Het was gezellig met familie Q!quote:Op zondag 2 maart 2014 15:04 schreef Quoi het volgende:
Delftse Houtloop was![]()
Gezellig gemeet met Zwabber (jaja, het is dan toch gelukt!) en Corniel (zelfs zonder bril), zelfs incl lekkere lunch naderhand![]()
7km ging ik niet zo snel doen had ik besloten. Sub 42 was goed genoeg. Ik haakte echter na een km heel fijn aan bij 2 kerels die lekker 5:30 - 5:40 liepen. Moeiteloos meegelopen en ze de laatste km verlaten voor een versnelling. En zo liep ik 39:24. Wat een verschil met 2 goeie hazen![]()
Blij met kort-lang, was perfect
Nu echt weinig meer tot aan de CPC. Dinsdagavond loop ik met de langzaamste groep mee voor een reportage-tje in het clubblaadje, komt goed uit.
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:28 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Corniel mag zelf vertellen over zijn 14k.
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens, als je naar de winkel gaat voor een lange light, kom je natúúrlijk terug met een lange-mouwe-shirtje
[ afbeelding ]
Ben benieuwd, ik heb mezelf nog nooit de verzuring in getraind.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:44 schreef Cynic het volgende:
Bijna iedereen heeft lekker gelopen zo te lezen
Ik heb vanochtend met "de grote jongens" van de club meegetraind, ben ik vorige week mee begonnen.
Dat houdt in dat ik voortaan elke zondag al heel snel de verzuring in de armen ga voelen vrees ik. Maar wel leuk, en ik hoop daar ook snel tijdens de runs profijt van te hebben.
Das logischquote:Op zondag 2 maart 2014 15:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens, als je naar de winkel gaat voor een lange light, kom je natúúrlijk terug met een lange-mouwen-shirtje
[ afbeelding ]
Jij snapt hetquote:
Het was dan ook echt heerlijk weer! Wij hebben een deel van de route van de BtB gelopen. Nou ja, gewandeld dan, maar tochquote:
nicequote:Op zondag 2 maart 2014 15:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens, als je naar de winkel gaat voor een lange light, kom je natúúrlijk terug met een lange-mouwen-shirtje
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Maar toch alweer aardig op weg naar lekker bezig! Nog niet zo lang geleden had je er een beetje de balen van, en nu toch weer mooi 5km op de tellerquote:Op zondag 2 maart 2014 16:54 schreef Brighteyes het volgende:
Geheel niet ontevreden!
5 km vrijwel non-stop gelopen. Moest alleen een paar keer stil houden om verkeer te laten passeren en ervoor te zorgen dat mijn meefietsende 4-jarige netjes aan de kant ging enzo.
http://www.endomondo.com/workouts/303077535/2964036
Alleen qua dagelijkste steps ben ik er dus nog niet... maar 7800 dus ik ga zo nog maar even buiten een rondje wandelen.Je stelt een doel of je stelt hem niet natuurlijk.
Dat gaat met de armen denk ik ook net wat sneller dan de benenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ik heb mezelf nog nooit de verzuring in getraind.
Geen ideequote:Op zondag 2 maart 2014 17:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat gaat met de armen denk ik ook net wat sneller dan de benen
Ja, een maandje geleden kreeg ik die 5km nog niet voor elkaar maar nu dus mooi 'zomaar' wel!quote:Op zondag 2 maart 2014 16:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar toch alweer aardig op weg naar lekker bezig! Nog niet zo lang geleden had je er een beetje de balen van, en nu toch weer mooi 5km op de teller
Goed bezigquote:Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef GotC het volgende:
Ik heb 5 km gelopen achter elkaar!
Of:
Ik heb 37,5 min gelopen achter elkaar!
Netjes m'n les van 30 min incl 3x30 sec versnellen gelopen, maar had het zo rustig en relaxed gedaan dat ik gewoon nog even doorging. Ging prima, liep echt in chill-modus en heb genoten.
You GotC it, yeah baby you GotC it.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef GotC het volgende:
Of:
Netjes m'n les van 30 min incl 3x30 sec versnellen gelopen, maar had het zo rustig en relaxed gedaan dat ik gewoon nog even doorging. Ging prima, liep echt in chill-modus en heb genoten.
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef GotC het volgende:
Of:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |