quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, nee dat is dan inderdaad niet zo sociaal... Loop je nooit alleen? Dat vind ik juist heerlijk, lekker alleen in de stilte van het bos...... met keiharde muziek aan.
Dat is drek en de blaadjes zijn in de modder gewandeld/gelopen/geMTBed.quote:
quote:Mooie loopomgeving
Ah, I see.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat is drek en de blaadjes zijn in de modder gewandeld/gelopen/geMTBed.
[..]
280? ;-)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:00 schreef Frsh het volgende:
Potverdikke, het is pas 4 februari en ik heb er nu al 30 km opzitten. Ik wil niet weten wat er gebeurt als ik dat ga extrapoleren...
Wauw wat mooi!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Rondje St. Jansberg en Mookerhei gedaan (17,5km) Halverwege gestopt om een hamerende bonte specht te bespieden. Het was hier en daar tamelijk glibberig, maar wel weer erg mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik loop vaak met een maatje (heel soms met een groepje) maar als het dan hier vertyfd teringweer is, dan heb je al afgesproken dus dan ga ik toch maar. Zo lullig om dan iemand in zn 1tje het hondenweer in te sturen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
Juist als het vertyfd teringweer is (wat hier nogal eens het geval is) dan is het fijn om niet in je eentje over de donkere wegen te lopen maar in een groep. Niet alleen een stuk gemoedelijker, maar ook veiliger!
Ik was er zaterdagmiddag ook geweest, langs de zoom van de heide, op de fiets. Als het zo nat is tijdens de cross als afgelopen zaterdag kunnen we onze lol opquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:03 schreef cafca het volgende:
Vanmiddag even op de Regte Heide wezen kijken. Wordt een mooi stukje lopen de 23e
[ afbeelding ]
*boks*quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:33 schreef E.T. het volgende:
Ik kan nog steeds de 5km niet in een half uur lopen![]()
Maar weet je.. het boeit me echt geen zier!
Lol hebben in het lopen vind ik veel belangrijker, want dat is een stuk makkelijker volhouden dan een heilig 'moeten'
Ach, je hebt mindere wedstrijden nodig om goede te kunnen lopenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:03 schreef Quoi het volgende:
Nou, ik zou liegen als ik zei dat snelheid me niks deed.
Er zit nogal een competetief persoontje in mij
Ik heb er een probleemloos meerdere malen 30+ en een keer een M op gelopen, en ik ben niet de lichtste loper.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:44 schreef _MvN_ het volgende:
Ik heb vandaag kinvara's aangehad en ze zatenheerlijk. Maar zijn het ook prima schoenen voor 25+ afstanden?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb er een probleemloos meerdere malen 30+ en een keer een M op gelopen, en ik ben niet de lichtste loper.
Ik was er vandaag op de fiets, het grootste deel van de route lag er nu mooi droog bij, maar richting en in het bos lagen een paar mooie modderpoelen. Als het de komende 2 weken gaat regenen, zoals voorspeld, gaat dat zeker voor de 21km wat worden!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik was er zaterdagmiddag ook geweest, langs de zoom van de heide, op de fiets. Als het zo nat is tijdens de cross als afgelopen zaterdag kunnen we onze lol op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |