Nederlandse slonzigheid verkiezen boven Italiaans vakmanschap.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan ben je nog steeds een hipster, alleen een met een andere (debiele) kledingstijl.
Santoniquote:Op maandag 18 februari 2013 15:43 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
en is nu 180 graden gedraaid
vans ingeruild voor santoni
skinny's ingeruild voor slim-fit (pantalon) broeken
Je hebt ook al heel veel moois in de prijsklasse 80-200. Dat is ook ongeveer de prijsklasse waar waarin de 'kwaliteits-sneaker' zich bevinden. Echter gaat een paar leren schoenen van een gerenommeerd langer mee dan een paar plastic gympen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:17 schreef Thorpe het volgende:
[..]
Santoni¤500+ neertellen voor een paar stappers
Enigste fatsoenlijke bericht in dit hele trieste topic!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:00 schreef Stickertje het volgende:
ik zal nooit een man met van die nette schoenen hoeven..
geef mij maar een man met
[ afbeelding ]
Mits jij je maar op je zolderkamer gedeisd houd.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:07 schreef EVH001 het volgende:
Hey TS ik rock deze patta's altijd. Umad??
[ afbeelding ]
Geen haat of afschuw, eerder medelijden.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:51 schreef Godshand het volgende:
Mannen die op anderen gaan haten zodra ze 5 euro teveel hebben
Italianen dragen bij uitstek sneakersquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:14 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nederlandse slonzigheid verkiezen boven Italiaans vakmanschap.![]()
![]()
Misschien moet ik gewoon naar Florence of Milaan verhuizen.zie link ....
http://www.mrporter.com/j(...)tflorencev2-_-190213
quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat studenten er verzorgt bijlopen dan dat ze rondbanjeren op sneakers. Tevens is het een uiting van onderwaardering jegens de saaie grijze massa.
Ik heb liever dat mensen verzorgd taalgebruik hanteren voor ze anderen op hun voorkomen beoordelen.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:55 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Goede smaak in verband brengen met homeseksualiteit.Wees blij dat sommige van jou landgenoten een betere smaak hebben dan jou! Zie het als een compensatie voor jou wansmaak.
Graag gedaan.
Dit zijn toch geen mannenschoenenquote:Op zondag 3 maart 2013 17:34 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Luie italianen misschien. Echte Italianen dragen bij uitstek mooie suède loafers. Het liefst ik een kek kleurtje, nou boffen zij natuurlijk wel met het mediterraanse klimaat daar maar dat is nog geen excuus waarom de Nederlandse man er vaak zo saai en kleurloos bijloopt.
[ afbeelding ]
Leuk jo!quote:Op zondag 3 maart 2013 18:00 schreef Zero17 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb liever dat mensen verzorgd taalgebruik hanteren voor ze anderen op hun voorkomen beoordelen.
Ik heb alleen maar schoenen met hakjes, behalve bij mijn bootschoenen.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:00 schreef budvar het volgende:
[..]
Dit zijn toch geen mannenschoenenmet die hakjes
Leuk joh!quote:Op zondag 3 maart 2013 18:22 schreef wenfer2 het volgende:
Ik heb alleen maar schoenen met hakjes, behalve bij mijn bootschoenen.
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:57 schreef borbit het volgende:
Ooit wil ik CEO zijn van een bedrijf met allemaal losers die in pak lopen met van die vieze puntschoentjes dit dat alles. En dan zelf in een t-shirt met koffievlekken jogginsbroek en van de addidad slippers met witte sokken rondbanjeren.
Mensen die haten op mensen met mooie schoenen.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:48 schreef dekloonvanzuen het volgende:
van die 18-24 jarige gasten die denken dat ze al zakenmannen zijn terwijl ze niks bereikt hebben en op veel te dure pattas lopen. vans for die leventje g
Goede smaak in verband brengen met homoseksualiteit.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:40 schreef FiliusDeorum het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe jij er uit ziet, vast een nichten kop.
Bij bootschoenen denk ik aan dit, jij denk ik niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:22 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Leuk jo!
[..]
Ik heb alleen maar schoenen met hakjes, behalve bij mijn bootschoenen.
Ik denk dan inderdaad meer aan dit werk:quote:Op zondag 3 maart 2013 18:45 schreef budvar het volgende:
[..]
Bij bootschoenen denk ik aan dit, jij denk ik niet.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |