Daar ga jij een prachtige prestatie neerzetten volgens mijquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:07 schreef runninglinda het volgende:
Ik heb me ingeschreven voor de kempen run, na lang twijfelen toch een HM, mijn eerste!
Nu hoop ik hem binnen de 2 uur uit te lopen.....
1 16 maart 2014 - Kempenrun (Hapert)
2 • runninglinda - HM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd met z'n drietjesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef YUR het volgende:
Was idd een prima weertje om te trouwen, te brunchen aan het strand en daarna naar Zuid-Limburg te rijden voor een paar dagen chillen
w0000000000000000000000000t! Gefeliciteerd allebei!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef YUR het volgende:
Was idd een prima weertje om te trouwen, te brunchen aan het strand en daarna naar Zuid-Limburg te rijden voor een paar dagen chillen
Dat terugkeren op je oude niveau gaat meestal behoorlijk snel, dus dat zal niet al te lang durenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:44 schreef knnth het volgende:
4x2000m op souplesse met 1000m pauze, dat was lang geleden (begin augustus zegt mijn logboek). Wel heerlijke training, hopelijk kan ik hem snel weer in gemiddeld 8'35 ipv de 9'05 die ik er nu voor nodig had.
Da's toevallig... Vanmiddag zat ik (alweer) een lijstje te maken van leuke loopjes, en toen kwam ik de Drielandenloop tegen. Erg mooie omgeving, alleen een teringeind weg vanuit Den Haag.quote:
die van mij zitten heerlijk!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe die Injinji's bevallen, in vergelijking met de Vibram toesocks. Ik zit er over te denken om een paar uit Canada mee te laten nemen.
Van harte gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef YUR het volgende:
quote:De eerste vragen (wanneer?) over de mogelijkheid tot inschrijving komen al weer binnen, wat ons plezier doet! Zover is het echter nog niet. Er wordt naar gestreefd begin of uiterlijk medio maart (dat is over een maandje dus ) de inschrijving te openen!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef YUR het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef YUR het volgende:
Yur en GotC gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef YUR het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:07 schreef runninglinda het volgende:
Ik heb me ingeschreven voor de kempen run, na lang twijfelen toch een HM, mijn eerste!
2 • runninglinda - HM
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef YUR het volgende:
| 1 2 | [b]11 mei 2014 - [url=https://www.facebook.com/#!/degroenevanamsterdam]De Groene van Amsterdam[/url][/b] [*] pijll - marathon |
Tof! Succes met je tweede marathon en voorbereiding!quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:13 schreef pijll het volgende:
Jero_nimo, ik heb me opgegeven voor:
2 maart 2014 - 20 van Alphen
• pijll - 20km
en vooringeschreven voor:
[ code verwijderd ]
Kan je me toevoegen in de OP?
Een collega van me gaat de 20 van Alphen lopen, als haar eerste wedstrijd (ze loopt nu ongeveer een jaar) dus ik heb aangeboden met haar mee te lopen. Ze wil binnen de 2 uur finishen, wat nog best lastig gaat worden, maar voor mij is dat een lekker trainingstempo voor de CPC van een week later.
En de Groene van Amsterdam wordt (hopelijk) mijn tweede marathon. Dat is een nieuwe wedstrijd rond Amsterdam-West, op initiatief van schrijver-hardloper Abdelkader Benali.
Wieha! had er even overheen gelezenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:07 schreef runninglinda het volgende:
2 • runninglinda - HM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |