Erg oncharmant.quote:
Dan nog is het afschuwelijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:59 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie schoenen voor een CEO ja. Studenten met zulke schoenen willen gewoon interessant doen
Alsof je er met van die puntschoenen niet uit ziet als pipo de clown.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:56 schreef wenfer2 het volgende:
En omdat de double monk schoen echt schandalig mooi is.![]()
![]()
[ afbeelding ] Gewoon double monk jwz
Ze zijn vies...quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:59 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie schoenen voor een CEO ja. Studenten met zulke schoenen willen gewoon interessant doen
is dat pee-wee herman?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Gewoon regenlaarsjes weetog.
[ afbeelding ]
Terechte opmerking.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:00 schreef Twiitch het volgende:
Gespen op schoenen
Lever je pik maar in vriend.
Kloptquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan nog is het afschuwelijk.Echt alsof je geen veters kan strikken of zo.
Dit!quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:00 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een kutklacht zeg en hoe onzeker moet je wel niet wezen om hier te gaan roepen dat je chique schoentjes aan hebt
Ik heb liever dat studenten er verzorgt bijlopen dan dat ze rondbanjeren op sneakers. Tevens is het een uiting van onderwaardering jegens de saaie grijze massa.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:59 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad en dat is, het eerste paar zijn homoschoenen en het tweede paar zijn kinderschoenen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:03 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
er is een verschil tussen dit:
[ afbeelding ]
en dit:
[ afbeelding ]
Ik vind betere beheersing van Nederlands iets belangrijker.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat studenten er verzorgt bijlopen dan dat ze rondbanjeren op sneakers. Tevens is het een uiting van onderwaardering jegens de saaie grijze massa.
Studenten die zulke schoenen dragen zijn 9/10 kakkerrrrrrrrs die hun onzekerheid wil verbergen dmv kleding.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat studenten er verzorgt bijlopen dan dat ze rondbanjeren op sneakers. Tevens is het een uiting van onderwaardering jegens de saaie grijze massa.
Derby'squote:Op donderdag 14 februari 2013 17:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Ze zijn vies...![]()
[ afbeelding ]
Dat is mooier dan vind ik.
De ex-vrouw van een maat van me kwam op Crocs naar een bruiloft. Moet ik er wel bij zeggen dat ze hoogzwanger was.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Gympen kunnen leuk zijn maar nette schoenen ook, het ligt aan de gelegenheid. Met koniginnedag trek je geen nette schoenen aan en op een bruiloft geen gympen.
Volgens mij dragen kakkers ook gewoon sneakers...... en in mijn omgeving dragen alleen internationale studenten en mannen van middelbare leeftijd double monk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Studenten die zulke schoenen dragen zijn 9/10 kakkerrrrrrrrs die hun onzekerheid wil verbergen dmv kleding.
Het gaat uiteindelijk om het totaalplaatje TS
Heb zelf liever Nike 6.0's, maar deze zien er wel netjes uit ja. De meeste casual Nike's zijn er zo goedkoop uit.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:08 schreef Obey. het volgende:
[ afbeelding ]
Niet de 13 in een dozijn sneaker, toch wat casual en zit té chill.
Waarom hebben homo's schijnbaar de privileges om die schoenen wel te mogen dragen ??! Ik snap niet dat als ik eens rondloop op mooie Italiaanse delicate schoentjes ik inderdaad van dat soort reacties krijg.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:06 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Inderdaad en dat is, het eerste paar zijn homoschoenen en het tweede paar zijn kinderschoenen.
Internationale studenten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:17 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Volgens mij dragen kakkers ook gewoon sneakers...... en in mijn omgeving dragen alleen internationale studenten en mannen van middelbare leeftijd double monk.
Fout! Maastricht is toevallig super internationaal. Misschien zelfs wel het hoogste percentage internationale studenten van Nederland. Veel uit duitsland, belgie. logisch. maar ook uit oost europa, spanje, italie, afrika, canada, USA.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Internationale studenten.Belgen die over de grens gaan studeren.
Ik koop liever een paar nette leren schoenen van 100eu, dan een paar stoffen vans voor 75. Zo veel duurder hoeft het allemaal niet te zijn en het gaat allemaal veel langer mee.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:22 schreef kipknots het volgende:
Waarom haten op een bepaald type schoen? Beter bouw je een brede garderobe op.
En geld dat ook voor vrouwen als ik vragen mag??quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:47 schreef BellaGoth het volgende:
Chique schoenen ergens anders dragen dan op een gala of je werk
Ik vind het niet normaal als je naar de supermarkt hakken van 15 cm draagt met kristallen er op, nee.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:51 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
En geld dat ook voor vrouwen als ik vragen mag??
Alsof jij dat wal draagt naar een gala.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:13 schreef BellaGoth het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal als je naar de supermarkt hakken van 15 cm draagt met kristallen er op, nee.
Dan nogquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
De ex-vrouw van een maat van me kwam op Crocs naar een bruiloft. Moet ik er wel bij zeggen dat ze hoogzwanger was.
En campingvolk. lekker makkelijk, net als sneakers.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:38 schreef BellaGoth het volgende:
Ballerina's >> Crocs. Crocs is voor tokkies en wc schoonmakers.
Tjonge wat ben jij toch verfijnd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:21 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Waarom hebben homo's schijnbaar de privileges om die schoenen wel te mogen dragen ??! Ik snap niet dat als ik eens rondloop op mooie Italiaanse delicate schoentjes ik inderdaad van dat soort reacties krijg.Meestal ook nog van mensen die rondlopen op afgetrapte allstars oid. Ik droeg ooit ook allstars,
![]()
toen ik 16 was ja.
Niks mis met een stel moderne bruine oxfords in de vrije tijd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:47 schreef BellaGoth het volgende:
Chique schoenen ergens anders dragen dan op een gala of je werk
Waarom gaan mensen gelijk haten in plaats mij te complimenteren? Is dat calvinisme nog zo sterk aanwezig?quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:47 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
[..]
Tjonge wat ben jij toch verfijnd.
Omdat jij je zelfrespect uit je schoenen haalt. Alleen trieste kneuzen doen dat.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:49 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Waarom gaan mensen gelijk haten in plaats mij te complimenteren?
Wie zegt dat? Ik voel mij gewoon prettig met een paar mooi schoenen.Sowieso zit ik veel beter in mij vel met mooie kleren waaraan ik aandacht heb gegeven.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:50 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
[..]
Omdat jij je zelfrespect uit je schoenen haalt. Alleen trieste kneuzen doen dat.
Van die Birckenstocks.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:52 schreef EvanStone het volgende:
Deel 3 echt..
Kunnen we nu niet overgaan op teenslippers?
Dat zou opgaan, als jij boven het maaiveld uitstak. Dat doe je niet, je bent gewoon wanhopig complimentjes aan het zoeken over je lelijke schoenenn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:49 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Waarom gaan mensen gelijk haten in plaats mij te complimenteren? Is dat calvinisme nog zo sterk aanwezig?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat zou opgaan, als jij boven het maaiveld uitstak. Dat doe je niet, je bent gewoon wanhopig complimentjes aan het zoeken over je lelijke schoenenn.
Tsja jij begrijpt niet hoezo ik jouw schoenen lelijk vindt, ik begrijp niet hoezo ik als 20-jarige geen sneakers mag dragen. En zo zijn we allemaal verbonden in onbegrip.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:57 schreef wenfer2 het volgende:
[..]Boven het maaiveld opsteken is niet zo moeilijk in Nederland. Wel waardeer ik het heel erg als mensen mij complimentjes geven ja.
Is heel normaal volgend mij. Maar met mij krijg ik juist nare reacties. Waarom?
Daar begrijp ik echt serieus niet. Net als dat iemand een nieuwe auto koopt en daar trots in rijd hij als aso word gezien.
![]()
c'mon
neequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:00 schreef SuicideErrorist het volgende:
TS is zo'n kneus die zich enkel volwassen voelt als 'ie chique schoeisel draait
Oh vandaar dat je je zo druk maakt om wat voor SCHOENEN jouw leeftijdsgenoten dragen en dat iemand niet echt volwassen is als 'ie sneakers draagt. Kijk, je hebt zelfs een fucking avatar van die kutschoenenquote:
Ik maak mij niet druk ik ben enkel teleurgesteld..quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:04 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Oh vandaar dat je je zo druk maakt om wat voor SCHOENEN jouw leeftijdsgenoten dragen en dat iemand niet echt volwassen is als 'ie sneakers draagt. Kijk, je hebt zelfs een fucking avatar van die kutschoenen
[ afbeelding ]
Wauw, heb je echt niet door dat jouw vergelijkingen totaal niet opgaan? Bizar zeg.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:57 schreef wenfer2 het volgende:
[..]Boven het maaiveld opsteken is niet zo moeilijk in Nederland. Wel waardeer ik het heel erg als mensen mij complimentjes geven ja.
Is heel normaal volgend mij. Maar met mij krijg ik juist nare reacties. Waarom?
Daar begrijp ik echt serieus niet. Net als dat iemand een nieuwe auto koopt en daar trots in rijd hij als aso word gezien.
![]()
c'mon
Ik ben deze discussie niet gestart, ik heb hem slechts voortgezet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wauw, heb je echt niet door dat jouw vergelijkingen totaal niet opgaan? Bizar zeg.
Je geeft jezelf veel te veel eer. Je krijgt geen nare reacties omdat je trots in je nieuwe schoenen rondloopt, je krijgt nare reacties als gevolg van jou belerende en negatieve houding jegens anderen. Ben je nu al vergeten dat JIJ degene bent die klaagt over de kledingkeus van anderen?
Het is dus beter vergelijkbaar met iemand die een nieuwe auto koopt en als aso wordt gezien NADAT hij tegen een medeweggebruiker zegt "wat triest dat jij in zo'n lompe auto rijdt zeg, als ik je zo zie rijden heb ik toch altijd even van"
Ik stond 6 jaar geleden (om veel te dure; 125euro lees 220 gulden) soortgelijke schoenen aan te schaffen. Dat waren ook hoge adidas maar dan wit/blauw/oranje. Gelukkig niet gedaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:05 schreef deadprez het volgende:
hier mijn bazen schoenen nog een keer
[ afbeelding ]
beter dan die kakkerschoentjes die jij in de op postquote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:07 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik stond 6 jaar geleden (om veel te dure; 125euro lees 220 gulden) soortgelijke schoenen aan te schaffen. Dat waren ook hoge adidas maar dan wit/blauw/oranje. Gelukkig niet gedaan.
waarom zijn het in HEMELSNAAM kakkerschoenen??quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
beter dan die kakkerschoentjes die jij in de op post
alleen negers kopen witte schoenenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:05 schreef deadprez het volgende:
hier mijn bazen schoenen nog een keer
[ afbeelding ]
ik weet het niet, ik zie van die gastjes van de notenboom school hier in de buurt altijd op dat soort schoenen lopenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:10 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
waarom zijn het in HEMELSNAAM kakkerschoenen??
ja, want kleding of de kleur daarvan is inderdaad ras gebondenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
alleen negers kopen witte schoenen
Wie zegt dat ik daar mijn status aan ontleen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:12 schreef Hugh_Myron het volgende:
Waar maak je je druk om?
Het zijn maar schoenen. Als jij je status verleent aan een paar schoenen, is het wel erg triest met je gesteld.
Wie is de discussie dan begonnen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik ben deze discussie niet gestart, ik heb hem slechts voortgezet.En ik vind dat iedereen mag dragen vat hij/zij mooi vind. Meer niet.... En ik krijg nare reacties omdat ik afwijk van de grijze massa. daarom ja. Verder zou ik het aanmoedigen dat mensen eens wat meer moeite doen om fleurig voor de dag te komen. Zal nederland een stuk opvrolijken en goed voor de economie ook nog
Waarom maak je er dan zo'n heisa over? Alsof iemand ene neuk geeft om wat voor schoenen je draagt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:13 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik daar mijn status aan ontleen?Ontleen jij wel je status aan de schoenen?? Yeah RLY?
A das zo'n veel te dure particuliere school. Volgens mij mag jij die mensen gewoon niet en daardoor ook niet hun schoeisel. En koopt die schoenen gewoon niet omdat je niet met hun geassocieerd wil worden. toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik weet het niet, ik zie van die gastjes van de notenboom school hier in de buurt altijd op dat soort schoenen lopen
geen idee ik ken die bois verder niet, dus heb geen mening over ze. ik koop de schoenen niet omdat ik ze lelijk vindquote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:15 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
A das zo'n veel te dure particuliere school. Volgens mij mag jij die mensen gewoon niet en daardoor ook niet hun schoeisel. En koopt die schoenen gewoon niet omdat je niet met hun geassocieerd wil worden. toch?
Klopt, iedereen is uniek om zijn manier.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:14 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wie is de discussie dan begonnen?
En nogmaals, je blijft jezelf steeds teveel eer geven door continu te denken dat je negatieve reacties krijgt omdat je zo uniek bent. Denk je nu echt dat jij de enige hier bent die op nette schoenen loopt? Mensen kunnen jouw schoenen overigens ook gewoon spuuglelijk vinden zonder dat dit iets te maken heeft met het feit dat jij zogenaamd zou afwijken van 'de grijze massa'.
Wie ben jij om te bepalen hoe de "jeugd van tegenwoordig" zich zou moeten kleden?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:20 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Klopt, iedereen is uniek om zijn manier.![]()
Maar het zou helemaal niet verkeerd zijn als de jeugd van tegenwoordig zich zelf iets klassieker en beschaafder zou kleden. dat is eigenlijk de moraal van dit klaagtopique. ----En denken dat ik mij zelf te veel eer schenk omdat ik schoenen koop die ik mooi vind.
![]()
Wat begrijp jij niet aan: "je blijft jezelf teveel eer geven door te denken dat je negtieve reacties krijgt omdat je zo uniek bent"?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:20 schreef wenfer2 het volgende:
[...]
En denken dat ik mij zelf te veel eer schenk omdat ik schoenen koop die ik mooi vind.![]()
Nou het is het eerste niet zo dat ik andermans schoeisel afkraak. Het is meer dat mijn schoenen vaak worden omschreven als 'homoschoentjes' of 'fashion queen' oid.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan: "je blijft jezelf teveel eer geven door te denken dat je negtieve reacties krijgt omdat je zo uniek bent"?
Ik geef juist aan dat de oorzaak van de negatieve reacties helemaal niet zit in de schoenen die jij draagt en de zogenaamde unieke status die dit jou geeft. Ik probeerde je juist uit te leggen dat je de negatieve reacties kreeg vanwege jou normatieve houding jegens anderen. Behalve dan in de gevallen waar men op basis van de persoonlijke smaak gewoon aangeeft jouw schoenen niet mooi te vinden. Maar das gewoon een normale mening die wordt geuit, geen aanval.
Van wie komt de openingspost dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:34 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nou het is het eerste niet zo dat ik andermans schoeisel afkraak. Het is meer dat mijn schoenen vaak worden omschreven als 'homoschoentjes' of 'fashion queen' oid.![]()
Niet perse dat andere mensjes ze niet mooi vinden, maar te lui zijn om zelf fatsoenlijke schoenen te kopen en rond blijven banjeren op oude converse.
![]()
Maar zelf maar een klaagtopic aan met je praatjes.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Van wie komt de openingspost dan?![]()
Ah fascination. Al is er wel wat toegevoegd aan haar OP...
Maar voortaan wel 'deel 2' in de topictitel toevoegen. En nog beter, de OP uit het vorige gewoon quoten.
Wees blij dat iemand je feedback geeft en doe er je voordeel mee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:56 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Maar zelf maar een klaagtopic aan met je praatjes.
Dit is een serieuze zaak, ik probeer een hele generatie te heropvoeden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 04:54 schreef Mortaxx het volgende:
Zijn jullie hier nou nog steeds over bezig
Goed bezig.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:38 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dit is een serieuze zaak, ik probeer een hele generatie te heropvoeden.
Op zich ben ik het met het heropvoeden wel eens, maar niet m.b.t. kleding en schoeisel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:38 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dit is een serieuze zaak, ik probeer een hele generatie te heropvoeden.
Geloof mij als men iets meer geüniformeerd door het leven gaat, zal men zich ook daar meer naar gedragen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Op zich ben ik het met het heropvoeden wel eens, maar niet m.b.t. kleding en schoeisel.
Fixed.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:46 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Geloof mij als men iets meer gedisciplineerd door het leven gaat, zal men zich ook daar meer naar gedragen.
fixedquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:49 schreef Kper_Norci het volgende:
Geloof mij als men iets meer gedisciplineerd door het leven gaat, zal men zich ook daar meer naar kleden.
Een paar doorgeevalueerde versies heb ik wel in mijn collectie.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:50 schreef very het volgende:
Iets anders dan dit en je hoort er gewoon niet bij
[ afbeelding ]
Buitensloffen zonder puntneusquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:00 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Een paar doorgeevalueerde versies heb ik wel in mijn collectie.![]()
[ afbeelding ]
Gij onwetende, gij zal het nooit begrijpen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:17 schreef Menno6000 het volgende:
Het derde topic openen over schoenen die iemand draagt.Pauper
Bij sommige dingen wel ja. Zo rijden er alleen negers Honda.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, want kleding of de kleur daarvan is inderdaad ras gebonden
He een neger met kunsthanden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:13 schreef wenfer2 het volgende:
Er is trouwens ook niets mis met single monk.
[ afbeelding ]
quote:
Nike Air mensenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:45 schreef Jeroen_S. het volgende:
maar nike air max mensen zijn tuig, die hoef ik ook niet in de discotheken waar ik heen ga
Bijstandmoeders, bontkraagjes, nektasjesquote:Op maandag 18 februari 2013 08:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
Nike Air mensenVooral van die blonde onsympathieke kauwgom kauwende, trainingsbroek dragende bijstandmoeder figuren. En niet te vergeten van die koele boii types met hun nektasje en bontkraagjes.
![]()
Toffe derbys!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:36 schreef Nezhi het volgende:
Ik heb deze handgemaakte derbys (Vreemde kleur op de foto)
[ afbeelding ]
Jij moet wel hardcore gay zijn. Weet zeker dat je ook skinny jeans hebt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:37 schreef Life2.0 het volgende:
mijn pantoffels, niets mis mee
[ afbeelding ]
Zou jij mijn naam niet met briefjes van twintig schrijven?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:37 schreef Life2.0 het volgende:
mijn pantoffels, niets mis mee
[ afbeelding ]
Die Italiaanse vlag schoen is erg lelijk, maar ik vind die glimmende pooierzool er ook niet uitzien. Beiden zijn te opzichtig. Edele lieden behoeven geen aandacht omwille van hun schoenen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:56 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Erg oncharmant.
Als je nou 17 jaar bent dan kan wil ik nog wel eens over mijn hart strijken maar als ik mannen(?) van 20 - 35 met gympies zie dan kijk ik je toch altijd even aan van'yeah really?'
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
![]()
Zo over schoenen pratenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:56 schreef wenfer2 het volgende:
![]()
Goede smaak in verband brengen met homeseksualiteit.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zo over schoenen pratenKom eens uit die kast...
-homoseksualiteitquote:Op maandag 18 februari 2013 14:55 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Goede smaak in verband brengen met homeseksualiteit.Wees blij dat sommige van jou landgenoten een betere smaak hebben dan jou! Zie het als een compensatie voor jou wansmaak.
Graag gedaan.
Als je sidney, wesley of ricardo heet ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:09 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon deze 24/7 rocken.
Het ging me meer om de 'de ..... schoen echt schandalig mooi isquote:Op maandag 18 februari 2013 14:55 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Goede smaak in verband brengen met homeseksualiteit.Wees blij dat sommige van jou landgenoten een betere smaak hebben dan jou! Zie het als een compensatie voor jou wansmaak.
Graag gedaan.
Meer een richting van goede smaak, ja zeker.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:15 schreef kipknots het volgende:
[..]
Probeer je je nu serieus neer te zetten als een voorbeeld van goede smaak?
Dat je een homo bent omdat je homofiele schoentjes draagt? In dat geval wel ja.quote:
Ik krijg een beetje het gevoel dat jij je probeert te profileren als iemand van oud geld maar daarbij af en toe vreselijk pijnlijk de plank misslaat.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:22 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Meer een richting van goede smaak, ja zeker.
Mijn excuses dat dat beeld is ontstaan. Ik ben gewoon een simpele student die exclusief schoeisel zeer waardeert, maar daar verder geen bedoelingen mee heeft. Wel zou ik denk ik een beter humeur krijgen als de Nederlandse standaard iets omhoog zou worden getild qua stijlkeuze.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het gevoel dat jij je probeert te profileren als iemand van oud geld maar daarbij af en toe vreselijk pijnlijk de plank misslaat.
Ik profileer mijzelf niet, ik zonder mijzelf af van de groep dat wel. Maar verheven voelen? nee.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:35 schreef Friggles het volgende:
Jij hebt vast een hoop klappen gehad vroeger als jij je altijd zo geprofileerd hebt.
Maar zo gedraag ik mij helemaal niet. Zo voelt dat misschien al je realiseert dat je 28 bent en al jaren op nike's rondloopt. of niet?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:38 schreef Friggles het volgende:
Als jij je verheven gedraagt, zullen andere mensen denken dat jij je zo neerzet. Maakt niet uit of je dat zo voelt of niet.
Ach, je kunt het ook omdraaien. Hier in Nederland hoef je niet gek veel moeite te doen om stijlvol voor de dag te komen, als je bijv. in een stad als Milaan loopt - waar lang niet iedereen maar wel veel meer - mensen stijlvol voor de dag komen val je veel minder op.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wel zou ik denk ik een beter humeur krijgen als de Nederlandse standaard iets omhoog zou worden getild qua stijlkeuze.
en is nu 180 graden gedraaidquote:Op maandag 18 februari 2013 15:39 schreef HostiMeister het volgende:
wenfer2 iswas gewoon een hipster--- fixed
Dan ben je nog steeds een hipster, alleen een met een andere (debiele) kledingstijl.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:43 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
en is nu 180 graden gedraaid
vans ingeruild voor santoni
skinny's ingeruild voor slim-fit (pantalon) broeken
Wat?quote:Op maandag 18 februari 2013 14:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zou jij mijn naam niet met briefjes van twintig schrijven?
Nee dat past niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:01 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Jij moet wel hardcore gay zijn. Weet zeker dat je ook skinny jeans hebt.
Nederlandse slonzigheid verkiezen boven Italiaans vakmanschap.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan ben je nog steeds een hipster, alleen een met een andere (debiele) kledingstijl.
Santoniquote:Op maandag 18 februari 2013 15:43 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
en is nu 180 graden gedraaid
vans ingeruild voor santoni
skinny's ingeruild voor slim-fit (pantalon) broeken
Je hebt ook al heel veel moois in de prijsklasse 80-200. Dat is ook ongeveer de prijsklasse waar waarin de 'kwaliteits-sneaker' zich bevinden. Echter gaat een paar leren schoenen van een gerenommeerd langer mee dan een paar plastic gympen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:17 schreef Thorpe het volgende:
[..]
Santoni¤500+ neertellen voor een paar stappers
Enigste fatsoenlijke bericht in dit hele trieste topic!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:00 schreef Stickertje het volgende:
ik zal nooit een man met van die nette schoenen hoeven..
geef mij maar een man met
[ afbeelding ]
Mits jij je maar op je zolderkamer gedeisd houd.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:07 schreef EVH001 het volgende:
Hey TS ik rock deze patta's altijd. Umad??
[ afbeelding ]
Geen haat of afschuw, eerder medelijden.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:51 schreef Godshand het volgende:
Mannen die op anderen gaan haten zodra ze 5 euro teveel hebben
Italianen dragen bij uitstek sneakersquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:14 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nederlandse slonzigheid verkiezen boven Italiaans vakmanschap.![]()
![]()
Misschien moet ik gewoon naar Florence of Milaan verhuizen.zie link ....
http://www.mrporter.com/j(...)tflorencev2-_-190213
quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mensen verzorgd taalgebruik hanteren voor ze anderen op hun voorkomen beoordelen.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:55 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Dit zijn toch geen mannenschoenenquote:Op zondag 3 maart 2013 17:34 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Luie italianen misschien. Echte Italianen dragen bij uitstek mooie suède loafers. Het liefst ik een kek kleurtje, nou boffen zij natuurlijk wel met het mediterraanse klimaat daar maar dat is nog geen excuus waarom de Nederlandse man er vaak zo saai en kleurloos bijloopt.
[ afbeelding ]
Leuk jo!quote:Op zondag 3 maart 2013 18:00 schreef Zero17 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb liever dat mensen verzorgd taalgebruik hanteren voor ze anderen op hun voorkomen beoordelen.
Ik heb alleen maar schoenen met hakjes, behalve bij mijn bootschoenen.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:00 schreef budvar het volgende:
[..]
Dit zijn toch geen mannenschoenenmet die hakjes
Leuk joh!quote:Op zondag 3 maart 2013 18:22 schreef wenfer2 het volgende:
Ik heb alleen maar schoenen met hakjes, behalve bij mijn bootschoenen.
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:57 schreef borbit het volgende:
Ooit wil ik CEO zijn van een bedrijf met allemaal losers die in pak lopen met van die vieze puntschoentjes dit dat alles. En dan zelf in een t-shirt met koffievlekken jogginsbroek en van de addidad slippers met witte sokken rondbanjeren.
Mensen die haten op mensen met mooie schoenen.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:48 schreef dekloonvanzuen het volgende:
van die 18-24 jarige gasten die denken dat ze al zakenmannen zijn terwijl ze niks bereikt hebben en op veel te dure pattas lopen. vans for die leventje g
Goede smaak in verband brengen met homoseksualiteit.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:40 schreef FiliusDeorum het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe jij er uit ziet, vast een nichten kop.
Bij bootschoenen denk ik aan dit, jij denk ik niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:22 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Leuk jo!
[..]
Ik heb alleen maar schoenen met hakjes, behalve bij mijn bootschoenen.
Ik denk dan inderdaad meer aan dit werk:quote:Op zondag 3 maart 2013 18:45 schreef budvar het volgende:
[..]
Bij bootschoenen denk ik aan dit, jij denk ik niet.
[ afbeelding ]
Op mijn werk zijn deze dus verplichtquote:Op zondag 3 maart 2013 19:20 schreef D.D.W. het volgende:
Vanaf mijn 22e had ik al een aparte kast voor mijn schoenen moeten kopen, met voornamelijk dit soort saaie spul: [ afbeelding ]
Was een soort van verplicht (werk enzo), jammer want was altijd wel gek op sneakers
Nog een hater gespot.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:21 schreef fathank het volgende:
Doen t goed bij de plaatselijke hockeyclub.
Je bent zelf verantwoordelijk voor wat je draagt. Was het heel formeel of zat er speling in de zaak.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:20 schreef D.D.W. het volgende:
Vanaf mijn 22e had ik al een aparte kast voor mijn schoenen moeten kopen, met voornamelijk dit soort saaie spul: [ afbeelding ]
Was een soort van verplicht (werk enzo), jammer want was altijd wel gek op sneakers
Als ik dit soort schoenen zou moeten dragen zou ik echt ander werk zoeken, ben liever een vuilnisman dan met dit soort schoenen moeten rondstappen.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:49 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Je bent zelf verantwoordelijk voor wat je draagt. Was het heel formeel of zat er speling in de zaak.
Anders dit:
[ afbeelding ]
Gelukkig maar, zonder vuilnismannen zouden de Nederlandse straten er meer uit zien als de straten in Napoli, en dan heb ik het niet over het schoeisel dat je tegenkomt in de Napolitaanse straatjes.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:51 schreef budvar het volgende:
[..]
Als ik dit soort schoenen zou moeten dragen zou ik echt ander werk zoeken, ben liever een vuilnisman dan met dit soort schoenen moeten rondstappen.
Wat ben je van plan te halen?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:53 schreef Internepper het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik momenteel, over een maandje ga ik nieuwe halen.
Ik ben geen vuilnisman voor de duidelijkheidquote:Op zondag 3 maart 2013 19:53 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zonder vuilnismannen zouden de Nederlandse straten er meer uit zien als de straten in Napoli, en dan heb ik het niet over het schoeisel dat je tegenkomt in de Napolitaanse straatjes.
quote:Op zondag 3 maart 2013 19:56 schreef E.B.A.H. het volgende:
Als je hakken hoort en denkt 'hey daar komt vast een lekker wijf aangelopen', draai je je om zie je een fag zoals TS voorbijkankeren met zijn gay schoentjes.
De enige hakken die jij voorbij hoort komen zijn die van je moeder die even een kijkje op zolder komt nemen, is het niet?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:56 schreef E.B.A.H. het volgende:
Als je hakken hoort en denkt 'hey daar komt vast een lekker wijf aangelopen', draai je je om zie je een fag zoals TS voorbijkankeren met zijn gay schoentjes.
Wij lopen niet met schoenen door het huis. Jij maakt zeker ook je keuken en badkamer schoon met één doekje? Italianen zijn gay en so are you.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:00 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
De enige hakken die jij voorbij hoort komen zijn die van je moeder die even een kijkje op zolder komt nemen, is het niet?
En wederom: goede smaak ik verband brengen met homoseksualiteit.![]()
Het is maar wat je mooi vindtquote:Op zondag 3 maart 2013 20:00 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
De enige hakken die jij voorbij hoort komen zijn die van je moeder die even een kijkje op zolder komt nemen, is het niet?
En wederom: goede smaak ik verband brengen met homoseksualiteit.![]()
Ik woon in een studentenhuis dus ik maak mijn keuken en badkamer dus echt serieus nooit schoon, ik heb ook totaal geen smetvrees in tegenstelling tot mensen in mijn omgeving.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wij lopen niet met schoenen door het huis. Jij maakt zeker ook je keuken en badkamer schoon met één doekje? Italianen zijn gay en so are you.
.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:04 schreef budvar het volgende:
[..]
Het is maar wat je mooi vindtdie schoentjes die jij laat zien vind ik spuuglelijk, ook al zijn ze van baby alligators gemaakt en kosten ze 2000¤.
Ik zeg toch dat ik ze spuuglijk vind? Ook al zou ik geld toe krijgen zou ik die dingen niet eens willen dragen.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:12 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik woon in een studentenhuis dus ik maak mijn keuken en badkamer dus echt serieus nooit schoon, ik heb ook totaal geen smetvrees in tegenstelling tot mensen in mijn omgeving.En even een complete bevolkingsgroep uitmaken voor homo's vind ik nou niet bepaald intelligent
[..]
.
Voor een paar sneakers betaal je al snel ¤80-120, voor een paar echt mooie schoenen die ook nog eens makkelijk 3 tot 10 jaar mee gaan betaal je ¤80-200. Waarom zou je dan ook op canvas schoeisel rondlopen als het zoveel beter kan??!
Van die mannen die als vrouwen klinken als ze over straat lopen.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:00 schreef budvar het volgende:
[..]
Dit zijn toch geen mannenschoenenmet die hakjes
Aha jij kent het probleem ook.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:56 schreef E.B.A.H. het volgende:
Onderhand zelfs al een topic reeks!quote:Op zondag 3 maart 2013 20:23 schreef Kittenbraadworst het volgende:
Er is gewoon een heel topic voor mannen met sneakers?!
Ja erg verwarrend. Beetje alsof je een chick van de achterkant ziet waarvan je denkt "zo die mag er wezen" en dan draait ze zich om, blijkt het een 50-jarige verlepte crackjunk te zijn.quote:
Ik val gelukkig ook niet op 50-jarige verlepte crackjunks.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja erg verwarrend. Beetje alsof je een chick van de achterkant ziet waarvan je denkt "zo die mag er wezen" en dan draait ze zich om, blijkt het een 50-jarige verlepte crackjunk te zijn.
Inderdaad zeg, wat een lelijk pakjequote:Op zondag 3 maart 2013 20:43 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Terechte klacht: geen porem
quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:03 schreef Seam het volgende:
Die sneakerfreaks zijn wel wat triest inderdaad.
Boven het maaiveld uitsteken is geen kunst hier in Nederland, en ik woon gelukkig op kamers.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
Trots zijn om boven het maaiveld uit te steken en haten op "de gewone man". Maar ondertussen natuurlijk wel bij je ouders wonen, om half 6 aanschuiven voor het eten en de hele dag rondrijden in de Volvo van je vader.
Haten op mensen met mooie schoenen.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:53 schreef Stevenzenl het volgende:
Kijk die wenfer even decadent zijn met zijn homo patta's.
'Sportschoenen' waar je niet mee kunt sporten. Dat is net zoiets als een terreinauto waar je niet het terrein mee inkuntquote:
wtf manquote:Op maandag 4 maart 2013 02:11 schreef Puntenjager het volgende:
Dit heb ik recentelijk aangeschaft:
[ afbeelding ]
'n fuckin' 270 EuroNiet dat ik dat er voor betaald heb *hard Nederlander probeert te worden*
Mooie schoenen! Wel wat standaard maar ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:11 schreef Puntenjager het volgende:
Dit heb ik recentelijk aangeschaft:
[ afbeelding ]
'n fuckin' 270 EuroNiet dat ik dat er voor betaald heb *hard Nederlander probeert te worden*
Mjah, SS-Stiefel möchte ich noch einmal haben jah.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoewel je er natuurlijk volledig voor lul mee loopt als je geen paard rijdt of iets dergelijks vind ik die rijlaarzen die militairen vroeger droegen - en nee, niet alleen de Duitsers - ook altijd wel wat hebben.
Dan moet je maar een paar Hugo Boss schoentjes aanschaffen. Boss werkte in WOII voor de nazi's en fabriceerde legerkisten met de beruchte 'click-clack'. Daar herken je de duitse schoentjes nu nog steeds aan; dat ze gemiddeld harder klakken dan andere merken.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:18 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mjah, SS-Stiefel möchte ich noch einmal haben jah.
http://germanmilitariacol(...)SUniforms-714253.jpg
JAWOHL HERR OBERBUERGERMEISTER STURMTRUPPENFUEHRER
En jij hebt nog wel een ITALIA UI. Schande!quote:Op maandag 4 maart 2013 02:19 schreef SilentHunterNL het volgende:
Je kleedt je toch gewoon op je eigen levensstijl? Je moet lekker zelf weten.wat je draagt maar ga niet zitten kankeren op andermans smaak.
Gr gr Trouwe Air Max Classic drager.
Ach, als non-conformist ultima forma moet je je soms toch een beetje aanpassen. Daarbij houd ik van strak, dus voor mij geen frutsels of dingetjes alleen maar om niet standaard te zijn (zie ook mijn post aangaande mijn voorliefde voor de Duitsche 'strakheid' hierboven).quote:Op maandag 4 maart 2013 02:17 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mooie schoenen! Wel wat standaard maar ja.
waarom leg je de hele tijd zo'n nadruk op de prijs?quote:Op maandag 4 maart 2013 02:22 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ach, als non-conformist ultima forma moet je je soms toch een beetje aanpassen.
Trouwens, Jan Boerenlul loopt echt niet op schoenen van bijna 300 Euro.
Italian Hardcorequote:Op maandag 4 maart 2013 02:22 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
En jij hebt nog wel een ITALIA UI. Schande!
Nee die lopen op dit soort schoeisel:quote:Op maandag 4 maart 2013 02:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom leg je de hele tijd zo'n nadruk op de prijs?
wat probeer je nou te bewijzen?
die schoenen zijn ook belachelijk duurquote:Op maandag 4 maart 2013 02:23 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nee die lopen op dit soort schoeisel:
[ afbeelding ]
Daar lopen de negerts op.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:23 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nee die lopen op dit soort schoeisel:
[ afbeelding ]
Ts is brakka boy homoquote:Op maandag 4 maart 2013 02:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom leg je de hele tijd zo'n nadruk op de prijs?
wat probeer je nou te bewijzen?
Als eckte Italiaan zou je niet met minder dan dit in de polder moeten aankomen. Kan je sommige Hollanders nog wat mee bijbrengen.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:23 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Italian Hardcore
As i said, get dressed on your lifestyle.
battieboiquote:Op maandag 4 maart 2013 02:25 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Als eckte Italiaan zou je niet met minder dan dit in de polder moeten aankomen. Kan je sommige Hollanders nog wat mee bijbrengen.
[ afbeelding ]
Dit is toch wel slightly gay. Sowieso hoor je sokken aan te hebben in nette schoenen (en sowieso geen gele broek te dragen)quote:Op maandag 4 maart 2013 02:25 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Als eckte Italiaan zou je niet met minder dan dit in de polder moeten aankomen. Kan je sommige Hollanders nog wat mee bijbrengen.
[ afbeelding ]
slightly gay zeggen is ook best gayquote:Op maandag 4 maart 2013 02:27 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dit is toch wel slightly gay. Sowieso hoor je sokken aan te hebben in nette schoenen (en sowieso geen gele broek te dragen)
Dat zijn echt van die ouwe lullen boten.waar mijn oom op loopt jaquote:Op maandag 4 maart 2013 02:25 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sokken zijn in Nederland eerder bittere noodzaak dan dat het er echt fashionable uitziet.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:27 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dit is toch wel slightly gay. Sowieso hoor je sokken aan te hebben in nette schoenen (en sowieso geen gele broek te dragen)
Neem een voorbeeld aan je oom, vraag desnoods eens of je een paar schoenen mag lenen.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:28 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Dat zijn echt van die ouwe lullen boten.waar mijn oom op loopt ja
Gewoon hard in hun reedt neuken als ze denken dat je homo bentquote:Op maandag 4 maart 2013 02:32 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Sokken zijn in Nederland eerder bittere noodzaak dan dat het er echt fashionable uitziet.
[..]
Neem een voorbeeld aan je oom, vraag desnoods eens of je een paar schoenen mag lenen.![]()
Jij komt er mee weg dat je Italiaans ben. Hier beginnen de gelijk te twijfelen aan mijn geaardheid.
Mijn oom is dan ook de baas van Heinz hier in benelux dus hij heeft de status. Maar als je dan van die wannabe gedrochten ziet van een jaar of 25quote:Op maandag 4 maart 2013 02:32 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Sokken zijn in Nederland eerder bittere noodzaak dan dat het er echt fashionable uitziet.
[..]
Neem een voorbeeld aan je oom, vraag desnoods eens of je een paar schoenen mag lenen.![]()
Jij komt er mee weg dat je Italiaans ben. Hier beginnen de gelijk te twijfelen aan mijn geaardheid.
Vrouwen zijn daar niet altijd van gediend op ieder tijdstip van de dag.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:35 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Gewoon hard in hun reedt neuken als ze denken dat je homo bent
Dus je wordt door vrouwen als homoseksueel gezien?quote:Op maandag 4 maart 2013 02:37 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn daar niet altijd van gediend op ieder tijdstip van de dag.
Toch schrijf ik je advies in mijn agenda voor als het moment aanbreekt dat ik je advies nodig heb.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:38 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Dus je wordt door vrouwen als homoseksueel gezien?
Dat is dan wel weer serieuze shit want vrouwen herkennen nichten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haten op twintigers met mooie schoenen.![]()
Haten op twintigers met mooie schoenen en zelf van Italiaanse komaf zijn.![]()
![]()
quote:Op maandag 4 maart 2013 02:40 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Toch schrijf ik je advies in mijn agenda voor als het moment aanbreekt dat ik je advies nodig heb.Ieder zo zijn smaak heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haten op twintigers met mooie schoenen.![]()
Haten op twintigers met mooie schoenen en zelf van Italiaanse komaf zijn.![]()
En nee ik krijg nou geen harde anaconda des liefde van jou schoenen. Hoewel een warm gevoel mijn buikje wel streelt als ik een paar kekke air maxjes zie staan bij Intersport
![]()
Wie zegt dat ik een verwende rijcke boii ben? Als je sneakers kan kopen van ¤120 kan je ook best mooie double monks kopen van ¤150. Niet zo klagen over money G.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:44 schreef deadprez het volgende:
zie al die verwende richbois hier praatjes hebben dan
op de straten zijn jullie niks
jullie posten allemaal van die kakkerschoenen hoe wil je daarop wegrennen voor ibahesjquote:Op maandag 4 maart 2013 02:48 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een verwende rijcke boii ben? Als je sneakers kan kopen van ¤120 kan je ook best mooie double monks kopen van ¤150. Niet zo klagen over money G.
Het zit waarschijnlijk toch wel in je bloed. Goede smaak komt met de jaren. Je bent nog niet verloren, slecht lichtelijk naïef.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:47 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ieder zo zijn smaak heEn nee ik krijg nou geen harde anaconda des liefde van jou schoenen. Hoewel een warm gevoel mijn buikje wel streelt als ik een paar kekke air maxjes zie staan bij Intersport
Je zegt de ene keer dat iedereen moet dragen wat hij mooi vindt en de andere keer zeg je dat mensen geen sneakers maar double monks moeten kopen.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:48 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een verwende rijcke boii ben? Als je sneakers kan kopen van ¤120 kan je ook best mooie double monks kopen van ¤150. Niet zo klagen over money G.
Als je rechten studeert hoef je niet weg te rennen voor niemand niet. Helaas studeer ik geen rechten.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
jullie posten allemaal van die kakkerschoenen hoe wil je daarop wegrennen voor ibahesj
ik zie die mennekes van de notenboom school hier altijd op die dingen lopenquote:Op maandag 4 maart 2013 02:50 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Als je rechten studeert hoef je niet weg te rennen voor niemand niet. Helaas studeer ik geen rechten.
En hoezo zijn het kakkerschoenen? Zijn alle Italianen opeens kakkers?
Mensen die de prijs van deze luxe artikelen als excuus gebruiken probeer ik slechts te weerleggen.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je zegt de ene keer dat iedereen moet dragen wat hij mooi vindt en de andere keer zeg je dat mensen geen sneakers maar double monks moeten kopen.
Wat wil je nou?
Italianen?quote:Op maandag 4 maart 2013 02:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zie die mennekes van de notenboom school hier altijd op die dingen lopen
nee verwende rijkeluiskinderenquote:
Bullshit, degelijke sneakers gaan makkelijk meerdere jaren mee mits je niet 24/7 hetzelfde paar draagt.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:52 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Degelijke schoenen gaan makkelijk 3 tot wel 10 jaar mee. Sneakers hoogstens 1 jaar.
Wie wil nou 10 jaar opdezefde schoenen lopen. Eems in de 4 maanden koop ik nieuwe schoenen en pleur ik de kapotte bij zo'n instantie die het aan hongernegertjes geeft.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:52 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mensen die de prijs van deze luxe artikelen als excuus gebruiken probeer ik slechts te weerleggen.
Degelijke schoenen gaan makkelijk 3 tot wel 10 jaar mee. Sneakers hoogstens 1 jaar.
quote:Op maandag 4 maart 2013 02:54 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Wie wil nou 10 jaar opdezefde schoenen lopen. Eems in de 4 maanden koop ik nieuwe schoenen en pleur ik de kapotte bij zo'n instantie die het aan hongernegertjes geeft.
Je loopt niet tien jaar op dezelfde schoenen. Je vult je collectie aan. Gouden regel is dat je nooit dezelfde schoenen op 2 een volgende dagen draagt. Zonde als jij 4 x 60 euro per jaar uitgeeft aan sneakers, Italiaan!quote:Op maandag 4 maart 2013 02:54 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Wie wil nou 10 jaar opdezefde schoenen lopen. Eems in de 4 maanden koop ik nieuwe schoenen en pleur ik de kapotte bij zo'n instantie die het aan hongernegertjes geeft.
Klopt wel, veel te dure particuliere school. Maar wat moeten zij dan? Op all stars hun presentaties geven?quote:
waarom zouden ze hun presentaties niet op all stars kunnen geven, buiten het feit dat all stars gewoon kenserlelijk zijn?quote:Op maandag 4 maart 2013 02:59 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Je loopt niet tien jaar op dezelfde schoenen. Je vult je collectie aan. Gouden regel is dat je nooit dezelfde schoenen op 2 een volgende dagen draagt. Zonde als jij 4 x 60 euro per jaar uitgeeft aan sneakers, Italiaan!
[..]
Klopt wel, veel te dure particuliere school. Maar wat moeten zij dan? Op all stars hun presentaties geven?Zij hebben ook niet het excuus van een zwaar straatleven en geen money hebben G probleempjes.
Ik ga niet als een autist schoenen verzamelenquote:Op maandag 4 maart 2013 02:59 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Je loopt niet tien jaar op dezelfde schoenen. Je vult je collectie aan. Gouden regel is dat je nooit dezelfde schoenen op 2 een volgende dagen draagt. Zonde als jij 4 x 60 euro per jaar uitgeeft aan sneakers, Italiaan!
[..]
Klopt wel, veel te dure particuliere school. Maar wat moeten zij dan? Op all stars hun presentaties geven?Zij hebben ook niet het excuus van een zwaar straatleven en geen money hebben G probleempjes.
Je argumenten slaan echt als een lul op een drumstel zeg.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:59 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
deze boi weetquote:Op maandag 4 maart 2013 03:01 schreef Drinky het volgende:
Gewoon Timberlands optyfen met je homoseksuele lakschoentjes.
Het is fijn als mensen zich zelf en hun omgeving waarin zij verkeren iets wat serieus nemen. Een paar diplomatieke schoenen van ¤25 van de schoenreus is ook prima, maar niets gaat boven een paar frisse Santoni schoenen.quote:Op maandag 4 maart 2013 03:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom zouden ze hun presentaties niet op all stars kunnen geven, buiten het feit dat all stars gewoon kenserlelijk zijn?
Leren handwerk gaat langer mee dan door kinderenslaven in elkaar gezette plastic creaties. zo duidelijker?quote:Op maandag 4 maart 2013 03:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je argumenten slaan echt als een lul op een drumstel zeg."Degelijk schoeisel" gaat langer mee dan sneakers omdat je ze afwisselt, neger alsjeblieft.
Dan heb je overduidelijk geen benul van wat een kwaliteitssneaker is, pannenkoek.quote:Op maandag 4 maart 2013 03:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Leren handwerk gaat langer mee dan door kinderenslaven in elkaar gezette plastic creaties. zo duidelijker?
Ja want alle sneakers zijn plasticquote:Op maandag 4 maart 2013 03:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Leren handwerk gaat langer mee dan door kinderenslaven in elkaar gezette plastic creaties. zo duidelijker?
Air max is ook leer btw. En de eerste paar 100km lijkt het alsof je op de wolken loopt.quote:Op maandag 4 maart 2013 03:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik heb in mijn jonge jaren ook menig dagen gesleten op Vans, suède versies welteverstaan. Deze werden al snel minder mooi, ook al behandelde ik de suède wel. Leren schoenen worden met de jaren alleen maar mooier en worden één met je voet.quote:Op maandag 4 maart 2013 03:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja want alle sneakers zijn plastic.
Mijn 60 euro Vans zijn gewoon van leer en suede en gaan al 2,5 jaar mee. Het enige wat steeds kapot gaat zijn de veters.
Dus als ik leren sneakers aan trek zijn ze over drie jaar nog mooier.quote:Op maandag 4 maart 2013 03:11 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik heb in mijn jonge jaren ook menig dagen gesleten op Vans, suède versies welteverstaan. Deze werden al snel minder mooi, ook al behandelde ik de suède wel. Leren schoenen worden met de jaren alleen maar mooier en worden één met je voet.
Deze schoenen breng ik in verband met een soort pimp ala Don en Ad ofzoquote:Op zondag 3 maart 2013 17:34 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Luie italianen misschien. Echte Italianen dragen bij uitstek mooie suède loafers. Het liefst ik een kek kleurtje, nou boffen zij natuurlijk wel met het mediterraanse klimaat daar maar dat is nog geen excuus waarom de Nederlandse man er vaak zo saai en kleurloos bijloopt.
[ afbeelding ]
Ik denk het niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 03:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus als ik leren sneakers aan trek zijn ze over drie jaar nog mooier.
Gaat nou is slapen jongquote:Op maandag 4 maart 2013 03:35 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Dan moet je een paar mooie cognac herenschoenen aanschaffen en er in investeren.
Ga zelf slapen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wenfer2, hoe oud ben je? (Ik vermoed niet al te oud...)quote:Op maandag 4 maart 2013 03:35 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Dan moet je een paar mooie cognac herenschoenen aanschaffen en er in investeren.
<20 (Ik vermoed dat jij dat al vermoede)quote:Op maandag 4 maart 2013 04:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wenfer2, hoe oud ben je? (Ik vermoed niet al te oud...)
Ik bedoel het niet lullig en er is in principe ook niks mis met 'herenschoenen'. Maar die sterke focus doet het zo geforceerd overkomen. En dat geforceerde zie je wel vaker terug bij mensen die zichzelf net 'volwassen' beginnen te voelen. Hoeft verder eigenlijk ook helemaal niet eens negatief te zijn, gewoon een van de velen (mogelijke) fases op de weg naar het ouder worden.quote:Op maandag 4 maart 2013 04:45 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
<20 (Ik vermoed dat jij dat al vermoede)
Hoezo?
Ik kom er juist steeds meer achter dat ik nog lang niet volwassen ben. Al kleed en gedraag ik mij in de omgang met andere mensen wel volwassen.quote:Op maandag 4 maart 2013 04:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet lullig en er is in principe ook niks mis met 'herenschoenen'. Maar die sterke focus doet het zo geforceerd overkomen. En dat geforceerde zie je wel vaker terug bij mensen die zichzelf net 'volwassen' beginnen te voelen. Hoeft verder eigenlijk ook helemaal niet eens negatief te zijn, gewoon een van de velen (mogelijke) fases op de weg naar het ouder worden.
Nou ja, wat ik al zei, bij jongeren is het meestal zonder het crisis-aspect.quote:Op maandag 4 maart 2013 04:53 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik kom er juist steeds meer achter dat ik nog lang niet volwassen ben. Al kleed en gedraag ik mij in de omgang met andere mensen wel volwassen.
Ik leid aan een quarterlifecrisis ??!!![]()
hahahaha driedubbel gayquote:Op maandag 4 maart 2013 08:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee ik was het en het geluid kwam van de 10cm hakken van de gelukkige vrouw naast me
Is goed modepopje met je mooie schoentjes.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee dat is pas als ik langskom met 5 grootgeschapen negers we je anaal vernederen![]()
Is goed modepolitie, wat draag jij dan voor schoenen?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:15 schreef borbit het volgende:
[..]
Is goed modepopje met je mooie schoentjes.
afgetrapte assics met een gaatje bij me grote teenquote:Op maandag 4 maart 2013 09:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Is goed modepolitie, wat draag jij dan voor schoenen?
En de rest van de look?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:26 schreef borbit het volgende:
[..]
afgetrapte assics met een gaatje bij me grote teen
hoe harder dat getak bij de schoenen van de man, hoe duurderquote:Op zondag 3 maart 2013 19:56 schreef E.B.A.H. het volgende:
quote:Op maandag 4 maart 2013 09:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zegt genoeg
Tegen mij wat roepen maar te schijterig om je eigen kledingstijl te beschrijven.
Ze hopen stiekem een man te zienquote:Op maandag 4 maart 2013 10:06 schreef wise het volgende:
[..]
hoe harder dat getak bij de schoenen van de man, hoe duurder![]()
![]()
Sowieso mannen die zich omgaan draaien als ze hakken horen
Eerst even je zusje uit de garagebox halen en aan het werk zetten.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:14 schreef borbit het volgende:
[..]
Ga schoenshoppen vieze nicht dat je daar bent!
Je liegt! Zusje zit gewoon op schoot hier.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Eerst even je zusje uit de garagebox halen en aan het werk zetten.
nee dat is je real dollquote:Op maandag 4 maart 2013 10:19 schreef borbit het volgende:
[..]
Je liegt! Zusje zit gewoon op schoot hier.
quote:Op maandag 4 maart 2013 09:26 schreef borbit het volgende:
[..]
afgetrapte assics met een gaatje bij me grote teen
quote:
als vrijetijdsschoen draagt vrijwel iedereen Nikes. Mijn oom is niet lui maar draagt toch sneakers op z'n vrije dag. Schoenen die hij naar z'n werk draagt kosten met gemak het vijfvoudige van jouw klittebandschoentjesquote:Op zondag 3 maart 2013 17:34 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar krijg je die? Ik wil ook zulke Loafers maar die wat ik zie hebben altijd zo een kwastje erop (wat ik minder vind).quote:Op zondag 3 maart 2013 17:34 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mensen die haten op Double Monk van Santoni.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:37 schreef n8n het volgende:
[..]
als vrijetijdsschoen draagt vrijwel iedereen Nikes. Mijn oom is niet lui maar draagt toch sneakers op z'n vrije dag. Schoenen die hij naar z'n werk draagt kosten met gemak het vijfvoudige van jouw klittebandschoentjes
Ik snap dat het niet binnen het plaatje dat je van het leven hebt geschetst valt maar suck itquote:Op maandag 4 maart 2013 13:45 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mensen die haten op Double Monk van Santoni.![]()
Pretenderen dat je oom het vijfvoudige voor zijn schoenen uitgeeften tegerlijkertijd aangeven dat die oom liever op nikes door het leven gaat.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik heb blauwe Van Lier double monk (suede). Helaas geen Santoniquote:Op maandag 4 maart 2013 13:45 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mensen die haten op Double Monk van Santoni.![]()
Pretenderen dat je oom het vijfvoudige voor zijn schoenen uitgeeften tegerlijkertijd aangeven dat die oom liever op nikes door het leven gaat.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb je picca's?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik heb blauwe Van Lier double monk (suede). Helaas geen Santoni
Ik maak even. Als jij nu dadelijk een nieuw topic opent, post ik ze daarquote:
Prima! Ik was zelf ook van plan om misschien een paar van Van Lier aan te schaffen.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik maak even. Als jij nu dadelijk een nieuw topic opent, post ik ze daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |