Jij als succesvolle student zou toch moeten weten dat het in de echte wereld ook zo werkt.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:08 schreef Roadtrip het volgende:
Hij heeft wel een punt. Er zijn een aantal fokkers die elkaar dagelijks anaal penetreren. Deadprez. Of hoink581. Of bozehaas. Of Zaktabak. Er is een ruim assortiment aan voorbeelden.
Ga je perm-ban halen!quote:Op woensdag 18 december 2013 10:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij als succesvolle student zou toch moeten weten dat het in de echte wereld ook zo werkt.
Die kadaverstaaf van Bozehaas hé! Groot geschapen knotsje hoor!quote:Op woensdag 18 december 2013 10:08 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Er zijn een aantal fokkers die elkaar dagelijks anaal penetreren. Deadprez. Of hoink581. Of bozehaas. Of Zaktabak. Er is een ruim assortiment aan voorbeelden.
quote:Op woensdag 18 december 2013 10:42 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Voor het jou zijn. Ga 'm halen!
Is deadprez gebandquote:Op woensdag 18 december 2013 00:34 schreef Trebo het volgende:
Beste user: Deadprez
Beste Mod: Frank_Drebin
Meest autistische user: Roadtrip
Lekkerste KLB Hunk: Geen mening
Lekkerste KLB chick: Fanta_stick
Irritanste troll: Roadtrip
User met de ergste topicdiarree: Roadtrip
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '14 aan de vrouw te komen: Degene met de grootste lul
Meest meelevende user: Frank_Drebin
Slimste user: Frank_Drebin
User die als eerste unbanned moet worden: Deadprez
Beste topic van 2013: Geen uitgesproken topper, KLB is het afvoerputje geworden van FOK!
Hoop dat jij nog een ban krijg, ook al is het maar voor 48 uur. Jij voegt niks toe en zeikt iedereen af.quote:
Opzich heb je gelijk, maar toch zijn jou verhalen niet heel erg geloogwaardig. Je post wel erg veel en aangezien ik denk dat die verhalen verzonnen zijn heb ik toch tweemaal negatief op jou gestemt. Tocg vind ik het leuk om je topics te lezen.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:08 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Waarom zit jij hier nou te converseren met je eigen kloon?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:52 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Opzich heb je gelijk, maar toch zijn jou verhalen niet heel erg geloogwaardig. Je post wel erg veel en aangezien ik denk dat die verhalen verzonnen zijn heb ik toch tweemaal negatief op jou gestemt. Tocg vind ik het leuk om je topics te lezen.
Om de dag door te komen.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:53 schreef chroestjov het volgende:
Waarom zit jij hier nou te converseren met je eigen kloon?
Liever nietquote:
En jij durft het ook maar over mensen te hebben die niets toevoegen? Log eens heel rap uit.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:47 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Hoop dat jij nog een ban krijg, ook al is het maar voor 48 uur. Jij voegt niks toe en zeikt iedereen af.
Was al van de 7de tot de 14de geband. Maar er zijn bepaalde users die ieder topic de grond in boren, maar zelf nauwelijks topics aanmaken en dus bijna niets bijdragen aan de KLB. Roadtrip is weer het andere uiterste, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En jij durft het ook maar over mensen te hebben die niets toevoegen? Log eens heel rap uit.
Dit riedeltje ken ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:26 schreef Erno-BE het volgende:
Maar er zijn bepaalde users die ieder topic de grond in boren, maar zelf nauwelijks topics aanmaken en dus bijna niets bijdragen aan de KLB.
quote:Op woensdag 18 december 2013 12:34 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Oh wacht. Ben jij niet zo'n user?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |