Goedemiddag mede Fokkers,
zoals jullie weten zijn 'kloontjes' een van mijn favoriete onderwerpen om over te schrijven. Je kunt het vergelijken met een soort vossenjacht. Je struint een forum af op zoek naar aanwijzingen om de originele user achter het kloontje te kunnen ontmaskeren.
Nu zullen sommigen wellicht zichzelf afvragen waarom dit ook maar van enig belang is en waarom ik de moeite neem. In veel gevallen doe ik dit voor mijn eigen vermaak, ik kijk namelijk ook graag KRO Detectives en dit is het dichtst wat erbij in de buurt komt.
Maar vandaag is anders, vandaag gaat het om klonen op hoog niveau! Een zaak waar zelfs de meest fanatieke BNW-er nog niet zijn of haar illustere licht op heeft laten schijnen!
De meeste moderators hier op KLB zijn een voor een fatsoenlijke, hardwerkende jongens en meisjes die er voor zorgen dat dit subforum niet verzand in een chaos. Maar de moderators zijn naast modjes ook users die voordat ze een blauwe werden ook graag een trolletje zette. Om toch nog een beetje uit te razen nemen sommige dan een andere identiteit aan middels een kloontje. Smegmanus is bijvoorbeeld BBQSausage, maar dit is allang geen geheim meer.
Maar niemand was op de hoogte dat HaywoodJablome, een zogenaamd vrouwelijke user die er nogal een mannelijke manier van posten op na houd, een kloon is van de alom gerespecteerde blauwe brombeer Frank_Drebin!
Er is niets verwerpelijkers dan een man die zich als vrouw voordoet op het internet en een mod van dit kaliber die zich met zoiets inlaat is niets minder dan een regelrecht schandaal! Het is dan ook verwonderlijk dat de andere modjes hier niet over reppen, want misschien zijn er nog wel meer van deze digitale cross-dressers tussen de gelederen van Fok!
Als dit topic een slotje krijgt weten jullie dat dit regelrecht de doofpot ingaat en ik mezelf heb teruggetrokken met een mooie grote allu-hoed op mijn knar.
MENSEN OPEN JE OGEN! FOK IS EEN NEST VAN TRAVESTIE!
Bericht voor Frank aka Haywood:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.