abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 maart 2014 @ 19:13:56 #276
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137318466
quote:
6s.gif Op zondag 2 maart 2014 18:58 schreef E.T. het volgende:

[..]

Kleine T. knuffelen O+
Hij wil jou ook weer knuffelen :Y
F means you're fucked
pi_137318481
Hmm. Dan misschien toch met mijn volgende salaris even langs de Run2Day oid...
Your opinion of me is none of my business.
pi_137318499
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 15:45 schreef Tourniquet het volgende:
56:22 gelopen bij de 10km (9,90km volgens Runkeeper) van de 20 van Alphen. Ging lekker, top sfeertje en perfect weer. Wel druk op sommige smalle gedeeltes van het parcours waardoor ik soms behoorlijk moest inhouden. Mensen, als je steeds ingehaald wordt... GA RECHTS LOPEN! :P

[ afbeelding ]

Ik liep in korte broek en lange mouwen shirt, maar kort-kort had ook prima gekund.
Ik liep in kort kort, was even fris voor de start maar onderweg was ik er heel blij mee :D
Liep zelf 1:06:46 , 50 sec sneller dan 4 weken geleden bij Schoorl. Was zwaar in de wind wel, toen ging het hard minder bij mij.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  zondag 2 maart 2014 @ 19:16:16 #279
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137318569
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 19:14 schreef Sarasi het volgende:
Hmm. Dan misschien toch met mijn volgende salaris even langs de Run2Day oid...
als het lijden kan dan zeker doen, zoals al eerder gezegd, een blessure kan zomaar de kop op steken, zeker als je de kilometers wat ga uitbreiden.
Een paar goede schoenen is een van de eenvoudigste manieren om de kans hierop te verkleinen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_137318628
quote:
10s.gif Op zondag 2 maart 2014 19:11 schreef YUR het volgende:

[..]

Runnersworld in de Theresiastraat ^O^
chill, thx. aankomende week maar eens heen dan
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  zondag 2 maart 2014 @ 19:17:52 #281
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137318638
quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2014 19:10 schreef ibri het volgende:

[..]

Ja dat klopt, alleen ik zou niet weten waar dat rondom almelo is. Ik zou het liefst gratis advies en dan kopen via internet met een mooie korting.
Ja en daardoor gaan zaken kapot.. Daarom vraagt stepone ook geld denk ik, omdat ze een werknemer een goed half uur met jou bezig laten. Die moet natuurlijk ook gewoon loon betaald krijgen.

@diegene hierboven die zegt dat advies geen geld hoeft te kosten.. Klopt, maar stepone is net iets beter en persoonlijker dan een run2day of andere zaak.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_137318750
quote:

Ik zou het liefst gratis advies en dan kopen via internet met een mooie korting.
}:|
  zondag 2 maart 2014 @ 19:20:30 #283
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_137318776
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 19:03 schreef ibri het volgende:

[..]

Ik hoorde wel dat advies geld kost namelijk 40 euro als je er niets koopt en 15 euro als je er wel iets koopt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 2 maart 2014 @ 19:21:19 #284
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137318815
quote:
2s.gif Op zondag 2 maart 2014 19:20 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
die man heeft wel wat anders aan zijn hoofd op dit moment om zich druk te maken om een paar schoenen ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 2 maart 2014 @ 19:22:33 #285
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137318872
Kijk eerst even op de site en oordeel dan nogmaals. Ik denk (geen ervaring met een andere zaak) dat het hier net even anders gaat. En die kosten zijn alleen bij de aankoop van je eerste paar, alle paren erna kost het niks meer en krijg je 10% korting.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 2 maart 2014 @ 19:46:42 #286
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137319969
quote:

[..]

Ja dat klopt, alleen ik zou niet weten waar dat rondom almelo is. Ik zou het liefst gratis advies en dan kopen via internet met een mooie korting.
Wil jij ook je boodschappen gratis meenemen bij de supermarkt?
Sorry hoor, maar ik vind dit echt niet zo'n nette instelling :(
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_137320429
Dat is naar mijn weten heel wat anders. Alsof jullie niet naar the phone house gaan om te kijken naar een mobiel en het online ergens anders haalt. Maar bedankt voor het gratis advies ;)
pi_137320455
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 15:45 schreef Tourniquet het volgende:
56:22 gelopen bij de 10km (9,90km volgens Runkeeper) van de 20 van Alphen. Ging lekker, top sfeertje en perfect weer. Wel druk op sommige smalle gedeeltes van het parcours waardoor ik soms behoorlijk moest inhouden. Mensen, als je steeds ingehaald wordt... GA RECHTS LOPEN! :P

[ afbeelding ]

Ik liep in korte broek en lange mouwen shirt, maar kort-kort had ook prima gekund.
Jij en de kluizenaar liepen de 10, ik liep de 5 waar weer een groot "ik loop gezellig met mijn vriendinnen" gehalte gold. Waar ik me vooral over verbaasde waren de mensen die nog voor ze de bocht na de start om draaiden al begonnen te wandelen. (Om mij vervolgens weer keihard voorbij te rennen, waarna ik ze na 500 meter weer al wandelend inhaalde :N )

Waar ik even niet op gerekend had was het stuk over de oude Rijn. (en voor de 5 kilometer liep je daar 2 keer.) Dat soort stukken vals plat heb je hier haast niet en mijn benen hadden het er behoorlijk zwaar mee. Maar de sfeer op het parcours (en het na de eerste ronde kunnen high 5-en van mijn kinderen O+ ) maakten een hoop goed.

Uiteindelijk heb ik net niet de beoogde 35 minuten gelopen maar met 36:01 ben ik absoluut ook tevreden.

quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef GotC het volgende:
Ik heb 5 km gelopen achter elkaar *O*!
Of:
Ik heb 37,5 min gelopen achter elkaar *O*!

Netjes m'n les van 30 min incl 3x30 sec versnellen gelopen, maar had het zo rustig en relaxed gedaan dat ik gewoon nog even doorging. Ging prima, liep echt in chill-modus en heb genoten.
R-E-S-P-E-C-T ik vind het al snel na de bevalling en als ik nu ook nog eens lees dat het na een keizersnede is dan geld dat dubbel op. _O_

quote:
14s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef SEMTEX het volgende:
28km er weer op zitten. Helemaal geen straf hier trainen O+
[ afbeelding ]
Mooi!!

Moblo, Wolve, Q en Zwabber, netjes gelopen allen. ^O^
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  zondag 2 maart 2014 @ 20:01:00 #289
50430 Yuki
Student Midwife
pi_137320606
Ik wil op te veel dingen reageren :') Om 80 quotes te voorkomen maar even zo.
Hoop dat ik nu niets vergeet...

Levitas: Balen -O-
Wat ik later lees over je mentale gesteldheid kan zeker een rol spelen. Stel je jezelf altijd een doel, met lopen? In mijn ervaring kan het leggen van "een lat" op een gegeven moment al genoeg zijn om het plezier te verliezen en altijd k*t te lopen.

Hoop dat je snel je plezier terugvindt!

Ynske, Murmeli, Quoi, Zwabber, Tourniquet, Wolve, Nanook: wat een goede loopjes allemaal!!

Guppy: Ik zag vandaag ook iemand lopen met een behoorlijk hysterische tight. Iets minder vrolijke kleurtjes dan deze, net wat hysterischer patroon.
Ik had meteen een MI van de zonnebloemenman :D

Leuke longsleeve trouwens O+

MoBlo: Ik word altijd een beetje blij van jouw verslagen :) Zoveel ontspanning en plezier O+

SEMTEX: die afstand :o zeker geen straf in een dergelijk gebied O+

quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 16:50 schreef Guard het volgende:
Voor de CPC-ers:
[ afbeelding ]

Ik ben stiekem al een beetje zenuwachtig, en heb er ook super veel zin in.
+1.
Eerste evenement na anderhalf jaar... spannend!! Maar ook onwijs veel zin in :Y

quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef GotC het volgende:
Ik heb 5 km gelopen achter elkaar *O*!
Of:
Ik heb 37,5 min gelopen achter elkaar *O*!

Netjes m'n les van 30 min incl 3x30 sec versnellen gelopen, maar had het zo rustig en relaxed gedaan dat ik gewoon nog even doorging. Ging prima, liep echt in chill-modus en heb genoten.
Whoohoo *O* en dat na 4,5 maand! :o
_O_
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_137320753
Of die kinderen die water aan het delen op dat stukje richting de Bart Smit O+
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_137320895
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 19:14 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Ik liep in kort kort, was even fris voor de start maar onderweg was ik er heel blij mee :D
Liep zelf 1:06:46 , 50 sec sneller dan 4 weken geleden bij Schoorl. Was zwaar in de wind wel, toen ging het hard minder bij mij.
Goed man! Op de Pres. Kennedylaan stond er inderdaad een pittige tegenwind, maar had er niet zo'n last van moet ik zeggen. Had m'n loop expres opgebouwd met negatieve split, dus had toen nog wat over. Dat scheelt ook.
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
pi_137320916
30 km gelopen vandaag. Was pittig en vooral jammer dat de hazen gingen versnellen na 21 km :( En dat tijdens een training...

Onverwacht volgende week de halve marathon van CPC lopen. Zin in
pi_137321009
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 20:04 schreef De_kluizenaar het volgende:
Of die kinderen die water aan het delen op dat stukje richting de Bart Smit O+
Ik heb de kinderen gemist maar zag inderdaad op een gegeven moment uit het niets mensen met bekertjes water lopen. Dat soort initiatieven zijn inderdaad bijzonder. O+
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  zondag 2 maart 2014 @ 20:11:35 #294
50430 Yuki
Student Midwife
pi_137321094
Ik heb uiteindelijk weer gefietst vandaag, ipv gelopen. "Moest" naar buiten om uit te waaien, maar enig maandelijks ongemak ( :') ) verhinderde het hardlopen -O-

SPOILER: Fietsverslag
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
53km in de benen en hoofd redelijk leeg... Missie geslaagd!

Morgen of overmorgen weer hardlopen :9
pi_137321171
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 20:06 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Goed man! Op de Pres. Kennedylaan stond er inderdaad een pittige tegenwind, maar had er niet zo'n last van moet ik zeggen. Had m'n loop expres opgebouwd met negatieve split, dus had toen nog wat over. Dat scheelt ook.
Was zelf weer te snel dus moest daar boeten. Maar verder een heel leuke loop gehad. Veel publiek ook.
Op dat stuk op burg bruinsslot singel kwam er nog een 20k loper tegenovergesteld aanhollen iedereen aanmoedigen om door te zetten. : D
pi_137321204
Meijendel is een paradijs, Yuki!
  zondag 2 maart 2014 @ 20:20:47 #297
50430 Yuki
Student Midwife
pi_137321480
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 20:14 schreef Zwabberhark het volgende:
Meijendel is een paradijs, Yuki!
Zeker!!
Ik wil daar een keer lopen O+
pi_137321559
quote:
17s.gif Op zondag 2 maart 2014 20:20 schreef Yuki het volgende:

[..]

Zeker!!
Ik wil daar een keer lopen O+
Doen! Het maakt het hardlopen nog leuker dan het al is.
pi_137321738
quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2014 20:13 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Was zelf weer te snel dus moest daar boeten. Maar verder een heel leuke loop gehad. Veel publiek ook.
Op dat stuk op burg bruinsslot singel kwam er nog een 20k loper tegenovergesteld aanhollen iedereen aanmoedigen om door te zetten. : D
Ja, veel leuke dingen gezien. Eerste km liep ik naast een groep van iets van 20 man die allemaal met kettingen aan elkaar zaten en een paar daarvan hadden steeds erg grappige opmerkingen. _O-

De stukken dat je anderen tegenovergesteld ziet lopen zijn ook leuk, ook dat stukje naar de Baronie. Heb op die manier nog een aantal bekenden kunnen spotten.

Foto van die geketende groep:

AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
  zondag 2 maart 2014 @ 20:33:32 #300
50430 Yuki
Student Midwife
pi_137322082
Oh, en niet te vergeten: startnummer voor de CPC lag in de bus *O*
Nummer 3674 :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: