shit manquote:
Open een topic en beweer dit nogmaals.quote:Op maandag 11 november 2013 17:04 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Slechts half waar, ik ben namelijk de rust zelve
Tuig van de richel je weet tochquote:Op maandag 11 november 2013 17:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
shit man
Krijg je een vervelende opmerking, is het niet goed
krijg je een kusje, is het niet goed
krijg je een bijdehante opmerking, is het ook niet goed
MOEILIJK MOEILIJK
Ik moest lachen.quote:In veel gevallen doe ik dit voor mijn eigen vermaak, ik kijk namelijk ook graag KRO Detectives en dit is het dichtst wat erbij in de buurt komt.
quote:Op maandag 11 november 2013 17:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
shit man
Krijg je een vervelende opmerking, is het niet goed
krijg je een kusje, is het niet goed
krijg je een bijdehante opmerking, is het ook niet goed
MOEILIJK MOEILIJK
PoHi doorspitten.quote:Op maandag 11 november 2013 17:09 schreef Kiid het volgende:
Hoe doe je dat bij kloons die hier al waren voordat jij hier was?
Je hebt toch toegang tot de volledige pohi?quote:Op maandag 11 november 2013 17:09 schreef Kiid het volgende:
Hoe doe je dat bij kloons die hier al waren voordat jij hier was?
De fuck is pohi, post history?quote:Op maandag 11 november 2013 17:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Je hebt toch toegang tot de volledige pohi?
Oh, ja domme fout van mijquote:Op maandag 11 november 2013 17:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Hahahahha, neeman.
De post historie.
Ja man, goede kloon tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 november 2013 17:18 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ja man, goede kloon tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |