Niemand stemt meer...quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:51 schreef ArmandvanHelden het volgende:
EDIT: we hebben besloten om het stemmen nog een weekje open te houden.
quote:
Ik heb nog even gestemd hoor jongens.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat was dan ook maar een slechte troop van een slechte user.
Slechte keuze Ella dit zal je berouwen !quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:53 schreef Aberella het volgende:
Oke mensen ik zal jullie niet langer in spanning laten. Graag wil ik ook nog even vermelden dat ik Hoink894726 de user vind met de meeste kans om modje te worden in 2014.
Beste user: Mahl, Chroestjov en Haywood. Sorry ik kan echt niet kiezen.
Beste Mod: Mortaxx (frankie is ook tof en Pharkus is nu admin)
Meest autistische user: Nikonlover en Braddie op een gedeelde plek.
Lekkerste KLB Hunk: Mahl, graag pics in dm ter concurrentie.
Lekkerste KLB chick: NTM
Irritanste troll: Arjan121 ofzo die met dat eeuwige gezeik over zijn stinksigaretten.
User met de ergste topicdiarree: Roadtrip
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '14 aan de vrouw te komen: Dimachaerus, dat wordt echt een beest.
Meest meelevende user: Madelieff
Slimste user: Haywood
User die als eerste unbanned moet worden: PCD en haantje, een aanvulling voor de Klaagbaak.
Beste topic van 2013: Dat topic met Victor Reinier. En mijn eigen topics natuurlijk.
Acquisities naar aanleiding van deze nominaties worden niet op prijs gesteld.
Alle rechten voorbehouden.
Ik wil niet zeggen dat ik je een slechte user vind, alleen dat er nog wat ruimte is voor verbetering.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
Slechte keuze Ella dit zal je berouwen !
Ok ok opbouwende kritiek dat waardeer ik welquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:58 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat ik je een slechte user vind, alleen dat er nog wat ruimte is voor verbetering.
Tsja en kijk wat een bazen er in mijn post staan. Jij hebt je nog maar net aangemeld.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:58 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ok ok opbouwende kritiek dat waardeer ik wel
hihiquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:00 schreef Aberella het volgende:
[..]
Tsja en kijk wat een bazen er in mijn post staan. .
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:53 schreef Aberella het volgende:
Beste topic van 2013: Dat topic met Victor Reinier. En mijn eigen topics natuurlijk.
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
Graag uw attentie voor het volgende:
• 'Eigen stemmen' vervallen;
• Genomineerden voor het onderdeel 'beste mod' die niet de klaagbaak, ook wel KLB, modereren worden niet meegeteld;
• Hetzelfde geldt voor 'Beste topic van 2013'.
+Oquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:00 schreef Aberella het volgende:
[..]
Tsja en kijk wat een bazen er in mijn post staan. Jij hebt je nog maar net aangemeld.
Maar ik zie grote kansen voor je eend, wellicht in 2014.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |