quote:Op woensdag 18 december 2013 12:34 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Oh wacht. Ben jij niet zo'n user?
Post nog 10 van die poppetjes hoink, het gaat het feit dat je een enorme lame ass bent niet veranderen.quote:
* Zaktabak denkt nog even goed na waarom hij ooit de overweging heeft gemaakt om vrijwillig autisten te begeleiden actief te zijn op FOK!quote:Op woensdag 18 december 2013 13:03 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Post nog 10 van die poppetjes hoink, het gaat het feit dat je een enorme lame ass bent niet veranderen.
Jochie, jij bent totaal onbelangrijk voor mij en ook niet betrokken bij deze discussie. Split 'm gewoon nerdjequote:Op woensdag 18 december 2013 13:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
* Zaktabak denkt nog even goed na waarom hij ooit de overweging heeft gemaakt om vrijwillig autisten te begeleiden actief te zijn op FOK!
Dit is het laatste wat ik hierover zeg: ik snap dat het niet leuk is als iemand je met de neus op de feiten drukt dat je zure, ongefundeerde bitchaanvallen debet zijn aan je daddy-issues en je onvrede over je eigen seksualiteit.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:03 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Post nog 10 van die poppetjes hoink, het gaat het feit dat je een enorme lame ass bent niet veranderen.
Jij bleef daarna nog altijd doorgaan met bashen. Daarom. Dus nu niet je handen gaan wassen in onschuld.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is het laatste wat ik hierover zeg: ik snap dat het niet leuk is als iemand je met de neus op de feiten drukt dat je zure, ongefundeerde bitchaanvallen debet zijn aan je daddy-issues en je onvrede over je eigen seksualiteit.
Ik heb je vervolgens gelaten nadat je in een DM hebt toegeven dat het grotendeels klopte wat ik erover zei. Maar op de een of andere manier blijf je de confrontatie opzoeken.
Ik zit ook vaak mensen te bashen en daar mogen mensen me ook best een kutuser voor vinden, maar ga niet je eigen gebreken op mij projecteren aub.
Niet betrokken bij deze discussie? De wut? Ik merk al dat ik totaal onbelangrijk ben voor je, want ik ben al het hele topic door te vinden, of je het nou wilt of niet. Ik kan het je beter vertellen, dit hele topic is één grote discussie, ik heb alleen deze -overigens kansloze- vordering van diezelfde discussie niet meegekregen. Heb ik overigens een belangrijke reden voor: ik zit op een redactie! Ik heb meer te doen dan slowchatten.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:09 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Jochie, jij bent totaal onbelangrijk voor mij en ook niet betrokken bij deze discussie. Split 'm gewoon nerdje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man van 31quote:Op woensdag 18 december 2013 13:21 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Niet betrokken bij deze discussie? De wut? Ik merk al dat ik totaal onbelangrijk ben voor je, want ik ben al het hele topic door te vinden, of je het nou wilt of niet. Ik kan het je beter vertellen, dit hele topic is één grote discussie, ik heb alleen deze -overigens kansloze- vordering van diezelfde discussie niet meegekregen. Heb ik overigens een belangrijke reden voor: ik zit op een redactie! Ik heb meer te doen dan slowchatten.
Tevens vind ik het best onacceptabel dat ik als een man van 31 word aangesproken met 'jochie' door een blaag op één of ander forum.
Als je zulke gruwelijk lelijke grammaticale fouten blijft maken ga ik niet eens meer op je in.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:34 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Man van 31![]()
Gedraag je daar dan ook na jochie.
Dat ik die kon vergeten. Hi-la-risch.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:00 schreef Homijn het volgende:
Beste topic van 2013: KLB / ATTENTIE MODS! ( van kdaalder )
Oh ja, godverdommequote:Op woensdag 18 december 2013 14:00 schreef Homijn het volgende:
Beste topic van 2013: KLB / ATTENTIE MODS! ( van kdaalder )
Dat topic is de reden dat ik FOK! ben gaan volgenquote:Op woensdag 18 december 2013 14:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat ik die kon vergeten. Hi-la-risch.
Prachtigquote:Op woensdag 18 december 2013 14:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat ik die kon vergeten. Hi-la-risch.
Geen KLB maar wel geniaal. Victor Renier a gogo!quote:Op woensdag 18 december 2013 14:08 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Dat topic is de reden dat ik FOK! ben gaan volgen. Ok, in combinatie met deze: GC / Wie is deze man?
Hartverwarmend die solidariteit.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:08 schreef Nat-Water het volgende:
Dat topic is de reden dat ik FOK! ben gaan volgen. Ok, in combinatie met deze: GC / Wie is deze man?
Idee voor een apart KLB oprakel topic? Lekker sentimenteel doen over geweldig topiques, flauwe bashes, pijnlijke onthullingen en dergelijke zonder dit topic te verstoren?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hartverwarmend die solidariteit.
Dat kun je beter tegen jezelf zeggen, mongoolquote:Op woensdag 18 december 2013 02:24 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Er is een reden waarom niemand je hier wil hebben
Liever geen topics dan die aids van roadtripquote:Op woensdag 18 december 2013 12:26 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Was al van de 7de tot de 14de geband. Maar er zijn bepaalde users die ieder topic de grond in boren, maar zelf nauwelijks topics aanmaken en dus bijna niets bijdragen aan de KLB. Roadtrip is weer het andere uiterste, dat dan weer wel.
Vind Roadtrip-topics best leuk om te lezen.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Liever geen topics dan die aids van roadtrip
Ja, want KLB-verkiezingen.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:10 schreef eend112 het volgende:
Moet de beste mod iemand van KLB zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |