SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Jero_nimo op 05-02-2014 10:33:11 ]![]()
Ok, we zullen het woensdag (nog) wat rustiger aan doen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Misschien moet ik mn armen ook maar als Jero houden, schijn je sneller van te worden.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Flauwquote:Schijnt meer kracht te kosten.. lastig afleren alleen.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:10 schreef _MvN_ het volgende:
Misschien moet ik mn armen ook maar als Jero houden, schijn je sneller van te worden.![]()
Ach, je lijkt er niet zoveel hinder van te ondervindenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:10 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Flauw
[..]
Schijnt meer kracht te kosten.. lastig afleren alleen.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Ik ga het ook eens proberenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:10 schreef _MvN_ het volgende:
Misschien moet ik mn armen ook maar als Jero houden, schijn je sneller van te worden.![]()
Maar mijn trainer zegt dat het afremt, daar is bij Jero niks van te merken![]()
![]()
Even de filmpjes van MySportsTV achter elkaar geplakt, klopt niet helemaal, wat dubbel en natuurlijk andere camerastandpunten, mja geen zin om nog eens te bewerken. Had wel iets korter gemogen.![]()
Dus als je je toch verveelt kan je hem eens kijken, of niet, maakt niet uit![]()
![]()
![]()
Sommige zullen niet weten hoe ze hun filmpjes kunnen opslaan.
Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben...
(het zal vast wel makkelijker kunnen maar zo doe ik het al jaren)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes ermee.![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:27 schreef streamnl het volgende:
(het zal vast wel makkelijker kunnen maar zo doe ik het al jaren)Zeker docent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes ermee.![]()
![]()
(het zal vast wel makkelijker kunnen maar zo doe ik het al jaren)Of je download een video-downloader extensie in je Chrome/Firefox/watdanook en drukt gewoon op downloadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes ermee.![]()
![]()
Wat is eigenlijk het voordeel van endomondo, behalve dat je je looptijden met de anderen hier kunt vergelijken?
T.o.v. Strava of Garmin connect bedoel ik?![]()
quote:
Meestal werkt dat wel maar toch.... niet altijd. Daarom doe ik voor het 'gemak" eigenlijk altijd op "mijn" manier.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:30 schreef Jero_nimo het volgende:
Of je download een video-downloader extensie in je Chrome/Firefox/watdanook en drukt gewoon op download![]()
Leukquote:Op maandag 3 februari 2014 21:22 schreef Jero_nimo het volgende:
Even de filmpjes van MySportsTV achter elkaar geplakt, klopt niet helemaal, wat dubbel en natuurlijk andere camerastandpunten, mja geen zin om nog eens te bewerken. Had wel iets korter gemogen.![]()
Dus als je je toch verveelt kan je hem eens kijken, of niet, maakt niet uit![]()
Mooi parcours inderdaad zo te zien.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Of je pakt fraps of snagit of iets in die trand. Kun je gelijk al knippen en zelf bepalen hoe en wat. Moet je alleen ff plakken op 't end.
Maar goeie tip en heldere uitleg.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik vind dat het iets meer op sociaal gebied gericht is. Als ik Endomondo open dan zie ik meteen wie er gerend heeft van mijn vrienden, we hebben daar toevallig de grootste Fok!-groep en de bekertjes zijn altijd erg leuk. Ook kan je mensen aanmoedigen als ze met de telefoon aan het rennen zijn, wat ze live horen, dat is erg leuk!quote:Op maandag 3 februari 2014 21:35 schreef cafca het volgende:
Wat is eigenlijk het voordeel van endomondo, behalve dat je je looptijden met de anderen hier kunt vergelijken?
T.o.v. Strava of Garmin connect bedoel ik?
Verder heeft het allemaal zijn goede en minder goede kanten![]()
![]()
Aaaaahhhhhhhh!!
Ik zie dat er nog startnummers zijn voor de 5km bij de CPC.
Nu moet ik wel, he?
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
't Is niet leuk om het je te moeten vertellen, maareh... ja. Je moet.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:45 schreef Yuki het volgende:
Aaaaahhhhhhhh!!
Nu moet ik wel, he?![]()
Ja. Als je niet gaat dan keer je binnenstebuiten..quote:Op maandag 3 februari 2014 21:45 schreef Yuki het volgende:
Aaaaahhhhhhhh!!
Nu moet ik wel, he?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Toe te passen bij veel grote evenementen (7H, Marikenloop, Marathon van Eindhoven)quote:Op maandag 3 februari 2014 21:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Of je pakt fraps of snagit of iets in die trand. Kun je gelijk al knippen en zelf bepalen hoe en wat. Moet je alleen ff plakken op 't end.
Maar goeie tip en heldere uitleg.![]()
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dat heeft Strava ook, net als de bekertjes.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:41 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik vind dat het iets meer op sociaal gebied gericht is. Als ik Endomondo open dan zie ik meteen wie er gerend heeft van mijn vrienden,Dat is inderdaad wel leuk!quote:. Ook kan je mensen aanmoedigen als ze met de telefoon aan het rennen zijn, wat ze live horen, dat is erg leuk!
Ik zal er eens naar kijken. Je kunt de app ook naast Strava op je telefoon gebruiken, neem ik aan?![]()
Ik kreeg een paar km voor het eind een kaartje in mij hand gefrommeld van zo'n fotograaf. Die vond ik later terug in het zakje van mijn shirt (was hem alweer vergeten).
Vandaag heb ik toch de code maar even ingetikt... en eigenlijk lijkt het best wel een mooie foto![]()
Twijfel.... zal ik hem bestellen of niet?![]()
![]()
Topquote:Op maandag 3 februari 2014 21:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zojuist een lekkere tijd neergezet31 minuten op 5,3km
Ik ben trotsssAl vaker zo'n afstand gelopen?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jep, meestal is de afstand hetzelfde, maar het tempo wat lagerquote:Op maandag 3 februari 2014 21:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
TopAl vaker zo'n afstand gelopen?
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Netjes! Loop je af en toe dat rondje, of loop je ook andere trainingen? Doe je verder nog aan sport enzo? Wel eens aan wedstrijdjes meegedaan of van plan om te doen?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben trotsss![]()
![]()
Meestal zelfde rondje. Daarnaast fitness ik wel eens, al is dat meer voor de krachttraining en spieropbouw. Qua conditie probeer ik 2x per week te hardlopen.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:59 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Netjes! Loop je af en toe dat rondje, of loop je ook andere trainingen? Doe je verder nog aan sport enzo? Wel eens aan wedstrijdjes meegedaan of van plan om te doen?
Het lukt me niet echt om de afstand langer te maken moet ik zeggen.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Gewoon iets rustiger gaan lopen en vantevoren al een rondje maken die je graag wilt gaan lopen. Het is heel veel mentaal ook, maar ook gewoon iets rustiger lopen. Sowieso is rustiger lopen beter om conditie op te bouwen dan elke keer tot het randje gaan.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Meestal zelfde rondje. Daarnaast fitness ik wel eens, al is dat meer voor de krachttraining en spieropbouw. Qua conditie probeer ik 2x per week te hardlopen.
Het lukt me niet echt om de afstand langer te maken moet ik zeggen.![]()
![]()
Ligt aan de prijs, lijkt me?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:56 schreef GlenHighland het volgende:
Ik kreeg een paar km voor het eind een kaartje in mij hand gefrommeld van zo'n fotograaf. Die vond ik later terug in het zakje van mijn shirt (was hem alweer vergeten).
Vandaag heb ik toch de code maar even ingetikt... en eigenlijk lijkt het best wel een mooie foto![]()
Twijfel.... zal ik hem bestellen of niet?
[ afbeelding ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
(het zal vast wel makkelijker kunnen maar zo doe ik het al jaren)Dank je, ik heb je verhaal even opgeslagen voor volgende maand bij de 20 van Alphen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes ermee.
En terecht het is altijd leuk als je dan toch weer een overwinning op jezelf hebt behaald.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben trotsss
Mijn benen vinden dat ik te hard gelopen heb gisteren. Ik ben echt hartstikke stram en stijf. Morgen maar even een kort, rustig (!) rondje doen om de boel weer een beetje los te lopen."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Thanksquote:Op maandag 3 februari 2014 22:02 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Gewoon iets rustiger gaan lopen en vantevoren al een rondje maken die je graag wilt gaan lopen. Het is heel veel mentaal ook, maar ook gewoon iets rustiger lopen. Sowieso is rustiger lopen beter om conditie op te bouwen dan elke keer tot het randje gaan.ik ga het proberen
Dankjequote:Op maandag 3 februari 2014 22:07 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
En terecht het is altijd leuk als je dan toch weer een overwinning op jezelf hebt behaald.
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Hoe groot is-ie dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:08 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Da's ook weer waar. Voor 5 euro moet ik misschien niet te moeilijk doen?
Trouwens, nog meer:
http://oypo.nl/pixxer.asp?path=o62gfp54&user=jeroentibbe Tot nu toe alleen 8km gespot. Misschien iets voor AcheronKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ja he. Ja. Ik ga me maar inschrijven.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:47 schreef pijll het volgende:
[..]
't Is niet leuk om het je te moeten vertellen, maareh... ja. Je moet.Oh noes!!quote:Op maandag 3 februari 2014 21:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja. Als je niet gaat dan keer je binnenstebuiten..
Ik ben al bezig!!
Maar dan... To shirt or not to shirt... That's the question.
Alleen nog maat S en L beschikbaar (en XL, maar die zal écht te groot zijn).
Heb even gekeken naar m'n andere evenementenshirts: maat XL (valt klein, zit prima) en maat M (zit ook perfect). Geen peil op te trekken dus
Welk merk?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
4 dagen naar Sevilla, hardloopspullen zijn ingepakt! Wel leuk om in zoveel mogelijk landen te lopenAl stond Spanje al op de lijst aangezien ik daar een tijdje heb gewoond..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Staat er niet bijquote:Hmm... Dan zou ik haast overwegen een S te bestellen.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:18 schreef Gogo83 het volgende:
Het vredesloop shirt (zelfde organisatie) zit wel heel lekker. Valt echt als een L.
Lastig, lastig!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Als je normaal M hebt zou ik geen shirt bestellen. Shirts aan de kleine kant zijn irrirant. Kun je van dat geld beter een leuk shirt in de winkel kopen.![]()
Dat is de huisfotograaf hier in Den Haag. Hij stond ook langs de kant bij de Asselrondequote:Op maandag 3 februari 2014 22:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe groot is-ie dan?
Trouwens, nog meer:
http://oypo.nl/pixxer.asp?path=o62gfp54&user=jeroentibbe Tot nu toe alleen 8km gespot. Misschien iets voor AcheronF means you're fucked![]()
Dat is niet de 8km, die hadden een blauw startnummer. Dit is van de mini-marathon. Deel 4 is trouwens ook net online gekomen. Maar ook nog steeds geen Asselrondequote:Op maandag 3 februari 2014 22:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe groot is-ie dan?
Trouwens, nog meer:
http://oypo.nl/pixxer.asp?path=o62gfp54&user=jeroentibbe Tot nu toe alleen 8km gespot. Misschien iets voor Acheron. Nog even geduld!
![]()
![]()
2400x3900 pixelsquote:Op maandag 3 februari 2014 22:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe groot is-ie dan?
Trouwens, nog meer:
http://oypo.nl/pixxer.asp?path=o62gfp54&user=jeroentibbe Tot nu toe alleen 8km gespot. Misschien iets voor Acheron
Die Jeroen Tibbe is volgens mij nog aan het uploaden? We wachten af
De foto bij de uitslagen is best ernstig. Man, daar zie ik er echt naar de kl*te uit....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:30 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
2400x3900 pixels
Die Jeroen Tibbe is volgens mij nog aan het uploaden? We wachten af
De foto bij de uitslagen is best ernstig. Man, daar zie ik er echt naar de kl*te uit....Het lijkt eerder of je lekker aan het lopen bent en om een grap van iemand lachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nog meer foto's! De eerste plaatjes van de Groenhovenloop zijn ook online.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah! weer een toffe foto van de Rammekensloop. Eindelijk eens een keer leuke foto's van mij bij een loopje. Al is deze niet helemaal scherp.
Overigens is de jongen naast me met nummer 604 mijn broertje. Precies het kleine stukje dat we toevallig bij elkaar liepen.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:31 schreef pijll het volgende:
Nog meer foto's! De eerste plaatjes van de Groenhovenloop zijn ook online.Toffe foto's ook! Jij ziet er ook nog veel te fris uit voor een HM!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geloof me, dat lachen lukte de eerste minuten echt niet (en 's avonds toen ik de trap af moest lopen nog steeds niet....)quote:Op maandag 3 februari 2014 22:31 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Het lijkt eerder of je lekker aan het lopen bent en om een grap van iemand lacht![]()
![]()
Ja, te kleine shirts zijn niet fijn en te grote eigenlijk ook niet...quote:Op maandag 3 februari 2014 22:22 schreef Gogo83 het volgende:
Als je normaal M hebt zou ik geen shirt bestellen. Shirts aan de kleine kant zijn irrirant. Kun je van dat geld beter een leuk shirt in de winkel kopen.
Baal ervan dat de maatvoering altijd zo onduidelijk is met dit soort dingen.
Maar ik wil zo graag een shirt van m'n eerste evenement in 1,5 jaar
Bij de eerste foto was ik blij dat ik nog niet hoefde te lopen, bij de tweede blij dat ik uit de wind gehouden werd door die snelle loper voor me, en bij de derde blij dat het er bijna op zat. Tussendoor heb ik echt wel afgezien hoor!quote:Op maandag 3 februari 2014 22:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Toffe foto's ook! Jij ziet er ook nog veel te fris uit voor een HM!![]()
![]()
Dat snap ik. Daarom had ik er destijds eentje van de Vredesloop besteld. Wist toen nog niet dat de Vredesloop niet mijn eerste maar mijn vijfde loopje zou worden.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, te kleine shirts zijn niet fijn en te grote eigenlijk ook niet...
Baal ervan dat de maatvoering altijd zo onduidelijk is met dit soort dingen.
Maar ik wil zo graag een shirt van m'n eerste evenement in 1,5 jaar![]()
![]()
In mijn ervaring vallen die shirts altijd te groot
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mijn strongmanrun is een soepjurk.
Mijn 7^^ shirt zit redelijk strak.
Mijn Egmond shirt is vrij ruim.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Geen peil op te trekken iddquote:Op maandag 3 februari 2014 22:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn Egmond shirt is vrij ruim.
7^^ shirtsquote:Op maandag 3 februari 2014 22:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn Egmond shirt is vrij ruim.Die zijn echt goed!
![]()
Nee. Het is dan ook een brooks shirt, een ascics en een saucony.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jero, wil jij mij in de OP zetten bij de WLWW?
9 maart 2014 - ABN AMRO CPC Loop (Den Haag)
Yuki - 5km♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:09 schreef Yuki het volgende:
Yuki - 5km![]()
![]()
Met of zonder shirt?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:09 schreef Yuki het volgende:
Yuki - 5km![]()
Met, maatje L.quote:
Ik wil gewoon een shirtSoms is ruilen nog mogelijk en te groot is beter dan te klein.
In het ergste geval draag ik 'm alleen boven m'n thermoshirt
Yuki
Zoals jij alles nu weer hebt opgebouwd, goed hoor! Pas alleen vooral op dat je nu niet te snel te veel te hard wilt doen, maar dat hoef ik je vast niet te vertellen
F means you're fucked![]()
Yay! Wat goed!quote:Op maandag 3 februari 2014 23:09 schreef Yuki het volgende:
Yuki - 5kmJa doei.![]()
Thanks!quote:Op maandag 3 februari 2014 23:20 schreef YUR het volgende:
Yuki
Zoals jij alles nu weer hebt opgebouwd, goed hoor! Pas alleen vooral op dat je nu niet te snel te veel te hard wilt doen, maar dat hoef ik je vast niet te vertellen
En ja, het is een valkuil, maar ik heb 'm in de smiezen
5km is een eitje nu; ik loop in trainingsrondjes relatief moeiteloos 6,5 - 7km. Enige wat ik als voorbereiding moet doen is blijven lopen (en dus m'n grenzen in acht nemen om niet geblesseerd te raken) en een beetje taperen in de week voor de CPC.
Ik heb er zin in!!
Jaaaaaaa, ik zat echt te stuiteren op de bank hier toen ik zag dat er een 5km is én dat er nog startnummers voor warenquote:
Mijn Abdijcross shirtje is ook helaas te klein
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
7h was dit jaar een stuk strakker dan het jaar ervoor (heb beide). Echt maf...quote:Op maandag 3 februari 2014 22:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn Egmond shirt is vrij ruim.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
![]()
En ben gaan hardlopen met Evy, en de eerste 5 weken gingen aardig. Was vaak nogal kapot na het rennen, maar tijdens het lopen herstelde m'n hartslag en ademhaling zich wel weer optijd om weer te kunnen rennen. Aan het eind van een training bekaf, maar dat lijkt me ook de bedoeling.
Vrijdag ging ik echter voor les 1 van week 6 (5/2-7/2-7/2-7/2 rennen/lopen). Het voelde meteen bij het begin al kut aan m'n onderbenen, vooral schenen deden pijn, maar eigenlijk gewoon heel m'n onderbeen en ook kuiten enzo. Eerst 5 minuten overleeft, maar tijdens de 2de keer rennen moest ik na 3 minuten echt stoppen. Zelfs lopen ging nauwelijks nog, en na even heeeel rustig aan nog een kwartiertje gewoon uitgelopen, meer zat er echt niet in.
Vandaag ging ik na 2 dagen rust voor een nieuwe poging. Begin voelde al beter, en met de normale moeite het eerste kwartier uitgelopen. Bij de 2de keer 7 min rennen was het echter weer niet te doen, en ben ik na 3 min met zoveel pijn gestopt dat ik weer nauwelijks kon lopen een minuut lang. Ruim 5 min gelopen, toen nog een stukje gerend en toen maar gestopt. Na het rennen ga ik altijd een stukje fietsen, even op rustig tempo afkoelen enzo, maar dat bleef ook heel de tijd pijn doen. Nu zit ik al heel de avond op m'n stoel, en nu voel ik m'n benen eigenlijk alsnog tintelen. Ben blij als ik straks met m'n poten omhoog in bed kan liggen.
Wat ik me nou afvraag, in hoeverre is dit normaal/ moet ik het serieus nemen? Ben nu van plan om komende loopdag (woensdag) maar weer het schema van vorige week te pakken (4/3-5/3-4/3-5/3), wat toen in principe alle 3 de keren prima ging, maar waarvan ik me nu afvraag of ik dat uberhaupt nog ga halen..![]()
Sta serieus op het punt om het maar helemaal op te geven eigenlijk...Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Vandaag was kennelijk geen goede dag voor beginnersMaar jij zit al een stuk verder dan ik. Helemaal opgeven zou ik in ieder geval niet doen, weekje opnieuw en daarna maar weer zien of het dan wel lukt?
Opgeven: niet doen!!! The best is yet to come.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:52 schreef SiIk het volgende:
En ben gaan hardlopen met Evy, en de eerste 5 weken gingen aardig. Was vaak nogal kapot na het rennen, maar tijdens het lopen herstelde m'n hartslag en ademhaling zich wel weer optijd om weer te kunnen rennen. Aan het eind van een training bekaf, maar dat lijkt me ook de bedoeling.
Vrijdag ging ik echter voor les 1 van week 6 (5/2-7/2-7/2-7/2 rennen/lopen). Het voelde meteen bij het begin al kut aan m'n onderbenen, vooral schenen deden pijn, maar eigenlijk gewoon heel m'n onderbeen en ook kuiten enzo. Eerst 5 minuten overleeft, maar tijdens de 2de keer rennen moest ik na 3 minuten echt stoppen. Zelfs lopen ging nauwelijks nog, en na even heeeel rustig aan nog een kwartiertje gewoon uitgelopen, meer zat er echt niet in.
Vandaag ging ik na 2 dagen rust voor een nieuwe poging. Begin voelde al beter, en met de normale moeite het eerste kwartier uitgelopen. Bij de 2de keer 7 min rennen was het echter weer niet te doen, en ben ik na 3 min met zoveel pijn gestopt dat ik weer nauwelijks kon lopen een minuut lang. Ruim 5 min gelopen, toen nog een stukje gerend en toen maar gestopt. Na het rennen ga ik altijd een stukje fietsen, even op rustig tempo afkoelen enzo, maar dat bleef ook heel de tijd pijn doen. Nu zit ik al heel de avond op m'n stoel, en nu voel ik m'n benen eigenlijk alsnog tintelen. Ben blij als ik straks met m'n poten omhoog in bed kan liggen.
Wat ik me nou afvraag, in hoeverre is dit normaal/ moet ik het serieus nemen? Ben nu van plan om komende loopdag (woensdag) maar weer het schema van vorige week te pakken (4/3-5/3-4/3-5/3), wat toen in principe alle 3 de keren prima ging, maar waarvan ik me nu afvraag of ik dat uberhaupt nog ga halen..![]()
Sta serieus op het punt om het maar helemaal op te geven eigenlijk...
Mijn leken-advies: even een weekje rust en daarna in een iets lager tempo weer gaan met het schema van een weekje terug. Het klinkt alsof je gewoon iets te hard van stapel bent gegaan, iets wat veel starters overkomt.![]()
Afgelopen donderdag ziek geworden en zo passeerde ook mijn 'verjaardags'weekend. Zo meteen ook heel wat trainingen gemist.
Nu heb ik mezelf wel nieuwe hardloopschoenen cadeau gedaan. In de decathlon heb ik dan maar even de basic looptest doorstaan waaruit mijn vermoeden bleek te kloppen: licht pronerend (ook terug te zien op slijtage van m'n schoen nu).
Verschillende schoenen aangehad (zowel neutrale als overpronerende) en uiteindelijk toch maar voor deze Nikes gegaan: Puur qua pasvorm zaten deze ook het beste en mijn huidig paar is ook van Nike wat de overgang mss zal versoepelen.
Probleem is nu echter:
Volgens informatie van decathlon:
' Ontworpen voor: lopers met een universeel, licht pronerend looppatroon die een optimaal comfort willen'
--> Ideaal dus dacht ik.
Maar het internet vertelt me dan weer dat dit paar schoenen net voor neutrale lopers/supprimerende lopers is. Bronnen spreken elkaar gewoon tegen. Dit is best lastig, aangezien ik de schoenen nog niet heb kunnen testen door hard te lopen.. Maar ik durf ze nu ook niet te gebruiken om te testen op training uit schrik om m'n geld verspild te hebben... grrrr![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:31 schreef pijll het volgende:
Nog meer foto's! De eerste plaatjes van de Groenhovenloop zijn ook online.Nice, die BN'er schijnt nog al afstandelijk te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind dat ik behoorlijk langzaam loop. Het schema streeft uiteindelijk naar 5 km in een half uur, dus 10 km/uur. Ik loop steeds les 1 van de week op 9, les 2 de helft op 9.5 en de helft op 9, en les 3 helemaal op 9.5 km/uur. Lopen tussendoor altijd 5 km/uur. Dat ging tot nu toe dus 5 weken prima, maar kan toch te hard zijn dan?Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ja waarschijnlijk wel, je benen moeten nog wennen. Loop je verder op goede schoenen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:10 schreef SiIk het volgende:
Ik vind dat ik behoorlijk langzaam loop. Het schema streeft uiteindelijk naar 5 km in een half uur, dus 10 km/uur. Ik loop steeds les 1 van de week op 9, les 2 de helft op 9.5 en de helft op 9, en les 3 helemaal op 9.5 km/uur. Lopen tussendoor altijd 5 km/uur. Dat ging tot nu toe dus 5 weken prima, maar kan toch te hard zijn dan?![]()
Dat zou toch goed kunnen. Je lichaam moet gewoon wennen aan de belasting. Daarom kun je beter iets langzamer lopen, die snelheid komt later wel. Ik denk dat er hier weinig mensen na hun beginnersschema meteen al 5km in een half uur liepen. Ik in ieder geval niet. Dat is in het begin ook helemaal niet belangrijk. Het gaat er om dat je het rustig opbouwt en er van leert te genieten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:10 schreef SiIk het volgende:
Ik vind dat ik behoorlijk langzaam loop. Het schema streeft uiteindelijk naar 5 km in een half uur, dus 10 km/uur. Ik loop steeds les 1 van de week op 9, les 2 de helft op 9.5 en de helft op 9, en les 3 helemaal op 9.5 km/uur. Lopen tussendoor altijd 5 km/uur. Dat ging tot nu toe dus 5 weken prima, maar kan toch te hard zijn dan?![]()
Valt wel mee hoor, meestal best wel een aardige jongen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:10 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nice, die BN'er schijnt nog al afstandelijk te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerst duurvermogen, tempo komt later wel. Er is niet te zeggen of 9,5 km/u te snel is; dat is iets dat jij aan moet voelen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:10 schreef SiIk het volgende:
Ik vind dat ik behoorlijk langzaam loop. Het schema streeft uiteindelijk naar 5 km in een half uur, dus 10 km/uur. Ik loop steeds les 1 van de week op 9, les 2 de helft op 9.5 en de helft op 9, en les 3 helemaal op 9.5 km/uur. Lopen tussendoor altijd 5 km/uur. Dat ging tot nu toe dus 5 weken prima, maar kan toch te hard zijn dan?
Maar als je steeds hélemaal gesloopt bent na je training, klinkt het alsof het te snel kan zijn voor je.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik heb Evy net uitgelopen en afgelopen weekend mijn eerste loopje van 4km gedaan. Ik heb daar harder gelopen dan ik ooit in mijn lessen gedaan heb en liep die 4km in 31 minuten. Maak je dus vooral nog niet te druk om je snelheid. Uitlopen is waar het in eerste instantie om draait, snelheid komt later wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:10 schreef SiIk het volgende:
Ik vind dat ik behoorlijk langzaam loop. Het schema streeft uiteindelijk naar 5 km in een half uur, dus 10 km/uur. Ik loop steeds les 1 van de week op 9, les 2 de helft op 9.5 en de helft op 9, en les 3 helemaal op 9.5 km/uur. Lopen tussendoor altijd 5 km/uur. Dat ging tot nu toe dus 5 weken prima, maar kan toch te hard zijn dan?"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:09 schreef Yuki het volgende:
Yuki - 5kmTop! Staat erin!
Goed bezig hoor!![]()
![]()
Op het zandvoort run shirt na zijn ze met xl allemaal te klein.![]()
Maar op een dag he!!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dit, ga vooral geen verwoede pogingen doen om die 5km grens te halen binnen het half uur. Het gaat om het half uur dat je aan 1 stuk vol kan houden straks. Of dat resulteert in 2, 5 of 7 km maakt niet uit. Dat bouw je pas echt op nadat je Start to Run hebt volbracht. Concentreer je dus op het volhouden en genieten van het lopen en, niet onbelangrijk, kijk of je goed loopt en met de juiste schoenen. Hopelijk zijn dan de lichamelijke klachten ook grotendeels (liefst helemaal) verdwenen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:14 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik heb Evy net uitgelopen en afgelopen weekend mijn eerste loopje van 4km gedaan. Ik heb daar harder gelopen dan ik ooit in mijn lessen gedaan heb en liep die 4km in 31 minuten. Maak je dus vooral nog niet te druk om je snelheid. Uitlopen is waar het in eerste instantie om draait, snelheid komt later wel.![]()
![]()
Dank jequote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:24 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Top! Staat erin!
Goed bezig hoor!
Iets zegt me toch dat jij bijzonder ontevreden bent als je een half uur hebt 'hardgelopen' en je 2 km op de teller hebt staanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit, ga vooral geen verwoede pogingen doen om die 5km grens te halen binnen het half uur. Het gaat om het half uur dat je aan 1 stuk vol kan houden straks. Of dat resulteert in 2, 5 of 7 km maakt niet uit. Dat bouw je pas echt op nadat je Start to Run hebt volbracht. Concentreer je dus op het volhouden en genieten van het lopen en, niet onbelangrijk, kijk of je goed loopt en met de juiste schoenen. Hopelijk zijn dan de lichamelijke klachten ook grotendeels (liefst helemaal) verdwenen.![]()
![]()
Dit soort reacties.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:05 schreef Devv het volgende:
De 5 km niet onder de 25 minuten kunnen lopen.
![]()
![]()
Lachen man. Ga nou maar weer terug naar de ballenbak.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:05 schreef Devv het volgende:
De 5 km niet onder de 25 minuten kunnen lopen.
![]()
Ik heb na afronding van mijn 5k Evy (was iets anders, maar vergelijkbaar) er nog een half jaar over gedaan om onder de 30 min te duiken tijdens een wedstrijd.
En sja, dat kan dan teleurstellend zijn, maar da's dan jammer. Ben er uiteindelijk niet slechter en minder snel van geworden. Hardlopen = geduld/tegeltjeswijsheid
En nu![]()
![]()
Tempo interesseert me al maanden vrij weinig meer, loop alleen bij intervallen nog in de 4min-zone per km en bij de rest heerlijk ontspannen tussen de 5:40 en 6:20 afhankelijk van de afstand.
Haal momenteel meer plezier uit de lange afstanden dan dat ik me focus op het tempo, iets wat in het begin juist andersom was. Toen draaide alles bij mij om de snelheid en wekelijks progressie boeken op dát front.![]()
![]()
Helemaal mee eens. Ik heb hetzelfde traject doorlopen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:11 schreef Lastpost het volgende:
Tempo interesseert me al maanden vrij weinig meer, loop alleen bij intervallen nog in de 4min-zone per km en bij de rest heerlijk ontspannen tussen de 5:40 en 6:20 afhankelijk van de afstand.
Haal momenteel meer plezier uit de lange afstanden dan dat ik me focus op het tempo, iets wat in het begin juist andersom was. Toen draaide alles bij mij om de snelheid en wekelijks progressie boeken op dát front.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik kan nog steeds de 5km niet in een half uur lopen![]()
Maar weet je.. het boeit me echt geen zier!
Lol hebben in het lopen vind ik veel belangrijker, want dat is een stuk makkelijker volhouden dan een heilig 'moeten'I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Die doet in dit topic toch niet anders? Of heb ik zijn interessante posts gemist?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
Devv zit gewoon wat te trollen, toch?![]()
En anders:
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hallo, ik ga ook weer even meeposten hier. Vanavond weer een training nadat ik donderdagavond te lui was en zaterdagochtend ook te lui was nog lekker in m'n bed lag. Ik moet echt een schop onder mijn kont hebben
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Echt niet dus! Ik roep altijd: als je geen zin hebt om te lopen, ga wat anders doen. Want zonder zin, geen leut!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
En wat vreemde digitale mensen die gaan zeggen 'je moet!' gaan daarbij helpen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Sowieso merk je altijd wel of je écht geen zin hebt of maar een beetje zit te simpen. Bij dat laatste is 't gewoon een kwestie van ruggegraag kweken. Bij écht geen zin inderdaad gewoon lekker thuis blijven en iets gaan doen wat je wél leuk vindt.
Ik heb nu wel zin om te gaan rennenmaar m'n nek en schouders zijn helaas nog geen grote kreukel. Weet niet hoe ik moet zitten/liggen/hangen/bewegen. Beter is 't weer voorbij voor zondag
![]()
Ja doei.![]()
Nee, ik zeg ook niet dat ik een schop onder mijn kont nodig heb van jullie?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
En wat vreemde digitale mensen die gaan zeggen 'je moet!' gaan daarbij helpen?Als ik gewoon 2 a 3 keer per week loop heb ik geen probleem om naar een training te gaan, maar als ik een tijd niet heb gelopen en ik zit op 1 keer per week/twee weken zoals nu dan heb ik weinig zin om te lopen. Zodra ik weer meer ga lopen gaat het meer vanzelf en vind ik het ook leuk. Ik moet net weer even die drempel over.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Echt niet dus! Ik roep altijd: als je geen zin hebt om te lopen, ga wat anders doen. Want zonder zin, geen leut!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik heb ook zin om te rennen, moet alleen nog even geduld hebben want het werk gaat nu helaas even voor en dit keer kan zelfs deze eigen baas niets opschuiven.![]()
![]()
Ik geloof dat je hier dus zelf het antwoord geeft.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:58 schreef Dagoduck het volgende:
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 10:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Echt niet dus! Ik roep altijd: als je geen zin hebt om te lopen, ga wat anders doen. Want zonder zin, geen leut!
Als ik gewoon 2 a 3 keer per week loop heb ik geen probleem om naar een training te gaan, maar als ik een tijd niet heb gelopen en ik zit op 1 keer per week/twee weken zoals nu dan heb ik weinig zin om te lopen. Zodra ik weer meer ga lopen gaat het meer vanzelf en vind ik het ook leuk. Ik moet net weer even die drempel over.
Overigens is Rock 'n Grohl een geweldige kreet!
Potverdikke, het is pas 4 februari en ik heb er nu al 30 km opzitten. Ik wil niet weten wat er gebeurt als ik dat ga extrapoleren...Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:16 schreef runninglinda het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel, je benen moeten nog wennen. Loop je verder op goede schoenen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:17 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Dat zou toch goed kunnen. Je lichaam moet gewoon wennen aan de belasting. Daarom kun je beter iets langzamer lopen, die snelheid komt later wel. Ik denk dat er hier weinig mensen na hun beginnersschema meteen al 5km in een half uur liepen. Ik in ieder geval niet. Dat is in het begin ook helemaal niet belangrijk. Het gaat er om dat je het rustig opbouwt en er van leert te genieten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eerst duurvermogen, tempo komt later wel. Er is niet te zeggen of 9,5 km/u te snel is; dat is iets dat jij aan moet voelen.
Maar als je steeds hélemaal gesloopt bent na je training, klinkt het alsof het te snel kan zijn voor je.Duidelijk verhaal, ik ga wat langzamer lopen, en kijken of het dan beter gaatquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:14 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik heb Evy net uitgelopen en afgelopen weekend mijn eerste loopje van 4km gedaan. Ik heb daar harder gelopen dan ik ooit in mijn lessen gedaan heb en liep die 4km in 31 minuten. Maak je dus vooral nog niet te druk om je snelheid. Uitlopen is waar het in eerste instantie om draait, snelheid komt later wel.Tnx. allemaal
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Groen licht van de fysio! Zondag beginnen aan een 6-weken traject om weer op te bouwen naar een kilometer of 10.
Daarna zou ik, als alles goed gaat/ is gegaan, weer het normale trainen oppakken, maar wel even goed naar m`n tempo's kijken om belasting toch wat te verminderen. Een verstandig doel volgens de fysio zou zijn om mijn eerste 10km wedstrijdje weer rond de 55:00 te lopen (en ergens vind ik dat wel jammer, aangezien het PR op 52 min. staat)
In ieder geval blij dat ik weer mag gaan lopen!![]()
![]()
Tof Levitas![]()
Het is de dag van het goeie nieuws van de fysio blijkbaar
Knie klachten zijn dermate afgenomen dat ik weer mag gaan opbouwen en ook niet meer terug hoef naar de fysio.
Ook loopanalyse gehad vandaag. Mijn afwikkeling is behoorlijk neutraal, dus geen noodzaak tot zooltjes, ander schoeisel oid.
Mijn knieen staan wat naar buiten, maar in een dergelijk minimale mate dat ik me daar niet druk over moet maken.
Wel was duidelijk zichtbaar dat ik een haklanding heb, dus volgende week loopscholing om mijn techniek aan te passen. Dat was toch al iets waar ik iets aan wilde gaan doen, dus dat komt goed uit.
Daarmee verleg en verminder ik ook de "schuurplek" van mijn pees die nu mijn knieklachten veroorzaakt heeft.
CPC behoort weer tot de mogelijkheden
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dan kom je op 210km in februari.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:00 schreef Frsh het volgende:
Potverdikke, het is pas 4 februari en ik heb er nu al 30 km opzitten. Ik wil niet weten wat er gebeurt als ik dat ga extrapoleren...
Succes!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik ben vanmorgen door mijn rug gegaan. Wilde opstaan nadat ik op de grond zittend mijn benen had geschoren.
Dit is serieuze business. Man wat een belemmering!![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:12 schreef Levitas het volgende:
Groen licht van de fysio! Zondag beginnen aan een 6-weken traject om weer op te bouwen naar een kilometer of 10.
Daarna zou ik, als alles goed gaat/ is gegaan, weer het normale trainen oppakken, maar wel even goed naar m`n tempo's kijken om belasting toch wat te verminderen. Een verstandig doel volgens de fysio zou zijn om mijn eerste 10km wedstrijdje weer rond de 55:00 te lopen (en ergens vind ik dat wel jammer, aangezien het PR op 52 min. staat)
In ieder geval blij dat ik weer mag gaan lopen!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:47 schreef Guard het volgende:
Tof Levitas![]()
Knie klachten zijn dermate afgenomen dat ik weer mag gaan opbouwen en ook niet meer terug hoef naar de fysio.
Ook loopanalyse gehad vandaag. Mijn afwikkeling is behoorlijk neutraal, dus geen noodzaak tot zooltjes, ander schoeisel oid.
Mijn knieen staan wat naar buiten, maar in een dergelijk minimale mate dat ik me daar niet druk over moet maken.
Wel was duidelijk zichtbaar dat ik een haklanding heb, dus volgende week loopscholing om mijn techniek aan te passen. Dat was toch al iets waar ik iets aan wilde gaan doen, dus dat komt goed uit.
Daarmee verleg en verminder ik ook de "schuurplek" van mijn pees die nu mijn knieklachten veroorzaakt heeft.
CPC behoort weer tot de mogelijkhedenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:53 schreef Twinky het volgende:
Ik ben vanmorgen door mijn rug gegaan. Wilde opstaan nadat ik op de grond zittend mijn benen had geschoren.
Dit is serieuze business. Man wat een belemmering!
Bleh, dat is stom. Voorzichtig aan en beterschap.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:53 schreef Twinky het volgende:
Dit is serieuze business. Man wat een belemmering!![]()
Ik vind dat een beetje veel voor een maand waarin er ook nog gewoon gevolleybald wordt...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:48 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Dan kom je op 210km in februari.
Succes!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Had je je al aangemeld voor de FiveFingers FunRun?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:47 schreef Guard het volgende:
Tof Levitas![]()
CPC behoort weer tot de mogelijkhedenGoed voor je techniek!
Maar goede verhalen weer! Levitas ook
Twinky beterschap, dat is nooit fijn...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, ik zeg ook niet dat ik een schop onder mijn kont nodig heb van jullie?
[..]
Als ik gewoon 2 a 3 keer per week loop heb ik geen probleem om naar een training te gaan, maar als ik een tijd niet heb gelopen en ik zit op 1 keer per week/twee weken zoals nu dan heb ik weinig zin om te lopen. Zodra ik weer meer ga lopen gaat het meer vanzelf en vind ik het ook leuk. Ik moet net weer even die drempel over.Hoi Dago! Gewoon onderweg een lekker muziekje opzetten met gitaren, of StuBru!
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
Welkom in 't pijnlijke ledematen/lichaamsdelenbootje Twink![]()
ik wou dat het bootje niet bestond! Al is het nu met flink wat pijnstillers wel wat draaglijker!
![]()
Ik loop in een groepquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Hoi Dago! Gewoon onderweg een lekker muziekje opzetten met gitaren, of StuBru!
Staat zo afwezig als ik dan muziek op heb. Versta ik de trainer ook niet
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Echt pijnlijk door je rug gaan, heb zelf ook nog zo'n mooie zwakke plek waar ik geregeld doorheen ga als ik eigenwijs iets zwaars te snel/makkelijk wil optillen. Lang leve postbode zijn, die tassen tillen zou verboden moeten worden!![]()
![]()
Jaja ik ben bij de VFF fun run.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Had je je al aangemeld voor de FiveFingers FunRun?Goed voor je techniek!
Maar goede verhalen weer! Levitas ook
Twinky beterschap, dat is nooit fijn...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Voor mensen die in een groep lopen: is dat niet veel meer "moeten" dan wanneer je alleen loopt en gewoon zelf bepaalt wanneer je gaat lopen? Ik heb het natuurlijk extra makkelijk omdat ik thuis werk en dus zelf mijn tijd kan inplannen. Maar voor mij zou een groep juist extra tegenzin opwerpen, omdat je op die en die dag, op dat en dat tijdstip móet lopen...Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Lekker interval-training erop zittenWas een tijdje geleden, dus ging wat te snel van start maar uiteindelijk heerlijke training gehad. Ga me steeds beter voelen over mijn aanval op mijn 10k PR.
![]()
Ze zetten me het mes niet op de keel hoor!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:42 schreef flipsen het volgende:
Voor mensen die in een groep lopen: is dat niet veel meer "moeten" dan wanneer je alleen loopt en gewoon zelf bepaalt wanneer je gaat lopen? Ik heb het natuurlijk extra makkelijk omdat ik thuis werk en dus zelf mijn tijd kan inplannen. Maar voor mij zou een groep juist extra tegenzin opwerpen, omdat je op die en die dag, op dat en dat tijdstip móet lopen...Als ik een keer geen zin heb om met de groep te lopen of een rustdag beter kan gebruiken dan is er niemand die me boos opbelt of per direct de club uit zet!
Ja doei.![]()
Nee, dat begrijp ik ook wel, maar het is toch dat je op een bepaalde dag, op een bepaald tijdstip ergens eerst heen moet om daar vervolgens te gaan rennen. Een trainer zal ook wel zijn meerwaarde hebben, maar ik denk dat het voor mij geen stok achter de deur zou zijn. Integendeelquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ze zetten me het mes niet op de keel hoor!Als ik een keer geen zin heb om met de groep te lopen of een rustdag beter kan gebruiken dan is er niemand die me boos opbelt of per direct de club uit zet!
Juist als het vertyfd teringweer is (wat hier nogal eens het geval is) dan is het fijn om niet in je eentje over de donkere wegen te lopen maar in een groep. Niet alleen een stuk gemoedelijker, maar ook veiliger!
Ja doei.![]()
Haha, nee dat is dan inderdaad niet zo sociaal... Loop je nooit alleen? Dat vind ik juist heerlijk, lekker alleen in de stilte van het bos...... met keiharde muziek aan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik loop in een groepStaat zo afwezig als ik dan muziek op heb. Versta ik de trainer ook niet
![]()
In de groep waar ik loop is het vaak een stuk snel, dan weer even rust, intensieve intervallen. Dit vind ik zelf wel lekker omdat als ik zelf zou gaan lopen gewoon een bepaald tempo zou gaan lopen en ook niet word uitgedaagd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:42 schreef flipsen het volgende:
Voor mensen die in een groep lopen: is dat niet veel meer "moeten" dan wanneer je alleen loopt en gewoon zelf bepaalt wanneer je gaat lopen? Ik heb het natuurlijk extra makkelijk omdat ik thuis werk en dus zelf mijn tijd kan inplannen. Maar voor mij zou een groep juist extra tegenzin opwerpen, omdat je op die en die dag, op dat en dat tijdstip móet lopen...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, nee dat is dan inderdaad niet zo sociaal... Loop je nooit alleen? Dat vind ik juist heerlijk, lekker alleen in de stilte van het bos...... met keiharde muziek aan.
Ik heb één keer alleen hardgelopen, ik vind het saai
Rondje St. Jansberg en Mookerhei gedaan (17,5km) Halverwege gestopt om een hamerende bonte specht te bespieden. Het was hier en daar tamelijk glibberig, maar wel weer erg mooi.![]()
![]()
Hebben ze daar nu het bospad geveegd?
Mooie loopomgeving
Dat is drek en de blaadjes zijn in de modder gewandeld/gelopen/geMTBed.quote:quote:Mooie loopomgeving![]()
![]()
Ah, I see.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat is drek en de blaadjes zijn in de modder gewandeld/gelopen/geMTBed.
[..]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
280? ;-)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:00 schreef Frsh het volgende:
Potverdikke, het is pas 4 februari en ik heb er nu al 30 km opzitten. Ik wil niet weten wat er gebeurt als ik dat ga extrapoleren...![]()
Wauw wat mooi!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Rondje St. Jansberg en Mookerhei gedaan (17,5km) Halverwege gestopt om een hamerende bonte specht te bespieden. Het was hier en daar tamelijk glibberig, maar wel weer erg mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik ga ook nog eens een uurtje asfalt zoeken. Kort-kort denk ik maar. Superweer hier.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik loop vaak met een maatje (heel soms met een groepje) maar als het dan hier vertyfd teringweer is, dan heb je al afgesproken dus dan ga ik toch maar. Zo lullig om dan iemand in zn 1tje het hondenweer in te sturen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
Juist als het vertyfd teringweer is (wat hier nogal eens het geval is) dan is het fijn om niet in je eentje over de donkere wegen te lopen maar in een groep. Niet alleen een stuk gemoedelijker, maar ook veiliger!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
11,7km in een iets te snel tempo van 4:58/km. Wel lekker gelopen met een wat vervelend windje tegen de eerste 5km.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Wat zitten de Kinvara's ineens lékker met die steunzooltjes erinBizar hoeveel het verschilt.
Ik ben gewoon een beetje aan het spelen met zooltjes in verschillende schoenen en was benieuwd hoe het in de Kinvara zou zijn
En nu gaan ze weer de kast in, tot de zomer. Als ik heel kan blijven tot de zomer en ik een lekker voorjaar heb gehad qua lopen, wil ik in de zomer weer gaan proberen om de Kinvaras in trainingen in te bouwen en op te bouwen. Dan zou ik ze prima aan moeten kunnen tijdens tempo trainingen in het najaar. [/vooruitdenken]![]()
Ik was er zaterdagmiddag ook geweest, langs de zoom van de heide, op de fiets. Als het zo nat is tijdens de cross als afgelopen zaterdag kunnen we onze lol opquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:03 schreef cafca het volgende:
Vanmiddag even op de Regte Heide wezen kijken. Wordt een mooi stukje lopen de 23e
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag kinvara's aangehad en ze zatenheerlijk. Maar zijn het ook prima schoenen voor 25+ afstanden?"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Wat een heerlijk weer vandaag om te lopen, toch wel raar dat hier vorige week sneeuw lag en ik nu in kort/kort kon lopen. Ik moet nog steeds erg wennen aan m'n schoenen, maar het doel om vandaag 10km te lopen is gelukt. Onderweg nog bij werkzaamheden flink door de modder moeten gaan, waarbij ik dacht dat het een klein laagje op platen was en op de een of andere manier heeft m'n telefoon laatste stuk niet goed gepakt![]()
http://www.endomondo.com/workouts/user/5539573![]()
*boks*quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:33 schreef E.T. het volgende:
Ik kan nog steeds de 5km niet in een half uur lopen![]()
Maar weet je.. het boeit me echt geen zier!
Lol hebben in het lopen vind ik veel belangrijker, want dat is een stuk makkelijker volhouden dan een heilig 'moeten'
Ik wil me ook graag aansluiten bij FOK!king sloom![]()
Heb nog nooit 5 km binnen een half uur gelopen en dat zie ik ook niet gebeuren
Net les 18 van Renate 15km volbracht, weer 7,1 km op de teller in 52''![]()
![]()
Nou, ik zou liegen als ik zei dat snelheid me niks deed.
Er zit nogal een competetief persoontje in mij![]()
![]()
Ach, je hebt mindere wedstrijden nodig om goede te kunnen lopenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:03 schreef Quoi het volgende:
Nou, ik zou liegen als ik zei dat snelheid me niks deed.
Er zit nogal een competetief persoontje in mij![]()
![]()
M'n trainingsrondje van vandaag zit er ook weer op, ben verrot ... veel te warm voor een windjack nu zeg.![]()
Wel lekker gelopen, merk dat ik op deze schoenen (Nike Lunarglide+ 5) veel makkelijker tempo maak en vast kan houden dan op m'n Kinvara's.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/293393056/9146147![]()
Ik heb er een probleemloos meerdere malen 30+ en een keer een M op gelopen, en ik ben niet de lichtste loper.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:44 schreef _MvN_ het volgende:
Ik heb vandaag kinvara's aangehad en ze zatenheerlijk. Maar zijn het ook prima schoenen voor 25+ afstanden?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2014 17:23:41 ]![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb er een probleemloos meerdere malen 30+ en een keer een M op gelopen, en ik ben niet de lichtste loper.
Vanochtend weer lekker richting werk gelopen. Ging best prima tot ik iets over de helft last van mijn maag kreeg. En na de middag een stevige koppijn...
http://www.endomondo.com/workouts/293391257/14083692It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ik was er vandaag op de fiets, het grootste deel van de route lag er nu mooi droog bij, maar richting en in het bos lagen een paar mooie modderpoelen. Als het de komende 2 weken gaat regenen, zoals voorspeld, gaat dat zeker voor de 21km wat worden!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik was er zaterdagmiddag ook geweest, langs de zoom van de heide, op de fiets. Als het zo nat is tijdens de cross als afgelopen zaterdag kunnen we onze lol op![]()
Het materiaal voelt ook zo slap en goedkoop aan eigenlijk. Dat zal ook niet echt meehelpen aan de duurzaamheid van de schoen..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:41 schreef hatsaflats het volgende:
Probleem met de Kinvara's is alleen wel dat ze relatief snel slijten.![]()
Wat is dan het voordeel aan Kinvara? En is dat niet te verkrijgen met een andere schoen die langer meegaat?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat ik er echt heel erg lekker op loop, het lekkerst van alle 300 paar die ik het afgelopen jaar heb geprobeerd. Een alternatief heb ik nog niet gevonden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:05 schreef mosselmossel het volgende:
Wat is dan het voordeel aan Kinvara? En is dat niet te verkrijgen met een andere schoen die langer meegaat?![]()
Dat is natuurlijk persoonlijk, maar voor mij geldt dat ze lekker lopen, vrij licht zijn en weinig drop hebben. Ik denk dat het lage gewicht en de slijtgevoeligheid wel iets met elkaar te maken hebben. Mijn alternatief is de Virrata, maar die lijkt qua materiaalgebruik erg op de Kinvara. Ze slijten bij mij trouwens op drie manieren:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:05 schreef mosselmossel het volgende:
Wat is dan het voordeel aan Kinvara?
1. Het bovenwerk vertoont vrij snel scheurtjes, maar ik vind ze er functioneel niet minder door worden.
2. Demping wordt minder. Dat gaat in het begin vrij snel maar stabiliseert ook vlot. Je schoenen afwisselen helpt heel goed. Een paar dagen rust doet wonderen voor de demping.
3. De zolen slijten. Ik loop vrij veel onverhard en dan heb je daar niet zo veel last van. Asfaltjunkies zullen hier meer last van hebben.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2014 18:19:02 ]![]()
Dat van die demping is bij alle schoenen. Heb eens gelezen dat de helft van de demping die een schoen gedurende het gebruik (1000-1500km) verliest in dde eerste 100km is, gemiddeld.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk persoonlijk, maar voor mij geldt dat ze lekker lopen, vrij licht zijn en weinig drop hebben. Ik denk dat het lage gewicht en de slijtgevoeligheid wel iets met elkaar te maken hebben. Mijn alternatief is de Virrata, maar die lijkt qua materiaalgebruik erg op de Kinvara. Ze slijten bij mij trouwens op drie manieren:
1. Het bovenwerk vertoont vrij snel scheurtjes, maar ik vind ze er functioneel niet minder door worden.
2. Demping wordt minder. Dat gaat in het begin vrij snel maar stabiliseert ook vlot. Je schoenen afwisselen helpt heel goed. Een paar dagen rust doet wonderen voor de demping.
3. De zolen slijten. Ik loop vrij veel onverhard en dan heb je daar niet zo veel last van. Asfaltjunkies zullen hier meer last van hebben.
En op zich slijt elke zool natuurlijk, hoewel dat bij het ene materiaal sneller kan dan het andere.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb bij de 3 geen problemen met het bovenwerk. De demping wordt wel overduidelijk minder, maar dat is voor op de baan niet zo erg. Net als de zool die vrij snel slijt. Voor regelmatig loopjes van 15+km over asfalt kan ik me voorstellen dat het wel wat snel problematisch kan worden.
Ik ga vanavond mn wedstrijdsloffen eens op de baan uitlaten. Die zijn ook licht, maar vergeleken met de Kinvara's hebben ze weinig demping en zijn ze veel stijver. Waar ik op Kinvara's net zo gemakkelijk 4:00/km als 7:00/km loop, heb ik met mn wedstrijdsloffen toch wel moeite met alles boven de 5:00/km. Maar daarom zijn het ook wedstrijdsloffen, zodat ik zondag braaf onder de 5:00/km blijf![]()
![]()
Hoop dat mijn zojuist naar binnengepropte pompoensoep niet vervelend gaat doen![]()
Hats loopze op de baan!![]()
Ik nu wel, maar hey, iedereen is anders! Met stilstaan kom je helemaal geen meter verder.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:54 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Iets zegt me toch dat jij bijzonder ontevreden bent als je een half uur hebt 'hardgelopen' en je 2 km op de teller hebt staan![]()
![]()
Ik hoop dat ik de hele training volhoud, want na afloop is er taart. Maar ik moet duidelijk nog even wennen aan die lange dagen (en het is nog maar dinsdag)
![]()
![]()
Mijn training zit er weer op, ondanks een onmogelijk drukke dag. Er stond 4x2000p1000 op het programma, maar ik moest ook nog even werken en de vriendin opzoeken.
De Groenhovenloop zat duidelijk nog in de benen en ik was sowieso erg vermoeid doordat ik een aantal uren slaap moest skippen deze week. Dan komen er van die gedachtes in de kop als "het is beter om de training halverwege af te breken, mag best". Het lukte om die gedachtes te negeren.
Morgen gaat de wekker weer om 5 uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.P.S. Lappenmandklanten: sterkte!![]()
Zit nog steeds in m'n drie keer per week ritme![]()
9 mei ga ik de Bergrace lopen, dus zaterdag eens proberen of ik die berg uberhaupt opkomt![]()
![]()
De brooks pure series gaan ook niet zo lang mee, ik denk dat het inherent aan dit soort type schoen is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:05 schreef mosselmossel het volgende:
Wat is dan het voordeel aan Kinvara? En is dat niet te verkrijgen met een andere schoen die langer meegaat?![]()
*Captain Slow meldt*!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:56 schreef Serinde het volgende:
[..]
*boks*
Ik wil me ook graag aansluiten bij FOK!king sloom![]()
Heb nog nooit 5 km binnen een half uur gelopen en dat zie ik ook niet gebeuren
Net les 18 van Renate 15km volbracht, weer 7,1 km op de teller in 52''
Hier ook nog niet eens in de buurt van een 5km onder het halve uur gekomen! Het was leuk geweest als dat wel gelukt zou zijn, maar boeiend! Ik heb er plezier in, en ik heb lekker veel langer plezier van m'n kilometers
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo...deze dagen eens kijken of het in de buurt van Vaals nog een beetje leuk lopen is
Nog een bijzondere reden dat je daar bent?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:41 schreef YUR het volgende:
Zo...deze dagen eens kijken of het in de buurt van Vaals nog een beetje leuk lopen is![]()
Beetje sightseeingquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:43 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nog een bijzondere reden dat je daar bent?
Met z'n drieën elk in een ander land gaan staanquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat klinkt logisch. Zou ik ook doen in februari. Ik besef nu pas dat het 4 februari is en geen 5. Damn.quote:![]()
Morgen de hele dag nog 5 februari! Geniet ervanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:46 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat klinkt logisch. Zou ik ook doen in februari. Ik besef nu pas dat het 4 februari is en geen 5. Damn.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Morgen de hele dag nog 5 februari! Geniet ervanthanks! Misschien weer een training doen, maar vertel dat nog maar niet aan mijn pootjes.
![]()
Ik twijfel nog. De training van maandag viel me erg zwaar, en eigenlijk wil ik m'n pootjes even rust gunnen. Maar dan zou ik pas zaterdag weer kunnen /firstworldproblemsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:48 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]thanks! Misschien weer een training doen, maar vertel dat nog maar niet aan mijn pootjes.
een drielandenloopjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:41 schreef YUR het volgende:
Zo...deze dagen eens kijken of het in de buurt van Vaals nog een beetje leuk lopen is![]()
![]()
Gewoon omdat het kan!quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
De eerste 5 KM niet onder de 25 minuten gelopenSorry Devv.
Wat een heerlijk weer is het. Absurd voor de tijd van het jaar.
Ik twijfel nu wel een beetje over de Kinvara. Eerst nog maar eens een keer passen."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Was idd een prima weertje om te trouwen, te brunchen aan het strand en daarna naar Zuid-Limburg te rijden voor een paar dagen chillen
Dan ga je toch gewoon een klein eindje rustig hobbelen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:11 schreef cafca het volgende:
Ik moet morgen een rustdag, terwijl ik eigenlijk het liefst zou gaan lopen
Ja doei.![]()
Ja, het was typisch zo'n alledaags dagje.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef YUR het volgende:
Was idd een prima weertje om te trouwen, te brunchen aan het strand en daarna naar Zuid-Limburg te rijden voor een paar dagen chillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd, denk ikquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef YUR het volgende:
Was idd een prima weertje om te trouwen, te brunchen aan het strand en daarna naar Zuid-Limburg te rijden voor een paar dagen chillen
Van harte, YUR en GotC!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef YUR het volgende:
Was idd een prima weertje om te trouwen, te brunchen aan het strand en daarna naar Zuid-Limburg te rijden voor een paar dagen chillen![]()
![]()
Gefeliciteerd YUR en GotC!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef YUR het volgende:
Was idd een prima weertje om te trouwen, te brunchen aan het strand en daarna naar Zuid-Limburg te rijden voor een paar dagen chillen![]()
![]()
5x 300m en 5x 500m gingen een tikkeltje te langzaam (6:10) naar mijn idee. Maar daarom wel met gemak gelopen en genoten. Had wel iets meer afzien mogen zijn
Deze groep doet dus vrijdags de LDL op 6:00 en nu zelfs 5:50. Te weinig contrast met de intervallen naar mijn idee. Er zijn er nu ook enkelen die daar pijntjes hebben en met moeite de 17km konden volmaken![]()
Ik ben zó blij dat ik voor de andere tragere groep heb gekozen voor de LDLsStiekemerdsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef YUR het volgende:
Was idd een prima weertje om te trouwen, te brunchen aan het strand en daarna naar Zuid-Limburg te rijden voor een paar dagen chillenGeniet ervan!
![]()
super! en nu heel blijvenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:12 schreef Levitas het volgende:
In ieder geval blij dat ik weer mag gaan lopen!![]()
Yeah!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:47 schreef Guard het volgende:
Tof Levitas![]()
CPC behoort weer tot de mogelijkheden![]()
Dat is wel de bedoeling ja.quote:SPOILER: En om dan toch bij het goede nieuws te blijven..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was een lekker rustige ontspannen training. 4x600 in 4:50/km. Schoenen lopen prima op de baan, maar ik twijfel wel een beetje of het verstandig is om ze zondag al aan te doen. Voetjes moeten wel nog wat wennen. Ook nog tegen m'n trainer gezegd dat ik toch graag toe wil werken naar 10 km sub 45, waarop hij antwoordde dat als ik lekker stevig doortrain ik makkelijk 36-38 minuten zou moeten kunnen lopen. Geen idee of hij het serieus meent of dat hij het alleen zei om een beetje te prikkelen, maar ik geloof er geen moer van.Nogmaals gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef YUR het volgende:
![]()
Dat kan ook héél leuk zijn (denk ikquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:59 schreef YUR het volgende:
Thanks allWe hebben t lekker stil, klein en informeel gehouden.
) Lekker klein en "knus" met de personen waar je het meeste mee hebt. Niks mis mee geloof ik
Geniet ervan!!![]()
Ook nogmaals gefeliciteerd beiden! Geniet van het weekje weg!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:59 schreef YUR het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef YUR het volgende:
Was idd een prima weertje om te trouwen, te brunchen aan het strand en daarna naar Zuid-Limburg te rijden voor een paar dagen chillenEn dan deze maand ook al je eerste paar schoenen verkocht. Wat een topmaand! Gefeliciteerd
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2014 22:05:42 ]![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:59 schreef YUR het volgende:
![]()
Ik heb me ingeschreven voor de kempen run, na lang twijfelen toch een HM, mijn eerste!
Nu hoop ik hem binnen de 2 uur uit te lopen.....
1 16 maart 2014 - Kempenrun (Hapert)
2 • runninglinda - HM![]()
Staat erin!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:07 schreef runninglinda het volgende:
Ik heb me ingeschreven voor de kempen run, na lang twijfelen toch een HM, mijn eerste!
2 • runninglinda - HM
Heel veel succes met je eerste HM, gaaf!![]()
![]()
Van harte!!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef YUR het volgende:
Was idd een prima weertje om te trouwen, te brunchen aan het strand en daarna naar Zuid-Limburg te rijden voor een paar dagen chillenIk hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Laatst hadden we het trouwens over een extra paar schoenen, nu een artikeltje daarover op RW.
http://www.runnersweb.nl/(...)_campaign=RW20140204![]()
Van harte samen! Maak er wat moois vanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:59 schreef YUR het volgende:
![]()
![]()
Toen ik wisselde van schoen en wat kleine aanpassingen deed in mijn loop techniek ging ineens min blessure weg als sneeuw voor de zon. Dus nu ik pijnvrij ben: het moment om een tweede paar aan te schaffenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:30 schreef Jero_nimo het volgende:
Laatst hadden we het trouwens over een extra paar schoenen, nu een artikeltje daarover op RW.
http://www.runnersweb.nl/(...)_campaign=RW20140204![]()
![]()
Daar ga jij een prachtige prestatie neerzetten volgens mijquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:07 schreef runninglinda het volgende:
![]()
Ik heb vandaag trouwens nog 2 paar sokken mogen ontvangen van Injinji. Een paar korte ultradunne sokjes en een paar compressiekousen, maar dan wel allebei met tenen!Net al even een rondje gelopen op de compressiekousen. Zitten erg fijn, lekker zacht en je voelt ze bijna niet. Ook geen last van schuurplekjes of wat dan ook. De compressie is niet zo strak als een Herzogkous, maar je voelt wel dat het er zit. Morgen nog eens even de kleine sokjes passen.
Het lopen ging trouwens wel lekker, beetje stijve benen nog van zondag en had niet veel zin om een beetje aan te zetten. Maar geen pijntjes, dus dat is weer positief.
http://www.endomondo.com/workouts/293515636/2368823
Kijk uit, harige benen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
4x2000m op souplesse met 1000m pauze, dat was lang geleden (begin augustus zegt mijn logboek). Wel heerlijke training, hopelijk kan ik hem snel weer in gemiddeld 8'35 ipv de 9'05 die ik er nu voor nodig had.![]()
Ik ben wel benieuwd hoe die Injinji's bevallen, in vergelijking met de Vibram toesocks. Ik zit er over te denken om een paar uit Canada mee te laten nemen.![]()
Gefeliciteerd met z'n drietjesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef YUR het volgende:
![]()
![]()
![]()
w0000000000000000000000000t! Gefeliciteerd allebei!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef YUR het volgende:
Was idd een prima weertje om te trouwen, te brunchen aan het strand en daarna naar Zuid-Limburg te rijden voor een paar dagen chillenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat terugkeren op je oude niveau gaat meestal behoorlijk snel, dus dat zal niet al te lang durenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:44 schreef knnth het volgende:
4x2000m op souplesse met 1000m pauze, dat was lang geleden (begin augustus zegt mijn logboek). Wel heerlijke training, hopelijk kan ik hem snel weer in gemiddeld 8'35 ipv de 9'05 die ik er nu voor nodig had.. Lekker getraind in ieder geval!
![]()
![]()
Da's toevallig... Vanmiddag zat ik (alweer) een lijstje te maken van leuke loopjes, en toen kwam ik de Drielandenloop tegen. Erg mooie omgeving, alleen een teringeind weg vanuit Den Haag.quote:
Alleen is dat in Twente, niet in Zuid-Limburg.
Gefeliciteerd, YUR en GotC!![]()
die van mij zitten heerlijk!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe die Injinji's bevallen, in vergelijking met de Vibram toesocks. Ik zit er over te denken om een paar uit Canada mee te laten nemen.Ja doei.![]()
Van harte gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef YUR het volgende:
Ik zag wat mensen hersteld uit de lappenmand komen.Rustig aan beginnen en heel blijven nu.
En beterschap voor de nieuwe lappenmanden. Stijve en verrekte spieren zijn.
Ik ben benieuwd naar je tijd op de HM Linda.
Ik zou vandaag een rustig herstel loopje doen om mijn stijve spieren van zondag een beetje rust te geven. (Het ging gelukkig alweer veel beter vandaag) en dat blijkt ook wel uit mijn rondje. Nog even en ik ben te snel voor team Fok!king sloom.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/293488494/13622849"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Van de Facebook van de Ekiden:quote:De eerste vragen (wanneer?) over de mogelijkheid tot inschrijving komen al weer binnen, wat ons plezier doet! Zover is het echter nog niet. Er wordt naar gestreefd begin of uiterlijk medio maart (dat is over een maandje dus ) de inschrijving te openen![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef YUR het volgende:
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef YUR het volgende:
Yur en GotC gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef YUR het volgende:
Was idd een prima weertje om te trouwen, te brunchen aan het strand en daarna naar Zuid-Limburg te rijden voor een paar dagen chillenGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:07 schreef runninglinda het volgende:
2 • runninglinda - HMGaaf!
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef YUR het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Jero_nimo, ik heb me opgegeven voor:
2 maart 2014 - 20 van Alphen
• pijll - 20km
en vooringeschreven voor:
1
2[b]11 mei 2014 - [url=https://www.facebook.com/#!/degroenevanamsterdam]De Groene van Amsterdam[/url][/b]
[*] pijll - marathon
Kan je me toevoegen in de OP?
Een collega van me gaat de 20 van Alphen lopen, als haar eerste wedstrijd (ze loopt nu ongeveer een jaar) dus ik heb aangeboden met haar mee te lopen. Ze wil binnen de 2 uur finishen, wat nog best lastig gaat worden, maar voor mij is dat een lekker trainingstempo voor de CPC van een week later.
En de Groene van Amsterdam wordt (hopelijk) mijn tweede marathon. Dat is een nieuwe wedstrijd rond Amsterdam-West, op initiatief van schrijver-hardloper Abdelkader Benali.![]()
Tof! Succes met je tweede marathon en voorbereiding!quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:13 schreef pijll het volgende:
Jero_nimo, ik heb me opgegeven voor:
2 maart 2014 - 20 van Alphen
• pijll - 20km
en vooringeschreven voor:
[ code verwijderd ]
Kan je me toevoegen in de OP?
Een collega van me gaat de 20 van Alphen lopen, als haar eerste wedstrijd (ze loopt nu ongeveer een jaar) dus ik heb aangeboden met haar mee te lopen. Ze wil binnen de 2 uur finishen, wat nog best lastig gaat worden, maar voor mij is dat een lekker trainingstempo voor de CPC van een week later.
En de Groene van Amsterdam wordt (hopelijk) mijn tweede marathon. Dat is een nieuwe wedstrijd rond Amsterdam-West, op initiatief van schrijver-hardloper Abdelkader Benali.![]()
![]()
Wieha! had er even overheen gelezenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:07 schreef runninglinda het volgende:
Wat is jouw loophistorie in een notendop? En hoe ga je je voorbereiden?![]()
Je hebt taperen en je hebt taperen. Volle week rust voor m'n HM van zondag als het zo door gaat...
Ja doei.![]()
Nog steeds zoveel last van je nek-schouders?quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
Je hebt taperen en je hebt taperen. Volle week rust voor m'n HM van zondag als het zo door gaat...
Al een afspraak bij de fysio gemaakt?![]()
Het wordt langzaam maar zeker beterquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nog steeds zoveel last van je nek-schouders?
Al een afspraak bij de fysio gemaakt?heb voor de verandering geslapen
En nee... m'n huisartsenpostaamelding hier lijkt vooralsnog nog steeds niet helemaal op orde, vanmiddag maar 's achteraan bellen lopen..
Ja doei.![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:08 schreef Quoi het volgende:
O my, wat is DIT nu weer??
found itgeinig, echt iets voor co.uk!
Ja doei.![]()
Thanks! Hele dag achter een pc werken helpt natuurlijk ook niet. Daarom even snel dat paper afmaken en zien of ik in een comfortabele houding kan gaan lezen. Zal helaas wel de heuveltraining dus missen vanavondquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
Even om je scherp te houden
Succes met de nek! Bleh.*grmbl* Dat vind ik de leuksten
Ja doei.![]()
Papersquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Thanks! Hele dag achter een pc werken helpt natuurlijk ook niet. Daarom even snel dat paper afmaken en zien of ik in een comfortabele houding kan gaan lezen. Zal helaas wel de heuveltraining dus missen vanavond*grmbl* Dat vind ik de leuksten
![]()
![]()
Ik ben pas net 2.5 dag bezig met m'n scriptie en ik kan me nu al niet meer concentrerennog maar 6 maanden -2 dagen te gaan
![]()
![]()
De laatste 2 weken zal het allemaal heel hard gaanquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:57 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben pas net 2.5 dag bezig met m'n scriptie en ik kan me nu al niet meer concentrerennog maar 6 maanden -2 dagen te gaan
tot die tijd: HARDLOPEN!!!!
![]()
Ja doei.![]()
jaarrekening voorbereiden zodat het naar de accountant kan zuigt. kutwerk...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Even een domme vraag: ik heb me een tijdje geleden aangemeld voor het Fok! Endomondo team (ook een PM gestuurd), hoe kan ik zien of ik daar nou ook lid ben? Ik zie in ieder geval niks.It has to mean something
Als je inlogt op endomondo en op friends drukt bovenaan opent er pagina waar je aan de linkerkant vrienden ziet en ernaast staat FOK groep of zoiets.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:13 schreef Cynic het volgende:
Even een domme vraag: ik heb me een tijdje geleden aangemeld voor het Fok! Endomondo team (ook een PM gestuurd), hoe kan ik zien of ik daar nou ook lid ben? Ik zie in ieder geval niks.![]()
Is er een mogelijkheid dat een meer vastere poster van dit topic de leiding krijgt van die groep dan? Ik mis namelijk in het lijstje ook het aanvullen van de lijst met namen en nicks.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
Heb LadyOracle sowieso al in geen eeuwigheid zien posten hier..Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Okay, dan is dat dus nog niet gebeurd.
Ik kan de aanmeldknop ook niet meer vinden dus ik neem aan dat eea "pending" isIt has to mean something
Dat zou natuurlijk kunnen mossel, maar lijkt me dan wel zo netjes om even op reactie van LadyOracle te wachten. Ik wil die taak best overnemen als zij denkt dat dat beter is.![]()
Ik had het over een 'vaste poster' in dit topic, met alle respectquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:30 schreef Voccar het volgende:
Dat zou natuurlijk kunnen mossel, maar lijkt me dan wel zo netjes om even op reactie van LadyOracle te wachten. Ik wil die taak best overnemen als zij denkt dat dat beter is.
@moblo: ik denk dat ze nu net dat leaderboard ook gefixt hebben.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja, die laatste paar weken, normaal gesproken. Bluhh.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De laatste 2 weken zal het allemaal heel hard gaantot die tijd: HARDLOPEN!!!!
![]()
Hoewel ik mezelf verbazingwekkend goed aan mijn planning heb gehouden, waardoor ik 2 weken voor de deadline klaar was.
Hardlopen werkt héél goed om even te ontspannen tijdens stressvolle scriptie momenten.
Moraal van het verhaal: Maak een goede planning en hou je eraan. Niet miepen, maar lopen aan je planning houden.![]()
Ik had me een maand geleden aangemeld, en dat was binnen een paar dagen, hooguit een week goedgekeurd. Ook nog best lang, als je ongeduldig bent, maar het gebeurt dus nog wel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:13 schreef Cynic het volgende:
Even een domme vraag: ik heb me een tijdje geleden aangemeld voor het Fok! Endomondo team (ook een PM gestuurd), hoe kan ik zien of ik daar nou ook lid ben? Ik zie in ieder geval niks.![]()
Ik ben er niet vaak genoeg (op Endomondo) om het over te pakken. Maar: kleine moeiteAnders ff een PM naar LadyOracle, Cynicquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:25 schreef Cynic het volgende:
Okay, dan is dat dus nog niet gebeurd.
Ik kan de aanmeldknop ook niet meer vinden dus ik neem aan dat eea "pending" is![]()
![]()
Ja, ik had netjes de instructies gevolgd dus dat had ik al gedaanquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:21 schreef Quoi het volgende:
Ik ben er niet vaak genoeg (op Endomondo) om het over te pakken. Maar: kleine moeite
[..]
Anders ff een PM naar LadyOracle, Cynic
It has to mean something
A darn, dat is waarquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, ik had netjes de instructies gevolgd dus dat had ik al gedaanVergeef me.
![]()
Ik ben net in de pauze bij Scarabee geweest...
Na vijf minuten zag het er zo uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na weer vijf minuten stonden er weer meer schoenen bij. En uiteindelijk ben ik de trotse eigenaar van deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6 mm drop. Heb ook 12 mm geprobeerd maar dat liep niet fijn.. Zelfs new balance aangehad. Liep ook wel oké, maar deze slofjes zaten het fijnste. Ik ben ook met alle mogelijke combinaties door de winkel gehobbeld, gelukkig was er amper iets te doen![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:56 schreef Nirak het volgende:
Na vijf minuten zag het er zo uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na weer vijf minuten stonden er weer meer schoenen bij. En uiteindelijk ben ik de trotse eigenaar van deze
Die bruine schoenen heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6 mm drop. Heb ook 12 mm geprobeerd maar dat liep niet fijn.. Zelfs new balance aangehad. Liep ook wel oké, maar deze slofjes zaten het fijnste. Ik ben ook met alle mogelijke combinaties door de winkel gehobbeld, gelukkig was er amper iets te doen
Maar mooie sloffen!![]()
Zo te lezen kan ik m'n fellraisers goed gebruiken zondag: http://rushirushworth.blo(...)3-windy-wet-and.html
Ja doei.![]()
Nog meer Fellraisers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6 mm drop. Heb ook 12 mm geprobeerd maar dat liep niet fijn.. Zelfs new balance aangehad. Liep ook wel oké, maar deze slofjes zaten het fijnste. Ik ben ook met alle mogelijke combinaties door de winkel gehobbeld, gelukkig was er amper iets te doen![]()
Mooie schoentjes ja! Nu moet je dus ook keihard door de modder en blubber raggen!
Wie had je als verkoper, weet je dat? Wel een hele leuke winkel he, aardige mensen werken daar!Ik kan er ook zo uren verblijven
![]()
![]()
Nou, Nirak! Dat worden modderachtige klimmen inderdaad! Anders beetje zonde van dat beestachtige profiel!![]()
Fellraiser-boks!
Ja doei.![]()
Mooie schoenen Nirak!
Ik heb me vandaag ook maar weer eens naar buiten geschopt. Ik stelde het al vanaf donderdag uit![]()
Maar het ging best lekker. Schenen en kuiten gaat steeds beter. Mijn uitgestippelde rondje was te kort dus moest er nog wat kilomoters (en loopminuten) aan vast plakken. Voor het eerst weer 5km gelopen tijdens een Evytraining![]()
http://www.endomondo.com/workouts/293669755/7208949![]()
ik zie een regenboog hier, dat betekent dat het zo nog best eens leuk lopen kan gaan worden, of lekker in de zon, of heerlijk door de plassen stampen
Mooie schoenen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6 mm drop. Heb ook 12 mm geprobeerd maar dat liep niet fijn.. Zelfs new balance aangehad. Liep ook wel oké, maar deze slofjes zaten het fijnste. Ik ben ook met alle mogelijke combinaties door de winkel gehobbeld, gelukkig was er amper iets te doen![]()
![]()
Het is hier al heel de middag droog...gaat toch kriebelen om vanavond even een stukje te gaan lopen.....quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:56 schreef Guard het volgende:
ik zie een regenboog hier, dat betekent dat het zo nog best eens leuk lopen kan gaan worden, of lekker in de zon, of heerlijk door de plassen stampen![]()
Heerlijk! Wat zou ik daar graag lopen zeg.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
Zo te lezen kan ik m'n fellraisers goed gebruiken zondag: http://rushirushworth.blo(...)3-windy-wet-and.htmlIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Shit just got real...quote:"Thank you for your entry to the White Peak Marathon, which has been successful.
Attached are instructions for registration and travel to the start, etc., including maps of the course. Please read these carefully, as they give all the information you need."Ja doei.![]()
Vandaag dag3 van wk1 nog maar eens gedaan na het debacle van afgelopen maandag. En... het ging prima (lekker laag tempo nu). Vrouwlief 1x gesmokkeld maar ik hobbelde rustig door. Had er zelfs nog wel eentje kunnen doen geloof ik. Maar laten we het niet te gek makenDe GPS was trouwens wel letterlijk "van het paadje af" zie ik
En volgende keer start ik Endomondo pas bij het begin van het rennen en aan het eind van de oefening. Nu liepen we na afloop nog een rondje en vooraf van huis naar het begin van het pad en daarmee gaat het gemiddelde natuurlijk wel erg omlaag
Maak je niet zo druk om je gemiddelde in je begintraining. Die zegt toch 'niet zoveel'. Belangrijkste is dát je rent!! Goed gedaan weer
Ja doei.![]()
Maar voor de gemiddelde Fok!zolderkamerautisten zijn die schemaatjes wél erg belangrijk natuurlijkquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
Maak je niet zo druk om je gemiddelde in je begintraining. Die zegt toch 'niet zoveel'. Belangrijkste is dát je rent!! Goed gedaan weer
Schemaatjes!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Je kan beter proberen hetzelfde tempo te blijven lopen. Dan worden de verschillen tussen je maximale- en gemiddelde snelheid ook vanzelf kleiner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Devv op 05-02-2014 16:48:43 (hihi) ]![]()
Even over het ademhalen trouwens... Maandag ademde ik in door mijn neus, uit door mijn mond en was constant "bewust" aan het ademen. En liep voor geen meter. Vandaag dacht ik er totaal niet over na en merkte dat ik door mijn mond inademde. En liep stukken beter. Theoretisch is het toch beter om door je neus in te ademen? Of maakt het niet zoveel uit (het is hier uiteraard geen winter, dat scheelt wellicht ook).
En qua schoeisel, ach... Eerst maar eens kijken of dit een serieuze hobby wordt. Voorlopig ren ik op mijn "gympies"
quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:48 schreef flipsen het volgende:
Theoretisch is het toch beter om door je neus in de ademen? Of maakt het niet zoveel uitVolgens mij heb je net jezelf antwoord gegevenquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:48 schreef flipsen het volgende:
Maandag ademde ik in door mijn neus, uit door mijn mond en was constant "bewust" aan het ademen. En liep voor geen meter. Vandaag dacht ik er totaal niet over na en merkte dat ik door mijn mond inademde. En liep stukken beter.Mits je niet loopt te hyperventileren of jezelf te verstikken, zou ik zeggen: Adem lekker zoals je wilt en wat goed voelt.
![]()
Waarom zou je zoiets willen doen?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2014 16:52:47 ]![]()
Ehm... een HELE???quote:Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik ga daar de halve doen. Veel behappelijker.
Ik adem altijd door zowel mond als neus tegelijk. Meer openingen = meer lucht. Het zou bijna logisch klinken. Waarom zou ik mezelf willen beperken door alleen door m'n neus te ademen. Ik zou ook dood gaan als ik dat zou proberen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:54 schreef Quoi het volgende:
Als ik door mijn neus adem tijdens het hardlopen ga ik doodNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Vooral eng! En ben hier in 't topic allang geen pionier meer hoor! En zal 'm ook niet met een wereldtijd finishen (áls ik 'm al finish!quote:) zoals anderen hier reeds gedaan hebben
17 mei!quote:
Ja doei.![]()
Het is je eerste, dus eenis zéér gerechtvaardigd
De opening van je mond is groter dan die van je neus. Door je mond (in)ademen levert in potentie dus meer zuurstof en dus betere verbranding en dus snellere looptijden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:48 schreef flipsen het volgende:
Even over het ademhalen trouwens... Maandag ademde ik in door mijn neus, uit door mijn mond en was constant "bewust" aan het ademen. En liep voor geen meter. Vandaag dacht ik er totaal niet over na en merkte dat ik door mijn mond inademde. En liep stukken beter. Theoretisch is het toch beter om door je neus in te ademen? Of maakt het niet zoveel uit (het is hier uiteraard geen winter, dat scheelt wellicht ook).
En qua schoeisel, ach... Eerst maar eens kijken of dit een serieuze hobby wordt. Voorlopig ren ik op mijn "gympies"
? toch
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Huh? Kan dat? Ik dacht van niet. Soort omgekeerde cloacaquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:55 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik adem altijd door zowel mond als neus tegelijk. Meer openingen = meer lucht. Het zou bijna logisch klinken. Waarom zou ik mezelf willen beperken door alleen door m'n neus te ademen. Ik zou ook dood gaan als ik dat zou proberen.![]()
![]()
En bedankt, nu heb ik visuals die ik liever niet wilde hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Huh? Kan dat? Ik dacht van niet. Soort omgekeerde cloacaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoop vooral dat ik er veel plezier aan ga beleven en er een mooie dag van kan maken met prachtige uitzichten en leuke mensenquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:01 schreef flipsen het volgende:
Het is je eerste, dus eenis zéér gerechtvaardigd
Boh! Spannend!
Ja doei.![]()
Blijkbaar. Want dat gaat bij mij vanzelf.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Huh? Kan dat? Ik dacht van niet. Soort omgekeerde cloaca
Klopt. Met hardlopen is het echt niet handig om door je neus te ademen, behalve als je jezelf echt wilt afremmen, voor een herstelloopje bijvoorbeeld. Ik doe het ook heel af en toe wel eens, als ik echt rustig moet lopen van mezelf. Maar normaal gesproken zou je veel te weinig zuurstof binnen krijgen daarvoor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:02 schreef Frsh het volgende:
[..]
De opening van je mond is groter dan die van je neus. Door je mond (in)ademen levert in potentie dus meer zuurstof en dus betere verbranding en dus snellere looptijden.
? toch![]()
Had ik vandaag trouwens beter ook kunnen doen. Ik ging erop uit op mijn Salomon Sense Ultraom een kleine 15km op een rustig tempo te lopen. Was van plan om even 2 weken helemaal geen tempo te maken ivm de Asselronde en herstel enzo. Maar het liep niet zo als gepland, die schoentjes zijn gewoon te snel. Ik kan er niets aan doen. Dus na 10km heb ik het maar afgekapt, anders herstellen mijn benen zo helemaal niet meer...
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/293733301/2368823Dat komt vast helemaal goed!!!quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
Hoop vooral dat ik er veel plezier aan ga beleven en er een mooie dag van kan maken met prachtige uitzichten en leuke mensenBoh! Spannend!
Gaaf doel weer!
![]()
Even aan moblo vragen...quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:13 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Blijkbaar. Want dat gaat bij mij vanzelf.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Verslik jij je dan niet ook ontzettend vaak. Met drinken enzo? Het lijkt me niet normaal dat je tegelijk door je neus en door je mond kan ademenquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:13 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Blijkbaar. Want dat gaat bij mij vanzelf.![]()
![]()
*eeeeven aan m'n moblo vragen! Ik zweerde dat hij dat zei, hij lachte er niet eens bijhijhij*quote:Ja doei.![]()
Hmmm..Aldus wiki, dus het is wel normaal. Merk het bij mezelf nooit, maar misschien gaat het ook wel onbewust.quote:Een mens ademt door de neus, wanneer hij rust of ligt in beweging is, en ademt gelijktijdig door de neus en mond tijdens intensieve lichaamsbeweging, zoals sport en aerobics om daarmee voldoende gaswisseling te realiseren. Door de mond ademhalen heeft als nadeel dat de lucht niet zoveel gefilterd en verwarmd wordt, zoals wel het geval is bij het door de neus ademhalen.![]()
Als dat niet kan, zou dat betekenen dat je niets ruikt als je door je mond ademt?quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:15 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Verslik jij je dan niet ook ontzettend vaak. Met drinken enzo? Het lijkt me niet normaal dat je tegelijk door je neus en door je mond kan ademen
Eten en drinken is weer heel iets anders, toch?![]()
Bij inademen gaat het toch allemaal hetzelfde gat in. Ik kan het ook wel los van elkaar. Het heeft verder volgens mij niet bijzonder veel effect op van alles.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:15 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Verslik jij je dan niet ook ontzettend vaak. Met drinken enzo? Het lijkt me niet normaal dat je tegelijk door je neus en door je mond kan ademen
Oh, volgens je gevonden tekst blijk ik toch nog (enigszins) normaal te zijn!
Ik verslik me overigens nog wel eens bij het drinken. Maar alleen als ik dat tijdens het hardlopen doe. Maar ik denk niet dat dat daardoor komt, maar doordat ik m'n concentratie verlies en inadem terwijl ik een beter tegen m'n mond aan zet.
Twas net weer heerlijk, niet denken aan herstel en knieen, maar denken aan de halve tijdens de CPC
8 km in de boeken
Super!quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:27 schreef Guard het volgende:
Twas net weer heerlijk, niet denken aan herstel en knieen, maar denken aan de halve tijdens de CPC
8 km in de boeken
Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: