SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Maar toch alweer aardig op weg naar lekker bezig! Nog niet zo lang geleden had je er een beetje de balen van, en nu toch weer mooi 5km op de tellerquote:Op zondag 2 maart 2014 16:54 schreef Brighteyes het volgende:
Geheel niet ontevreden!
5 km vrijwel non-stop gelopen. Moest alleen een paar keer stil houden om verkeer te laten passeren en ervoor te zorgen dat mijn meefietsende 4-jarige netjes aan de kant ging enzo.
http://www.endomondo.com/workouts/303077535/2964036
Alleen qua dagelijkste steps ben ik er dus nog niet... maar 7800 dus ik ga zo nog maar even buiten een rondje wandelen.Je stelt een doel of je stelt hem niet natuurlijk.
Dat gaat met de armen denk ik ook net wat sneller dan de benenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ik heb mezelf nog nooit de verzuring in getraind.
Geen ideequote:Op zondag 2 maart 2014 17:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat gaat met de armen denk ik ook net wat sneller dan de benen
Ja, een maandje geleden kreeg ik die 5km nog niet voor elkaar maar nu dus mooi 'zomaar' wel!quote:Op zondag 2 maart 2014 16:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar toch alweer aardig op weg naar lekker bezig! Nog niet zo lang geleden had je er een beetje de balen van, en nu toch weer mooi 5km op de teller
Goed bezigquote:Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef GotC het volgende:
Ik heb 5 km gelopen achter elkaar!
Of:
Ik heb 37,5 min gelopen achter elkaar!
Netjes m'n les van 30 min incl 3x30 sec versnellen gelopen, maar had het zo rustig en relaxed gedaan dat ik gewoon nog even doorging. Ging prima, liep echt in chill-modus en heb genoten.
You GotC it, yeah baby you GotC it.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef GotC het volgende:
Of:
Netjes m'n les van 30 min incl 3x30 sec versnellen gelopen, maar had het zo rustig en relaxed gedaan dat ik gewoon nog even doorging. Ging prima, liep echt in chill-modus en heb genoten.
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef GotC het volgende:
Of:
| 1 | [*]Swetsenegger - HM |
En is T bijna 6 maanden trouwens? Alleen maar om de termijn aan te geven. Echt supergoed van je dat je binnen deze tijd alweer gewoon een 5k rent!quote:Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef GotC het volgende:
Of:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg wel het idee dat m'n beste loopjes zijn op dagen dat ik 2 rustdagen heb gehad, i.p.v. 1. Misschien moet ik naar elke 3 dagen lopen gaan, en niet meer 3 keer per week doen.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Hij is 4,5 maandquote:Op zondag 2 maart 2014 17:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
En is T bijna 6 maanden trouwens? Alleen maar om de termijn aan te geven. Echt supergoed van je dat je binnen deze tijd alweer gewoon een 5k rent!
Hee wat leuk!quote:Op zondag 2 maart 2014 17:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Mooie loopjes! Mooie tijd Quoi. Was m'n finish buddy een beetje gezellig? Bij mij verdwijnt hij altijd na de finish. Top GotC!
Mag ik in de wlww voor de 29ste in Naaldwijk
[ code verwijderd ]
Kicken is dat he? Ik kreeg gistermiddag de geest om eens te kijken hoe ik ervoor stond en liep zomaar opeens 12 minuten hard, 2 km. Dan zie je toch dat die schemaatjes wel goed werkenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef GotC het volgende:
Of:
Je staat erin!quote:Op zondag 2 maart 2014 17:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Mooie loopjes! Mooie tijd Quoi. Was m'n finish buddy een beetje gezellig? Bij mij verdwijnt hij altijd na de finish. Top GotC!
Mag ik in de wlww voor de 29ste in Naaldwijk
[ code verwijderd ]
Ik vind t echt mooi hoe dat je is gelukt, want in je normale schema zat je pas op 3 minuten rennen per keer toch? Da's gewoon x4 dan! De rest van dat schema waar je zo bang voor bent gaat dus ook wel goedkomenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
Kicken is dat he? Ik kreeg gistermiddag de geest om eens te kijken hoe ik ervoor stond en liep zomaar opeens 12 minuten hard, 2 km. Dan zie je toch dat die schemaatjes wel goed werken
Is dat je eerste 5k? Nice!quote:Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef GotC het volgende:
Of:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |