Ik heb geen badquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:44 schreef Waaghals het volgende:
Alsof jij ons niet overal mee naar toe neemt.
Thuis fokken, fokken op het werk, fokken in bad, fokken op de wc.....etc
Hmm, dit is nog wel een idee ja.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:43 schreef Buurpoes het volgende:
Nou, lastig hoor.
Anders nodig je A toch uit voor iets waar je van te voren kaartjes voor moet kopen (bioscoop, concert etc) zodat B gewoon niet mee kan (ik heb 2 kaartjes). Waarna je na afloop subtiel opmerkt dat B wel gezellig is, maar dat het toch voor de verandering erg leuk was samen met A te zijn. "moeten we vaker doen!"
Die vriendin in kwestie is over de 40.quote:
Succes!quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Hmm, dit is nog wel een idee ja.
Dit is nog veel erger, want dit is semilesbodrama, en geen drama zo erg als semilesbodramaquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, vrouwendrama's. A mag B niet, C kan D niet uitstaan, D vindt A maar teringwijf en E gaat vreemd met de partner van C. Maar als ze bij elkaar zijn zijn ze de beste vriendinnen.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, vrouwendrama's. A mag B niet, C kan D niet uitstaan, D vindt A maar teringwijf en E gaat vreemd met de partner van C. Maar als ze bij elkaar zijn zijn ze de beste vriendinnen.
herkenbaarquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat is ziek gedrag dan. Dump A en B.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Die vriendin in kwestie is over de 40.
Gebruik plan B.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:49 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dit is nog veel erger, want dit is semilesbodrama, en geen drama zo erg als semilesbodrama
WAT IS PLAN B DAN??quote:
Mja, om nou A te dumpen omdat ik B niet mag vind ik ook weer zo drastisch, maar ik merk wel dat ik steeds meer ga aarzelen voor ik iets met haar afspreek.quote:
Ja weet ik veel. Ik heb geen plannen voor zulke situatiesquote:
Zo veel zijn er niet. Koester het!quote:
Nee, we hebben het hier over echte Oudhollandsche potten, inclusief stekeltjeskapsels en baggy pants.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:52 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik heb geen plannen voor zulke situaties
Trouwens, zijn die chicks in mijn UI A en B?![]()
Ja, dat doen ze dus kennelijk helemaal niet.quote:
Kan jij je niet beter gaan richten op het mannelijk geslacht?quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
Nee, we hebben het hier over echte Oudhollandsche potten, inclusief stekeltjeskapsels en baggy pants.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, we hebben het hier over echte Oudhollandsche potten, inclusief stekeltjeskapsels en baggy pants.
[..]
Ja, dat doen ze dus kennelijk helemaal niet.
Herkenbaarheid ten topquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |