Nog steeds zoveel last van je nek-schouders?quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
Je hebt taperen en je hebt taperen. Volle week rust voor m'n HM van zondag als het zo door gaat...
Het wordt langzaam maar zeker beterquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nog steeds zoveel last van je nek-schouders?
Al een afspraak bij de fysio gemaakt?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:08 schreef Quoi het volgende:
O my, wat is DIT nu weer??
found itgeinig, echt iets voor co.uk!
Thanks! Hele dag achter een pc werken helpt natuurlijk ook niet. Daarom even snel dat paper afmaken en zien of ik in een comfortabele houding kan gaan lezen. Zal helaas wel de heuveltraining dus missen vanavondquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
Even om je scherp te houden
Succes met de nek! Bleh.
Papersquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Thanks! Hele dag achter een pc werken helpt natuurlijk ook niet. Daarom even snel dat paper afmaken en zien of ik in een comfortabele houding kan gaan lezen. Zal helaas wel de heuveltraining dus missen vanavond*grmbl* Dat vind ik de leuksten
De laatste 2 weken zal het allemaal heel hard gaanquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:57 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben pas net 2.5 dag bezig met m'n scriptie en ik kan me nu al niet meer concentrerennog maar 6 maanden -2 dagen te gaan
Als je inlogt op endomondo en op friends drukt bovenaan opent er pagina waar je aan de linkerkant vrienden ziet en ernaast staat FOK groep of zoiets.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:13 schreef Cynic het volgende:
Even een domme vraag: ik heb me een tijdje geleden aangemeld voor het Fok! Endomondo team (ook een PM gestuurd), hoe kan ik zien of ik daar nou ook lid ben? Ik zie in ieder geval niks.
Is er een mogelijkheid dat een meer vastere poster van dit topic de leiding krijgt van die groep dan? Ik mis namelijk in het lijstje ook het aanvullen van de lijst met namen en nicks.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
Heb LadyOracle sowieso al in geen eeuwigheid zien posten hier..
Ik had het over een 'vaste poster' in dit topic, met alle respectquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:30 schreef Voccar het volgende:
Dat zou natuurlijk kunnen mossel, maar lijkt me dan wel zo netjes om even op reactie van LadyOracle te wachten. Ik wil die taak best overnemen als zij denkt dat dat beter is.
Ja, die laatste paar weken, normaal gesproken. Bluhh.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De laatste 2 weken zal het allemaal heel hard gaantot die tijd: HARDLOPEN!!!!
![]()
Ik had me een maand geleden aangemeld, en dat was binnen een paar dagen, hooguit een week goedgekeurd. Ook nog best lang, als je ongeduldig bent, maar het gebeurt dus nog wel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:13 schreef Cynic het volgende:
Even een domme vraag: ik heb me een tijdje geleden aangemeld voor het Fok! Endomondo team (ook een PM gestuurd), hoe kan ik zien of ik daar nou ook lid ben? Ik zie in ieder geval niks.
Anders ff een PM naar LadyOracle, Cynicquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:25 schreef Cynic het volgende:
Okay, dan is dat dus nog niet gebeurd.
Ik kan de aanmeldknop ook niet meer vinden dus ik neem aan dat eea "pending" is
Ja, ik had netjes de instructies gevolgd dus dat had ik al gedaanquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:21 schreef Quoi het volgende:
Ik ben er niet vaak genoeg (op Endomondo) om het over te pakken. Maar: kleine moeite
[..]
Anders ff een PM naar LadyOracle, Cynic
A darn, dat is waarquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, ik had netjes de instructies gevolgd dus dat had ik al gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na weer vijf minuten stonden er weer meer schoenen bij. En uiteindelijk ben ik de trotse eigenaar van deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6 mm drop. Heb ook 12 mm geprobeerd maar dat liep niet fijn.. Zelfs new balance aangehad. Liep ook wel oké, maar deze slofjes zaten het fijnste. Ik ben ook met alle mogelijke combinaties door de winkel gehobbeld, gelukkig was er amper iets te doen![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:56 schreef Nirak het volgende:
Ik ben net in de pauze bij Scarabee geweest...
Na vijf minuten zag het er zo uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na weer vijf minuten stonden er weer meer schoenen bij. En uiteindelijk ben ik de trotse eigenaar van deze
Die bruine schoenen heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6 mm drop. Heb ook 12 mm geprobeerd maar dat liep niet fijn.. Zelfs new balance aangehad. Liep ook wel oké, maar deze slofjes zaten het fijnste. Ik ben ook met alle mogelijke combinaties door de winkel gehobbeld, gelukkig was er amper iets te doen
Maar mooie sloffen!
Na vijf minuten zag het er zo uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na weer vijf minuten stonden er weer meer schoenen bij. En uiteindelijk ben ik de trotse eigenaar van deze
Nog meer Fellraisers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6 mm drop. Heb ook 12 mm geprobeerd maar dat liep niet fijn.. Zelfs new balance aangehad. Liep ook wel oké, maar deze slofjes zaten het fijnste. Ik ben ook met alle mogelijke combinaties door de winkel gehobbeld, gelukkig was er amper iets te doen![]()
Mooie schoentjes ja! Nu moet je dus ook keihard door de modder en blubber raggen!
Wie had je als verkoper, weet je dat? Wel een hele leuke winkel he, aardige mensen werken daar!Ik kan er ook zo uren verblijven
![]()
Mooie schoenen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6 mm drop. Heb ook 12 mm geprobeerd maar dat liep niet fijn.. Zelfs new balance aangehad. Liep ook wel oké, maar deze slofjes zaten het fijnste. Ik ben ook met alle mogelijke combinaties door de winkel gehobbeld, gelukkig was er amper iets te doen![]()
Het is hier al heel de middag droog...gaat toch kriebelen om vanavond even een stukje te gaan lopen.....quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:56 schreef Guard het volgende:
ik zie een regenboog hier, dat betekent dat het zo nog best eens leuk lopen kan gaan worden, of lekker in de zon, of heerlijk door de plassen stampen
Heerlijk! Wat zou ik daar graag lopen zeg.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
Zo te lezen kan ik m'n fellraisers goed gebruiken zondag: http://rushirushworth.blo(...)3-windy-wet-and.html
quote:"Thank you for your entry to the White Peak Marathon, which has been successful.
Attached are instructions for registration and travel to the start, etc., including maps of the course. Please read these carefully, as they give all the information you need."
Maar voor de gemiddelde Fok!zolderkamerautisten zijn die schemaatjes wél erg belangrijk natuurlijkquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
Maak je niet zo druk om je gemiddelde in je begintraining. Die zegt toch 'niet zoveel'. Belangrijkste is dát je rent!! Goed gedaan weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Devv op 05-02-2014 16:48:43 (hihi) ]
quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:48 schreef flipsen het volgende:
Theoretisch is het toch beter om door je neus in de ademen? Of maakt het niet zoveel uit
Volgens mij heb je net jezelf antwoord gegevenquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:48 schreef flipsen het volgende:
Maandag ademde ik in door mijn neus, uit door mijn mond en was constant "bewust" aan het ademen. En liep voor geen meter. Vandaag dacht ik er totaal niet over na en merkte dat ik door mijn mond inademde. En liep stukken beter.
Waarom zou je zoiets willen doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2014 16:52:47 ]
Ehm... een HELE???quote:
Ik adem altijd door zowel mond als neus tegelijk. Meer openingen = meer lucht. Het zou bijna logisch klinken. Waarom zou ik mezelf willen beperken door alleen door m'n neus te ademen. Ik zou ook dood gaan als ik dat zou proberen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:54 schreef Quoi het volgende:
Als ik door mijn neus adem tijdens het hardlopen ga ik dood
Vooral eng! En ben hier in 't topic allang geen pionier meer hoor! En zal 'm ook niet met een wereldtijd finishen (áls ik 'm al finish!quote:
17 mei!quote:
De opening van je mond is groter dan die van je neus. Door je mond (in)ademen levert in potentie dus meer zuurstof en dus betere verbranding en dus snellere looptijden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:48 schreef flipsen het volgende:
Even over het ademhalen trouwens... Maandag ademde ik in door mijn neus, uit door mijn mond en was constant "bewust" aan het ademen. En liep voor geen meter. Vandaag dacht ik er totaal niet over na en merkte dat ik door mijn mond inademde. En liep stukken beter. Theoretisch is het toch beter om door je neus in te ademen? Of maakt het niet zoveel uit (het is hier uiteraard geen winter, dat scheelt wellicht ook).
En qua schoeisel, ach... Eerst maar eens kijken of dit een serieuze hobby wordt. Voorlopig ren ik op mijn "gympies"
Huh? Kan dat? Ik dacht van niet. Soort omgekeerde cloacaquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:55 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik adem altijd door zowel mond als neus tegelijk. Meer openingen = meer lucht. Het zou bijna logisch klinken. Waarom zou ik mezelf willen beperken door alleen door m'n neus te ademen. Ik zou ook dood gaan als ik dat zou proberen.
En bedankt, nu heb ik visuals die ik liever niet wilde hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Huh? Kan dat? Ik dacht van niet. Soort omgekeerde cloaca
Hoop vooral dat ik er veel plezier aan ga beleven en er een mooie dag van kan maken met prachtige uitzichten en leuke mensenquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:01 schreef flipsen het volgende:
Het is je eerste, dus eenis zéér gerechtvaardigd
Blijkbaar. Want dat gaat bij mij vanzelf.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Huh? Kan dat? Ik dacht van niet. Soort omgekeerde cloaca
Klopt. Met hardlopen is het echt niet handig om door je neus te ademen, behalve als je jezelf echt wilt afremmen, voor een herstelloopje bijvoorbeeld. Ik doe het ook heel af en toe wel eens, als ik echt rustig moet lopen van mezelf. Maar normaal gesproken zou je veel te weinig zuurstof binnen krijgen daarvoor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:02 schreef Frsh het volgende:
[..]
De opening van je mond is groter dan die van je neus. Door je mond (in)ademen levert in potentie dus meer zuurstof en dus betere verbranding en dus snellere looptijden.
? toch![]()
Dat komt vast helemaal goed!!!quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
Hoop vooral dat ik er veel plezier aan ga beleven en er een mooie dag van kan maken met prachtige uitzichten en leuke mensenBoh! Spannend!
Even aan moblo vragen...quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:13 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Blijkbaar. Want dat gaat bij mij vanzelf.
Verslik jij je dan niet ook ontzettend vaak. Met drinken enzo? Het lijkt me niet normaal dat je tegelijk door je neus en door je mond kan ademenquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:13 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Blijkbaar. Want dat gaat bij mij vanzelf.
*eeeeven aan m'n moblo vragen! Ik zweerde dat hij dat zei, hij lachte er niet eens bijhijhij*quote:
Aldus wiki, dus het is wel normaal. Merk het bij mezelf nooit, maar misschien gaat het ook wel onbewust.quote:Een mens ademt door de neus, wanneer hij rust of ligt in beweging is, en ademt gelijktijdig door de neus en mond tijdens intensieve lichaamsbeweging, zoals sport en aerobics om daarmee voldoende gaswisseling te realiseren. Door de mond ademhalen heeft als nadeel dat de lucht niet zoveel gefilterd en verwarmd wordt, zoals wel het geval is bij het door de neus ademhalen.
Als dat niet kan, zou dat betekenen dat je niets ruikt als je door je mond ademt?quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:15 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Verslik jij je dan niet ook ontzettend vaak. Met drinken enzo? Het lijkt me niet normaal dat je tegelijk door je neus en door je mond kan ademen
Bij inademen gaat het toch allemaal hetzelfde gat in. Ik kan het ook wel los van elkaar. Het heeft verder volgens mij niet bijzonder veel effect op van alles.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:15 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Verslik jij je dan niet ook ontzettend vaak. Met drinken enzo? Het lijkt me niet normaal dat je tegelijk door je neus en door je mond kan ademen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |