Zo kom je nooit naast chicks in de auto te zitten Emo.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:48 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Vind Roadtrip-topics best leuk om te lezen.
Of ooit verder in je leven dan 12 uur per dag op FOK! zitten.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zo kom je nooit naast chicks in de auto te zitten Emo.
WAT DE NEUK DOE JE KICKE TEGEN HOINK DAN JOH.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:03 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Post nog 10 van die poppetjes hoink, het gaat het feit dat je een enorme lame ass bent niet veranderen.
Kom jij dan wel ooit bij een meisje in de auto?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zo kom je nooit naast chicks in de auto te zitten Emo.
Wat wil je doen dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
WAT DE NEUK DOE JE KICKE TEGEN HOINK DAN JOH.
Stuur dan die leuke op me af die de afgelopen dagen door m'n gedachte spooktquote:Op woensdag 18 december 2013 15:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Arabieren op je afsturen die niet Moslim zijn. Take that mofo.
Mam rijdt vaak voor mij gr. gr.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:53 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Kom jij dan wel ooit bij een meisje in de auto?
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mam rijdt vaak voor mij gr. gr.
Hoax, 16-jarige FOK!ers zijn paupers met paupersnorretjes!quote:
ja kloonquote:Op woensdag 18 december 2013 14:48 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Vind Roadtrip-topics best leuk om te lezen.
Ik schaam me voor mijn account dus ik heb hem eraf gehaald.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hoax, 16-jarige FOK!ers zijn paupers met paupersnorretjes!
RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik schaam me voor mijn account dus ik heb hem eraf gehaald.
Uiteraard bleef een gigantische huilbui mij niet bespaard en heb ik een week van rauw afgekondigd.
Rauw vlees of gewoon rauwkost?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik schaam me voor mijn account dus ik heb hem eraf gehaald.
Uiteraard bleef een gigantische huilbui mij niet bespaard en heb ik een week van rauw afgekondigd.
Correctie: kom jij ooit wel eens bij een meisje die jonger dan jou is in de auto, Guus?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mam rijdt vaak voor mij gr. gr.
Ik ben 16, dus voorlopig mag ik hopen dat die dan i.i.g. niet achter het stuur zit.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:19 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Correctie: kom jij ooit wel eens bij een meisje die jonger dan jou is in de auto, Guus?
En over twee jaar dan, dan is het een ander verhaalquote:Op woensdag 18 december 2013 16:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben 16, dus voorlopig mag ik hopen dat die dan i.i.g. niet achter het stuur zit.
Dan ga ik voor de 16-jarige chimi's.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:23 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
En over twee jaar dan, dan is het een ander verhaal.
Die worden over vier jaar 18 en dan kun je wel bij hun in de auto zitten?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan ga ik voor de 16-jarige chimi's.
Ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:26 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Die worden over vier jaar 18 en dan kun je wel bij hun in de auto zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |