Beste klb user, kom je dan ook niet gelijk in aanmerking voor meest autistische user?quote:Op maandag 16 december 2013 18:44 schreef Geelman het volgende:
Lieve FOK'ertjes,
Het einde van het jaar is in zicht. De kerstboom staat in de woonkamer te stralen, de kalkoen zit in de oven, je steekt alvast een paar rotjes af, de top2000 staat aan en je gaat je stem uitbrengen op de beste user van '14!
Hierbij de lijst der lijsten:
Beste user:
Beste Mod:
Meest autistische user:
Lekkerste KLB Hunk:
Lekkerste KLB chick:
Irritanste troll:
User met de ergste topicdiarree:
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '14 aan de vrouw te komen:
Meest meelevende user:
Beste topic van 2013:
GAME ON!![]()
(Dit is het serieuze verkiezingstopic, gaarne geen chat hier...)
Gr gr,
Geelman en de kids
Ja.quote:Op maandag 16 december 2013 18:46 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Beste klb user, kom je dan ook niet gelijk in aanmerking voor meest autistische user? [ afbeelding ]
Ja...quote:Op maandag 16 december 2013 18:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Moet deze verkiezing trouwens niet over 2013 ipv 2014 zijn?
Dan moet je mij voor Hunk nomineren dan, ipv jezelf.quote:Op maandag 16 december 2013 19:25 schreef Aberella het volgende:
Ik wil mijzelf graag voor alle categorieën nomineren.
P.s. Hoink jij bent ook een lekkertje.
Ik wilde hier een homo grapje maken met een beetje zelfspot, maar besefte toen dat zo'n quote altijd tegen me gebruikt kan worden.quote:Op maandag 16 december 2013 19:31 schreef Zaktabak het volgende:
Beste user: Hoink581, en niet omdat we op elkaars pikkie zuigen maar omdat Hoink een gigantische baas is en iedereen geheid door heeft. Hoink is de enige autist die nog een beetje realiteit ziet.
Mee eens.quote:Beste Mod: Frank_Drebin, niet de mod met de beste keuze's, wel de mod die discussie aan durft te gaan in Feedback en niet alles gelijk afkapt. Geeft een kans om iets te laten bloeien zonder te voeden.
Thx bby hvj wjnmkquote:Op maandag 16 december 2013 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekkerste KLB chick: Aberella
Pas op, straks zie het nog terug in iemands signaturequote:Op maandag 16 december 2013 19:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wilde hier een homo grapje maken met een beetje zelfspot, maar besefte toen dat zo'n quote altijd tegen me gebruikt kan worden.
Haan is slechts een schaduw van wat hij ooit was.quote:Op maandag 16 december 2013 19:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
User die als eerste unbanned moet worden: Haan33
picsquote:
Jij hebt echt een slechte smaak voor topics en verhalen.quote:Op maandag 16 december 2013 20:22 schreef Roadtrip het volgende:
Jullie hebben echt een slecht smaak.
Democratie.quote:Op maandag 16 december 2013 20:22 schreef Roadtrip het volgende:
Ik vind het redelijk treurig om te moeten constateren dat jij zo slecht met afwijzingen om kan gaan.quote:Op maandag 16 december 2013 20:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Meest autistische user: Hoink581
Lekkerste KLB Hunk:![]()
Lekkerste KLB chick: Hoink581
Irritanste troll: Hoink581
Het is hier geen chat, maar je bent gewoon de meest irritante autistische zeik-user die er is. Een combi van Haan, Ricardo en Nikonlover.quote:Op maandag 16 december 2013 20:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vind het redelijk treurig om te moeten constateren dat jij zo slecht met afwijzingen om kan gaan.
quote:Op maandag 16 december 2013 21:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kon die lijst niet in zo'n grijs ding met regelnummers?
1 | Zo iets als dit? |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | [b]Beste user:[/b] [b]Beste Mod:[/b] [b]Meest autistische user:[/b] [b]Lekkerste KLB Hunk:[/b] [b]Lekkerste KLB chick:[/b] [b]Irritanste troll:[/b] [b]User met de ergste topicdiarree:[/b] [b]Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '14 aan de vrouw te komen:[/b] [b]Meest meelevende user:[/b] [b]Slimste user:[/b] [b]User die als eerste unbanned moet worden:[/b] [b]Beste topic van 2013:[/b] |
Slechte constatering.quote:Op maandag 16 december 2013 21:00 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Het is hier geen chat, maar je bent gewoon de meest irritante autistische zeik-user die er is. Een combi van Haan, Ricardo en Nikonlover.
Nee, Demon_from_Heaven, mensen komen bij jouw al op de zwarte lijst als jij er je decadente, uitgerekte plasbuis penis niet in mag steken. Gewoonweg treurig.quote:Op maandag 16 december 2013 21:00 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Het is hier geen chat, maar je bent gewoon de meest irritante autistische zeik-user die er is. Een combi van Haan, Ricardo en Nikonlover.
is hier niet altijd een officieel topic voor?quote:Op maandag 16 december 2013 18:44 schreef Geelman het volgende:
Lieve FOK'ertjes,
Het einde van het jaar is in zicht. De kerstboom staat in de woonkamer te stralen, de kalkoen zit in de oven, je steekt alvast een paar rotjes af, de top2000 staat aan en je gaat je stem uitbrengen op de beste user van '14!
Beste user:
Beste Mod:
Meest autistische user:
Lekkerste KLB Hunk:
Lekkerste KLB chick:
Irritanste troll:
Meest meelevende user:
Slimste user:
User die als eerste unbanned moet worden:
Beste topic van 2013:
GAME ON!![]()
Gr gr,
Geelman en de kids
quote:Op maandag 16 december 2013 21:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, Demon_from_Heaven, mensen komen bij jouw al op de zwarte lijst als jij er je decadente, uitgerekte plasbuis penis niet in mag steken. Gewoonweg treurig.
Geelman wil hem graag openen.quote:Op maandag 16 december 2013 21:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
is hier niet altijd een officieel topic voor?
Dat eerste klopt, maar dat laatste zou het juist moeten ontkennen.quote:Op maandag 16 december 2013 21:08 schreef madeliefff het volgende:
T is weer duidelijk omkoperij allemaal, ik sta nergens tussen
Ik mis in deze categorieën toch echt GG7, Hoink, foei!quote:Op maandag 16 december 2013 19:16 schreef hoink581 het volgende:
Beste user: Zulke dingen kan ik niet beslissen.
Meest autistische user: Roadtrip/Braddie
Lekkerste KLB Hunk: Weet ik niet, de enige waarvan ik een pic heb gezien is capuchon_jongen.
Slimste user: TwentyFourr/Zaktabak/KreKKer
Ik update het wel even. Je was zo lang van de radar man.quote:Op maandag 16 december 2013 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik mis in deze categorieën toch echt GG7, Hoink, foei!
ik hou ook van jou guusquote:Op maandag 16 december 2013 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat eerste klopt, maar dat laatste zou het juist moeten ontkennen.
quote:Op maandag 16 december 2013 18:44 schreef Geelman het volgende:
Lieve FOK'ertjes,
Beste user: Linkse_Boomknuffelaar
Beste Mod: LompeHork
Meest autistische user: ik vind iedereen aardig![]()
Lekkerste KLB Hunk: ik hou niet van mannen
Lekkerste KLB chick: britneycheers
Irritanste troll: alle users zijn hier bloedserieus
User met de ergste topicdiarree: vogeltjesdans
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '14 aan de vrouw te komen:ikzelf natuurlijk
Meest meelevende user: geen idee
Slimste user: Linkse_Boomknuffelaar
User die als eerste unbanned moet worden: AdvancedPower
Beste topic van 2013: KLB / Mensen die niet snappen dat reincarnatie een feit is.
GAME ON!![]()
Gr gr,
Geelman en de kids
Komt omdat school veel werk is a.t.m.quote:
Kom dan eens met jou lijstje?quote:Op maandag 16 december 2013 20:22 schreef Roadtrip het volgende:
1) slechte troll nu je gewoon de kloon van Road bent.quote:
Ik ben geen kloon van Roadtrip, dus kap met die beschuldigingen.quote:Op maandag 16 december 2013 22:07 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
1) slechte troll nu je gewoon de kloon van Road bent.
2) jou lijstje?
Dat weet je want je schrijft ze zelf. Kom op met je lijstje voordat dit verzand in geslowchat.quote:Op maandag 16 december 2013 22:09 schreef Erno-BE het volgende:
Ik vind de verhalen van Roadtrip best leuk om te lezen,
maar die vent is vreselijk arrogant en ik vermoed dat een deel van die verhalen verzonnen zijn.
Wanneer jullie elkaar verdedigen lijkt het nep, wanneer jullie elkaar even niet kunnen vinden lijkt het ook nep.quote:Op maandag 16 december 2013 22:09 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon van Roadtrip, dus kap met die beschuldigingen.
Het wordt een beetje irritant, al die beschuldigingen.
Ik vind de verhalen van Roadtrip best leuk om te lezen,
maar die vent is vreselijk arrogant en ik vermoed dat een deel van die verhalen verzonnen zijn.
Dan kom jij als tweede bij de meest irritante user (Smack10 als eerste)quote:Op maandag 16 december 2013 22:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat weet je want je schrijft ze zelf. Kom op met je lijstje voordat dit verzand in geslowchat.
Allang gedaan, jongen!quote:Op maandag 16 december 2013 22:12 schreef adnapekkid het volgende:
Tribalwars moet ge-unbant worden, jongens stem op tribalwars
Hee lul waarom heb je mijn naam daar weggehaald?quote:
Huh?quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat voor ongein heb jij ooit in KPD uitgehaald?
Lieve FOK'ertjes,
Beste user: Dimachaerus
Beste Mod: Frank
Meest autistische user: Dimachaerus
Lekkerste KLB Hunk: Dimachaerus
Lekkerste KLB chick: -
Irritanste troll: Dimachaerus soms
User met de ergste topicdiarree: damn, alle users behalve Dimachaerus
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '14 aan de vrouw te komen: Dimachaerus, wie anders <3
Meest meelevende user: Dimachaerus
Slimste user: Dimachaerus
User die als eerste unbanned moet worden: Dimachaerus, als hij ooit geband wordt
Beste topic van 2013: die ene van Dimachaerus
GAME ON!![]()
Gr gr,
Geelman en de kids
niet zo zeiken jij, dima is een gewaardeerd KLB user: http://forum.fok.nl/user/history/366410quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:59 schreef hoink581 het volgende:
Dit topic gaat over KLB, al die ONZ hoertjes worden dan ook geacht op te hoeren.
Rustig maar hoor, Dima.quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:01 schreef no1uknow het volgende:
niet zo zeiken jij, dima is een gewaardeerd KLB user: http://forum.fok.nl/user/history/366410
Ja, maar dan nee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:07 schreef TwentyFourr het volgende:
Kan ik ook nog een rally houden o.i.d. aangezien ik al twee gehele stemmen voor slimste user heb ontvangen? Zaak is natuurlijk al gewonnen maar gewoon voor de zekerheid.
Ik ben gewent dat er andere dingen in mijn reet worden gestoken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:42 schreef chroestjov het volgende:
Heb nog een paar veren over, in wiens reet mag ik die steken?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik ben gewent dat er andere dingen in mijn reet worden gestoken.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik ben gewent dat er andere dingen in mijn reet worden gestoken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2013 08:35:57 ]
Lieve FOK'ertjes,
Beste user: Hoink581
Beste Mod: frank_drebin
Meest autistische user: BenX_95
Lekkerste KLB Hunk: Niemand is wie hij zegt
Lekkerste KLB chick: Niemand is wie zij zegt
Irritanste troll: Nikonlover
User met de ergste topicdiarree: erno-IB
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '14 aan de vrouw te komen: geen
Meest meelevende user: we zitten in KLB, niet in R&P
Slimste user: N/A
User die als eerste unbanned moet worden: haan
Beste topic van 2013:
GAME ON!![]()
Gr gr,
Geelman en de kids
Mokkelquote:
Beste user: Haan33, Mahl, Smack10, Hugh myron
Beste Mod: Frank Debrin
Meest autistische user: Zeg ik niet
Lekkerste KLB Hunk: Haan33
Lekkerste KLB chick: Vera166
Irritanste troll: Nikonlover en Britneycheers
User met de ergste topicdiarree: Roadtrip
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '14 aan de vrouw te komen: Dima!
Meest meelevende user: Bestaan die?
Slimste user: Kletskous Piye natuurlijk!
User die als eerste unbanned moet worden: Ban is ban
Beste topic van 2013: Topics van Dima
P.S. Sorry voor de vrouwen maar ik kies natuurlijk alleen mannen hebehalve dan bij lekkerste fok chick
Ik nomineer jou voor domste userquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:01 schreef madeliefff het volgende:
eigenlijk mis nog wat dingen in het lijstje zoals: grappigste user, liefste user, domste user.
Je hebt me doorquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jij bent gewoon jaloers dat ik jou niet in mijn lijstje heb staan
hallo ik zie dat u nog een plek vrij heeft bij ''meest autistische user'' , zou ik daar mogen komen te staan haihoho ????quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jij bent gewoon jaloers dat ik jou niet in mijn lijstje heb staan
GG7 niet mogenquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:46 schreef H.FR het volgende:
Beste user:
HaywoodJablome
Beste Mod:
Frank_Drebin
Meest autistische user:
Guus_Geluk7
Lekkerste KLB Hunk:
TARDIS
Lekkerste KLB chick:
HaywoodJablome
Irritanste troll:
Guus_Geluk7
Nikonlover
Brummetje
Meest meelevende user:
Snakelady
Slimste user:
Roadtrip
Geen
Beste topic van 2013:
KLB / Vrienden die hun partner overal mee naartoe slepen
quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:48 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
GG7 niet mogen
Guus is een 16 jarige baas!
quote:
Lieve FOK'ertjes,
Beste user: Toradora
Beste Mod: Frank_Drebin
Meest autistische user: Nikonlover
Lekkerste KLB Hunk:
Lekkerste KLB chick:
Irritanste troll: Roadtrip en Britneycheers
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '14 aan de vrouw te komen: Haan_33
Meest meelevende user: Nikonlover, Tong
Slimste user: Frank_drebin
User die als eerste unbanned moet worden: Wie is er dan banned?
Beste topic van 2013:
GAME ON!![]()
Gr gr,
Geelman en de kids
quote:Op maandag 16 december 2013 19:09 schreef eend112 het volgende:
Beste user: NOG EVEN OPEN
Beste Mod: van klb ofwat?
Meest autistische user: NikonLover
Lekkerste KLB Hunk: ff kijken
Lekkerste KLB chick: vera166
Irritanste troll: RoadTrip/Erno-BE
User met de ergste topicdiarree: RoadTrip
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '14 aan de vrouw te komen: weet ik veel
Meest meelevende user: F1978
Slimste user: Frank-drebin
User die als eerste unbanned moet worden: haan
Beste topic van 2013: GC / Wie is deze man?
wat een eerquote:
jwzquote:
Zo heb ik ze het liefst. Akkoord!quote:
Die plek is niet vrij, het is gewoon geheimquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:33 schreef eend112 het volgende:
[..]
hallo ik zie dat u nog een plek vrij heeft bij ''meest autistische user'' , zou ik daar mogen komen te staan haihoho ????
quote:
quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 21:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Beste user:
Beste Mod:
Meest autistische user:
Lekkerste KLB Hunk:
Lekkerste KLB chick:
Irritanste troll:
Roadtrip
Ondergetekende
Meest meelevende user:
Slimste user:
----> Deadprez <-----
Beste topic van 2013:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:17 schreef Gregor1994 het volgende:
Mijn naam hoort er sowieso 1x bij...
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Domste user ontbreekt dit jaar. Helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewelquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik nomineer jou voor saaiste user.
Ik nomineer jou voor user die ik niet ken en die verder geen indruk bij me heeft achtergelatenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik nomineer jou voor saaiste user.
Je bent een van de weinigen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik nomineer jou voor user die ik niet ken en die verder geen indruk bij me heeft achtergelaten
Je weet niet wat je mist.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat betekent verder vrij weinig voor me
Ik ben blij voor je dat je die dingen hebtquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist.
Maar ik heb 48 posts per dag en 16.000+ in totaal en heb de grootste e-penis, hoe kun je mij over het hoofd zien?
Dima de hosselaarquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als je pic DM stuurt nomineer ik je voor klb chick.
Dat impliceert dat ik ambieer tot klb chick verkozen te worden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik nomineer jou voor kipste user.quote:
Ze is Turkse Dima dus is halal voor jequote:Op dinsdag 17 december 2013 21:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik nomineer MAHL als iemand die ik best graag zie postenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik nomineer jou voor kipste user.
[..]
Ze is Turkse Dima dus is halal voor je
Je bent zelf halal. Zemmel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik nomineer jou voor kipste user.
[..]
Ze is Turkse Dima dus is halal voor je
Ik heb echt geen ideequote:Op dinsdag 17 december 2013 21:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat is een compliment Guus. Halal = goed, haram = slecht.
Of haal ik het nu zelf door de war.
Uh, nee. Je vergaart hier maar 1 stem mee. 1 stem is niet genoeg om tot klb chick verkozen te worden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat impliceert dat ik ambieer tot klb chick verkozen te worden.
Toch zou ik een bepaald belang moeten hechten aan het verkozen worden tot klb chick, waarom zou ik anders een foto sturen in ruil voor een stem om tot klb chick verkozen te worden. Dat is niet echt logisch.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Uh, nee. Je vergaart hier maar 1 stem mee. 1 stem is niet genoeg om tot klb chick verkozen te worden.
Ik nomineer Gregor1994 tot meest gewaardeerde KLB userquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:02 schreef Gregor1994 het volgende:
Mensen worden hier onzeker omdat andere users hen niet kennen op Fok, dat terwijl ze 100 reacties per dag plaatsen
Niet gewaardeerd worden maar wel veel moeite doen
Ja? Is het liefde?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:58 schreef Kola het volgende:
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '14 aan de vrouw te komen: Mr Cooper babe
Dit, zelfs ik heb 1 stem voor klb-chickquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Uh, nee. Je vergaart hier maar 1 stem mee. 1 stem is niet genoeg om tot klb chick verkozen te worden.
Niet alles hoeft uit logisch standpunt beredeneerd te worden. Je bent human, geen AI robotcomputermeisje dat paar honderd jaar te vroeg is geboren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Toch zou ik een bepaald belang moeten hechten aan het verkozen worden tot klb chick, waarom zou ik anders een foto sturen in ruil voor een stem om tot klb chick verkozen te worden. Dat is niet echt logisch.
Dit is niet de eerste keer dat iemand dit tegen me zegt. Ik zal het in overweging nemen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Niet alles hoeft uit logisch standpunt beredeneerd te worden. Je bent human, geen AI robotcomputermeisje dat paar honderd jaar te vroeg is geboren.
Frank Drebin clichéquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:16 schreef snakelady het volgende:
Beste user: Guus_Geluk7
Meest autistische user: britneycheers
Lekkerste KLB Hunk: Dimachaerus
Lekkerste KLB chick: ntm
Irritanste troll: suikergirl
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '14 aan de vrouw te komen: Dven
Meest meelevende user: AdoraBelle
Slimste user: Zaktabak
User die als eerste unbanned moet worden: Pussycatdoll
Beste topic van 2013:Geen idee
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:22 schreef Kola het volgende:
[..]
Frank Drebin cliché
lekkerste hunk van mr coopernaar dima naar Jormungandr? Wie is dat
suikergirl nooit van gehoord
adorabelle is weg?
zaktabak nooit van gehoord
dven neh
pussy mag wegblijven
oh!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:23 schreef snakelady het volgende:
[..]![]()
We gaan toch geen discussie houden over iemands lijstje he?
Eindelijk iets bereikt in mijn leven. Duurde wel bijna 20 jaar, maar heb altijd geleerd dat het niet gaat om hoe je er komt, maar dat je er komt....................................................................................................................................................................quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik nomineer Gregor1994 tot meest gewaardeerde KLB user
Is dat jouw vriend?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:23 schreef snakelady het volgende:
[..]![]()
We gaan toch geen discussie houden over iemands lijstje he?
Jormungandr is mijn vriend maar post heel weinig omdat hij geen Nederlands spreekt, vandaar de twijfel of het dan wel meetelt, maar hij is voor mij gewoon de lekkerste.![]()
Ja, hoezo?quote:
Lol, Sherlock is er niks bij.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:28 schreef Kola het volgende:
[..]
Scandinavische naam ik dacht ineens 1 en 1 is 2, detectivemode.
Mag je nog aanpassen? Ik wil graag Abraham nomineren voor meest autistische userquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:56 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Beste user: Me Myself and I.
Beste Mod: Frank_Drebin is de enige mod die ik ken bij naam.
Meest autistische user: Braddie.
Lekkerste KLB Hunk: Yeah right![]()
Lekkerste KLB chick: Dat ene wijf... Wat was d'r username nog 's...
Irritanste troll: loop.
User met de ergste topicdiarree: Blondje_93.
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '14 aan de vrouw te komen: Geen.
Meest meelevende user: HaywoodJablome.
Slimste user: Heeft FOK! verlaten na het eerste bezoek.
User die als eerste unbanned moet worden: Makkelijkere vraag zou zijn: ''users die gebanned moeten worden:'' hoink581.
Beste topic van 2013: Alles met mijn naam erboven.
Nee dat mag nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:01 schreef eend112 het volgende:
[..]
Mag je nog aanpassen? Ik wil graag Abraham nomineren voor meest autistische user
Kan goed kloppen. Half jaartje onderweg pas. Hoor wel vaker dat niemand ooit van mij heeft gehoord.quote:
Ok dan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:18 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Kan goed kloppen. Half jaartje onderweg pas. Hoor wel vaker dat niemand ooit van mij heeft gehoord.
Op FOK! heb je mensen die je mogen, mensen die je totaal niet mogen, en mensen die je niet kennen. Niks aan te doen, keihard die lijn doorzetten want bekendheid heeft hier tijd nodig. Van haters wordt je alleen maar beter hier, maar je moet niet in de situatie Nikonlover (tegenwoordig is het de user) Roadtrip terecht komen. Kan je het net zo goed opgeven.
Jij hebt sowieso teveel attitude Miss.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef Kola het volgende:
[..]
Ok dan.
Nou nu ken ik jou en jij mij.
Jij bent niet zo aardig Ab.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:23 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso teveel attitude Miss.
Mieren slapen niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:29 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Vertel me iets dat ik niet weet.
Terechte klachtquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:29 schreef Geelman het volgende:
User die als eerste unbanned moet worden: FREE ARGO!!!![]()
eensquote:Op woensdag 18 december 2013 00:15 schreef hoink581 het volgende:
Ik zie trouwens dat er een aantal users zijn die op zichzelf stemmen.
Pure treurnis. Op jezelf stemmen is hetzelfde als in een beautycontest menen te moeten winnen omdat je moeder zegt dat je knap bent. Niet helemaal eerlijk naar jezelf dus.
Jij bent genomineerd voor users die een ban verdienen. Over treurnis gesproken.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:15 schreef hoink581 het volgende:
Ik zie trouwens dat er een aantal users zijn die op zichzelf stemmen.
Pure treurnis. Op jezelf stemmen is hetzelfde als in een beautycontest menen te moeten winnen omdat je moeder zegt dat je knap bent. Niet helemaal eerlijk naar jezelf dus.
Neem jij maar een banquote:Op woensdag 18 december 2013 00:27 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Jij bent genomineerd voor users die een ban verdienen. Over treurnis gesproken.
Hoevaak ben jij genomineerd als troll?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Neem jij maar een ban
Hoink een ban toewensen
Tof dat je op mij stemtquote:Op woensdag 18 december 2013 00:34 schreef Trebo het volgende:
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '14 aan de vrouw te komen: Degene met de grootste lul
Vroeg de troll aan de kwaliteitsuserquote:Op woensdag 18 december 2013 00:39 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Hoevaak ben jij genomineerd als troll?
Jij al gestemd Guusje?quote:
Die droogheid bij jou ook altijdquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef Kola het volgende:
[..]
Ok dan.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef Kola het volgende:
[..]
Ok dan.
Je hebt het allemaal even uitgedokterd hoe je het snelst een BF-er kunt worden?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:18 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Kan goed kloppen. Half jaartje onderweg pas. Hoor wel vaker dat niemand ooit van mij heeft gehoord.
Op FOK! heb je mensen die je mogen, mensen die je totaal niet mogen, en mensen die zeggen je niet te kennen. Niks aan te doen, keihard die lijn doorzetten want bekendheid heeft hier tijd nodig. Van haters wordt je alleen maar beter hier, maar je moet niet in de situatie Nikonlover (tegenwoordig is het de user) Roadtrip terecht komen, want dan je het net zo goed opgeven.
Het is me zelfs opgevallen dat je hier het snelst bekend wordt wanneer aan fitties tussen users deelneemt en keihard je eigen mening verkondigt, mits goed onderbouwd.
Kwaliteit? Whahahahahahaahahaquote:Op woensdag 18 december 2013 00:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vroeg de troll aan de kwaliteitsuser
Het verschil tussen droog en een attitude niet kennen.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die droogheid bij jou ook altijd![]()
Droog zijn kan horen bij je attitude okequote:Op woensdag 18 december 2013 01:02 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Het verschil tussen droog en een attitude niet kennen.
Het zijn de donkere dagen voor kerst, ondertussen zit mijn vriendin zichzelf kapot te vingeren terwijl ik op dit tijdstip nog virtueel zit te keezen. Dus ja, je moet wat hč?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:50 schreef Trebo het volgende:
[..]
Je hebt het allemaal even uitgedokterd hoe je het snelst een BF-er kunt worden?
Nee. Ik hoop dat hij nooit meer terug komt.quote:
wotte?quote:Op woensdag 18 december 2013 01:33 schreef Wotte het volgende:
Ik word hier weer niet gewaardeerd, altijd maak ik kwaliteits topics en nooit wat erkenning. jullie zijn allemaal kontmaatjes flikkers a kk zemmel
Was te baas voor deze site, ze konden het niet meer handelen dus gaven ze hem een ban.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:28 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Nee. Ik hoop dat hij nooit meer terug komt.
Waarom had hij eigenlijk een ban?
Ik hoop dat jij nooit meer terug komt.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:28 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Nee. Ik hoop dat hij nooit meer terug komt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Ik ga nog even nadenken over mijn lijstje.
En ik dan!?quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:39 schreef Nober het volgende:
Lekkerste KLB chick: vera166, ntm, kan niet kiezen dus doe ze maar alle twee.
Hoezo eervolle vermeldingen? Die doen er helemaal niet toe. Zo kun je wel 100 namen noemen!quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:29 schreef Geelman het volgende:
Beste user: Braddie, deze boi snapt precies hoe KLB werkt, zijn topics zijn altijd prijs.
Eervolle vermeldingen voor Piye, MAHL, Nikmans, HSG, Mr. Cooper, Vogeltjesdans, Dima, Roadtip, Yreal, Michielos, Socios, Nober en natuurlijk haan33.
deprimist is niet Argo?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:36 schreef MAHL het volgende:
Argo! Helemaal vergeten. Nouja, hij en Haan moeten als eerste unbanned worden.
Kunnen we daar geen verkiezing voor doen? Dat degene die wint ook daadwerkelijk unbanned wordt.
Fixedquote:Op woensdag 18 december 2013 01:58 schreef Roadtrip het volgende:
Toch wel opvallend. Kwaliteitsusers hebben non-stop een ban en kut users niet...
Er is een reden waarom niemand je hier wil hebbenquote:
Mods worden jaloers op kwaliteitsusers dus gaan ze bannen.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:24 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Er is een reden waarom niemand je hier wil hebben
Omg schatje sorry hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 01:50 schreef Nober het volgende:
[..]Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je mij in je lijst zet, zo werkt dat nou eenmaal!
[..]
En ik dan!?
[..]
[..]
Hoezo eervolle vermeldingen? Die doen er helemaal niet toe. Zo kun je wel 100 namen noemen!
[..]
deprimist is niet Argo?
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Hoezo eervolle vermeldingen? Die doen er helemaal niet toe. Zo kun je wel 100 namen noemen!
Rasechte asperger rugzakjes hebben 100 kloons, ga toch weg stuk verdriet.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:58 schreef Roadtrip het volgende:
Toch wel opvallend. Kut users hebben non-stop een ban en kwaliteitsusers niet...
quote:Op woensdag 18 december 2013 01:33 schreef Wotte het volgende:
Ik word hier weer niet gewaardeerd, altijd maak ik kwaliteits topics en nooit wat erkenning. jullie zijn allemaal kontmaatjes flikkers a kk zemmel
112 eend, 112. Bellen nu want je verkeert al in een staat van ontbinding.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:02 schreef eend112 het volgende:
Nomineer Abraham voor autist.
Wat hem extra veel autist maakt is dat hij het zelf ook niet begrijpt
[..]
Droog zijn kan horen bij je attitude oke
Hij heeft wel een punt. Er zijn een aantal fokkers die elkaar dagelijks anaal penetreren. Deadprez. Of hoink581. Of bozehaas. Of Zaktabak. Er is een ruim assortiment aan voorbeelden.quote:
Jij hebt je tong ook wel diep in de aars van Erno-BE, slicke boiiquote:Op woensdag 18 december 2013 10:08 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Er zijn een aantal fokkers die elkaar dagelijks anaal penetreren. Deadprez. Of hoink581. Of bozehaas. Of Zaktabak. Er is een ruim assortiment aan voorbeelden.
Jij als succesvolle student zou toch moeten weten dat het in de echte wereld ook zo werkt.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:08 schreef Roadtrip het volgende:
Hij heeft wel een punt. Er zijn een aantal fokkers die elkaar dagelijks anaal penetreren. Deadprez. Of hoink581. Of bozehaas. Of Zaktabak. Er is een ruim assortiment aan voorbeelden.
Ga je perm-ban halen!quote:Op woensdag 18 december 2013 10:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij als succesvolle student zou toch moeten weten dat het in de echte wereld ook zo werkt.
Die kadaverstaaf van Bozehaas hé! Groot geschapen knotsje hoor!quote:Op woensdag 18 december 2013 10:08 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2013 10:42 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Voor het jou zijn. Ga 'm halen!
Is deadprez gebandquote:Op woensdag 18 december 2013 00:34 schreef Trebo het volgende:
Beste user: Deadprez
Meest autistische user: Roadtrip
Lekkerste KLB Hunk: Geen mening
Lekkerste KLB chick: Fanta_stick
Irritanste troll: Roadtrip
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '14 aan de vrouw te komen: Degene met de grootste lul
Meest meelevende user: Frank_Drebin
Slimste user: Frank_Drebin
User die als eerste unbanned moet worden: Deadprez
Beste topic van 2013: Geen uitgesproken topper, KLB is het afvoerputje geworden van FOK!
Hoop dat jij nog een ban krijg, ook al is het maar voor 48 uur. Jij voegt niks toe en zeikt iedereen af.quote:
Opzich heb je gelijk, maar toch zijn jou verhalen niet heel erg geloogwaardig. Je post wel erg veel en aangezien ik denk dat die verhalen verzonnen zijn heb ik toch tweemaal negatief op jou gestemt. Tocg vind ik het leuk om je topics te lezen.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:08 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Waarom zit jij hier nou te converseren met je eigen kloon?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:52 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Opzich heb je gelijk, maar toch zijn jou verhalen niet heel erg geloogwaardig. Je post wel erg veel en aangezien ik denk dat die verhalen verzonnen zijn heb ik toch tweemaal negatief op jou gestemt. Tocg vind ik het leuk om je topics te lezen.
Om de dag door te komen.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:53 schreef chroestjov het volgende:
Waarom zit jij hier nou te converseren met je eigen kloon?
Liever nietquote:
En jij durft het ook maar over mensen te hebben die niets toevoegen? Log eens heel rap uit.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:47 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Hoop dat jij nog een ban krijg, ook al is het maar voor 48 uur. Jij voegt niks toe en zeikt iedereen af.
Was al van de 7de tot de 14de geband. Maar er zijn bepaalde users die ieder topic de grond in boren, maar zelf nauwelijks topics aanmaken en dus bijna niets bijdragen aan de KLB. Roadtrip is weer het andere uiterste, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En jij durft het ook maar over mensen te hebben die niets toevoegen? Log eens heel rap uit.
Dit riedeltje ken ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:26 schreef Erno-BE het volgende:
Maar er zijn bepaalde users die ieder topic de grond in boren, maar zelf nauwelijks topics aanmaken en dus bijna niets bijdragen aan de KLB.
quote:Op woensdag 18 december 2013 12:34 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Oh wacht. Ben jij niet zo'n user?
quote:Op woensdag 18 december 2013 12:34 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Oh wacht. Ben jij niet zo'n user?
Post nog 10 van die poppetjes hoink, het gaat het feit dat je een enorme lame ass bent niet veranderen.quote:
* Zaktabak denkt nog even goed na waarom hij ooit de overweging heeft gemaakt om vrijwillig autisten te begeleiden actief te zijn op FOK!quote:Op woensdag 18 december 2013 13:03 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Post nog 10 van die poppetjes hoink, het gaat het feit dat je een enorme lame ass bent niet veranderen.
Jochie, jij bent totaal onbelangrijk voor mij en ook niet betrokken bij deze discussie. Split 'm gewoon nerdjequote:Op woensdag 18 december 2013 13:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
* Zaktabak denkt nog even goed na waarom hij ooit de overweging heeft gemaakt om vrijwillig autisten te begeleiden actief te zijn op FOK!
Dit is het laatste wat ik hierover zeg: ik snap dat het niet leuk is als iemand je met de neus op de feiten drukt dat je zure, ongefundeerde bitchaanvallen debet zijn aan je daddy-issues en je onvrede over je eigen seksualiteit.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:03 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Post nog 10 van die poppetjes hoink, het gaat het feit dat je een enorme lame ass bent niet veranderen.
Jij bleef daarna nog altijd doorgaan met bashen. Daarom. Dus nu niet je handen gaan wassen in onschuld.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is het laatste wat ik hierover zeg: ik snap dat het niet leuk is als iemand je met de neus op de feiten drukt dat je zure, ongefundeerde bitchaanvallen debet zijn aan je daddy-issues en je onvrede over je eigen seksualiteit.
Ik heb je vervolgens gelaten nadat je in een DM hebt toegeven dat het grotendeels klopte wat ik erover zei. Maar op de een of andere manier blijf je de confrontatie opzoeken.
Ik zit ook vaak mensen te bashen en daar mogen mensen me ook best een kutuser voor vinden, maar ga niet je eigen gebreken op mij projecteren aub.
Niet betrokken bij deze discussie? De wut? Ik merk al dat ik totaal onbelangrijk ben voor je, want ik ben al het hele topic door te vinden, of je het nou wilt of niet. Ik kan het je beter vertellen, dit hele topic is één grote discussie, ik heb alleen deze -overigens kansloze- vordering van diezelfde discussie niet meegekregen. Heb ik overigens een belangrijke reden voor: ik zit op een redactie! Ik heb meer te doen dan slowchatten.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:09 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Jochie, jij bent totaal onbelangrijk voor mij en ook niet betrokken bij deze discussie. Split 'm gewoon nerdje
Man van 31quote:Op woensdag 18 december 2013 13:21 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Niet betrokken bij deze discussie? De wut? Ik merk al dat ik totaal onbelangrijk ben voor je, want ik ben al het hele topic door te vinden, of je het nou wilt of niet. Ik kan het je beter vertellen, dit hele topic is één grote discussie, ik heb alleen deze -overigens kansloze- vordering van diezelfde discussie niet meegekregen. Heb ik overigens een belangrijke reden voor: ik zit op een redactie! Ik heb meer te doen dan slowchatten.
Tevens vind ik het best onacceptabel dat ik als een man van 31 word aangesproken met 'jochie' door een blaag op één of ander forum.
Als je zulke gruwelijk lelijke grammaticale fouten blijft maken ga ik niet eens meer op je in.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:34 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Man van 31![]()
Gedraag je daar dan ook na jochie.
Dat ik die kon vergeten. Hi-la-risch.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:00 schreef Homijn het volgende:
Beste topic van 2013: KLB / ATTENTIE MODS! ( van kdaalder )
Oh ja, godverdommequote:Op woensdag 18 december 2013 14:00 schreef Homijn het volgende:
Beste topic van 2013: KLB / ATTENTIE MODS! ( van kdaalder )
Dat topic is de reden dat ik FOK! ben gaan volgenquote:Op woensdag 18 december 2013 14:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat ik die kon vergeten. Hi-la-risch.
Prachtigquote:Op woensdag 18 december 2013 14:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat ik die kon vergeten. Hi-la-risch.
Geen KLB maar wel geniaal. Victor Renier a gogo!quote:Op woensdag 18 december 2013 14:08 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Dat topic is de reden dat ik FOK! ben gaan volgen. Ok, in combinatie met deze: GC / Wie is deze man?
Hartverwarmend die solidariteit.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:08 schreef Nat-Water het volgende:
Dat topic is de reden dat ik FOK! ben gaan volgen. Ok, in combinatie met deze: GC / Wie is deze man?
Idee voor een apart KLB oprakel topic? Lekker sentimenteel doen over geweldig topiques, flauwe bashes, pijnlijke onthullingen en dergelijke zonder dit topic te verstoren?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hartverwarmend die solidariteit.
Dat kun je beter tegen jezelf zeggen, mongoolquote:Op woensdag 18 december 2013 02:24 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Er is een reden waarom niemand je hier wil hebben
Liever geen topics dan die aids van roadtripquote:Op woensdag 18 december 2013 12:26 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Was al van de 7de tot de 14de geband. Maar er zijn bepaalde users die ieder topic de grond in boren, maar zelf nauwelijks topics aanmaken en dus bijna niets bijdragen aan de KLB. Roadtrip is weer het andere uiterste, dat dan weer wel.
Vind Roadtrip-topics best leuk om te lezen.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Liever geen topics dan die aids van roadtrip
Ja, want KLB-verkiezingen.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:10 schreef eend112 het volgende:
Moet de beste mod iemand van KLB zijn?
Zo kom je nooit naast chicks in de auto te zitten Emo.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:48 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Vind Roadtrip-topics best leuk om te lezen.
Of ooit verder in je leven dan 12 uur per dag op FOK! zitten.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zo kom je nooit naast chicks in de auto te zitten Emo.
WAT DE NEUK DOE JE KICKE TEGEN HOINK DAN JOH.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:03 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Kom jij dan wel ooit bij een meisje in de auto?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zo kom je nooit naast chicks in de auto te zitten Emo.
Wat wil je doen dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
WAT DE NEUK DOE JE KICKE TEGEN HOINK DAN JOH.
Stuur dan die leuke op me af die de afgelopen dagen door m'n gedachte spooktquote:Op woensdag 18 december 2013 15:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Arabieren op je afsturen die niet Moslim zijn. Take that mofo.
Mam rijdt vaak voor mij gr. gr.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:53 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Kom jij dan wel ooit bij een meisje in de auto?
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mam rijdt vaak voor mij gr. gr.
Hoax, 16-jarige FOK!ers zijn paupers met paupersnorretjes!quote:
ja kloonquote:Op woensdag 18 december 2013 14:48 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Vind Roadtrip-topics best leuk om te lezen.
Ik schaam me voor mijn account dus ik heb hem eraf gehaald.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hoax, 16-jarige FOK!ers zijn paupers met paupersnorretjes!
RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik schaam me voor mijn account dus ik heb hem eraf gehaald.
Uiteraard bleef een gigantische huilbui mij niet bespaard en heb ik een week van rauw afgekondigd.
Rauw vlees of gewoon rauwkost?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik schaam me voor mijn account dus ik heb hem eraf gehaald.
Uiteraard bleef een gigantische huilbui mij niet bespaard en heb ik een week van rauw afgekondigd.
Correctie: kom jij ooit wel eens bij een meisje die jonger dan jou is in de auto, Guus?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mam rijdt vaak voor mij gr. gr.
Ik ben 16, dus voorlopig mag ik hopen dat die dan i.i.g. niet achter het stuur zit.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:19 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Correctie: kom jij ooit wel eens bij een meisje die jonger dan jou is in de auto, Guus?
En over twee jaar dan, dan is het een ander verhaalquote:Op woensdag 18 december 2013 16:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben 16, dus voorlopig mag ik hopen dat die dan i.i.g. niet achter het stuur zit.
Dan ga ik voor de 16-jarige chimi's.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:23 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
En over twee jaar dan, dan is het een ander verhaal.
Die worden over vier jaar 18 en dan kun je wel bij hun in de auto zitten?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan ga ik voor de 16-jarige chimi's.
Ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:26 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Die worden over vier jaar 18 en dan kun je wel bij hun in de auto zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |