Langzamer lopen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zijn hier mensen met tips om weer eerder op adem te komen toevallig?
Gewoon blijven ademen. Komt altijd weer goed op een gegeven moment.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
rustiger tempo lopen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Niet naar mij kijken of aan me denken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ditquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:35 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Gewoon blijven ademen. Komt altijd weer goed op een gegeven moment.
Wat de rest zegt en evt een les wat vaker herhalen als je t moeilijk trekt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat vraagt RD's vriendinnetje nu ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat vraagt RD's vriendinnetje nu ook.
Je klinkt als Evy :pquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
rustiger tempo lopen.
Kun je nog zingen en praten tijdens t rennen?
Hehehe! Evy heeft wel gelijkquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:46 schreef Reflectionne het volgende:
Zo'n kaartje als in het vorige topic stond wil ik ook van m'n routes!
[..]
Je klinkt als Evy :p
Dit, dat je achter iemand loopt die zijn hond uitlaat en ze dan verwachtingsvol achterom kijken wanneer je ze nou voorbij gaat. (En daarna nog eens, en nog eensquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat de rest zegt en evt een les wat vaker herhalen als je t moeilijk trekt.
Oh en vooral de snelheid waarop je begint is belangrijk. Ik begin het liefst op een snelheid die zo irritant traag is dat ik het gevoel heb dat ik voor lul loop en niet vooruit ga.
quote:
Moeilijk om daar naar te luisteren iddquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hehehe! Evy heeft wel gelijk
Niet dat ik ooit naar dat advies luisterde. Maar nu toch voortaan maar doen. Dat loopt wel lekkerder en is leuker
dan adem je door je mond. Let ook op dat je rechtop rent, meer longinhoud. Aldus Evy en echt eens testen of je nog mee kunt brullen. T komt vanzelfquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik loop echt heel rustig tijdens het rennen. Nog langzamer kan ik er net zo goed mee kappen. Kan van begin tot eind ongeveer hetzelfde tempo lopen. En het is niet alsof ik sta te piepen ofzo hoor. Maar het is wel wat gejaagd. En ik ken de langzaam via de neus in en via de mond uit wel maar mijn neus gaat altijd dicht zitten zodra ik me maar een beetje inspan.
maar t werkt welquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:46 schreef Reflectionne het volgende:
Zo'n kaartje als in het vorige topic stond wil ik ook van m'n routes!
[..]
Je klinkt als Evy :p
Ik heb de plaatjes ook gezien en zou er best wel eens een rondje op proef willen lopen. Gewoon om even te voelen hoe het voelt...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:57 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Vanmiddag was ik even bij de run2 day en kwam de addidas springblades tegen. Beetje rare schoenen, weet niet echt wat ik er van moet vinden of verwachten.
http://4.bp.blogspot.com/(...)de-springblade-6.png
Ja ik adem door mijn mond. Maar Evy zei vandaag nog dat dat niet uit maakt. En het is niet alsof ik mijn hond na doe ofzo hoor zo erg is het allemaal niet. Maar dacht misschien zijn er nog ademhalings technieken ofzo.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan adem je door je mond. Let ook op dat je rechtop rent, meer longinhoud. Aldus Evy en echt eens testen of je nog mee kunt brullen. T komt vanzelf
Hier een korte review over ze. Daar bevielen ze niet:quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:57 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Vanmiddag was ik even bij de run2 day en kwam de addidas springblades tegen. Beetje rare schoenen, weet niet echt wat ik er van moet vinden of verwachten.
http://4.bp.blogspot.com/(...)de-springblade-6.png
http://t.unlocked.footloc(...)de-Black-Volt_01.jpg
Nee, gewoon stug doorgaan. Je merkt vanzelf dat je sneller gaat herstellen. In het begin denk je na 3 min wandelen nog: nu alweer? En na een aantal weken is 2 min wandelen genoeg en dat wordt steeds minder nodig. Totdat wandelen alleen maar irritant wordtquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik adem door mijn mond. Maar Evy zei vandaag nog dat dat niet uit maakt. En het is niet alsof ik mijn hond na doe ofzo hoor zo erg is het allemaal niet. Maar dacht misschien zijn er nog ademhalings technieken ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |