Omdat jij je zelfrespect uit je schoenen haalt. Alleen trieste kneuzen doen dat.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:49 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Waarom gaan mensen gelijk haten in plaats mij te complimenteren?
Wie zegt dat? Ik voel mij gewoon prettig met een paar mooi schoenen.Sowieso zit ik veel beter in mij vel met mooie kleren waaraan ik aandacht heb gegeven.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:50 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
[..]
Omdat jij je zelfrespect uit je schoenen haalt. Alleen trieste kneuzen doen dat.
Van die Birckenstocks.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:52 schreef EvanStone het volgende:
Deel 3 echt..
Kunnen we nu niet overgaan op teenslippers?
Dat zou opgaan, als jij boven het maaiveld uitstak. Dat doe je niet, je bent gewoon wanhopig complimentjes aan het zoeken over je lelijke schoenenn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:49 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Waarom gaan mensen gelijk haten in plaats mij te complimenteren? Is dat calvinisme nog zo sterk aanwezig?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat zou opgaan, als jij boven het maaiveld uitstak. Dat doe je niet, je bent gewoon wanhopig complimentjes aan het zoeken over je lelijke schoenenn.
Tsja jij begrijpt niet hoezo ik jouw schoenen lelijk vindt, ik begrijp niet hoezo ik als 20-jarige geen sneakers mag dragen. En zo zijn we allemaal verbonden in onbegrip.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:57 schreef wenfer2 het volgende:
[..]Boven het maaiveld opsteken is niet zo moeilijk in Nederland. Wel waardeer ik het heel erg als mensen mij complimentjes geven ja.
Is heel normaal volgend mij. Maar met mij krijg ik juist nare reacties. Waarom?
Daar begrijp ik echt serieus niet. Net als dat iemand een nieuwe auto koopt en daar trots in rijd hij als aso word gezien.
![]()
c'mon
neequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:00 schreef SuicideErrorist het volgende:
TS is zo'n kneus die zich enkel volwassen voelt als 'ie chique schoeisel draait
Oh vandaar dat je je zo druk maakt om wat voor SCHOENEN jouw leeftijdsgenoten dragen en dat iemand niet echt volwassen is als 'ie sneakers draagt. Kijk, je hebt zelfs een fucking avatar van die kutschoenenquote:
Ik maak mij niet druk ik ben enkel teleurgesteld..quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:04 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Oh vandaar dat je je zo druk maakt om wat voor SCHOENEN jouw leeftijdsgenoten dragen en dat iemand niet echt volwassen is als 'ie sneakers draagt. Kijk, je hebt zelfs een fucking avatar van die kutschoenen
[ afbeelding ]
Wauw, heb je echt niet door dat jouw vergelijkingen totaal niet opgaan? Bizar zeg.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:57 schreef wenfer2 het volgende:
[..]Boven het maaiveld opsteken is niet zo moeilijk in Nederland. Wel waardeer ik het heel erg als mensen mij complimentjes geven ja.
Is heel normaal volgend mij. Maar met mij krijg ik juist nare reacties. Waarom?
Daar begrijp ik echt serieus niet. Net als dat iemand een nieuwe auto koopt en daar trots in rijd hij als aso word gezien.
![]()
c'mon
Ik ben deze discussie niet gestart, ik heb hem slechts voortgezet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wauw, heb je echt niet door dat jouw vergelijkingen totaal niet opgaan? Bizar zeg.
Je geeft jezelf veel te veel eer. Je krijgt geen nare reacties omdat je trots in je nieuwe schoenen rondloopt, je krijgt nare reacties als gevolg van jou belerende en negatieve houding jegens anderen. Ben je nu al vergeten dat JIJ degene bent die klaagt over de kledingkeus van anderen?
Het is dus beter vergelijkbaar met iemand die een nieuwe auto koopt en als aso wordt gezien NADAT hij tegen een medeweggebruiker zegt "wat triest dat jij in zo'n lompe auto rijdt zeg, als ik je zo zie rijden heb ik toch altijd even van"
Ik stond 6 jaar geleden (om veel te dure; 125euro lees 220 gulden) soortgelijke schoenen aan te schaffen. Dat waren ook hoge adidas maar dan wit/blauw/oranje. Gelukkig niet gedaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:05 schreef deadprez het volgende:
hier mijn bazen schoenen nog een keer
[ afbeelding ]
beter dan die kakkerschoentjes die jij in de op postquote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:07 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik stond 6 jaar geleden (om veel te dure; 125euro lees 220 gulden) soortgelijke schoenen aan te schaffen. Dat waren ook hoge adidas maar dan wit/blauw/oranje. Gelukkig niet gedaan.
waarom zijn het in HEMELSNAAM kakkerschoenen??quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
beter dan die kakkerschoentjes die jij in de op post
alleen negers kopen witte schoenenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:05 schreef deadprez het volgende:
hier mijn bazen schoenen nog een keer
[ afbeelding ]
ik weet het niet, ik zie van die gastjes van de notenboom school hier in de buurt altijd op dat soort schoenen lopenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:10 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
waarom zijn het in HEMELSNAAM kakkerschoenen??
ja, want kleding of de kleur daarvan is inderdaad ras gebondenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
alleen negers kopen witte schoenen
Wie zegt dat ik daar mijn status aan ontleen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:12 schreef Hugh_Myron het volgende:
Waar maak je je druk om?
Het zijn maar schoenen. Als jij je status verleent aan een paar schoenen, is het wel erg triest met je gesteld.
Wie is de discussie dan begonnen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik ben deze discussie niet gestart, ik heb hem slechts voortgezet.En ik vind dat iedereen mag dragen vat hij/zij mooi vind. Meer niet.... En ik krijg nare reacties omdat ik afwijk van de grijze massa. daarom ja. Verder zou ik het aanmoedigen dat mensen eens wat meer moeite doen om fleurig voor de dag te komen. Zal nederland een stuk opvrolijken en goed voor de economie ook nog
Waarom maak je er dan zo'n heisa over? Alsof iemand ene neuk geeft om wat voor schoenen je draagt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:13 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik daar mijn status aan ontleen?Ontleen jij wel je status aan de schoenen?? Yeah RLY?
A das zo'n veel te dure particuliere school. Volgens mij mag jij die mensen gewoon niet en daardoor ook niet hun schoeisel. En koopt die schoenen gewoon niet omdat je niet met hun geassocieerd wil worden. toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik weet het niet, ik zie van die gastjes van de notenboom school hier in de buurt altijd op dat soort schoenen lopen
geen idee ik ken die bois verder niet, dus heb geen mening over ze. ik koop de schoenen niet omdat ik ze lelijk vindquote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:15 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
A das zo'n veel te dure particuliere school. Volgens mij mag jij die mensen gewoon niet en daardoor ook niet hun schoeisel. En koopt die schoenen gewoon niet omdat je niet met hun geassocieerd wil worden. toch?
Klopt, iedereen is uniek om zijn manier.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:14 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wie is de discussie dan begonnen?
En nogmaals, je blijft jezelf steeds teveel eer geven door continu te denken dat je negatieve reacties krijgt omdat je zo uniek bent. Denk je nu echt dat jij de enige hier bent die op nette schoenen loopt? Mensen kunnen jouw schoenen overigens ook gewoon spuuglelijk vinden zonder dat dit iets te maken heeft met het feit dat jij zogenaamd zou afwijken van 'de grijze massa'.
Wie ben jij om te bepalen hoe de "jeugd van tegenwoordig" zich zou moeten kleden?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:20 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Klopt, iedereen is uniek om zijn manier.![]()
Maar het zou helemaal niet verkeerd zijn als de jeugd van tegenwoordig zich zelf iets klassieker en beschaafder zou kleden. dat is eigenlijk de moraal van dit klaagtopique. ----En denken dat ik mij zelf te veel eer schenk omdat ik schoenen koop die ik mooi vind.
![]()
Wat begrijp jij niet aan: "je blijft jezelf teveel eer geven door te denken dat je negtieve reacties krijgt omdat je zo uniek bent"?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:20 schreef wenfer2 het volgende:
[...]
En denken dat ik mij zelf te veel eer schenk omdat ik schoenen koop die ik mooi vind.![]()
Nou het is het eerste niet zo dat ik andermans schoeisel afkraak. Het is meer dat mijn schoenen vaak worden omschreven als 'homoschoentjes' of 'fashion queen' oid.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan: "je blijft jezelf teveel eer geven door te denken dat je negtieve reacties krijgt omdat je zo uniek bent"?
Ik geef juist aan dat de oorzaak van de negatieve reacties helemaal niet zit in de schoenen die jij draagt en de zogenaamde unieke status die dit jou geeft. Ik probeerde je juist uit te leggen dat je de negatieve reacties kreeg vanwege jou normatieve houding jegens anderen. Behalve dan in de gevallen waar men op basis van de persoonlijke smaak gewoon aangeeft jouw schoenen niet mooi te vinden. Maar das gewoon een normale mening die wordt geuit, geen aanval.
Van wie komt de openingspost dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:34 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nou het is het eerste niet zo dat ik andermans schoeisel afkraak. Het is meer dat mijn schoenen vaak worden omschreven als 'homoschoentjes' of 'fashion queen' oid.![]()
Niet perse dat andere mensjes ze niet mooi vinden, maar te lui zijn om zelf fatsoenlijke schoenen te kopen en rond blijven banjeren op oude converse.
![]()
Maar zelf maar een klaagtopic aan met je praatjes.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Van wie komt de openingspost dan?![]()
Ah fascination. Al is er wel wat toegevoegd aan haar OP...
Maar voortaan wel 'deel 2' in de topictitel toevoegen. En nog beter, de OP uit het vorige gewoon quoten.
Wees blij dat iemand je feedback geeft en doe er je voordeel mee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:56 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Maar zelf maar een klaagtopic aan met je praatjes.
Dit is een serieuze zaak, ik probeer een hele generatie te heropvoeden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 04:54 schreef Mortaxx het volgende:
Zijn jullie hier nou nog steeds over bezig
Goed bezig.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:38 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dit is een serieuze zaak, ik probeer een hele generatie te heropvoeden.
Op zich ben ik het met het heropvoeden wel eens, maar niet m.b.t. kleding en schoeisel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:38 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dit is een serieuze zaak, ik probeer een hele generatie te heropvoeden.
Geloof mij als men iets meer geüniformeerd door het leven gaat, zal men zich ook daar meer naar gedragen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Op zich ben ik het met het heropvoeden wel eens, maar niet m.b.t. kleding en schoeisel.
Fixed.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:46 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Geloof mij als men iets meer gedisciplineerd door het leven gaat, zal men zich ook daar meer naar gedragen.
fixedquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:49 schreef Kper_Norci het volgende:
Geloof mij als men iets meer gedisciplineerd door het leven gaat, zal men zich ook daar meer naar kleden.
Een paar doorgeevalueerde versies heb ik wel in mijn collectie.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:50 schreef very het volgende:
Iets anders dan dit en je hoort er gewoon niet bij
[ afbeelding ]
Buitensloffen zonder puntneusquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:00 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Een paar doorgeevalueerde versies heb ik wel in mijn collectie.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |