quote:Op zondag 2 maart 2014 08:31 schreef GotC het volgende:
[..]
1 van de sponsors van de Golden Ten in Delft misschien? http://www.trompper-optiek.nl/
Yur heeft een héle gave sportzonnebril, maar ben het merk even kwijt
Mooiquote:Op zondag 2 maart 2014 08:37 schreef GotC het volgende:
[..]
GMTA
Yup, 30 minuten! Zal wel weer rond de 4km uitkomen..
Ik vrees dat je me nog het makkelijkst herkent aan Corniel. Gaat goed komen. Ik weet nog niet wat ik aantrek. Veel zon, dus wel een nucleair gele pet. Maar of het kort-kortweer is voor mij...quote:Op zondag 2 maart 2014 08:33 schreef Quoi het volgende:Zwabber help me eens: kort/kort/pet/kleuren? Dan ga ik echt mijn best doen
Ik heb iig een zwarte pet op (gister geshopt).
Trek jij Corniel anders ff aanquote:Op zondag 2 maart 2014 08:42 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik vrees dat je me nog het makkelijkst herkent aan Corniel. Gaat goed komen. Ik weet nog niet wat ik aantrek. Veel zon, dus wel een nucleair gele pet. Maar of het kort-kortweer is voor mij...
Ik ga zo ook even een ommetje op de bicyclette makenquote:Op zondag 2 maart 2014 08:02 schreef cafca het volgende:
Alle lopers veel succes vandaag!
ik ben fietsen
Andersom zou makkelijker zijn en mij betere tijden opleveren.quote:
Gewoon een Perry sport doen dan toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 07:51 schreef hatsaflats het volgende:
Aangezien er vrij veel mensen uit dit topic uit Zuid-Holland komen: weet iemand waar ik in omgeving Delft/Den Haag (fietsbaar vanaf Delft, of makkelijk bereikbaar met OV (langs tramlijn 1 zou dan ideaal zijn) terecht kan voor een knappe sportzonnebril? Waar ze een beetje een ruim assortiment hebben, zodat ik wat kan passen enzo.
Wat een verschil met vorig jaarquote:Op zondag 2 maart 2014 08:30 schreef mosselmossel het volgende:
Kort-kort volgende week!
[ afbeelding ]
Voor het publiek wel leuker ja. Geef mij om te lopen maar de omstandigheden van vorig jaarquote:
Klopt. Voor te lopen was het vorig jaar wel lekker, maar voor het publiek vond ik het zielig (en voor het Malieveld ook, dat was één groot drama)quote:Op zondag 2 maart 2014 09:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Voor het publiek wel leuker ja. Geef mij om te lopen maar de omstandigheden van vorig jaar
Maar 12 graden en een flauw zonnetje. Da's bijna perfect loopweer!quote:Op zondag 2 maart 2014 09:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Voor het publiek wel leuker ja. Geef mij om te lopen maar de omstandigheden van vorig jaar
jeps! P.IJ ;-) Ze heeft het gehaald zag ik vanmorgen. Vet cool! Ik doe het haar niet na ;-)quote:Op zondag 2 maart 2014 00:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]![]()
Ik geloof niet dat ze het op de VFF's deed trouwens, volgens mij had ze wat meer grip nodig. Inov-8's ging ze gebruiken als ik het goed heb.Wel een ontzettend gave uitdaging! Er lopen ook redelijk wat NL's rond daar en er zijn er geloof ik ook al 2 binnen.
Ik denk dat we het over dezelfde hebben, kan bijna niet missenEne P..
Jeej!quote:
Dat is ultiem mosselweer!quote:Op zondag 2 maart 2014 09:20 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maar 12 graden en een flauw zonnetje. Da's bijna perfect loopweer!
hihi!quote:Op zondag 2 maart 2014 09:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jeps! P.IJ ;-) Ze heeft het gehaald zag ik vanmorgen. Vet cool! Ik doe het haar niet na ;-)
ja, denk inderdaad wel dat ze veel grip nodig heeft gehad daar. Ben nooit op gran canaria geweest maar wel op een ander canarisch weiland en die zijn een "beetje" bergachtig ;-)
Nou, het wordt voor mij pas echt lekker als het boven de 20 komt met de temperatuur hoorquote:
Dan zit je in het verkeerde landquote:Op zondag 2 maart 2014 09:40 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nou, het wordt voor mij pas echt lekker als het boven de 20 komt met de temperatuur hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |