Ik kan niet voor anderen spreken. Maar volgens Tong en mij is het niet echt een groot probleem. Qua last van hebben zeg maar. Maar ja, wie zijn wij ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:03 schreef Gatsby het volgende:
Klacht lijkt mij wel duidelijk, voor jullie ook?
Herman? /reclamequote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan niet voor anderen spreken. Maar volgens Tong en mij is het niet echt een groot probleem. Qua last van hebben zeg maar. Maar ja, wie zijn wij ?
Twee keer 'maar' in één post staat lelijk tong80.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan niet voor anderen spreken. Maar volgens Tong en mij is het niet echt een groot probleem. Qua last van hebben zeg maar. Maar ja, wie zijn wij ?
Je hebt helemaal gelijk Tong.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twee keer 'maar' in één post staat lelijk tong80.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Kon ik jou maar eens een rotschop verkopen
wtf praat je nou tegen jezelf?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk Tong.
Doe de groetjes aan Apuleius namens Herman.
Vind ik ook. Je hebt er vaak meer aan dan aan dit topic.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:14 schreef mvdejong het volgende:
Het kan best zinnig zijn als het een topic was dat door nieuwe ontwikkelingen over het betreffende onderwerp weer relevant is geworden.
Dat doen wij regelmatig.quote:
Gotsby examen maatje!!quote:
Precies. Ken trouwens heel die wtf niet.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Ken trouwens heel die wtf niet.
Project Bushquote:
Daar zit een Koosgrap in.quote:
Koosmoppen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |