SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Goed idee om het zo te stellen. Zo komt niemand achter jouw kloontje.quote:Op maandag 11 november 2013 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
Kloon maken is echt treurig tot de macht 18
Ben wel blij dat je zorgvuldig met mijn piemelpics omgaat.quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 15:23 schreef hoink581 het volgende:
ik kijk namelijk ook graag KRO Detectives
Als jij mij gepromoot had tot mod dan was Frank dit leed bespaard gebleven.quote:Op maandag 11 november 2013 15:26 schreef Pharkus het volgende:
Liever 10 klonen van Frank of Haywood dan 1 van TS, zo ging het gezegde geloof ik
Dan had je geen spelfouten in je sollicitatie moeten maken.quote:Op maandag 11 november 2013 15:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jij mij gepromoot had tot mod dan was Frank dit leed bespaard gebleven.
Ik heb er van dat fotobehang van laten makenquote:Op maandag 11 november 2013 15:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ben wel blij dat je zorgvuldig met mijn piemelpics omgaat.
Dit.. Vind Frank echt HEEL anders posten dan HWquote:Op maandag 11 november 2013 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt me sterk dat Haywood, of Frank zoals je wilt, tijd heeft om op andere account te posten gezien de postratio van Haywood
Ik onderhandel niet met terroristen, tenzij ze met 72 maagdelijke chimeids van rond de 18 aankomen, die gek genoeg al heel veel trucjes kunnen in bed.quote:Op maandag 11 november 2013 15:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jij mij gepromoot had tot mod dan was Frank dit leed bespaard gebleven.
Als Frank goed gemutst is dan heeft hij soms een handje naar bijdehante en absurdistische opmerkingen. Eigenlijk hetzelfde als het hele ouvre van zijn vermeende kloon Haywood.quote:Op maandag 11 november 2013 15:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dit.. Vind Frank echt HEEL anders posten dan HW
Bitch plsquote:Op maandag 11 november 2013 15:28 schreef CruzerXtreme het volgende:
[..]
Goed idee om het zo te stellen. Zo komt niemand achter jouw kloontje.
Kan makkelijk. 2 beeldschermen. 1 Chrome, 1 IE open en gaan!quote:Op maandag 11 november 2013 15:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dit.. Vind Frank echt HEEL anders posten dan HW
Vind jij Haywood/Frank stabiel over komen dan?quote:Op maandag 11 november 2013 15:32 schreef Splutje het volgende:
Klonen is voor users die in de war zijn
quote:Op maandag 11 november 2013 15:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kan makkelijk. 2 beeldschermen. 1 Chrome, 1 IE open en gaan!
Ja, potver, nu is het opeens vermeend? Wat is het nu?quote:Op maandag 11 november 2013 15:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als Frank goed gemutst is dan heeft hij soms een handje naar bijdehante en absurdistische opmerkingen. Eigenlijk hetzelfde als het hele ouvre van zijn vermeende kloon Haywood.
Frank wel ja, die ander volg ik niet zo eigenlijkquote:Op maandag 11 november 2013 15:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vind jij Haywood/Frank stabiel over komen dan?
Karakterschets en postgedrag analyse. Simpel.quote:Op maandag 11 november 2013 15:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, potver, nu is het opeens vermeend? Wat is het nu?
En hoe ben jij hier achter gekomen?
Ik ben de stabiliteit zelve, jaquote:Op maandag 11 november 2013 15:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vind jij Haywood/Frank stabiel over komen dan?
Kan ik misschien een kopie van deze analyse ontvangen?quote:Op maandag 11 november 2013 15:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Karakterschets en postgedrag analyse. Simpel.
Ik ben nog een oldschool detective, ik onderhou geen papierwinkel. Sorry, makker.quote:Op maandag 11 november 2013 15:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kan ik misschien een kopie van deze analyse ontvangen?
Ik ben namelijk fan van je werk
quote:Op maandag 11 november 2013 15:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben nog een oldschool detective, ik onderhou geen papierwinkel. Sorry, makker.
En dan ook nog eens ijdel, Frank. Bah.quote:Op maandag 11 november 2013 15:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik was juist zo benieuwd naar die karakterschets.
kloptquote:Op maandag 11 november 2013 15:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik ben de stabiliteit zelve, ja
Ik ben mod op een internetforum, wat had je dan verwachtquote:Op maandag 11 november 2013 15:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En dan ook nog eens ijdel, Frank. Bah.
Ja, jij bleef niet stilzitten, en daarom viel die toren telkens omquote:Op maandag 11 november 2013 15:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
klopt
[ afbeelding ]
weet je nog toen we jenga speelden?
Ook liever 10 klonen van mij, En volgens mij kan Pharkus heel snel achterhalen van wie er een kloon is? ip check?quote:Op maandag 11 november 2013 15:26 schreef Pharkus het volgende:
Liever 10 klonen van Frank of Haywood dan 1 van TS, zo ging het gezegde geloof ik
Mijn ex is een keer geband omdat ze een account bij mij thuis had aangemaakt en we dus dezelfde ip hadden en Smegmanus dacht dat ik het was.quote:Op maandag 11 november 2013 15:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ook liever 10 klonen van mij, En volgens mij kan Pharkus heel snel achterhalen van wie er een kloon is? ip check?
Smegmanusquote:Op maandag 11 november 2013 15:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn ex is een keer geband omdat ze een account bij mij thuis had aangemaakt en we dus dezelfde ip hadden en Smegmanus dacht dat ik het was.
Die tools heb ik tot mijn beschikking, maar ik ga geen antwoord wie een kloon van wie is. Dat mogen jullie lekker speculeren.quote:Op maandag 11 november 2013 15:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ook liever 10 klonen van mij, En volgens mij kan Pharkus heel snel achterhalen van wie er een kloon is? ip check?
Ja potver, waarom krijg jij die alleen?quote:Op maandag 11 november 2013 15:55 schreef TARDIS. het volgende:
Leugens, ik kreeg net nog pics van HJ, en het is gewoon een chick. TENZIJ FRANK AL DIE TIJD EEN CHICK IS. Maar dan stop ik met FOK!ken denk ik, dan kan ik het niet meer aan.
quote:Op maandag 11 november 2013 15:58 schreef SaucyCock het volgende:
Als frank HaywoodJablome is wil ik hem pijpen.
Jij hield van tranny's ja. Ik zou hem gewoon DM'en als ik jou was.quote:Op maandag 11 november 2013 15:58 schreef SaucyCock het volgende:
Als frank HaywoodJablome is wil ik hem pijpen.
Heb je die foto's al door Google Reverse Image search gehaald?quote:Op maandag 11 november 2013 15:55 schreef TARDIS. het volgende:
Leugens, ik kreeg net nog pics van HJ, en het is gewoon een chick. TENZIJ FRANK AL DIE TIJD EEN CHICK IS. Maar dan stop ik met FOK!ken denk ik, dan kan ik het niet meer aan.
Nee want ik kreeg exact wat ik vroeg.quote:Op maandag 11 november 2013 16:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hield van tranny's ja. Ik zou hem gewoon DM'en als ik jou was.
[..]
Heb je die foto's al door Google Reverse Image search gehaald?
Een vagijn met een briefje HaywoodJablome ervoor? Dat is vast gephotoshopt man. Je moest eens weten hoever mensen gaan om hun geheime identiteit te achterhouden.quote:Op maandag 11 november 2013 16:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee want ik kreeg exact wat ik vroeg.
Dat was hij niet.quote:Op maandag 11 november 2013 16:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een vagijn met een briefje HaywoodJablome ervoor? Dat is vast gephotoshopt man. Je moest eens weten hoever mensen gaan om hun geheime identiteit te achterhouden.
Hoe weet je dat? BEN JIJ HJ?!quote:Op maandag 11 november 2013 16:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een vagijn met een briefje HaywoodJablome ervoor? Dat is vast gephotoshopt man. Je moest eens weten hoever mensen gaan om hun geheime identiteit te achterhouden.
Ik heb wel een foto van jou nodig om de verdediging van mijn cliënt te verstevigenquote:
Ik heb zo mijn manieren om aan de info te komen die ik nodig heb.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2013 16:13:08 ]
quote:Op maandag 11 november 2013 16:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn manieren om aan de info te komen die ik nodig heb.Sta je achter me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En andersoms?quote:Op maandag 11 november 2013 15:23 schreef hoink581 het volgende:
Er is niets verwerpelijkers dan een man die zich als vrouw voordoet op het internet
Jij bent toch half KLBquote:Op maandag 11 november 2013 15:26 schreef pussycatdoll het volgende:
Abraham de lacy=Sheba Bitch
Nikonlover=Iketurnerjr
What the fuck???quote:Op maandag 11 november 2013 15:26 schreef pussycatdoll het volgende:
Abraham de lacy=Sheba Bitch
Nikonlover=Iketurnerjr
quote:Op maandag 11 november 2013 16:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ten slotte heb ik van F_D een foto van een paar Prada schoenen ontvangen met het onderschrift: Cadeautip, kerst.
Slechts half waar, ik ben namelijk de rust zelvequote:Op maandag 11 november 2013 17:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
Abraham is geen kloon, heeft ook geen kloons, gewoon een gefrustreerd ventje.
Aaah, Michielos!quote:Op maandag 11 november 2013 17:04 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Slechts half waar, ik ben namelijk de rust zelve
Je lijkt me wel oké, ik hou van controversie.quote:Op maandag 11 november 2013 17:04 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
shit manquote:
Open een topic en beweer dit nogmaals.quote:Op maandag 11 november 2013 17:04 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Tuig van de richel je weet tochquote:Op maandag 11 november 2013 17:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
shit man
Krijg je een vervelende opmerking, is het niet goed
krijg je een kusje, is het niet goed
krijg je een bijdehante opmerking, is het ook niet goed
MOEILIJK MOEILIJK
Ik moest lachen.quote:In veel gevallen doe ik dit voor mijn eigen vermaak, ik kijk namelijk ook graag KRO Detectives en dit is het dichtst wat erbij in de buurt komt.
quote:Op maandag 11 november 2013 17:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
shit man
Krijg je een vervelende opmerking, is het niet goed
krijg je een kusje, is het niet goed
krijg je een bijdehante opmerking, is het ook niet goed
MOEILIJK MOEILIJK
PoHi doorspitten.quote:Op maandag 11 november 2013 17:09 schreef Kiid het volgende:
Hoe doe je dat bij kloons die hier al waren voordat jij hier was?
Je hebt toch toegang tot de volledige pohi?quote:Op maandag 11 november 2013 17:09 schreef Kiid het volgende:
Hoe doe je dat bij kloons die hier al waren voordat jij hier was?
De fuck is pohi, post history?quote:Op maandag 11 november 2013 17:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Je hebt toch toegang tot de volledige pohi?
Oh, ja domme fout van mijquote:Op maandag 11 november 2013 17:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Hahahahha, neeman.
De post historie.
Ja man, goede kloon tochquote:
quote:Op maandag 11 november 2013 17:18 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ja man, goede kloon tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |