Succes!quote:Op zondag 2 maart 2014 09:50 schreef Ynske het volgende:
Bij les 8 zat ik bijna op de 3 km, dus ga proberen om route geel en donkerblauw te lopen.
[ afbeelding ]
Dat ziet eruit als een top-omgeving!quote:Op zondag 2 maart 2014 09:50 schreef Ynske het volgende:
Bij les 8 zat ik bijna op de 3 km, dus ga proberen om route geel en donkerblauw te lopen.
[ afbeelding ]
Nice!!!quote:Op zondag 2 maart 2014 09:50 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Dat mag je zelf wetenquote:
hehehehe ;-)quote:Op zondag 2 maart 2014 10:24 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat mag je zelf weten![]()
Ik had een iets dikker shirt met lange mouwen aan, en dat vond ik op het laatst wel te warm worden. Trainen in kort-kort vind ik nog wat overdreven, maar een vestje is denk ik ook wel heel warm.
Vest thuis laten en harder lopen als je het koud krijgt.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:33 schreef Murmeli het volgende:
toch maar vestje aan. heb het binnen al koud zonder vest.....
Laat even weten na hoeveel minuten je vestje te warm wasquote:Op zondag 2 maart 2014 10:33 schreef Murmeli het volgende:
toch maar vestje aan. heb het binnen al koud zonder vest.....
Je kunt het op dagen als deze ook lekker schoon in de kast laten liggen.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar een vest kun je wel lekker makkelijk om je middel knopen, als het moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij kan ook bij die trap trainen, die in de Runner's World staatquote:Op zondag 2 maart 2014 09:50 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 maart 2014 11:39 schreef Levitas het volgende:
Wakker worden met zo`n zonnetje en dan 7km op het schema hebben staan. Het zag er perfect uit en ik had er ook veel zin in.
Helaas ging het loopje kutter dan ooit tevoren. HR sloeg meteen vanaf het begin weer sky-high en het tempo ging, voor m`n gevoel, drastisch omlaag. En toch, met een 7:00 min/km gemiddeld, was ik rond kilometer 3 op. Benen waren zwaar, ademhaling kut, mentaal nog veel kutter en dus even gestopt om te wandelen om op adem te komen.
Vervolgens weer verder gaan hardlopen en al meteen was het weer zwaar. HR bevestigde dit - binnen 10 seconden zat ik weer op 160+ bpm, met wederom een beduidend lager tempo dan ooit voor m`n blessure. Na 4,5 km de afslag naar huis gepakt en een totaal van +/- 5km geklokt. Helemaal kapot :S
Geen flauw idee wat het is. De laatste loopjes gaan langzamer dan ooit tevoren (en daar is opsich niks mis mee), maar het lijkt steeds moeizamer te gaan. Er zit 0,0 vooruitgang in en ik begin vrij snel het plezier in het lopen te verliezenHmm dat moet een oorzaak hebben dunkt me. Heb dat zelf ook soms dat het allemaal wat minder gaat, maar juist dan moet je je niet uit het veld laten slaan. Dan wordt je mentaal sterker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Trap, bedoel je bij de Snowworld?quote:Op zondag 2 maart 2014 11:40 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jij kan ook bij die trap trainen, die in de Runner's World staat. Dat is nog eens een heuveltraining, maar natuurlijk iets voor later, als je klaar bent met Evy
.
Daar wil ik ook nog wel eens een keer heen!
quote:Op zondag 2 maart 2014 12:17 schreef Ynske het volgende:
Ik ben verdomde trots
Eerste keer op de hei, en wat kom ik tegen een zandvlakte, mehn dat is lastig. En hoogte verschillen die ik nog nooit gehad heb. Daardoor ook langer over 1 km gedaan dan om de vijver. Maar wel ook langer gelopen, 3,29 km, ok tis weinig maar toch heel trots
Ow en warm in de zon!Terecht trots, goed gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik mag je loopje niet zien van Endomondo![]()
Vaag, moet ik dan nog wat extra's doen in de instellingen?quote:Op zondag 2 maart 2014 12:21 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Terecht trots, goed gedaan.
Maar ik mag je loopje niet zien van Endomondo
Ja, nu doet hij het welquote:Op zondag 2 maart 2014 12:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
Vaag, moet ik dan nog wat extra's doen in de instellingen?
Wil je nog eens proberen?
Gokje: is het een meisjeshond?quote:Op zondag 2 maart 2014 12:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
RD is heus niet de enige die met een frisse jongedame mag rennen![]()
Ik heb een hier een week lang een heel bijzonder meisje in de bloei van haar leven te logeren en ze kan enorm goed rennen. Alles barefoot en een uithoudingsvermogen waar je U tegen zegt. We zijn vandaag een uur en 40 minuten het bos in geweest en ik kon haar nauwelijks bijhouden. Ik ben gesloopt.
Nee dat zou wat zijnquote:
SPOILER: fotootjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 maart 2014 11:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar een vest kun je wel lekker makkelijk om je middel knopen, als het moet
quote:Op zondag 2 maart 2014 11:08 schreef mosselmossel het volgende:
Alles wat je vandaag meer aantrekt dan alleen een longsleeve is teveel.
Ik heb het niet te warm gehadquote:Op zondag 2 maart 2014 11:13 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je kunt het op dagen als deze ook lekker schoon in de kast laten liggen.
Knap hoor!quote:Op zondag 2 maart 2014 12:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb het niet te warm gehad![]()
Runkeeper was gemeen. GPS deed het niet goed ofzo, dus waar hij me vorige week 300 m kado gaf, heeft ie me vandaag 300 m afgepiktIk kreeg ineens wel erg langzame kilometertijden door, dus ik snapte het al niet meer. Thuis even gekeken waar dat was en dat was precies bij wat bosjes en kleine paadjes enzo en denk dat ie me daar is kwijtgeraakt. Met afstandmeten nagerekend en was het dus inderdaad 300 m meer, waardoor mijn gemiddelde snelheid weer redelijk mooi constant was (na de eerste langzame opstartkilometer)
uiteindelijk dan 13,4 km in 83,5 minuutLangste afstand ever. Jeej!
Dank je wel!quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 11:39 schreef Levitas het volgende:
Wakker worden met zo`n zonnetje en dan 7km op het schema hebben staan. Het zag er perfect uit en ik had er ook veel zin in.
Helaas ging het loopje kutter dan ooit tevoren. HR sloeg meteen vanaf het begin weer sky-high en het tempo ging, voor m`n gevoel, drastisch omlaag. En toch, met een 7:00 min/km gemiddeld, was ik rond kilometer 3 op. Benen waren zwaar, ademhaling kut, mentaal nog veel kutter en dus even gestopt om te wandelen om op adem te komen.
Vervolgens weer verder gaan hardlopen en al meteen was het weer zwaar. HR bevestigde dit - binnen 10 seconden zat ik weer op 160+ bpm, met wederom een beduidend lager tempo dan ooit voor m`n blessure. Na 4,5 km de afslag naar huis gepakt en een totaal van +/- 5km geklokt. Helemaal kapot :S
Geen flauw idee wat het is. De laatste loopjes gaan langzamer dan ooit tevoren (en daar is opsich niks mis mee), maar het lijkt steeds moeizamer te gaan. Er zit 0,0 vooruitgang in en ik begin vrij snel het plezier in het lopen te verliezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Lijkt haast op overtraining?
Denk ik ook. Ik had precies hetzelfde in januari. te vroeg gepiekt voor de CPC enzoquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 13:48 schreef Jero_nimo het volgende:
Mulmeli en Ynske!Goed bezig allebei! Mul zand is inderdaad erg goed voor je benen.
Worden ze groot en sterk van.
Levitas, komt goed. Maar hou het inderdaad een beetje in de gaten. Beetje extra rust weer. Het zit je niet mee de laatste tijd...![]()
Zelf ook heerlijk door het mulle zand gelopen vandaag. Intensief intervalletje gelopen op een paardenpad langs het spoort. Heen lekker op tempo, terug op normaal tempo. Hartslag lekker door het dak en goed afzien. Was wel weer eens erg lekker! Ging een heel stuk beter dan gisteren!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/302972744/2368823
thnx!quote:Op zondag 2 maart 2014 13:48 schreef Jero_nimo het volgende:
Mulmeli en Ynske!Goed bezig allebei! Mul zand is inderdaad erg goed voor je benen.
Worden ze groot en sterk van.
Levitas, komt goed. Maar hou het inderdaad een beetje in de gaten. Beetje extra rust weer. Het zit je niet mee de laatste tijd...![]()
Zelf ook heerlijk door het mulle zand gelopen vandaag. Intensief intervalletje gelopen op een paardenpad langs het spoort. Heen lekker op tempo, terug op normaal tempo. Hartslag lekker door het dak en goed afzien. Was wel weer eens erg lekker! Ging een heel stuk beter dan gisteren!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/302972744/2368823
Voor de carnaval best leuk, jaquote:Op zondag 2 maart 2014 14:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik was in de stad, en ik ging kijken voor een lange light. Maar natuurlijk hadden ze niet echt iets wat ik zochten nu zit ik op Zalando te kijken, deze is leuk!
[ afbeelding ]
Bijna net zo hysterisch als de zonnebloemen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |