Fraaiquote:Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef SEMTEX het volgende:
28km er weer op zitten. Helemaal geen straf hier trainen
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
1e sinds m'n bevalling -keizersnee- 4.5 maand geledenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vind t echt mooi hoe dat je is gelukt, want in je normale schema zat je pas op 3 minuten rennen per keer toch? Da's gewoon x4 dan! De rest van dat schema waar je zo bang voor bent gaat dus ook wel goedkomen
[..]
Is dat je eerste 5k? Nice!
Nice.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
prachtigquote:Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Voor je het weet is het zo ver.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:42 schreef Sarasi het volgende:
Wat een tijden en afstanden hier trouwens... Ik heb vorige zomer hardgelopen en ben toen met rugklachten gestopt. Toch het seizoen geeindigd met 5km in de RunforKiKa, wat ik deze zomer weer van plan ben, maar dan in 1 ruk. Maargoed, volgend schema moet ik nog 8-10 weken voordat ik 5km aan een stuk ren, dus dat duurt nog wel even.
Je kunt beter bij een goeie winkel langsgaan voor advies, ipv zelf een schoen uitzoeken.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:32 schreef ibri het volgende:
Hallo mensen,
Ik wil beginnen met hardlopen en heb dus al gezocht naar hardloopschoenen. Ik heb deze schoenen op het oog: Nike - Nike Free 5.0+ - Nike Free . Echter had ik nog enkele vragen, zijn er betere schoenen voor rond de 80 euro? En zit er bij deze Nike schoenen al zo'n Nike + meter die je voortgang bijhoudt? Dit lijkt mij ideaal omdat ik dan mijn mobiel niet hoef mee te nemen.
Nope, die moet je apart kopen voor 25,-. En inderdaad, laat eerst goeie schoenen aanmeten. Wie weet zijn dat hele lelijke lompe Asics, maar verneuk je iig niet je benenquote:Op zondag 2 maart 2014 18:32 schreef ibri het volgende:
Hallo mensen,
Ik wil beginnen met hardlopen en heb dus al gezocht naar hardloopschoenen. Ik heb deze schoenen op het oog: Nike - Nike Free 5.0+ - Nike Free . Echter had ik nog enkele vragen, zijn er betere schoenen voor rond de 80 euro? En zit er bij deze Nike schoenen al zo'n Nike + meter die je voortgang bijhoudt? Dit lijkt mij ideaal omdat ik dan mijn mobiel niet hoef mee te nemen.
Wat een toevalquote:Op zondag 2 maart 2014 18:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goh jullie ook daar?
*mental note* chip uit broekzak halen voor hij de was in gaat.
Bedankt Semtex en Guard.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nope, die moet je apart kopen voor 25,-. En inderdaad, laat eerst goeie schoenen aanmeten. Wie weet zijn dat hele lelijke lompe Asics, maar verneuk je iig niet je benen
Als we weten waar je ongeveer woont dan weet er vast wel iemand iets goeds!quote:Op zondag 2 maart 2014 18:50 schreef ibri het volgende:
[..]
Bedankt Semtex en Guard.
Moet ik dan gewoon langs een willekeurige sportzaak of zijn er speciale zaken waar ik langs moet gaan?
Bedankt voor je reactie, ik woon nabij Almelo.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als we weten waar je ongeveer woont dan weet er vast wel iemand iets goeds!
ik heb dezelfde vraag voor Den Haagquote:Op zondag 2 maart 2014 18:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als we weten waar je ongeveer woont dan weet er vast wel iemand iets goeds!
Kleine T. knuffelenquote:Op zondag 2 maart 2014 18:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat een toevalZien we jullie eindelijk weer
www.stepone.toquote:Op zondag 2 maart 2014 18:55 schreef ibri het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie, ik woon nabij Almelo.
Ik hoorde wel dat advies geld kost namelijk 40 euro als je er niets koopt en 15 euro als je er wel iets koopt.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
www.stepone.toBeter is er niet in de buurt. Zijn podologen die je de perfecte schoen aanmeten en je precies uitleggen en laten zien hoe je loopt. Heb er nu 3 paar weg.
Er zijn ook mensen die zonder schoenen marathons lopen, maar over het algemeen zijn goede schoenen én goed advies daarover wel aan te raden ja.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:02 schreef Sarasi het volgende:
Zijn goede hardloopschoenen echt nodig dan? Ik loop op Scapino's van 35 euro en dat gaat prima eigenlijk. Nooit last van m'n schenen of voeten of knieen of whatever.
Voor nu kan het wel, maar als je langer en verder loopt is het verstandig om goeie schoenen te hebben. Is gewoon beter voor je lichaam, je krijgt minder snel blessures e.d. En als je eenmaal loopt is er niets vervelender dan een blessure, dat kunnen er hier een boel bevestigen (ik ook)quote:Op zondag 2 maart 2014 19:02 schreef Sarasi het volgende:
Zijn goede hardloopschoenen echt nodig dan? Ik loop op Scapino's van 35 euro en dat gaat prima eigenlijk. Nooit last van m'n schenen of voeten of knieen of whatever.
Bij een fatsoenlijke zaak krijg je gewoon gratis advies als je daar schoenen kooptquote:Op zondag 2 maart 2014 19:03 schreef ibri het volgende:
[..]
Ik hoorde wel dat advies geld kost namelijk 40 euro als je er niets koopt en 15 euro als je er wel iets koopt.
Woah dat ziet er lekker uit!quote:Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Ja. Dat je nu nog geen klachten hebt, wilt niet zeggen dat dat zo blijft. Op de één van de andere dag kun je zo klachten krijgen.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:02 schreef Sarasi het volgende:
Precies, dit. Als je een lekkere flow zit en geblesseerd raakt, is echt een killer. Een blessure is één, het opbouwen erna is nog veel vervelender (IMO)quote:Op zondag 2 maart 2014 19:05 schreef Guard het volgende:
En als je eenmaal loopt is er niets vervelender dan een blessure, dat kunnen er hier een boel bevestigen (ik ook)
Ja dat klopt, alleen ik zou niet weten waar dat rondom almelo is. Ik zou het liefst gratis advies en dan kopen via internet met een mooie korting.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Bij een fatsoenlijke zaak krijg je gewoon gratis advies als je daar schoenen koopt
Runnersworld in de Theresiastraatquote:Op zondag 2 maart 2014 18:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik heb dezelfde vraag voor Den HaagExcelsior sport wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |