Gij onwetende, gij zal het nooit begrijpen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:17 schreef Menno6000 het volgende:
Het derde topic openen over schoenen die iemand draagt.Pauper
Bij sommige dingen wel ja. Zo rijden er alleen negers Honda.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, want kleding of de kleur daarvan is inderdaad ras gebonden
He een neger met kunsthanden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:13 schreef wenfer2 het volgende:
Er is trouwens ook niets mis met single monk.
[ afbeelding ]
quote:
Nike Air mensenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:45 schreef Jeroen_S. het volgende:
maar nike air max mensen zijn tuig, die hoef ik ook niet in de discotheken waar ik heen ga
Bijstandmoeders, bontkraagjes, nektasjesquote:Op maandag 18 februari 2013 08:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
Nike Air mensenVooral van die blonde onsympathieke kauwgom kauwende, trainingsbroek dragende bijstandmoeder figuren. En niet te vergeten van die koele boii types met hun nektasje en bontkraagjes.
![]()
Toffe derbys!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:36 schreef Nezhi het volgende:
Ik heb deze handgemaakte derbys (Vreemde kleur op de foto)
[ afbeelding ]
Jij moet wel hardcore gay zijn. Weet zeker dat je ook skinny jeans hebt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:37 schreef Life2.0 het volgende:
mijn pantoffels, niets mis mee
[ afbeelding ]
Zou jij mijn naam niet met briefjes van twintig schrijven?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:37 schreef Life2.0 het volgende:
mijn pantoffels, niets mis mee
[ afbeelding ]
Die Italiaanse vlag schoen is erg lelijk, maar ik vind die glimmende pooierzool er ook niet uitzien. Beiden zijn te opzichtig. Edele lieden behoeven geen aandacht omwille van hun schoenen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:56 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Erg oncharmant.
Als je nou 17 jaar bent dan kan wil ik nog wel eens over mijn hart strijken maar als ik mannen(?) van 20 - 35 met gympies zie dan kijk ik je toch altijd even aan van'yeah really?'
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En omdat de double monk schoen echt schandalig mooi is.![]()
![]()
[ afbeelding ] Gewoon double monk jwz
Zo over schoenen pratenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:56 schreef wenfer2 het volgende:
En omdat de double monk schoen echt schandalig mooi is.![]()
![]()
[ afbeelding ] Gewoon double monk jwz
Goede smaak in verband brengen met homeseksualiteit.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zo over schoenen pratenKom eens uit die kast...
-homoseksualiteitquote:Op maandag 18 februari 2013 14:55 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Goede smaak in verband brengen met homeseksualiteit.Wees blij dat sommige van jou landgenoten een betere smaak hebben dan jou! Zie het als een compensatie voor jou wansmaak.
Graag gedaan.
Als je sidney, wesley of ricardo heet ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:09 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon deze 24/7 rocken.
Het ging me meer om de 'de ..... schoen echt schandalig mooi isquote:Op maandag 18 februari 2013 14:55 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Goede smaak in verband brengen met homeseksualiteit.Wees blij dat sommige van jou landgenoten een betere smaak hebben dan jou! Zie het als een compensatie voor jou wansmaak.
Graag gedaan.
Meer een richting van goede smaak, ja zeker.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:15 schreef kipknots het volgende:
[..]
Probeer je je nu serieus neer te zetten als een voorbeeld van goede smaak?
Dat je een homo bent omdat je homofiele schoentjes draagt? In dat geval wel ja.quote:
Ik krijg een beetje het gevoel dat jij je probeert te profileren als iemand van oud geld maar daarbij af en toe vreselijk pijnlijk de plank misslaat.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:22 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Meer een richting van goede smaak, ja zeker.
Mijn excuses dat dat beeld is ontstaan. Ik ben gewoon een simpele student die exclusief schoeisel zeer waardeert, maar daar verder geen bedoelingen mee heeft. Wel zou ik denk ik een beter humeur krijgen als de Nederlandse standaard iets omhoog zou worden getild qua stijlkeuze.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het gevoel dat jij je probeert te profileren als iemand van oud geld maar daarbij af en toe vreselijk pijnlijk de plank misslaat.
Ik profileer mijzelf niet, ik zonder mijzelf af van de groep dat wel. Maar verheven voelen? nee.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:35 schreef Friggles het volgende:
Jij hebt vast een hoop klappen gehad vroeger als jij je altijd zo geprofileerd hebt.
Maar zo gedraag ik mij helemaal niet. Zo voelt dat misschien al je realiseert dat je 28 bent en al jaren op nike's rondloopt. of niet?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:38 schreef Friggles het volgende:
Als jij je verheven gedraagt, zullen andere mensen denken dat jij je zo neerzet. Maakt niet uit of je dat zo voelt of niet.
Ach, je kunt het ook omdraaien. Hier in Nederland hoef je niet gek veel moeite te doen om stijlvol voor de dag te komen, als je bijv. in een stad als Milaan loopt - waar lang niet iedereen maar wel veel meer - mensen stijlvol voor de dag komen val je veel minder op.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wel zou ik denk ik een beter humeur krijgen als de Nederlandse standaard iets omhoog zou worden getild qua stijlkeuze.
en is nu 180 graden gedraaidquote:Op maandag 18 februari 2013 15:39 schreef HostiMeister het volgende:
wenfer2 iswas gewoon een hipster--- fixed
Dan ben je nog steeds een hipster, alleen een met een andere (debiele) kledingstijl.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:43 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
en is nu 180 graden gedraaid
vans ingeruild voor santoni
skinny's ingeruild voor slim-fit (pantalon) broeken
Wat?quote:Op maandag 18 februari 2013 14:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zou jij mijn naam niet met briefjes van twintig schrijven?
Nee dat past niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:01 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Jij moet wel hardcore gay zijn. Weet zeker dat je ook skinny jeans hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |