Dat snap ik. Daarom had ik er destijds eentje van de Vredesloop besteld. Wist toen nog niet dat de Vredesloop niet mijn eerste maar mijn vijfde loopje zou worden.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, te kleine shirts zijn niet fijn en te grote eigenlijk ook niet...
Baal ervan dat de maatvoering altijd zo onduidelijk is met dit soort dingen.
Maar ik wil zo graag een shirt van m'n eerste evenement in 1,5 jaar
Geen peil op te trekken iddquote:Op maandag 3 februari 2014 22:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn strongmanrun is een soepjurk.
Mijn 7^^ shirt zit redelijk strak.
Mijn Egmond shirt is vrij ruim.
7^^ shirtsquote:Op maandag 3 februari 2014 22:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Nee. Het is dan ook een brooks shirt, een ascics en een saucony.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:09 schreef Yuki het volgende:
Jero, wil jij mij in de OP zetten bij de WLWW?
9 maart 2014 - ABN AMRO CPC Loop (Den Haag)
Yuki - 5km
Met of zonder shirt?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:09 schreef Yuki het volgende:
Yuki - 5km
Met, maatje L.quote:
Yay! Wat goed!quote:Op maandag 3 februari 2014 23:09 schreef Yuki het volgende:
Yuki - 5km
Thanks!quote:Op maandag 3 februari 2014 23:20 schreef YUR het volgende:
Yuki
Zoals jij alles nu weer hebt opgebouwd, goed hoor! Pas alleen vooral op dat je nu niet te snel te veel te hard wilt doen, maar dat hoef ik je vast niet te vertellen
Jaaaaaaa, ik zat echt te stuiteren op de bank hier toen ik zag dat er een 5km is én dat er nog startnummers voor warenquote:
7h was dit jaar een stuk strakker dan het jaar ervoor (heb beide). Echt maf...quote:Op maandag 3 februari 2014 22:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn strongmanrun is een soepjurk.
Opgeven: niet doen!!! The best is yet to come.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:52 schreef SiIk het volgende:
En ben gaan hardlopen met Evy, en de eerste 5 weken gingen aardig. Was vaak nogal kapot na het rennen, maar tijdens het lopen herstelde m'n hartslag en ademhaling zich wel weer optijd om weer te kunnen rennen. Aan het eind van een training bekaf, maar dat lijkt me ook de bedoeling.
Vrijdag ging ik echter voor les 1 van week 6 (5/2-7/2-7/2-7/2 rennen/lopen). Het voelde meteen bij het begin al kut aan m'n onderbenen, vooral schenen deden pijn, maar eigenlijk gewoon heel m'n onderbeen en ook kuiten enzo. Eerst 5 minuten overleeft, maar tijdens de 2de keer rennen moest ik na 3 minuten echt stoppen. Zelfs lopen ging nauwelijks nog, en na even heeeel rustig aan nog een kwartiertje gewoon uitgelopen, meer zat er echt niet in.
Vandaag ging ik na 2 dagen rust voor een nieuwe poging. Begin voelde al beter, en met de normale moeite het eerste kwartier uitgelopen. Bij de 2de keer 7 min rennen was het echter weer niet te doen, en ben ik na 3 min met zoveel pijn gestopt dat ik weer nauwelijks kon lopen een minuut lang. Ruim 5 min gelopen, toen nog een stukje gerend en toen maar gestopt. Na het rennen ga ik altijd een stukje fietsen, even op rustig tempo afkoelen enzo, maar dat bleef ook heel de tijd pijn doen. Nu zit ik al heel de avond op m'n stoel, en nu voel ik m'n benen eigenlijk alsnog tintelen. Ben blij als ik straks met m'n poten omhoog in bed kan liggen.
Wat ik me nou afvraag, in hoeverre is dit normaal/ moet ik het serieus nemen? Ben nu van plan om komende loopdag (woensdag) maar weer het schema van vorige week te pakken (4/3-5/3-4/3-5/3), wat toen in principe alle 3 de keren prima ging, maar waarvan ik me nu afvraag of ik dat uberhaupt nog ga halen..![]()
Sta serieus op het punt om het maar helemaal op te geven eigenlijk...
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:31 schreef pijll het volgende:
Nog meer foto's! De eerste plaatjes van de Groenhovenloop zijn ook online.Nice, die BN'er schijnt nog al afstandelijk te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja waarschijnlijk wel, je benen moeten nog wennen. Loop je verder op goede schoenen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:10 schreef SiIk het volgende:
Ik vind dat ik behoorlijk langzaam loop. Het schema streeft uiteindelijk naar 5 km in een half uur, dus 10 km/uur. Ik loop steeds les 1 van de week op 9, les 2 de helft op 9.5 en de helft op 9, en les 3 helemaal op 9.5 km/uur. Lopen tussendoor altijd 5 km/uur. Dat ging tot nu toe dus 5 weken prima, maar kan toch te hard zijn dan?
Dat zou toch goed kunnen. Je lichaam moet gewoon wennen aan de belasting. Daarom kun je beter iets langzamer lopen, die snelheid komt later wel. Ik denk dat er hier weinig mensen na hun beginnersschema meteen al 5km in een half uur liepen. Ik in ieder geval niet. Dat is in het begin ook helemaal niet belangrijk. Het gaat er om dat je het rustig opbouwt en er van leert te genieten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:10 schreef SiIk het volgende:
Ik vind dat ik behoorlijk langzaam loop. Het schema streeft uiteindelijk naar 5 km in een half uur, dus 10 km/uur. Ik loop steeds les 1 van de week op 9, les 2 de helft op 9.5 en de helft op 9, en les 3 helemaal op 9.5 km/uur. Lopen tussendoor altijd 5 km/uur. Dat ging tot nu toe dus 5 weken prima, maar kan toch te hard zijn dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |