SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 02-03-2014 17:44:35 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wilde 30km vandaag waarvan 20km rustig ontspannen en de laatste 10km wat pittiger. Helaas had ik te weinig brandstof in de tank gegooid, waardoor de laatste 4km noodgedwongen rustig gingen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2014 16:23:14 ]![]()
O ja. De Endomondogroep: Er staan een hoop mensen in, waarvan ik de nick niet ken en die dus ook niet in het lijstje staan bij de omschrijving van de groep. Ik wil dat lijstje compleet krijgen. Dus graag aanvullen! Of met quoten, of met PM/DM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door BE op 01-03-2014 18:21:05 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:47 schreef mosselmossel het volgende:
O ja. De Endomondogroep: Er staan een hoop mensen in, waarvan ik de nick niet ken en die dus ook niet in het lijstje staan bij de omschrijving van de groep. Ik wil dat lijstje compleet krijgen. Dus graag aanvullen! Of met quoten, of met PM/DM.Heb deze post nu een paar keer voorbij zien komen, maar volgens mij reageert er vrijwel niemand op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan je helaas ook niet helpen, de namen zeggen mij zo niks. Zouden het misschien inactieve FOK!'ers zijn?
[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 01-03-2014 18:20:47 ]![]()
Eén keer per topic. Heb al een paar keer bericht gehad. Dus het helpt nog wel, al is het niet veel meer. Ik denk dat ik ze na deze keer ook gewoon allemaal uit de groep gooi, als ze niet meer reageren. Tenzij daartegen bezwaar is bij andere mensen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Maar hoe heet die op Fok dan? Andere mensen kunnen het wat mij betreft ook aanvullen.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Prima toch? Deed ik ook eens in de zoveel tijd. Mocht iemand er bezwaar tegen hebben, kunnen ze zich weer aanmeldenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:59 schreef mosselmossel het volgende:
Eén keer per topic. Heb al een paar keer bericht gehad. Dus het helpt nog wel, al is het niet veel meer. Ik denk dat ik ze na deze keer ook gewoon allemaal uit de groep gooi, als ze niet meer reageren. Tenzij daartegen bezwaar is bij andere mensen.![]()
![]()
Pfoeh, geen idee meer. Ze wandelde al-tijd naast het hardlopen, ondanks blessure. En veel ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maar hoe heet die op Fok dan? Andere mensen kunnen het wat mij betreft ook aanvullen.![]()
![]()
Lula.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Pfoeh, geen idee meer. Ze wandelde al-tijd naast het hardlopen, ondanks blessure. En veel ook.
***![]()
Wil iedereen alsjeblieft mijn naam weghalen! Als ik die op FOK wilde had ik mijn naam wel als nick gemaakt.
Hij is me net iets te googlebaar!
Op endomondo vind ik niet erg, hier wel.
***![]()
Kijk, zo wordt het lijstje toch weer korterquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:07 schreef GotC het volgende:
Y.uri = Fallen. Ook al eeuwen niet mee zien posten.
G.wen = SpaceInvaders volgens mij
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Weggehaald bij mijquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:05 schreef Brighteyes het volgende:
Wil iedereen alsjeblieft mijn naam weghalen! Als ik die op FOK wilde had ik mijn naam wel als nick gemaakt.
Hij is me net iets te googlebaar!
Op endomondo vind ik niet erg, hier wel.![]()
![]()
Zal die Atse niet AtseBenjamin zijn? Al zie ik die ook nooit meer.
Weet ook niet of je die erin wil zetten, als ze toch nooit komen? Of maakt dat niet uit voor de overzichtelijkheid?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Crossje ging mooi trouwens! Was een beetje verkeerd gereden en doordat ik al laat was kon ik snel mijn nummer op-bibbiten en gelijk door naar de start en toen ik bijna bij de start kwam ging het startschot en kon ik zo doorHelaas heb ik 3 keer mijn veters moeten strikken. Normaal blijven ze altijd vastzitten en nu ging het 3 keer fout.
Zat een vervelende trap in met verschillende hoogtes en lengtes van treden, dus dat was zwaar om 4 keer te doen. (4 ronjes van 2.6)
Kan wel iets mijn kuiten voelen en wellicht dat ik een blaartje heb/ontwikkel. Maar dat lost meestal wel snel op.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:47 schreef mosselmossel het volgende:
O ja. De Endomondogroep: Er staan een hoop mensen in, waarvan ik de nick niet ken en die dus ook niet in het lijstje staan bij de omschrijving van de groep. Ik wil dat lijstje compleet krijgen. Dus graag aanvullen! Of met quoten, of met PM/DM.Ik heb me net aangemeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 01-03-2014 18:20:30 ]I solemnly swear i'm up to no good![]()
Thnx allemaal weer!
En ik zal binnenkort het lijstje nog weleens doorlopen op mensen die nooit meer posten of nooit meer lopen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ben Steven van die Endomondo lijst, hoi![]()
Status heden ten dage: nog steeds ietwat geblesseerd (al gaat het de goede kant op), gruwelijk druk priveleven, en de site die ik gebruik om Garmin en Endomondo te syncen, kan dat al een tijdje niet, Dus het lijkt alsof ik helemaal niet loop (klopt wel redelijk de afgelopen 2 maanden maargoed)
Op zich kan ik er overigens ook uit voor de Driebergenloop volgende week in de WLW, heb mn startnummer verkocht.
Maar ik doe en deed verder weinig met die groep, dus knikker me er maar uit als je last hebt van de te lange deelnemerslijst ofzo![]()
![]()
Freddy V. = Freddeh volgens mij, die gebruikt wel Endomondo, maar die heb ik hier nog nooit zien posten....![]()
Guppy mag ik in de OP? (inschrijving is zojuist geopend)
1
21[b]30-08-2014 - [url=http://www.veldhoven10miles.nl/]Veldhoven 10 Miles (Veldhoven)[/url][/b]
2[*] SEMTEX - 16km
Oh ja en bij de Meerhoven24 kan ik eruit (ik geloof dat die ook ergens rond eind aug staat)
[ Bericht 6% gewijzigd door SEMTEX op 01-03-2014 19:02:18 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
En ik ook graag
1
2[b]5-10-2014 - [url=http://www.hogeveluwe.nl/nl/ontdek-het-park/evenementen/hoge-veluwe-loop/513]Hoge Veluweloop (Hoge Veluwe)[/url][/b]
[*] Jero_nimo - Trail Marathon
Net trouwens het eerste loopje om te vergeten van 2014. Het doel was om vandaag 24km te lopen, maar het liep meteen in het begin al niet echt lekker. Ging gewoon niet soepel. Ook had ik het koud, ondanks dat ik nog een thermoshirt met lange mouwen onder mijn normale shirtje aanhad. Na verloop van tijd gelukkig wel weer een beetje warm gekregen maar na 15km kreeg ik zelfs een steek in mijn zij erbij. Toen vond ik het na 16km wel welletjes. Vergeten en volgende keer beter.
Ik wijt het maar aan erg kort slapen doordat gister de film in de bios wat langer was dan verwacht, half 1 thuis en ik vanochtend om 6 uur eruit moest om te werken tot 2.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/302647260/2368823
[ Bericht 46% gewijzigd door Jero_nimo op 01-03-2014 18:47:50 ]![]()
Hey Moblo en Wolve komen volgend weekend weer naar hier?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Jazeker! Wordt dolle pret in Nijverdal!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:47 schreef SEMTEX het volgende:
Hey Moblo en Wolve komen volgend weekend weer naar hier?![]()
![]()
Ze komen m'n speeltuin bekijken SEM
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mooie afstand, die Sallandtrail
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
En ik maar denken dat ze die wedstrijd in de UK liepen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:47 schreef SEMTEX het volgende:
Hey Moblo en Wolve komen volgend weekend weer naar hier?![]()
![]()
De 75 bedoel je?quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Poeh, vandaag dan toch gedaan: de coopertestMooi weer, voelde me prima na gisteren en maandag is pas de volgende dag dus ik vond dat ik er maar eens aan moest geloven om te zien waar ik intussen stond. Let wel, toen ik begon kon ik met moeite 1 minuut rennend afleggen.
En verdomd, nog gehaald ook (zonder rust dus), had ik niet echt verwacht. Hetzelfde heuveltje op/af brak me wel op in de laatste 2 minuten, dus toen weer omgekeerdWel weer per ongeluk het beeldscherm van de timer geraakt, waardoor die op pauze sprong en ik geen idee had hoe lang. Blijkt dat ik een minuutje teveel (!) heb gerend als ik endomondo mag geloven. Waarbij de GPS overigens weer aardig van het paadje af was helaas.
Maar goed, weer een bekertje voor de 1km, aangezien ik die nu zonder rust deed. Bijna de 2km volgemaakt, had het niet door anders had ik die laatste 30m ook wel gelopen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Als je het koud krijgt moet je harder lopen!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:41 schreef Jero_nimo het volgende:
En ik ook graag
[ code verwijderd ]
Net trouwens het eerste loopje om te vergeten van 2014. Het doel was om vandaag 24km te lopen, maar het liep meteen in het begin al niet echt lekker. Ging gewoon niet soepel. Ook had ik het koud, ondanks dat ik nog een thermoshirt met lange mouwen onder mijn normale shirtje aanhad. Na verloop van tijd gelukkig wel weer een beetje warm gekregen maar na 15km kreeg ik zelfs een steek in mijn zij erbij. Toen vond ik het na 16km wel welletjes. Vergeten en volgende keer beter.
Ik wijt het maar aan erg kort slapen doordat gister de film in de bios wat langer was dan verwacht, half 1 thuis en ik vanochtend om 6 uur eruit moest om te werken tot 2.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/302647260/2368823
Nog steeds geen verkeerde snelheid en afstand anders.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
volgens mij had ik inspanningskoorts toen ik gisteravond de telefoon op nam en ijlend iets gezegd moet hebben waar ik nu spijt van heb....
Gisteravond belde een jongedame die voor mij werkt, en sinds een half jaartje hardloopt, op met de vraag of ik een tien km loop met haar wilde doen..."haar dinnetje" zou ook gaan, wilde of kon niet dus, en ze dat er hard voor getraind (ze loopt erg goed de laatste tijd voor iemand die nog maar kort bezig is) om een lang verhaal kort te maken, heb ik maar toegezegd.
Achteraf op de website kijkend ben ik bang dat deze 10km een heel hoog "Patries and her besties" gehalte heeft.....
http://www.waitry.co.nz/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Is het een leuke dame? Dan is er toch niets aan de hand?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
volgens mij had ik inspanningskoorts toen ik gisteravond de telefoon op nam en ijlend iets gezegd moet hebben waar ik nu spijt van heb....
Gisteravond belde een jongedame die voor mij werkt, en sinds een half jaartje hardloopt, op met de vraag of ik een tien km loop met haar wilde doen..."haar dinnetje" zou ook gaan, wilde of kon niet dus, en ze dat er hard voor getraind (ze loopt erg goed de laatste tijd voor iemand die nog maar kort bezig is) om een lang verhaal kort te maken, heb ik maar toegezegd.
Achteraf op de website kijkend ben ik bang dat deze 10km een heel hoog "Patries and her besties" gehalte heeft.....
http://www.waitry.co.nz/Nou ja, misschien daarna wel als je weer thuis komt, maar toch.
Het ziet er in ieder geval niet uit als een colorrun![]()
![]()
en nog steeds!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Pfoeh, geen idee meer. Ze wandelde al-tijd naast het hardlopen, ondanks blessure. En veel ook.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
inderdaad leuke dame alleen had ik haar vader kunnen zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:53 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Is het een leuke dame? Dan is er toch niets aan de hand?Nou ja, misschien daarna wel als je weer thuis komt, maar toch.
Het ziet er in ieder geval niet uit als een colorrun
Het lijkt me wel een grapig loopje hoor voor de zondagmorgen, alleen erg familie-georienteerd dus er zullen veel "recreatieve" lopers mee doen maar ja, so be it...
En voor mij een leuk trainingsrondje op een andere omgeving.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik denk dat je het inderdaad maar zo moet zien. Ik heb de site bekeken en het zou mijn ding toch niet zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad leuke dame alleen had ik haar vader kunnen zijn
Het lijkt me wel een grapig loopje hoor voor de zondagmorgen, alleen erg familie-georienteerd dus er zullen veel "recreatieve" lopers mee doen maar ja, so be it...
En voor mij een leuk trainingsrondje op een andere omgeving.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Done!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:23 schreef Stefanovic83 het volgende:
Op zich kan ik er overigens ook uit voor de Driebergenloop volgende week in de WLW, heb mn startnummer verkocht.Done!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:31 schreef SEMTEX het volgende:
Guppy mag ik in de OP? (inschrijving is zojuist geopend)
[ code verwijderd ]
Oh ja en bij de Meerhoven24 kan ik eruit (ik geloof dat die ook ergens rond eind aug staat)Done!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Groen blaadje ook weleens leuk ^^quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
En voor mij een leuk trainingsrondje op een andere omgeving.I solemnly swear i'm up to no good![]()
leg jij dat even aan Mrs.RD uit?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Groen blaadje ook weleens leuk ^^'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
of bedoel je het loopje?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kledingkeuze toch?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ah hardstikke gezelligquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.waitry.co.nz/
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ah je kent haar moeder, wat leuk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
En voor mij een leuk trainingsrondje op een andere omgeving.![]()
![]()
Dat had je er niet bij verteld ^^quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
leg jij dat even aan Mrs.RD uit?I solemnly swear i'm up to no good![]()
RD wat nobel van je, dat je meeloopt. Als nu de echte recreanten maar rechts blijvenVeel plezier!
Ik ging een half uur voor sluit nog even de H&M in en kwam zowaar weer met iets hardloopgerelateerds thuis. In een winkel waar je het niet verwacht: fijne dingen voor nop![]()
En als het morgen droog is doe ik de Delftse Houtloop 7k, heb ik besloten![]()
![]()
Die ken ik zeker maar ik denk dat ik in de auto stap "before the hole is getting to deep"quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ah je kent haar moeder, wat leuk.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gewoon lekker fun-runnenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Die ken ik zeker maar ik denk dat ik in de auto stap "before the hole is getting to deep"niet allemaal zo serieus, maar gewoon lekker recreëren
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Leeftijd en pics?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.waitry.co.nz/![]()
Daar had je ongeveer 9 maanden voor haar geboorte aan moeten denken als ik het zo allemaal lees.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Die ken ik zeker maar ik denk dat ik in de auto stap "before the hole is getting to deep"![]()
![]()
Je hosselt nu alvast wat voor als je die kant opgaat. Ja ander land enzo, maar toch dichtbij.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Forget Straya! Ik ga naar NZ!!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je hosselt nu alvast wat voor als je die kant opgaat. Ja ander land enzo, maar toch dichtbij.
*PROEST* M`n drinken wat doe je!
Ik open nu ook echt FB, en het eerste wat ik zie is een foto van RD samen met een jongere meid en iets over een 10km.![]()
Hij kijkt er wel heel gelukkig bij op FB.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:41 schreef Levitas het volgende:
Ik open nu ook echt FB, en het eerste wat ik zie is een foto van RD samen met een jongere meid en iets over een 10km.![]()
Ik zag t ook ja![]()
Niks mis meeJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat ze een halve wereld weg zit en geen idee heeft van dit topic, maakt helemaal niets uit
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vriendin van mij is hardlopend gran canaria aan het oversteken![]()
Zit nu ergens voorbij de 95 km...
Dat kind is gekmaar wel stoer
Zal eens vragen of ze dit ook op haar vff's doet eigk
Humor@rd's liefdadigheidsloopje
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Degene die de tip van de spibelt gaf, thanks!
Vandaag uitgetest in de stad. Ook handig bij een dagje weg
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Hehehehequote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:18 schreef Levitas het volgende:
[..]
ik snap nu wel waarom hij haar, eeuh ik bedoel het doetSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Euhhhhh....quote:
Ik denk zo'n ding waar ynske het over heeft
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hm toch eens serieus over na gaan denken dan.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:17 schreef Ynske het volgende:
Degene die de tip van de spibelt gaf, thanks!
Vandaag uitgetest in de stad. Ook handig bij een dagje wegI solemnly swear i'm up to no good![]()
Zijn hier mensen met tips om weer eerder op adem te komen toevallig?
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Langzamer lopen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zijn hier mensen met tips om weer eerder op adem te komen toevallig?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gewoon blijven ademen. Komt altijd weer goed op een gegeven moment.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zijn hier mensen met tips om weer eerder op adem te komen toevallig?![]()
rustiger tempo lopen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Kun je nog zingen en praten tijdens t rennen?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Niet naar mij kijken of aan me denken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ditquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:35 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Gewoon blijven ademen. Komt altijd weer goed op een gegeven moment.Is een gevalletje conditie. En langzamer lopen.
![]()
Wat de rest zegt en evt een les wat vaker herhalen als je t moeilijk trekt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh en vooral de snelheid waarop je begint is belangrijk. Ik begin het liefst op een snelheid die zo irritant traag is dat ik het gevoel heb dat ik voor lul loop en niet vooruit ga.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat vraagt RD's vriendinnetje nu ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat vraagt RD's vriendinnetje nu ook.![]()
![]()
![]()
Zo'n kaartje als in het vorige topic stond wil ik ook van m'n routes!Je klinkt als Evy :pquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
rustiger tempo lopen.
Kun je nog zingen en praten tijdens t rennen?![]()
Hehehe! Evy heeft wel gelijkquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:46 schreef Reflectionne het volgende:
Zo'n kaartje als in het vorige topic stond wil ik ook van m'n routes!
[..]
Je klinkt als Evy :p
Niet dat ik ooit naar dat advies luisterde. Maar nu toch voortaan maar doen. Dat loopt wel lekkerder en is leukerSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dit, dat je achter iemand loopt die zijn hond uitlaat en ze dan verwachtingsvol achterom kijken wanneer je ze nou voorbij gaat. (En daarna nog eens, en nog eensquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat de rest zegt en evt een les wat vaker herhalen als je t moeilijk trekt.
Oh en vooral de snelheid waarop je begint is belangrijk. Ik begin het liefst op een snelheid die zo irritant traag is dat ik het gevoel heb dat ik voor lul loop en niet vooruit ga.)
quote:
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik loop echt heel rustig tijdens het rennen. Nog langzamer kan ik er net zo goed mee kappen. Kan van begin tot eind ongeveer hetzelfde tempo lopen. En het is niet alsof ik sta te piepen ofzo hoor. Maar het is wel wat gejaagd. En ik ken de langzaam via de neus in en via de mond uit wel maar mijn neus gaat altijd dicht zitten zodra ik me maar een beetje inspan.
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Moeilijk om daar naar te luisteren iddquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hehehe! Evy heeft wel gelijk
Niet dat ik ooit naar dat advies luisterde. Maar nu toch voortaan maar doen. Dat loopt wel lekkerder en is leuker![]()
![]()
Oh ja ik kan prima praten vaak in de vorm waarin ik Evy vervloek als ze weer eens vraagt of ik nog kan praten en zingen. Zingen... Dat ga ik de buurt hier niet aandoen.I solemnly swear i'm up to no good![]()
dan adem je door je mond. Let ook op dat je rechtop rent, meer longinhoud. Aldus Evy en echt eens testen of je nog mee kunt brullen. T komt vanzelfquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik loop echt heel rustig tijdens het rennen. Nog langzamer kan ik er net zo goed mee kappen. Kan van begin tot eind ongeveer hetzelfde tempo lopen. En het is niet alsof ik sta te piepen ofzo hoor. Maar het is wel wat gejaagd. En ik ken de langzaam via de neus in en via de mond uit wel maar mijn neus gaat altijd dicht zitten zodra ik me maar een beetje inspan.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Vanmiddag was ik even bij de run2 day en kwam de addidas springblades tegen. Beetje rare schoenen, weet niet echt wat ik er van moet vinden of verwachten.
http://4.bp.blogspot.com/(...)de-springblade-6.png
http://t.unlocked.footloc(...)de-Black-Volt_01.jpg![]()
maar t werkt welquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:46 schreef Reflectionne het volgende:
Zo'n kaartje als in het vorige topic stond wil ik ook van m'n routes!
[..]
Je klinkt als Evy :p
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik heb de plaatjes ook gezien en zou er best wel eens een rondje op proef willen lopen. Gewoon om even te voelen hoe het voelt...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:57 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Vanmiddag was ik even bij de run2 day en kwam de addidas springblades tegen. Beetje rare schoenen, weet niet echt wat ik er van moet vinden of verwachten.
http://4.bp.blogspot.com/(...)de-springblade-6.png"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ja ik adem door mijn mond. Maar Evy zei vandaag nog dat dat niet uit maakt. En het is niet alsof ik mijn hond na doe ofzo hoor zo erg is het allemaal niet. Maar dacht misschien zijn er nog ademhalings technieken ofzo.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan adem je door je mond. Let ook op dat je rechtop rent, meer longinhoud. Aldus Evy en echt eens testen of je nog mee kunt brullen. T komt vanzelfI solemnly swear i'm up to no good![]()
Hier een korte review over ze. Daar bevielen ze niet:quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:57 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
http://4.bp.blogspot.com/(...)de-springblade-6.png
http://t.unlocked.footloc(...)de-Black-Volt_01.jpg
http://www.runners-high.nl/adidas-springblade-review/![]()
Nee, gewoon stug doorgaan. Je merkt vanzelf dat je sneller gaat herstellen. In het begin denk je na 3 min wandelen nog: nu alweer? En na een aantal weken is 2 min wandelen genoeg en dat wordt steeds minder nodig. Totdat wandelen alleen maar irritant wordtquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik adem door mijn mond. Maar Evy zei vandaag nog dat dat niet uit maakt. En het is niet alsof ik mijn hond na doe ofzo hoor zo erg is het allemaal niet. Maar dacht misschien zijn er nog ademhalings technieken ofzo.(als ik ga wandelen kom ik niet meer in mijn ritme)
Volgens mij ga jij prima
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: