Succes!quote:Op zondag 2 maart 2014 09:50 schreef Ynske het volgende:
Bij les 8 zat ik bijna op de 3 km, dus ga proberen om route geel en donkerblauw te lopen.
[ afbeelding ]
Dat ziet eruit als een top-omgeving!quote:Op zondag 2 maart 2014 09:50 schreef Ynske het volgende:
Bij les 8 zat ik bijna op de 3 km, dus ga proberen om route geel en donkerblauw te lopen.
[ afbeelding ]
Nice!!!quote:Op zondag 2 maart 2014 09:50 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Dat mag je zelf wetenquote:
hehehehe ;-)quote:Op zondag 2 maart 2014 10:24 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat mag je zelf weten![]()
Ik had een iets dikker shirt met lange mouwen aan, en dat vond ik op het laatst wel te warm worden. Trainen in kort-kort vind ik nog wat overdreven, maar een vestje is denk ik ook wel heel warm.
Vest thuis laten en harder lopen als je het koud krijgt.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:33 schreef Murmeli het volgende:
toch maar vestje aan. heb het binnen al koud zonder vest.....
Laat even weten na hoeveel minuten je vestje te warm wasquote:Op zondag 2 maart 2014 10:33 schreef Murmeli het volgende:
toch maar vestje aan. heb het binnen al koud zonder vest.....
Je kunt het op dagen als deze ook lekker schoon in de kast laten liggen.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar een vest kun je wel lekker makkelijk om je middel knopen, als het moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij kan ook bij die trap trainen, die in de Runner's World staatquote:Op zondag 2 maart 2014 09:50 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 maart 2014 11:39 schreef Levitas het volgende:
Wakker worden met zo`n zonnetje en dan 7km op het schema hebben staan. Het zag er perfect uit en ik had er ook veel zin in.
Helaas ging het loopje kutter dan ooit tevoren. HR sloeg meteen vanaf het begin weer sky-high en het tempo ging, voor m`n gevoel, drastisch omlaag. En toch, met een 7:00 min/km gemiddeld, was ik rond kilometer 3 op. Benen waren zwaar, ademhaling kut, mentaal nog veel kutter en dus even gestopt om te wandelen om op adem te komen.
Vervolgens weer verder gaan hardlopen en al meteen was het weer zwaar. HR bevestigde dit - binnen 10 seconden zat ik weer op 160+ bpm, met wederom een beduidend lager tempo dan ooit voor m`n blessure. Na 4,5 km de afslag naar huis gepakt en een totaal van +/- 5km geklokt. Helemaal kapot :S
Geen flauw idee wat het is. De laatste loopjes gaan langzamer dan ooit tevoren (en daar is opsich niks mis mee), maar het lijkt steeds moeizamer te gaan. Er zit 0,0 vooruitgang in en ik begin vrij snel het plezier in het lopen te verliezenHmm dat moet een oorzaak hebben dunkt me. Heb dat zelf ook soms dat het allemaal wat minder gaat, maar juist dan moet je je niet uit het veld laten slaan. Dan wordt je mentaal sterker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |