SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na weer vijf minuten stonden er weer meer schoenen bij. En uiteindelijk ben ik de trotse eigenaar van deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6 mm drop. Heb ook 12 mm geprobeerd maar dat liep niet fijn.. Zelfs new balance aangehad. Liep ook wel oké, maar deze slofjes zaten het fijnste. Ik ben ook met alle mogelijke combinaties door de winkel gehobbeld, gelukkig was er amper iets te doen![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:56 schreef Nirak het volgende:
Ik ben net in de pauze bij Scarabee geweest...
Na vijf minuten zag het er zo uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na weer vijf minuten stonden er weer meer schoenen bij. En uiteindelijk ben ik de trotse eigenaar van deze
Die bruine schoenen heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6 mm drop. Heb ook 12 mm geprobeerd maar dat liep niet fijn.. Zelfs new balance aangehad. Liep ook wel oké, maar deze slofjes zaten het fijnste. Ik ben ook met alle mogelijke combinaties door de winkel gehobbeld, gelukkig was er amper iets te doen
Maar mooie sloffen!
Na vijf minuten zag het er zo uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na weer vijf minuten stonden er weer meer schoenen bij. En uiteindelijk ben ik de trotse eigenaar van deze
Nog meer Fellraisers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6 mm drop. Heb ook 12 mm geprobeerd maar dat liep niet fijn.. Zelfs new balance aangehad. Liep ook wel oké, maar deze slofjes zaten het fijnste. Ik ben ook met alle mogelijke combinaties door de winkel gehobbeld, gelukkig was er amper iets te doen![]()
Mooie schoentjes ja! Nu moet je dus ook keihard door de modder en blubber raggen!
Wie had je als verkoper, weet je dat? Wel een hele leuke winkel he, aardige mensen werken daar!Ik kan er ook zo uren verblijven
![]()
Mooie schoenen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6 mm drop. Heb ook 12 mm geprobeerd maar dat liep niet fijn.. Zelfs new balance aangehad. Liep ook wel oké, maar deze slofjes zaten het fijnste. Ik ben ook met alle mogelijke combinaties door de winkel gehobbeld, gelukkig was er amper iets te doen![]()
Het is hier al heel de middag droog...gaat toch kriebelen om vanavond even een stukje te gaan lopen.....quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:56 schreef Guard het volgende:
ik zie een regenboog hier, dat betekent dat het zo nog best eens leuk lopen kan gaan worden, of lekker in de zon, of heerlijk door de plassen stampen
Heerlijk! Wat zou ik daar graag lopen zeg.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
Zo te lezen kan ik m'n fellraisers goed gebruiken zondag: http://rushirushworth.blo(...)3-windy-wet-and.html
quote:"Thank you for your entry to the White Peak Marathon, which has been successful.
Attached are instructions for registration and travel to the start, etc., including maps of the course. Please read these carefully, as they give all the information you need."
Maar voor de gemiddelde Fok!zolderkamerautisten zijn die schemaatjes wél erg belangrijk natuurlijkquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
Maak je niet zo druk om je gemiddelde in je begintraining. Die zegt toch 'niet zoveel'. Belangrijkste is dát je rent!! Goed gedaan weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Devv op 05-02-2014 16:48:43 (hihi) ]
quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:48 schreef flipsen het volgende:
Theoretisch is het toch beter om door je neus in de ademen? Of maakt het niet zoveel uit
Volgens mij heb je net jezelf antwoord gegevenquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:48 schreef flipsen het volgende:
Maandag ademde ik in door mijn neus, uit door mijn mond en was constant "bewust" aan het ademen. En liep voor geen meter. Vandaag dacht ik er totaal niet over na en merkte dat ik door mijn mond inademde. En liep stukken beter.
Waarom zou je zoiets willen doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2014 16:52:47 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |