Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld
Even de filmpjes van MySportsTV achter elkaar geplakt, klopt niet helemaal, wat dubbel en natuurlijk andere camerastandpunten, mja geen zin om nog eens te bewerken. Had wel iets korter gemogen. Dus als je je toch verveelt kan je hem eens kijken, of niet, maakt niet uit
Sommige zullen niet weten hoe ze hun filmpjes kunnen opslaan. Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben... (het zal vast wel makkelijker kunnen maar zo doe ik het al jaren)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes ermee.
Op maandag 3 februari 2014 21:27 schreef streamnl het volgende: Sommige zullen niet weten hoe ze hun filmpjes kunnen opslaan. Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben... (het zal vast wel makkelijker kunnen maar zo doe ik het al jaren)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes ermee.
Op maandag 3 februari 2014 21:27 schreef streamnl het volgende: Sommige zullen niet weten hoe ze hun filmpjes kunnen opslaan. Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben... (het zal vast wel makkelijker kunnen maar zo doe ik het al jaren)
SPOILER
Of je download een video-downloader extensie in je Chrome/Firefox/watdanook en drukt gewoon op download
Op maandag 3 februari 2014 21:30 schreef Jero_nimo het volgende: Of je download een video-downloader extensie in je Chrome/Firefox/watdanook en drukt gewoon op download
Meestal werkt dat wel maar toch.... niet altijd. Daarom doe ik voor het 'gemak" eigenlijk altijd op "mijn" manier.
Even de filmpjes van MySportsTV achter elkaar geplakt, klopt niet helemaal, wat dubbel en natuurlijk andere camerastandpunten, mja geen zin om nog eens te bewerken. Had wel iets korter gemogen. Dus als je je toch verveelt kan je hem eens kijken, of niet, maakt niet uit
Leuk Mooi parcours inderdaad zo te zien.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Op maandag 3 februari 2014 21:35 schreef cafca het volgende: Wat is eigenlijk het voordeel van endomondo, behalve dat je je looptijden met de anderen hier kunt vergelijken?
T.o.v. Strava of Garmin connect bedoel ik?
Ik vind dat het iets meer op sociaal gebied gericht is. Als ik Endomondo open dan zie ik meteen wie er gerend heeft van mijn vrienden, we hebben daar toevallig de grootste Fok!-groep en de bekertjes zijn altijd erg leuk. Ook kan je mensen aanmoedigen als ze met de telefoon aan het rennen zijn, wat ze live horen, dat is erg leuk! Verder heeft het allemaal zijn goede en minder goede kanten
Op maandag 3 februari 2014 21:41 schreef Daywalk3r het volgende: Of je pakt fraps of snagit of iets in die trand. Kun je gelijk al knippen en zelf bepalen hoe en wat. Moet je alleen ff plakken op 't end.
Maar goeie tip en heldere uitleg.
Toe te passen bij veel grote evenementen (7H, Marikenloop, Marathon van Eindhoven)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Ik kreeg een paar km voor het eind een kaartje in mij hand gefrommeld van zo'n fotograaf. Die vond ik later terug in het zakje van mijn shirt (was hem alweer vergeten). Vandaag heb ik toch de code maar even ingetikt... en eigenlijk lijkt het best wel een mooie foto Twijfel.... zal ik hem bestellen of niet?