Dan ga je toch gewoon een klein eindje rustig hobbelen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:11 schreef cafca het volgende:
Ik moet morgen een rustdag, terwijl ik eigenlijk het liefst zou gaan lopen
Ja, het was typisch zo'n alledaags dagje.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef YUR het volgende:
Was idd een prima weertje om te trouwen, te brunchen aan het strand en daarna naar Zuid-Limburg te rijden voor een paar dagen chillen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd, denk ikquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef YUR het volgende:
Was idd een prima weertje om te trouwen, te brunchen aan het strand en daarna naar Zuid-Limburg te rijden voor een paar dagen chillen
Van harte, YUR en GotC!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef YUR het volgende:
Gefeliciteerd YUR en GotC!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef YUR het volgende:
Stiekemerdsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef YUR het volgende:
super! en nu heel blijvenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:12 schreef Levitas het volgende:
Groen licht van de fysio! Zondag beginnen aan een 6-weken traject om weer op te bouwen naar een kilometer of 10.
Daarna zou ik, als alles goed gaat/ is gegaan, weer het normale trainen oppakken, maar wel even goed naar m`n tempo's kijken om belasting toch wat te verminderen. Een verstandig doel volgens de fysio zou zijn om mijn eerste 10km wedstrijdje weer rond de 55:00 te lopen (en ergens vind ik dat wel jammer, aangezien het PR op 52 min. staat)
In ieder geval blij dat ik weer mag gaan lopen!
Yeah!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:47 schreef Guard het volgende:
Tof Levitas![]()
Het is de dag van het goeie nieuws van de fysio blijkbaar
Knie klachten zijn dermate afgenomen dat ik weer mag gaan opbouwen en ook niet meer terug hoef naar de fysio.
Ook loopanalyse gehad vandaag. Mijn afwikkeling is behoorlijk neutraal, dus geen noodzaak tot zooltjes, ander schoeisel oid.
Mijn knieen staan wat naar buiten, maar in een dergelijk minimale mate dat ik me daar niet druk over moet maken.
Wel was duidelijk zichtbaar dat ik een haklanding heb, dus volgende week loopscholing om mijn techniek aan te passen. Dat was toch al iets waar ik iets aan wilde gaan doen, dus dat komt goed uit.
Daarmee verleg en verminder ik ook de "schuurplek" van mijn pees die nu mijn knieklachten veroorzaakt heeft.
CPC behoort weer tot de mogelijkheden
Dat is wel de bedoeling ja.quote:
SPOILER: En om dan toch bij het goede nieuws te blijven..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef YUR het volgende:
Dat kan ook héél leuk zijn (denk ikquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:59 schreef YUR het volgende:
Thanks allWe hebben t lekker stil, klein en informeel gehouden.
Ook nogmaals gefeliciteerd beiden! Geniet van het weekje weg!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:59 schreef YUR het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef YUR het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:59 schreef YUR het volgende:
Staat erin!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:07 schreef runninglinda het volgende:
Ik heb me ingeschreven voor de kempen run, na lang twijfelen toch een HM, mijn eerste!
Nu hoop ik hem binnen de 2 uur uit te lopen.....
1 16 maart 2014 - Kempenrun (Hapert)
2 • runninglinda - HM
Van harte!!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef YUR het volgende:
Van harte samen! Maak er wat moois vanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:59 schreef YUR het volgende:
Toen ik wisselde van schoen en wat kleine aanpassingen deed in mijn loop techniek ging ineens min blessure weg als sneeuw voor de zon. Dus nu ik pijnvrij ben: het moment om een tweede paar aan te schaffenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:30 schreef Jero_nimo het volgende:
Laatst hadden we het trouwens over een extra paar schoenen, nu een artikeltje daarover op RW.
http://www.runnersweb.nl/(...)_campaign=RW20140204
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |