Dan kom jij als tweede bij de meest irritante user (Smack10 als eerste)quote:Op maandag 16 december 2013 22:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat weet je want je schrijft ze zelf. Kom op met je lijstje voordat dit verzand in geslowchat.
Allang gedaan, jongen!quote:Op maandag 16 december 2013 22:12 schreef adnapekkid het volgende:
Tribalwars moet ge-unbant worden, jongens stem op tribalwars
Hee lul waarom heb je mijn naam daar weggehaald?quote:
Huh?quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat voor ongein heb jij ooit in KPD uitgehaald?
quote:Op maandag 16 december 2013 18:44 schreef Geelman het volgende:
Lieve FOK'ertjes,
Het einde van het jaar is in zicht. De kerstboom staat in de woonkamer te stralen, de kalkoen zit in de oven, je steekt alvast een paar rotjes af, de top2000 staat aan en je gaat je stem uitbrengen op de beste user van '14!
Hierbij de lijst der lijsten:
Beste user: Dimachaerus
Beste Mod: Frank
Meest autistische user: Dimachaerus
Lekkerste KLB Hunk: Dimachaerus
Lekkerste KLB chick: -
Irritanste troll: Dimachaerus soms
User met de ergste topicdiarree: damn, alle users behalve Dimachaerus
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '14 aan de vrouw te komen: Dimachaerus, wie anders <3
Meest meelevende user: Dimachaerus
Slimste user: Dimachaerus
User die als eerste unbanned moet worden: Dimachaerus, als hij ooit geband wordt
Beste topic van 2013: die ene van Dimachaerus
GAME ON!![]()
(Dit is het serieuze verkiezingstopic, gaarne geen chat hier...)
Gr gr,
Geelman en de kids
niet zo zeiken jij, dima is een gewaardeerd KLB user: http://forum.fok.nl/user/history/366410quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:59 schreef hoink581 het volgende:
Dit topic gaat over KLB, al die ONZ hoertjes worden dan ook geacht op te hoeren.
Rustig maar hoor, Dima.quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:01 schreef no1uknow het volgende:
niet zo zeiken jij, dima is een gewaardeerd KLB user: http://forum.fok.nl/user/history/366410
Ja, maar dan nee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:07 schreef TwentyFourr het volgende:
Kan ik ook nog een rally houden o.i.d. aangezien ik al twee gehele stemmen voor slimste user heb ontvangen? Zaak is natuurlijk al gewonnen maar gewoon voor de zekerheid.
Ik ben gewent dat er andere dingen in mijn reet worden gestoken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:42 schreef chroestjov het volgende:
Heb nog een paar veren over, in wiens reet mag ik die steken?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik ben gewent dat er andere dingen in mijn reet worden gestoken.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik ben gewent dat er andere dingen in mijn reet worden gestoken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |