekund.)
Waar ik even niet op gerekend had was het stuk over de oude Rijn. (en voor de 5 kilometer liep je daar 2 keer.) Dat soort stukken vals plat heb je hier haast niet en mijn benen hadden het er behoorlijk zwaar mee. Maar de sfeer op het parcours (en het na de eerste ronde kunnen high 5-en van mijn kinderen) maakten een hoop goed.
Uiteindelijk heb ik net niet de beoogde 35 minuten gelopen maar met 36:01 ben ik absoluut ook tevreden.R-E-S-P-E-C-T ik vind het al snel na de bevalling en als ik nu ook nog eens lees dat het na een keizersnede is dan geld dat dubbel op.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef GotC het volgende:
Of:
Netjes m'n les van 30 min incl 3x30 sec versnellen gelopen, maar had het zo rustig en relaxed gedaan dat ik gewoon nog even doorging. Ging prima, liep echt in chill-modus en heb genoten.
Mooi!!quote:Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Moblo, Wolve, Q en Zwabber, netjes gelopen allen.
Ik wil op te veel dingen reagerenOm 80 quotes te voorkomen maar even zo.
Hoop dat ik nu niets vergeet...
Levitas: Balen
Wat ik later lees over je mentale gesteldheid kan zeker een rol spelen. Stel je jezelf altijd een doel, met lopen? In mijn ervaring kan het leggen van "een lat" op een gegeven moment al genoeg zijn om het plezier te verliezen en altijd k*t te lopen.
Hoop dat je snel je plezier terugvindt!
Ynske, Murmeli, Quoi, Zwabber, Tourniquet, Wolve, Nanook: wat een goede loopjes allemaal!!
Guppy: Ik zag vandaag ook iemand lopen met een behoorlijk hysterische tight. Iets minder vrolijke kleurtjes dan deze, net wat hysterischer patroon.
Ik had meteen een MI van de zonnebloemenman
Leuke longsleeve trouwens
MoBlo: Ik word altijd een beetje blij van jouw verslagenZoveel ontspanning en plezier
SEMTEX: die afstandzeker geen straf in een dergelijk gebied
+1.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:50 schreef Guard het volgende:
Voor de CPC-ers:
[ afbeelding ]
Ik ben stiekem al een beetje zenuwachtig, en heb er ook super veel zin in.
Eerste evenement na anderhalf jaar... spannend!! Maar ook onwijs veel zin inWhoohooquote:Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef GotC het volgende:
Of:
Netjes m'n les van 30 min incl 3x30 sec versnellen gelopen, maar had het zo rustig en relaxed gedaan dat ik gewoon nog even doorging. Ging prima, liep echt in chill-modus en heb genoten.en dat na 4,5 maand!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Of die kinderen die water aan het delen op dat stukje richting de Bart Smit
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Goed man! Op de Pres. Kennedylaan stond er inderdaad een pittige tegenwind, maar had er niet zo'n last van moet ik zeggen. Had m'n loop expres opgebouwd met negatieve split, dus had toen nog wat over. Dat scheelt ook.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:14 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik liep in kort kort, was even fris voor de start maar onderweg was ik er heel blij mee![]()
Liep zelf 1:06:46 , 50 sec sneller dan 4 weken geleden bij Schoorl. Was zwaar in de wind wel, toen ging het hard minder bij mij.![]()
30 km gelopen vandaag. Was pittig en vooral jammer dat de hazen gingen versnellen na 21 kmEn dat tijdens een training...
Onverwacht volgende week de halve marathon van CPC lopen. Zin in![]()
Ik heb de kinderen gemist maar zag inderdaad op een gegeven moment uit het niets mensen met bekertjes water lopen. Dat soort initiatieven zijn inderdaad bijzonder.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:04 schreef De_kluizenaar het volgende:
Of die kinderen die water aan het delen op dat stukje richting de Bart Smit
Ik heb uiteindelijk weer gefietst vandaag, ipv gelopen. "Moest" naar buiten om uit te waaien, maar enig maandelijks ongemak () verhinderde het hardlopen
SPOILER: FietsverslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.53km in de benen en hoofd redelijk leeg... Missie geslaagd!
Morgen of overmorgen weer hardlopen
Was zelf weer te snel dus moest daar boeten. Maar verder een heel leuke loop gehad. Veel publiek ook.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Goed man! Op de Pres. Kennedylaan stond er inderdaad een pittige tegenwind, maar had er niet zo'n last van moet ik zeggen. Had m'n loop expres opgebouwd met negatieve split, dus had toen nog wat over. Dat scheelt ook.
Op dat stuk op burg bruinsslot singel kwam er nog een 20k loper tegenovergesteld aanhollen iedereen aanmoedigen om door te zetten. : DIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja, veel leuke dingen gezien. Eerste km liep ik naast een groep van iets van 20 man die allemaal met kettingen aan elkaar zaten en een paar daarvan hadden steeds erg grappige opmerkingen.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:13 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Was zelf weer te snel dus moest daar boeten. Maar verder een heel leuke loop gehad. Veel publiek ook.
Op dat stuk op burg bruinsslot singel kwam er nog een 20k loper tegenovergesteld aanhollen iedereen aanmoedigen om door te zetten. : D![]()
De stukken dat je anderen tegenovergesteld ziet lopen zijn ook leuk, ook dat stukje naar de Baronie. Heb op die manier nog een aantal bekenden kunnen spotten.
Foto van die geketende groep:![]()
![]()
Oh, en niet te vergeten: startnummer voor de CPC lag in de bus
Nummer 3674
Yeahhh!quote:Op zondag 2 maart 2014 20:33 schreef Yuki het volgende:
Oh, en niet te vergeten: startnummer voor de CPC lag in de bus
Nummer 3674Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: