Derby'squote:Op donderdag 14 februari 2013 17:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Ze zijn vies...![]()
[ afbeelding ]
Dat is mooier dan vind ik.
De ex-vrouw van een maat van me kwam op Crocs naar een bruiloft. Moet ik er wel bij zeggen dat ze hoogzwanger was.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Gympen kunnen leuk zijn maar nette schoenen ook, het ligt aan de gelegenheid. Met koniginnedag trek je geen nette schoenen aan en op een bruiloft geen gympen.
Volgens mij dragen kakkers ook gewoon sneakers...... en in mijn omgeving dragen alleen internationale studenten en mannen van middelbare leeftijd double monk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Studenten die zulke schoenen dragen zijn 9/10 kakkerrrrrrrrs die hun onzekerheid wil verbergen dmv kleding.
Het gaat uiteindelijk om het totaalplaatje TS
Heb zelf liever Nike 6.0's, maar deze zien er wel netjes uit ja. De meeste casual Nike's zijn er zo goedkoop uit.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:08 schreef Obey. het volgende:
[ afbeelding ]
Niet de 13 in een dozijn sneaker, toch wat casual en zit té chill.
Waarom hebben homo's schijnbaar de privileges om die schoenen wel te mogen dragen ??! Ik snap niet dat als ik eens rondloop op mooie Italiaanse delicate schoentjes ik inderdaad van dat soort reacties krijg.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:06 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Inderdaad en dat is, het eerste paar zijn homoschoenen en het tweede paar zijn kinderschoenen.
Internationale studenten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:17 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Volgens mij dragen kakkers ook gewoon sneakers...... en in mijn omgeving dragen alleen internationale studenten en mannen van middelbare leeftijd double monk.
Fout! Maastricht is toevallig super internationaal. Misschien zelfs wel het hoogste percentage internationale studenten van Nederland. Veel uit duitsland, belgie. logisch. maar ook uit oost europa, spanje, italie, afrika, canada, USA.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Internationale studenten.Belgen die over de grens gaan studeren.
Ik koop liever een paar nette leren schoenen van 100eu, dan een paar stoffen vans voor 75. Zo veel duurder hoeft het allemaal niet te zijn en het gaat allemaal veel langer mee.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:22 schreef kipknots het volgende:
Waarom haten op een bepaald type schoen? Beter bouw je een brede garderobe op.
En geld dat ook voor vrouwen als ik vragen mag??quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:47 schreef BellaGoth het volgende:
Chique schoenen ergens anders dragen dan op een gala of je werk
Ik vind het niet normaal als je naar de supermarkt hakken van 15 cm draagt met kristallen er op, nee.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:51 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
En geld dat ook voor vrouwen als ik vragen mag??
Alsof jij dat wal draagt naar een gala.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:13 schreef BellaGoth het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal als je naar de supermarkt hakken van 15 cm draagt met kristallen er op, nee.
Dan nogquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
De ex-vrouw van een maat van me kwam op Crocs naar een bruiloft. Moet ik er wel bij zeggen dat ze hoogzwanger was.
En campingvolk. lekker makkelijk, net als sneakers.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:38 schreef BellaGoth het volgende:
Ballerina's >> Crocs. Crocs is voor tokkies en wc schoonmakers.
Tjonge wat ben jij toch verfijnd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:21 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Waarom hebben homo's schijnbaar de privileges om die schoenen wel te mogen dragen ??! Ik snap niet dat als ik eens rondloop op mooie Italiaanse delicate schoentjes ik inderdaad van dat soort reacties krijg.Meestal ook nog van mensen die rondlopen op afgetrapte allstars oid. Ik droeg ooit ook allstars,
![]()
toen ik 16 was ja.
Niks mis met een stel moderne bruine oxfords in de vrije tijd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:47 schreef BellaGoth het volgende:
Chique schoenen ergens anders dragen dan op een gala of je werk
Waarom gaan mensen gelijk haten in plaats mij te complimenteren? Is dat calvinisme nog zo sterk aanwezig?quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:47 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
[..]
Tjonge wat ben jij toch verfijnd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |