En voor als je maatje 36 hebt. Het kleedt natuurlijk niet bepaald af…quote:
Nee, mij zal die ook niet staan denk ikquote:Op zondag 2 maart 2014 14:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En voor als je maatje 36 hebt. Het kleedt natuurlijk niet bepaald af…
Dat verwacht ik eerlijk gezegd niet echt, zoveel train ik niet en het is ook niet zo dat ik niet genoeg tijd neem om te herstellen. Tussen m`n loopjes zitten nu 3 á 4 dagen rust. Misschien werkt het overigens wel mee dat ik mentaal nu vrij "onrustig" ben.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik was in de stad, en ik ging kijken voor een lange light. Maar natuurlijk hadden ze niet echt iets wat ik zochten nu zit ik op Zalando te kijken, deze is leuk!
[ afbeelding ]
Bijna net zo hysterisch als de zonnebloemen!
Ik heb één tight, van Pro Touch. En ach, die is nog wel te doen, want die is zwart. Ik ben ook niet smal, maar ik vind het wel lekker lopen. En dat is ook niet onbelangrijk.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:42 schreef Ynske het volgende:
[..]K loop in een gewone trainingsbroek. Heb van mezelf al een dikke kont, in dit zou t een vrachtschip zijn
mentale gesteldheid moet je niet onderschatten, kan een wereld van verschil maken soms.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:41 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat verwacht ik eerlijk gezegd niet echt, zoveel train ik niet en het is ook niet zo dat ik niet genoeg tijd neem om te herstellen. Tussen m`n loopjes zitten nu 3 á 4 dagen rust. Misschien werkt het overigens wel mee dat ik mentaal nu vrij "onrustig" ben.
Daarnaast denk ik wel dat het verstandig is om wat trainingen te gaan afwisselen. Nu doe ik alleen maar duurloopjes. Deze week bijvoorbeeld 5 en 7km. Misschien is het verstandig om van eentje te gaan intervallen (400, 800 of misschien 1000 meter), dus 12x 400, 6x 800 of 5x 1000m. Dan komt er een beetje variatie in, wat het wat leuker maakt, en misschien dat dat effectiever gaat werken
Het was gezellig met familie Q!quote:Op zondag 2 maart 2014 15:04 schreef Quoi het volgende:
Delftse Houtloop was![]()
Gezellig gemeet met Zwabber (jaja, het is dan toch gelukt!) en Corniel (zelfs zonder bril), zelfs incl lekkere lunch naderhand![]()
7km ging ik niet zo snel doen had ik besloten. Sub 42 was goed genoeg. Ik haakte echter na een km heel fijn aan bij 2 kerels die lekker 5:30 - 5:40 liepen. Moeiteloos meegelopen en ze de laatste km verlaten voor een versnelling. En zo liep ik 39:24. Wat een verschil met 2 goeie hazen![]()
Blij met kort-lang, was perfect
Nu echt weinig meer tot aan de CPC. Dinsdagavond loop ik met de langzaamste groep mee voor een reportage-tje in het clubblaadje, komt goed uit.
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:28 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Corniel mag zelf vertellen over zijn 14k.
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens, als je naar de winkel gaat voor een lange light, kom je natúúrlijk terug met een lange-mouwe-shirtje
[ afbeelding ]
Ben benieuwd, ik heb mezelf nog nooit de verzuring in getraind.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:44 schreef Cynic het volgende:
Bijna iedereen heeft lekker gelopen zo te lezen
Ik heb vanochtend met "de grote jongens" van de club meegetraind, ben ik vorige week mee begonnen.
Dat houdt in dat ik voortaan elke zondag al heel snel de verzuring in de armen ga voelen vrees ik. Maar wel leuk, en ik hoop daar ook snel tijdens de runs profijt van te hebben.
Das logischquote:Op zondag 2 maart 2014 15:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens, als je naar de winkel gaat voor een lange light, kom je natúúrlijk terug met een lange-mouwen-shirtje
[ afbeelding ]
Jij snapt hetquote:
Het was dan ook echt heerlijk weer! Wij hebben een deel van de route van de BtB gelopen. Nou ja, gewandeld dan, maar tochquote:
nicequote:Op zondag 2 maart 2014 15:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens, als je naar de winkel gaat voor een lange light, kom je natúúrlijk terug met een lange-mouwen-shirtje
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Maar toch alweer aardig op weg naar lekker bezig! Nog niet zo lang geleden had je er een beetje de balen van, en nu toch weer mooi 5km op de tellerquote:Op zondag 2 maart 2014 16:54 schreef Brighteyes het volgende:
Geheel niet ontevreden!
5 km vrijwel non-stop gelopen. Moest alleen een paar keer stil houden om verkeer te laten passeren en ervoor te zorgen dat mijn meefietsende 4-jarige netjes aan de kant ging enzo.
http://www.endomondo.com/workouts/303077535/2964036
Alleen qua dagelijkste steps ben ik er dus nog niet... maar 7800 dus ik ga zo nog maar even buiten een rondje wandelen.Je stelt een doel of je stelt hem niet natuurlijk.
Dat gaat met de armen denk ik ook net wat sneller dan de benenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ik heb mezelf nog nooit de verzuring in getraind.
Geen ideequote:Op zondag 2 maart 2014 17:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat gaat met de armen denk ik ook net wat sneller dan de benen
Ja, een maandje geleden kreeg ik die 5km nog niet voor elkaar maar nu dus mooi 'zomaar' wel!quote:Op zondag 2 maart 2014 16:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar toch alweer aardig op weg naar lekker bezig! Nog niet zo lang geleden had je er een beetje de balen van, en nu toch weer mooi 5km op de teller
Goed bezigquote:Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef GotC het volgende:
Ik heb 5 km gelopen achter elkaar!
Of:
Ik heb 37,5 min gelopen achter elkaar!
Netjes m'n les van 30 min incl 3x30 sec versnellen gelopen, maar had het zo rustig en relaxed gedaan dat ik gewoon nog even doorging. Ging prima, liep echt in chill-modus en heb genoten.
You GotC it, yeah baby you GotC it.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef GotC het volgende:
Of:
Netjes m'n les van 30 min incl 3x30 sec versnellen gelopen, maar had het zo rustig en relaxed gedaan dat ik gewoon nog even doorging. Ging prima, liep echt in chill-modus en heb genoten.
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef GotC het volgende:
Of:
| 1 | [*]Swetsenegger - HM |
En is T bijna 6 maanden trouwens? Alleen maar om de termijn aan te geven. Echt supergoed van je dat je binnen deze tijd alweer gewoon een 5k rent!quote:Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef GotC het volgende:
Of:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg wel het idee dat m'n beste loopjes zijn op dagen dat ik 2 rustdagen heb gehad, i.p.v. 1. Misschien moet ik naar elke 3 dagen lopen gaan, en niet meer 3 keer per week doen.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Hij is 4,5 maandquote:Op zondag 2 maart 2014 17:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
En is T bijna 6 maanden trouwens? Alleen maar om de termijn aan te geven. Echt supergoed van je dat je binnen deze tijd alweer gewoon een 5k rent!
Hee wat leuk!quote:Op zondag 2 maart 2014 17:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Mooie loopjes! Mooie tijd Quoi. Was m'n finish buddy een beetje gezellig? Bij mij verdwijnt hij altijd na de finish. Top GotC!
Mag ik in de wlww voor de 29ste in Naaldwijk
[ code verwijderd ]
Kicken is dat he? Ik kreeg gistermiddag de geest om eens te kijken hoe ik ervoor stond en liep zomaar opeens 12 minuten hard, 2 km. Dan zie je toch dat die schemaatjes wel goed werkenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef GotC het volgende:
Of:
Je staat erin!quote:Op zondag 2 maart 2014 17:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Mooie loopjes! Mooie tijd Quoi. Was m'n finish buddy een beetje gezellig? Bij mij verdwijnt hij altijd na de finish. Top GotC!
Mag ik in de wlww voor de 29ste in Naaldwijk
[ code verwijderd ]
Ik vind t echt mooi hoe dat je is gelukt, want in je normale schema zat je pas op 3 minuten rennen per keer toch? Da's gewoon x4 dan! De rest van dat schema waar je zo bang voor bent gaat dus ook wel goedkomenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
Kicken is dat he? Ik kreeg gistermiddag de geest om eens te kijken hoe ik ervoor stond en liep zomaar opeens 12 minuten hard, 2 km. Dan zie je toch dat die schemaatjes wel goed werken
Is dat je eerste 5k? Nice!quote:Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef GotC het volgende:
Of:
Fraaiquote:Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef SEMTEX het volgende:
28km er weer op zitten. Helemaal geen straf hier trainen
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
1e sinds m'n bevalling -keizersnee- 4.5 maand geledenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vind t echt mooi hoe dat je is gelukt, want in je normale schema zat je pas op 3 minuten rennen per keer toch? Da's gewoon x4 dan! De rest van dat schema waar je zo bang voor bent gaat dus ook wel goedkomen
[..]
Is dat je eerste 5k? Nice!
Nice.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
prachtigquote:Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Voor je het weet is het zo ver.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:42 schreef Sarasi het volgende:
Wat een tijden en afstanden hier trouwens... Ik heb vorige zomer hardgelopen en ben toen met rugklachten gestopt. Toch het seizoen geeindigd met 5km in de RunforKiKa, wat ik deze zomer weer van plan ben, maar dan in 1 ruk. Maargoed, volgend schema moet ik nog 8-10 weken voordat ik 5km aan een stuk ren, dus dat duurt nog wel even.
Je kunt beter bij een goeie winkel langsgaan voor advies, ipv zelf een schoen uitzoeken.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:32 schreef ibri het volgende:
Hallo mensen,
Ik wil beginnen met hardlopen en heb dus al gezocht naar hardloopschoenen. Ik heb deze schoenen op het oog: Nike - Nike Free 5.0+ - Nike Free . Echter had ik nog enkele vragen, zijn er betere schoenen voor rond de 80 euro? En zit er bij deze Nike schoenen al zo'n Nike + meter die je voortgang bijhoudt? Dit lijkt mij ideaal omdat ik dan mijn mobiel niet hoef mee te nemen.
Nope, die moet je apart kopen voor 25,-. En inderdaad, laat eerst goeie schoenen aanmeten. Wie weet zijn dat hele lelijke lompe Asics, maar verneuk je iig niet je benenquote:Op zondag 2 maart 2014 18:32 schreef ibri het volgende:
Hallo mensen,
Ik wil beginnen met hardlopen en heb dus al gezocht naar hardloopschoenen. Ik heb deze schoenen op het oog: Nike - Nike Free 5.0+ - Nike Free . Echter had ik nog enkele vragen, zijn er betere schoenen voor rond de 80 euro? En zit er bij deze Nike schoenen al zo'n Nike + meter die je voortgang bijhoudt? Dit lijkt mij ideaal omdat ik dan mijn mobiel niet hoef mee te nemen.
Wat een toevalquote:Op zondag 2 maart 2014 18:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goh jullie ook daar?
*mental note* chip uit broekzak halen voor hij de was in gaat.
Bedankt Semtex en Guard.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nope, die moet je apart kopen voor 25,-. En inderdaad, laat eerst goeie schoenen aanmeten. Wie weet zijn dat hele lelijke lompe Asics, maar verneuk je iig niet je benen
Als we weten waar je ongeveer woont dan weet er vast wel iemand iets goeds!quote:Op zondag 2 maart 2014 18:50 schreef ibri het volgende:
[..]
Bedankt Semtex en Guard.
Moet ik dan gewoon langs een willekeurige sportzaak of zijn er speciale zaken waar ik langs moet gaan?
Bedankt voor je reactie, ik woon nabij Almelo.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als we weten waar je ongeveer woont dan weet er vast wel iemand iets goeds!
ik heb dezelfde vraag voor Den Haagquote:Op zondag 2 maart 2014 18:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als we weten waar je ongeveer woont dan weet er vast wel iemand iets goeds!
Kleine T. knuffelenquote:Op zondag 2 maart 2014 18:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat een toevalZien we jullie eindelijk weer
www.stepone.toquote:Op zondag 2 maart 2014 18:55 schreef ibri het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie, ik woon nabij Almelo.
Ik hoorde wel dat advies geld kost namelijk 40 euro als je er niets koopt en 15 euro als je er wel iets koopt.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
www.stepone.toBeter is er niet in de buurt. Zijn podologen die je de perfecte schoen aanmeten en je precies uitleggen en laten zien hoe je loopt. Heb er nu 3 paar weg.
Er zijn ook mensen die zonder schoenen marathons lopen, maar over het algemeen zijn goede schoenen én goed advies daarover wel aan te raden ja.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:02 schreef Sarasi het volgende:
Zijn goede hardloopschoenen echt nodig dan? Ik loop op Scapino's van 35 euro en dat gaat prima eigenlijk. Nooit last van m'n schenen of voeten of knieen of whatever.
Voor nu kan het wel, maar als je langer en verder loopt is het verstandig om goeie schoenen te hebben. Is gewoon beter voor je lichaam, je krijgt minder snel blessures e.d. En als je eenmaal loopt is er niets vervelender dan een blessure, dat kunnen er hier een boel bevestigen (ik ook)quote:Op zondag 2 maart 2014 19:02 schreef Sarasi het volgende:
Zijn goede hardloopschoenen echt nodig dan? Ik loop op Scapino's van 35 euro en dat gaat prima eigenlijk. Nooit last van m'n schenen of voeten of knieen of whatever.
Bij een fatsoenlijke zaak krijg je gewoon gratis advies als je daar schoenen kooptquote:Op zondag 2 maart 2014 19:03 schreef ibri het volgende:
[..]
Ik hoorde wel dat advies geld kost namelijk 40 euro als je er niets koopt en 15 euro als je er wel iets koopt.
Woah dat ziet er lekker uit!quote:Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Ja. Dat je nu nog geen klachten hebt, wilt niet zeggen dat dat zo blijft. Op de één van de andere dag kun je zo klachten krijgen.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:02 schreef Sarasi het volgende:
Precies, dit. Als je een lekkere flow zit en geblesseerd raakt, is echt een killer. Een blessure is één, het opbouwen erna is nog veel vervelender (IMO)quote:Op zondag 2 maart 2014 19:05 schreef Guard het volgende:
En als je eenmaal loopt is er niets vervelender dan een blessure, dat kunnen er hier een boel bevestigen (ik ook)
Ja dat klopt, alleen ik zou niet weten waar dat rondom almelo is. Ik zou het liefst gratis advies en dan kopen via internet met een mooie korting.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Bij een fatsoenlijke zaak krijg je gewoon gratis advies als je daar schoenen koopt
Runnersworld in de Theresiastraatquote:Op zondag 2 maart 2014 18:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik heb dezelfde vraag voor Den HaagExcelsior sport wat?
Ik liep in kort kort, was even fris voor de start maar onderweg was ik er heel blij meequote:Op zondag 2 maart 2014 15:45 schreef Tourniquet het volgende:
56:22 gelopen bij de 10km (9,90km volgens Runkeeper) van de 20 van Alphen. Ging lekker, top sfeertje en perfect weer. Wel druk op sommige smalle gedeeltes van het parcours waardoor ik soms behoorlijk moest inhouden. Mensen, als je steeds ingehaald wordt... GA RECHTS LOPEN!
[ afbeelding ]
Ik liep in korte broek en lange mouwen shirt, maar kort-kort had ook prima gekund.
als het lijden kan dan zeker doen, zoals al eerder gezegd, een blessure kan zomaar de kop op steken, zeker als je de kilometers wat ga uitbreiden.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:14 schreef Sarasi het volgende:
Hmm. Dan misschien toch met mijn volgende salaris even langs de Run2Day oid...
chill, thx. aankomende week maar eens heen danquote:
Ja en daardoor gaan zaken kapot.. Daarom vraagt stepone ook geld denk ik, omdat ze een werknemer een goed half uur met jou bezig laten. Die moet natuurlijk ook gewoon loon betaald krijgen.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:10 schreef ibri het volgende:
[..]
Ja dat klopt, alleen ik zou niet weten waar dat rondom almelo is. Ik zou het liefst gratis advies en dan kopen via internet met een mooie korting.
quote:Op zondag 2 maart 2014 19:10 schreef ibri het volgende:
Ik zou het liefst gratis advies en dan kopen via internet met een mooie korting.
quote:Op zondag 2 maart 2014 19:03 schreef ibri het volgende:
[..]
Ik hoorde wel dat advies geld kost namelijk 40 euro als je er niets koopt en 15 euro als je er wel iets koopt.
die man heeft wel wat anders aan zijn hoofd op dit moment om zich druk te maken om een paar schoenenquote:
Wil jij ook je boodschappen gratis meenemen bij de supermarkt?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:10 schreef ibri het volgende:
[..]
Ja dat klopt, alleen ik zou niet weten waar dat rondom almelo is. Ik zou het liefst gratis advies en dan kopen via internet met een mooie korting.
Jij en de kluizenaar liepen de 10, ik liep de 5 waar weer een groot "ik loop gezellig met mijn vriendinnen" gehalte gold. Waar ik me vooral over verbaasde waren de mensen die nog voor ze de bocht na de start om draaiden al begonnen te wandelen. (Om mij vervolgens weer keihard voorbij te rennen, waarna ik ze na 500 meter weer al wandelend inhaaldequote:Op zondag 2 maart 2014 15:45 schreef Tourniquet het volgende:
56:22 gelopen bij de 10km (9,90km volgens Runkeeper) van de 20 van Alphen. Ging lekker, top sfeertje en perfect weer. Wel druk op sommige smalle gedeeltes van het parcours waardoor ik soms behoorlijk moest inhouden. Mensen, als je steeds ingehaald wordt... GA RECHTS LOPEN!
[ afbeelding ]
Ik liep in korte broek en lange mouwen shirt, maar kort-kort had ook prima gekund.
R-E-S-P-E-C-T ik vind het al snel na de bevalling en als ik nu ook nog eens lees dat het na een keizersnede is dan geld dat dubbel op.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef GotC het volgende:
Of:
Mooi!!quote:Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
+1.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:50 schreef Guard het volgende:
Voor de CPC-ers:
[ afbeelding ]
Ik ben stiekem al een beetje zenuwachtig, en heb er ook super veel zin in.
Whoohooquote:Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef GotC het volgende:
Of:
Goed man! Op de Pres. Kennedylaan stond er inderdaad een pittige tegenwind, maar had er niet zo'n last van moet ik zeggen. Had m'n loop expres opgebouwd met negatieve split, dus had toen nog wat over. Dat scheelt ook.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:14 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik liep in kort kort, was even fris voor de start maar onderweg was ik er heel blij mee![]()
Liep zelf 1:06:46 , 50 sec sneller dan 4 weken geleden bij Schoorl. Was zwaar in de wind wel, toen ging het hard minder bij mij.
Ik heb de kinderen gemist maar zag inderdaad op een gegeven moment uit het niets mensen met bekertjes water lopen. Dat soort initiatieven zijn inderdaad bijzonder.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:04 schreef De_kluizenaar het volgende:
Of die kinderen die water aan het delen op dat stukje richting de Bart Smit
SPOILER: FietsverslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.53km in de benen en hoofd redelijk leeg... Missie geslaagd!
Morgen of overmorgen weer hardlopen
♥ || Baby catcher in training || ♥
Was zelf weer te snel dus moest daar boeten. Maar verder een heel leuke loop gehad. Veel publiek ook.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Goed man! Op de Pres. Kennedylaan stond er inderdaad een pittige tegenwind, maar had er niet zo'n last van moet ik zeggen. Had m'n loop expres opgebouwd met negatieve split, dus had toen nog wat over. Dat scheelt ook.
Ja, veel leuke dingen gezien. Eerste km liep ik naast een groep van iets van 20 man die allemaal met kettingen aan elkaar zaten en een paar daarvan hadden steeds erg grappige opmerkingen.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:13 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Was zelf weer te snel dus moest daar boeten. Maar verder een heel leuke loop gehad. Veel publiek ook.
Op dat stuk op burg bruinsslot singel kwam er nog een 20k loper tegenovergesteld aanhollen iedereen aanmoedigen om door te zetten. : D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |