SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt mij best awesome om met hun te liften. Die Chris Hickson traint ook veel met hun mee. Het lijkt mij sowieso leuk om een powerlift kliekje te hebben. Bij de USC is dat wel een beetje trouwens, wel nice.quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:51 schreef Sapstengel het volgende:
Idd, ben benieuwd hoe hun familiedagen zijnVast veel liften en daarna een bbq met een hele slagerij aan vlees.
Ik moet ook eens naar de USC gaan ja. De vriendin van m'n zusje is daar net begonnen met gewichtheffen en zij zegt ook dat het erg chill is. Binnenkort maar een keer gaan kijken anders, kan ik direct bij hun op bezoek gaanquote:Op dinsdag 17 december 2013 01:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lijkt mij best awesome om met hun te liften. Die Chris Hickson traint ook veel met hun mee. Het lijkt mij sowieso leuk om een powerlift kliekje te hebben. Bij de USC is dat wel een beetje trouwens, wel nice.
Ja moet je zeker doen. Ze gaan waarschijnlijk ook nog het gewichthefhok uitbreiden, dus dat is helemaal awesome.quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik moet ook eens naar de USC gaan ja. De vriendin van m'n zusje is daar net begonnen met gewichtheffen en zij zegt ook dat het erg chill is. Binnenkort maar een keer gaan kijken anders, kan ik direct bij hun op bezoek gaan
nou dan wil ik je voor de gein eens vragen om dit zo te gaan doen eens een dagje.quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:14 schreef Drinky het volgende:
Muscle confusion
Kun je net zo goed crossfit gaan doen ray.
ik ben al helemaal bekaf na 5x5 squats en daarna 5x5 clean& press, high volume zou me doodmakenquote:Op dinsdag 17 december 2013 08:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nou dan wil ik je voor de gein eens vragen om dit zo te gaan doen eens een dagje.![]()
doe jij maar eens dat setje zo.![]()
en nogmaals, het is voor 1 maand. Kan wel wat meer uithoudingsvermogen gebruiken op m'n setjes, en toch m'n squats en deadlifts aan het fixen. Ideaal zou ik zeggen zo.
maar goed, we hadden het gisteren al in BB besproken![]()
![]()
hah. een filmpje op high volume. Klinkt wel aardig idd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:22 schreef Curlbrah het volgende:
Tijd voor een filmpje Raymond, ik promise dat we geen kekke gifjes maken.
ja ik vind de term muscle confusion ook idioot. Alsof je muscles denken lol...quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik ben al helemaal bekaf na 5x5 squats en daarna 5x5 clean& press, high volume zou me doodmaken![]()
Olympia style lifts met relatief "hoog" volume is ook echt moordend voor je conditio.
iphone 32gb nergens last vanquote:Op dinsdag 17 december 2013 08:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
m'n ipad zucht al weer. Oh had ik maar niet die 16G gekocht maar de 64G lol
geheugen problemen in de trand van een vastloper op een app of zo?quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:30 schreef Drinky het volgende:
[..]
iphone 32gb nergens last van
Behalve geheugenproblemen soms vaak
vastlopers in apps als ik er teveel open hebquote:Op dinsdag 17 december 2013 08:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
geheugen problemen in de trand van een vastloper op een app of zo?
Of dat het teweinig is?
ik heb het sinds IOS7 op m'n ipad dat i opeens denkt 15 seconden lang, je doet het zelf maar,quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
vastlopers in apps als ik er teveel open heb
Ios6 nooit last van, ios7 is het constant raak
Overigens LIF, why do I still even try
je kan apps ook echt afsluiten he, anders blijven ze lopen in de achtergrondquote:Op dinsdag 17 december 2013 08:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
vastlopers in apps als ik er teveel open heb
Ios6 nooit last van, ios7 is het constant raak
Overigens LIF, why do I still even try
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |