Jep, meestal is de afstand hetzelfde, maar het tempo wat lagerquote:Op maandag 3 februari 2014 21:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
TopAl vaker zo'n afstand gelopen?
Netjes! Loop je af en toe dat rondje, of loop je ook andere trainingen? Doe je verder nog aan sport enzo? Wel eens aan wedstrijdjes meegedaan of van plan om te doen?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zojuist een lekkere tijd neergezet31 minuten op 5,3km
Ik ben trotsss
Meestal zelfde rondje. Daarnaast fitness ik wel eens, al is dat meer voor de krachttraining en spieropbouw. Qua conditie probeer ik 2x per week te hardlopen.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:59 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Netjes! Loop je af en toe dat rondje, of loop je ook andere trainingen? Doe je verder nog aan sport enzo? Wel eens aan wedstrijdjes meegedaan of van plan om te doen?
Gewoon iets rustiger gaan lopen en vantevoren al een rondje maken die je graag wilt gaan lopen. Het is heel veel mentaal ook, maar ook gewoon iets rustiger lopen. Sowieso is rustiger lopen beter om conditie op te bouwen dan elke keer tot het randje gaan.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Meestal zelfde rondje. Daarnaast fitness ik wel eens, al is dat meer voor de krachttraining en spieropbouw. Qua conditie probeer ik 2x per week te hardlopen.
Het lukt me niet echt om de afstand langer te maken moet ik zeggen.
Ligt aan de prijs, lijkt me?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:56 schreef GlenHighland het volgende:
Ik kreeg een paar km voor het eind een kaartje in mij hand gefrommeld van zo'n fotograaf. Die vond ik later terug in het zakje van mijn shirt (was hem alweer vergeten).
Vandaag heb ik toch de code maar even ingetikt... en eigenlijk lijkt het best wel een mooie foto![]()
Twijfel.... zal ik hem bestellen of niet?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:27 schreef streamnl het volgende:
Sommige zullen niet weten hoe ze hun filmpjes kunnen opslaan.
Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben...
(het zal vast wel makkelijker kunnen maar zo doe ik het al jaren)Dank je, ik heb je verhaal even opgeslagen voor volgende maand bij de 20 van Alphen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes ermee.
En terecht het is altijd leuk als je dan toch weer een overwinning op jezelf hebt behaald.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zojuist een lekkere tijd neergezet31 minuten op 5,3km
Ik ben trotsss
Mijn benen vinden dat ik te hard gelopen heb gisteren. Ik ben echt hartstikke stram en stijf. Morgen maar even een kort, rustig (!) rondje doen om de boel weer een beetje los te lopen."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Thanksquote:Op maandag 3 februari 2014 22:02 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Gewoon iets rustiger gaan lopen en vantevoren al een rondje maken die je graag wilt gaan lopen. Het is heel veel mentaal ook, maar ook gewoon iets rustiger lopen. Sowieso is rustiger lopen beter om conditie op te bouwen dan elke keer tot het randje gaan.
Dankjequote:Op maandag 3 februari 2014 22:07 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
En terecht het is altijd leuk als je dan toch weer een overwinning op jezelf hebt behaald.
Hoe groot is-ie dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:08 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Da's ook weer waar. Voor 5 euro moet ik misschien niet te moeilijk doen?
Ja he. Ja. Ik ga me maar inschrijven.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:47 schreef pijll het volgende:
[..]
't Is niet leuk om het je te moeten vertellen, maareh... ja. Je moet.
Oh noes!!quote:Op maandag 3 februari 2014 21:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja. Als je niet gaat dan keer je binnenstebuiten..
Staat er niet bijquote:
Hmm... Dan zou ik haast overwegen een S te bestellen.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:18 schreef Gogo83 het volgende:
Het vredesloop shirt (zelfde organisatie) zit wel heel lekker. Valt echt als een L.
Dat is de huisfotograaf hier in Den Haag. Hij stond ook langs de kant bij de Asselrondequote:Op maandag 3 februari 2014 22:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe groot is-ie dan?
Trouwens, nog meer:
http://oypo.nl/pixxer.asp?path=o62gfp54&user=jeroentibbe Tot nu toe alleen 8km gespot. Misschien iets voor Acheron
Dat is niet de 8km, die hadden een blauw startnummer. Dit is van de mini-marathon. Deel 4 is trouwens ook net online gekomen. Maar ook nog steeds geen Asselrondequote:Op maandag 3 februari 2014 22:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe groot is-ie dan?
Trouwens, nog meer:
http://oypo.nl/pixxer.asp?path=o62gfp54&user=jeroentibbe Tot nu toe alleen 8km gespot. Misschien iets voor Acheron
2400x3900 pixelsquote:Op maandag 3 februari 2014 22:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe groot is-ie dan?
Trouwens, nog meer:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:30 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
2400x3900 pixels
Die Jeroen Tibbe is volgens mij nog aan het uploaden? We wachten af
De foto bij de uitslagen is best ernstig. Man, daar zie ik er echt naar de kl*te uit....Het lijkt eerder of je lekker aan het lopen bent en om een grap van iemand lachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:31 schreef pijll het volgende:
Nog meer foto's! De eerste plaatjes van de Groenhovenloop zijn ook online.Toffe foto's ook! Jij ziet er ook nog veel te fris uit voor een HM!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geloof me, dat lachen lukte de eerste minuten echt niet (en 's avonds toen ik de trap af moest lopen nog steeds niet....)quote:Op maandag 3 februari 2014 22:31 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Het lijkt eerder of je lekker aan het lopen bent en om een grap van iemand lacht
Ja, te kleine shirts zijn niet fijn en te grote eigenlijk ook niet...quote:Op maandag 3 februari 2014 22:22 schreef Gogo83 het volgende:
Als je normaal M hebt zou ik geen shirt bestellen. Shirts aan de kleine kant zijn irrirant. Kun je van dat geld beter een leuk shirt in de winkel kopen.
Bij de eerste foto was ik blij dat ik nog niet hoefde te lopen, bij de tweede blij dat ik uit de wind gehouden werd door die snelle loper voor me, en bij de derde blij dat het er bijna op zat. Tussendoor heb ik echt wel afgezien hoor!quote:Op maandag 3 februari 2014 22:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Toffe foto's ook! Jij ziet er ook nog veel te fris uit voor een HM!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |