quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:03 schreef Seam het volgende:
Die sneakerfreaks zijn wel wat triest inderdaad.
Boven het maaiveld uitsteken is geen kunst hier in Nederland, en ik woon gelukkig op kamers.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
Trots zijn om boven het maaiveld uit te steken en haten op "de gewone man". Maar ondertussen natuurlijk wel bij je ouders wonen, om half 6 aanschuiven voor het eten en de hele dag rondrijden in de Volvo van je vader.
Haten op mensen met mooie schoenen.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:53 schreef Stevenzenl het volgende:
Kijk die wenfer even decadent zijn met zijn homo patta's.
'Sportschoenen' waar je niet mee kunt sporten. Dat is net zoiets als een terreinauto waar je niet het terrein mee inkuntquote:
wtf manquote:Op maandag 4 maart 2013 02:11 schreef Puntenjager het volgende:
Dit heb ik recentelijk aangeschaft:
[ afbeelding ]
'n fuckin' 270 EuroNiet dat ik dat er voor betaald heb *hard Nederlander probeert te worden*
Mooie schoenen! Wel wat standaard maar ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:11 schreef Puntenjager het volgende:
Dit heb ik recentelijk aangeschaft:
[ afbeelding ]
'n fuckin' 270 EuroNiet dat ik dat er voor betaald heb *hard Nederlander probeert te worden*
Mjah, SS-Stiefel möchte ich noch einmal haben jah.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoewel je er natuurlijk volledig voor lul mee loopt als je geen paard rijdt of iets dergelijks vind ik die rijlaarzen die militairen vroeger droegen - en nee, niet alleen de Duitsers - ook altijd wel wat hebben.
Dan moet je maar een paar Hugo Boss schoentjes aanschaffen. Boss werkte in WOII voor de nazi's en fabriceerde legerkisten met de beruchte 'click-clack'. Daar herken je de duitse schoentjes nu nog steeds aan; dat ze gemiddeld harder klakken dan andere merken.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:18 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mjah, SS-Stiefel möchte ich noch einmal haben jah.
http://germanmilitariacol(...)SUniforms-714253.jpg
JAWOHL HERR OBERBUERGERMEISTER STURMTRUPPENFUEHRER
En jij hebt nog wel een ITALIA UI. Schande!quote:Op maandag 4 maart 2013 02:19 schreef SilentHunterNL het volgende:
Je kleedt je toch gewoon op je eigen levensstijl? Je moet lekker zelf weten.wat je draagt maar ga niet zitten kankeren op andermans smaak.
Gr gr Trouwe Air Max Classic drager.
Ach, als non-conformist ultima forma moet je je soms toch een beetje aanpassen. Daarbij houd ik van strak, dus voor mij geen frutsels of dingetjes alleen maar om niet standaard te zijn (zie ook mijn post aangaande mijn voorliefde voor de Duitsche 'strakheid' hierboven).quote:Op maandag 4 maart 2013 02:17 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mooie schoenen! Wel wat standaard maar ja.
waarom leg je de hele tijd zo'n nadruk op de prijs?quote:Op maandag 4 maart 2013 02:22 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ach, als non-conformist ultima forma moet je je soms toch een beetje aanpassen.
Trouwens, Jan Boerenlul loopt echt niet op schoenen van bijna 300 Euro.
Italian Hardcorequote:Op maandag 4 maart 2013 02:22 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
En jij hebt nog wel een ITALIA UI. Schande!
Nee die lopen op dit soort schoeisel:quote:Op maandag 4 maart 2013 02:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom leg je de hele tijd zo'n nadruk op de prijs?
wat probeer je nou te bewijzen?
die schoenen zijn ook belachelijk duurquote:Op maandag 4 maart 2013 02:23 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nee die lopen op dit soort schoeisel:
[ afbeelding ]
Daar lopen de negerts op.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:23 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nee die lopen op dit soort schoeisel:
[ afbeelding ]
Ts is brakka boy homoquote:Op maandag 4 maart 2013 02:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom leg je de hele tijd zo'n nadruk op de prijs?
wat probeer je nou te bewijzen?
Als eckte Italiaan zou je niet met minder dan dit in de polder moeten aankomen. Kan je sommige Hollanders nog wat mee bijbrengen.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:23 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Italian Hardcore
As i said, get dressed on your lifestyle.
battieboiquote:Op maandag 4 maart 2013 02:25 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Als eckte Italiaan zou je niet met minder dan dit in de polder moeten aankomen. Kan je sommige Hollanders nog wat mee bijbrengen.
[ afbeelding ]
Dit is toch wel slightly gay. Sowieso hoor je sokken aan te hebben in nette schoenen (en sowieso geen gele broek te dragen)quote:Op maandag 4 maart 2013 02:25 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Als eckte Italiaan zou je niet met minder dan dit in de polder moeten aankomen. Kan je sommige Hollanders nog wat mee bijbrengen.
[ afbeelding ]
slightly gay zeggen is ook best gayquote:Op maandag 4 maart 2013 02:27 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dit is toch wel slightly gay. Sowieso hoor je sokken aan te hebben in nette schoenen (en sowieso geen gele broek te dragen)
Dat zijn echt van die ouwe lullen boten.waar mijn oom op loopt jaquote:Op maandag 4 maart 2013 02:25 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sokken zijn in Nederland eerder bittere noodzaak dan dat het er echt fashionable uitziet.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:27 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dit is toch wel slightly gay. Sowieso hoor je sokken aan te hebben in nette schoenen (en sowieso geen gele broek te dragen)
Neem een voorbeeld aan je oom, vraag desnoods eens of je een paar schoenen mag lenen.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:28 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Dat zijn echt van die ouwe lullen boten.waar mijn oom op loopt ja
Gewoon hard in hun reedt neuken als ze denken dat je homo bentquote:Op maandag 4 maart 2013 02:32 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Sokken zijn in Nederland eerder bittere noodzaak dan dat het er echt fashionable uitziet.
[..]
Neem een voorbeeld aan je oom, vraag desnoods eens of je een paar schoenen mag lenen.![]()
Jij komt er mee weg dat je Italiaans ben. Hier beginnen de gelijk te twijfelen aan mijn geaardheid.
Mijn oom is dan ook de baas van Heinz hier in benelux dus hij heeft de status. Maar als je dan van die wannabe gedrochten ziet van een jaar of 25quote:Op maandag 4 maart 2013 02:32 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Sokken zijn in Nederland eerder bittere noodzaak dan dat het er echt fashionable uitziet.
[..]
Neem een voorbeeld aan je oom, vraag desnoods eens of je een paar schoenen mag lenen.![]()
Jij komt er mee weg dat je Italiaans ben. Hier beginnen de gelijk te twijfelen aan mijn geaardheid.
Vrouwen zijn daar niet altijd van gediend op ieder tijdstip van de dag.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:35 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Gewoon hard in hun reedt neuken als ze denken dat je homo bent
Dus je wordt door vrouwen als homoseksueel gezien?quote:Op maandag 4 maart 2013 02:37 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn daar niet altijd van gediend op ieder tijdstip van de dag.
Toch schrijf ik je advies in mijn agenda voor als het moment aanbreekt dat ik je advies nodig heb.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:38 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Dus je wordt door vrouwen als homoseksueel gezien?
Dat is dan wel weer serieuze shit want vrouwen herkennen nichten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haten op twintigers met mooie schoenen.![]()
Haten op twintigers met mooie schoenen en zelf van Italiaanse komaf zijn.![]()
![]()
quote:Op maandag 4 maart 2013 02:40 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Toch schrijf ik je advies in mijn agenda voor als het moment aanbreekt dat ik je advies nodig heb.Ieder zo zijn smaak heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haten op twintigers met mooie schoenen.![]()
Haten op twintigers met mooie schoenen en zelf van Italiaanse komaf zijn.![]()
En nee ik krijg nou geen harde anaconda des liefde van jou schoenen. Hoewel een warm gevoel mijn buikje wel streelt als ik een paar kekke air maxjes zie staan bij Intersport
![]()
Wie zegt dat ik een verwende rijcke boii ben? Als je sneakers kan kopen van ¤120 kan je ook best mooie double monks kopen van ¤150. Niet zo klagen over money G.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:44 schreef deadprez het volgende:
zie al die verwende richbois hier praatjes hebben dan
op de straten zijn jullie niks
jullie posten allemaal van die kakkerschoenen hoe wil je daarop wegrennen voor ibahesjquote:Op maandag 4 maart 2013 02:48 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een verwende rijcke boii ben? Als je sneakers kan kopen van ¤120 kan je ook best mooie double monks kopen van ¤150. Niet zo klagen over money G.
Het zit waarschijnlijk toch wel in je bloed. Goede smaak komt met de jaren. Je bent nog niet verloren, slecht lichtelijk naïef.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:47 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ieder zo zijn smaak heEn nee ik krijg nou geen harde anaconda des liefde van jou schoenen. Hoewel een warm gevoel mijn buikje wel streelt als ik een paar kekke air maxjes zie staan bij Intersport
Je zegt de ene keer dat iedereen moet dragen wat hij mooi vindt en de andere keer zeg je dat mensen geen sneakers maar double monks moeten kopen.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:48 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een verwende rijcke boii ben? Als je sneakers kan kopen van ¤120 kan je ook best mooie double monks kopen van ¤150. Niet zo klagen over money G.
Als je rechten studeert hoef je niet weg te rennen voor niemand niet. Helaas studeer ik geen rechten.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
jullie posten allemaal van die kakkerschoenen hoe wil je daarop wegrennen voor ibahesj
ik zie die mennekes van de notenboom school hier altijd op die dingen lopenquote:Op maandag 4 maart 2013 02:50 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Als je rechten studeert hoef je niet weg te rennen voor niemand niet. Helaas studeer ik geen rechten.
En hoezo zijn het kakkerschoenen? Zijn alle Italianen opeens kakkers?
Mensen die de prijs van deze luxe artikelen als excuus gebruiken probeer ik slechts te weerleggen.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je zegt de ene keer dat iedereen moet dragen wat hij mooi vindt en de andere keer zeg je dat mensen geen sneakers maar double monks moeten kopen.
Wat wil je nou?
Italianen?quote:Op maandag 4 maart 2013 02:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zie die mennekes van de notenboom school hier altijd op die dingen lopen
nee verwende rijkeluiskinderenquote:
Bullshit, degelijke sneakers gaan makkelijk meerdere jaren mee mits je niet 24/7 hetzelfde paar draagt.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:52 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Degelijke schoenen gaan makkelijk 3 tot wel 10 jaar mee. Sneakers hoogstens 1 jaar.
Wie wil nou 10 jaar opdezefde schoenen lopen. Eems in de 4 maanden koop ik nieuwe schoenen en pleur ik de kapotte bij zo'n instantie die het aan hongernegertjes geeft.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:52 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mensen die de prijs van deze luxe artikelen als excuus gebruiken probeer ik slechts te weerleggen.
Degelijke schoenen gaan makkelijk 3 tot wel 10 jaar mee. Sneakers hoogstens 1 jaar.
quote:Op maandag 4 maart 2013 02:54 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Wie wil nou 10 jaar opdezefde schoenen lopen. Eems in de 4 maanden koop ik nieuwe schoenen en pleur ik de kapotte bij zo'n instantie die het aan hongernegertjes geeft.
Je loopt niet tien jaar op dezelfde schoenen. Je vult je collectie aan. Gouden regel is dat je nooit dezelfde schoenen op 2 een volgende dagen draagt. Zonde als jij 4 x 60 euro per jaar uitgeeft aan sneakers, Italiaan!quote:Op maandag 4 maart 2013 02:54 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Wie wil nou 10 jaar opdezefde schoenen lopen. Eems in de 4 maanden koop ik nieuwe schoenen en pleur ik de kapotte bij zo'n instantie die het aan hongernegertjes geeft.
Klopt wel, veel te dure particuliere school. Maar wat moeten zij dan? Op all stars hun presentaties geven?quote:
waarom zouden ze hun presentaties niet op all stars kunnen geven, buiten het feit dat all stars gewoon kenserlelijk zijn?quote:Op maandag 4 maart 2013 02:59 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Je loopt niet tien jaar op dezelfde schoenen. Je vult je collectie aan. Gouden regel is dat je nooit dezelfde schoenen op 2 een volgende dagen draagt. Zonde als jij 4 x 60 euro per jaar uitgeeft aan sneakers, Italiaan!
[..]
Klopt wel, veel te dure particuliere school. Maar wat moeten zij dan? Op all stars hun presentaties geven?Zij hebben ook niet het excuus van een zwaar straatleven en geen money hebben G probleempjes.
Ik ga niet als een autist schoenen verzamelenquote:Op maandag 4 maart 2013 02:59 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Je loopt niet tien jaar op dezelfde schoenen. Je vult je collectie aan. Gouden regel is dat je nooit dezelfde schoenen op 2 een volgende dagen draagt. Zonde als jij 4 x 60 euro per jaar uitgeeft aan sneakers, Italiaan!
[..]
Klopt wel, veel te dure particuliere school. Maar wat moeten zij dan? Op all stars hun presentaties geven?Zij hebben ook niet het excuus van een zwaar straatleven en geen money hebben G probleempjes.
Je argumenten slaan echt als een lul op een drumstel zeg.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:59 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
deze boi weetquote:Op maandag 4 maart 2013 03:01 schreef Drinky het volgende:
Gewoon Timberlands optyfen met je homoseksuele lakschoentjes.
Het is fijn als mensen zich zelf en hun omgeving waarin zij verkeren iets wat serieus nemen. Een paar diplomatieke schoenen van ¤25 van de schoenreus is ook prima, maar niets gaat boven een paar frisse Santoni schoenen.quote:Op maandag 4 maart 2013 03:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom zouden ze hun presentaties niet op all stars kunnen geven, buiten het feit dat all stars gewoon kenserlelijk zijn?
Leren handwerk gaat langer mee dan door kinderenslaven in elkaar gezette plastic creaties. zo duidelijker?quote:Op maandag 4 maart 2013 03:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je argumenten slaan echt als een lul op een drumstel zeg."Degelijk schoeisel" gaat langer mee dan sneakers omdat je ze afwisselt, neger alsjeblieft.
Dan heb je overduidelijk geen benul van wat een kwaliteitssneaker is, pannenkoek.quote:Op maandag 4 maart 2013 03:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Leren handwerk gaat langer mee dan door kinderenslaven in elkaar gezette plastic creaties. zo duidelijker?
Ja want alle sneakers zijn plasticquote:Op maandag 4 maart 2013 03:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Leren handwerk gaat langer mee dan door kinderenslaven in elkaar gezette plastic creaties. zo duidelijker?
Air max is ook leer btw. En de eerste paar 100km lijkt het alsof je op de wolken loopt.quote:Op maandag 4 maart 2013 03:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik heb in mijn jonge jaren ook menig dagen gesleten op Vans, suède versies welteverstaan. Deze werden al snel minder mooi, ook al behandelde ik de suède wel. Leren schoenen worden met de jaren alleen maar mooier en worden één met je voet.quote:Op maandag 4 maart 2013 03:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja want alle sneakers zijn plastic.
Mijn 60 euro Vans zijn gewoon van leer en suede en gaan al 2,5 jaar mee. Het enige wat steeds kapot gaat zijn de veters.
Dus als ik leren sneakers aan trek zijn ze over drie jaar nog mooier.quote:Op maandag 4 maart 2013 03:11 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik heb in mijn jonge jaren ook menig dagen gesleten op Vans, suède versies welteverstaan. Deze werden al snel minder mooi, ook al behandelde ik de suède wel. Leren schoenen worden met de jaren alleen maar mooier en worden één met je voet.
Deze schoenen breng ik in verband met een soort pimp ala Don en Ad ofzoquote:Op zondag 3 maart 2013 17:34 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Luie italianen misschien. Echte Italianen dragen bij uitstek mooie suède loafers. Het liefst ik een kek kleurtje, nou boffen zij natuurlijk wel met het mediterraanse klimaat daar maar dat is nog geen excuus waarom de Nederlandse man er vaak zo saai en kleurloos bijloopt.
[ afbeelding ]
Ik denk het niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 03:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus als ik leren sneakers aan trek zijn ze over drie jaar nog mooier.
Gaat nou is slapen jongquote:Op maandag 4 maart 2013 03:35 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Dan moet je een paar mooie cognac herenschoenen aanschaffen en er in investeren.
Ga zelf slapen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wenfer2, hoe oud ben je? (Ik vermoed niet al te oud...)quote:Op maandag 4 maart 2013 03:35 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Dan moet je een paar mooie cognac herenschoenen aanschaffen en er in investeren.
<20 (Ik vermoed dat jij dat al vermoede)quote:Op maandag 4 maart 2013 04:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wenfer2, hoe oud ben je? (Ik vermoed niet al te oud...)
Ik bedoel het niet lullig en er is in principe ook niks mis met 'herenschoenen'. Maar die sterke focus doet het zo geforceerd overkomen. En dat geforceerde zie je wel vaker terug bij mensen die zichzelf net 'volwassen' beginnen te voelen. Hoeft verder eigenlijk ook helemaal niet eens negatief te zijn, gewoon een van de velen (mogelijke) fases op de weg naar het ouder worden.quote:Op maandag 4 maart 2013 04:45 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
<20 (Ik vermoed dat jij dat al vermoede)
Hoezo?
Ik kom er juist steeds meer achter dat ik nog lang niet volwassen ben. Al kleed en gedraag ik mij in de omgang met andere mensen wel volwassen.quote:Op maandag 4 maart 2013 04:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet lullig en er is in principe ook niks mis met 'herenschoenen'. Maar die sterke focus doet het zo geforceerd overkomen. En dat geforceerde zie je wel vaker terug bij mensen die zichzelf net 'volwassen' beginnen te voelen. Hoeft verder eigenlijk ook helemaal niet eens negatief te zijn, gewoon een van de velen (mogelijke) fases op de weg naar het ouder worden.
Nou ja, wat ik al zei, bij jongeren is het meestal zonder het crisis-aspect.quote:Op maandag 4 maart 2013 04:53 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik kom er juist steeds meer achter dat ik nog lang niet volwassen ben. Al kleed en gedraag ik mij in de omgang met andere mensen wel volwassen.
Ik leid aan een quarterlifecrisis ??!!![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 19:56 schreef E.B.A.H. het volgende:
Als je hakken hoort en denkt 'hey daar komt vast een lekker wijf aangelopen', draai je je om zie je een fag zoals TS voorbijkankeren met zijn gay schoentjes.
hahahaha driedubbel gayquote:Op maandag 4 maart 2013 08:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee ik was het en het geluid kwam van de 10cm hakken van de gelukkige vrouw naast me
Is goed modepopje met je mooie schoentjes.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee dat is pas als ik langskom met 5 grootgeschapen negers we je anaal vernederen![]()
Is goed modepolitie, wat draag jij dan voor schoenen?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:15 schreef borbit het volgende:
[..]
Is goed modepopje met je mooie schoentjes.
afgetrapte assics met een gaatje bij me grote teenquote:Op maandag 4 maart 2013 09:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Is goed modepolitie, wat draag jij dan voor schoenen?
En de rest van de look?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:26 schreef borbit het volgende:
[..]
afgetrapte assics met een gaatje bij me grote teen
hoe harder dat getak bij de schoenen van de man, hoe duurderquote:Op zondag 3 maart 2013 19:56 schreef E.B.A.H. het volgende:
Als je hakken hoort en denkt 'hey daar komt vast een lekker wijf aangelopen', draai je je om zie je een fag zoals TS voorbijkankeren met zijn gay schoentjes.
quote:Op maandag 4 maart 2013 09:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zegt genoeg
Tegen mij wat roepen maar te schijterig om je eigen kledingstijl te beschrijven.
Ze hopen stiekem een man te zienquote:Op maandag 4 maart 2013 10:06 schreef wise het volgende:
[..]
hoe harder dat getak bij de schoenen van de man, hoe duurder![]()
![]()
Sowieso mannen die zich omgaan draaien als ze hakken horen
Eerst even je zusje uit de garagebox halen en aan het werk zetten.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:14 schreef borbit het volgende:
[..]
Ga schoenshoppen vieze nicht dat je daar bent!
Je liegt! Zusje zit gewoon op schoot hier.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Eerst even je zusje uit de garagebox halen en aan het werk zetten.
nee dat is je real dollquote:Op maandag 4 maart 2013 10:19 schreef borbit het volgende:
[..]
Je liegt! Zusje zit gewoon op schoot hier.
quote:Op maandag 4 maart 2013 09:26 schreef borbit het volgende:
[..]
afgetrapte assics met een gaatje bij me grote teen
quote:
als vrijetijdsschoen draagt vrijwel iedereen Nikes. Mijn oom is niet lui maar draagt toch sneakers op z'n vrije dag. Schoenen die hij naar z'n werk draagt kosten met gemak het vijfvoudige van jouw klittebandschoentjesquote:Op zondag 3 maart 2013 17:34 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Luie italianen misschien. Echte Italianen dragen bij uitstek mooie suède loafers. Het liefst ik een kek kleurtje, nou boffen zij natuurlijk wel met het mediterraanse klimaat daar maar dat is nog geen excuus waarom de Nederlandse man er vaak zo saai en kleurloos bijloopt.
[ afbeelding ]
Waar krijg je die? Ik wil ook zulke Loafers maar die wat ik zie hebben altijd zo een kwastje erop (wat ik minder vind).quote:Op zondag 3 maart 2013 17:34 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mensen die haten op Double Monk van Santoni.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:37 schreef n8n het volgende:
[..]
als vrijetijdsschoen draagt vrijwel iedereen Nikes. Mijn oom is niet lui maar draagt toch sneakers op z'n vrije dag. Schoenen die hij naar z'n werk draagt kosten met gemak het vijfvoudige van jouw klittebandschoentjes
Ik snap dat het niet binnen het plaatje dat je van het leven hebt geschetst valt maar suck itquote:Op maandag 4 maart 2013 13:45 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mensen die haten op Double Monk van Santoni.![]()
Pretenderen dat je oom het vijfvoudige voor zijn schoenen uitgeeften tegerlijkertijd aangeven dat die oom liever op nikes door het leven gaat.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik heb blauwe Van Lier double monk (suede). Helaas geen Santoniquote:Op maandag 4 maart 2013 13:45 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mensen die haten op Double Monk van Santoni.![]()
Pretenderen dat je oom het vijfvoudige voor zijn schoenen uitgeeften tegerlijkertijd aangeven dat die oom liever op nikes door het leven gaat.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb je picca's?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik heb blauwe Van Lier double monk (suede). Helaas geen Santoni
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |