En voor als je maatje 36 hebt. Het kleedt natuurlijk niet bepaald af…quote:
Nee, mij zal die ook niet staan denk ikquote:Op zondag 2 maart 2014 14:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En voor als je maatje 36 hebt. Het kleedt natuurlijk niet bepaald af…
Dat verwacht ik eerlijk gezegd niet echt, zoveel train ik niet en het is ook niet zo dat ik niet genoeg tijd neem om te herstellen. Tussen m`n loopjes zitten nu 3 á 4 dagen rust. Misschien werkt het overigens wel mee dat ik mentaal nu vrij "onrustig" ben.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik was in de stad, en ik ging kijken voor een lange light. Maar natuurlijk hadden ze niet echt iets wat ik zochten nu zit ik op Zalando te kijken, deze is leuk!
[ afbeelding ]
Bijna net zo hysterisch als de zonnebloemen!
Ik heb één tight, van Pro Touch. En ach, die is nog wel te doen, want die is zwart. Ik ben ook niet smal, maar ik vind het wel lekker lopen. En dat is ook niet onbelangrijk.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:42 schreef Ynske het volgende:
[..]K loop in een gewone trainingsbroek. Heb van mezelf al een dikke kont, in dit zou t een vrachtschip zijn
mentale gesteldheid moet je niet onderschatten, kan een wereld van verschil maken soms.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:41 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat verwacht ik eerlijk gezegd niet echt, zoveel train ik niet en het is ook niet zo dat ik niet genoeg tijd neem om te herstellen. Tussen m`n loopjes zitten nu 3 á 4 dagen rust. Misschien werkt het overigens wel mee dat ik mentaal nu vrij "onrustig" ben.
Daarnaast denk ik wel dat het verstandig is om wat trainingen te gaan afwisselen. Nu doe ik alleen maar duurloopjes. Deze week bijvoorbeeld 5 en 7km. Misschien is het verstandig om van eentje te gaan intervallen (400, 800 of misschien 1000 meter), dus 12x 400, 6x 800 of 5x 1000m. Dan komt er een beetje variatie in, wat het wat leuker maakt, en misschien dat dat effectiever gaat werken
Het was gezellig met familie Q!quote:Op zondag 2 maart 2014 15:04 schreef Quoi het volgende:
Delftse Houtloop was![]()
Gezellig gemeet met Zwabber (jaja, het is dan toch gelukt!) en Corniel (zelfs zonder bril), zelfs incl lekkere lunch naderhand![]()
7km ging ik niet zo snel doen had ik besloten. Sub 42 was goed genoeg. Ik haakte echter na een km heel fijn aan bij 2 kerels die lekker 5:30 - 5:40 liepen. Moeiteloos meegelopen en ze de laatste km verlaten voor een versnelling. En zo liep ik 39:24. Wat een verschil met 2 goeie hazen![]()
Blij met kort-lang, was perfect
Nu echt weinig meer tot aan de CPC. Dinsdagavond loop ik met de langzaamste groep mee voor een reportage-tje in het clubblaadje, komt goed uit.
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:28 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Corniel mag zelf vertellen over zijn 14k.
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens, als je naar de winkel gaat voor een lange light, kom je natúúrlijk terug met een lange-mouwe-shirtje
[ afbeelding ]
Ben benieuwd, ik heb mezelf nog nooit de verzuring in getraind.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:44 schreef Cynic het volgende:
Bijna iedereen heeft lekker gelopen zo te lezen
Ik heb vanochtend met "de grote jongens" van de club meegetraind, ben ik vorige week mee begonnen.
Dat houdt in dat ik voortaan elke zondag al heel snel de verzuring in de armen ga voelen vrees ik. Maar wel leuk, en ik hoop daar ook snel tijdens de runs profijt van te hebben.
Das logischquote:Op zondag 2 maart 2014 15:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens, als je naar de winkel gaat voor een lange light, kom je natúúrlijk terug met een lange-mouwen-shirtje
[ afbeelding ]
Jij snapt hetquote:
Het was dan ook echt heerlijk weer! Wij hebben een deel van de route van de BtB gelopen. Nou ja, gewandeld dan, maar tochquote:
nicequote:Op zondag 2 maart 2014 15:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens, als je naar de winkel gaat voor een lange light, kom je natúúrlijk terug met een lange-mouwen-shirtje
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |