Gij onwetende, gij zal het nooit begrijpen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:17 schreef Menno6000 het volgende:
Het derde topic openen over schoenen die iemand draagt.Pauper
Bij sommige dingen wel ja. Zo rijden er alleen negers Honda.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, want kleding of de kleur daarvan is inderdaad ras gebonden
He een neger met kunsthanden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:13 schreef wenfer2 het volgende:
Er is trouwens ook niets mis met single monk.
[ afbeelding ]
quote:
Nike Air mensenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:45 schreef Jeroen_S. het volgende:
maar nike air max mensen zijn tuig, die hoef ik ook niet in de discotheken waar ik heen ga
Bijstandmoeders, bontkraagjes, nektasjesquote:Op maandag 18 februari 2013 08:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
Nike Air mensenVooral van die blonde onsympathieke kauwgom kauwende, trainingsbroek dragende bijstandmoeder figuren. En niet te vergeten van die koele boii types met hun nektasje en bontkraagjes.
![]()
Toffe derbys!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:36 schreef Nezhi het volgende:
Ik heb deze handgemaakte derbys (Vreemde kleur op de foto)
[ afbeelding ]
Jij moet wel hardcore gay zijn. Weet zeker dat je ook skinny jeans hebt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:37 schreef Life2.0 het volgende:
mijn pantoffels, niets mis mee
[ afbeelding ]
Zou jij mijn naam niet met briefjes van twintig schrijven?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:37 schreef Life2.0 het volgende:
mijn pantoffels, niets mis mee
[ afbeelding ]
Die Italiaanse vlag schoen is erg lelijk, maar ik vind die glimmende pooierzool er ook niet uitzien. Beiden zijn te opzichtig. Edele lieden behoeven geen aandacht omwille van hun schoenen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:56 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Erg oncharmant.
Als je nou 17 jaar bent dan kan wil ik nog wel eens over mijn hart strijken maar als ik mannen(?) van 20 - 35 met gympies zie dan kijk ik je toch altijd even aan van'yeah really?'
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En omdat de double monk schoen echt schandalig mooi is.![]()
![]()
[ afbeelding ] Gewoon double monk jwz
Zo over schoenen pratenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:56 schreef wenfer2 het volgende:
En omdat de double monk schoen echt schandalig mooi is.![]()
![]()
[ afbeelding ] Gewoon double monk jwz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |