Je argumenten slaan echt als een lul op een drumstel zeg.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:59 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Je loopt niet tien jaar op dezelfde schoenen. Je vult je collectie aan. Gouden regel is dat je nooit dezelfde schoenen op 2 een volgende dagen draagt. Zonde als jij 4 x 60 euro per jaar uitgeeft aan sneakers, Italiaan!
deze boi weetquote:Op maandag 4 maart 2013 03:01 schreef Drinky het volgende:
Gewoon Timberlands optyfen met je homoseksuele lakschoentjes.
Het is fijn als mensen zich zelf en hun omgeving waarin zij verkeren iets wat serieus nemen. Een paar diplomatieke schoenen van ¤25 van de schoenreus is ook prima, maar niets gaat boven een paar frisse Santoni schoenen.quote:Op maandag 4 maart 2013 03:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom zouden ze hun presentaties niet op all stars kunnen geven, buiten het feit dat all stars gewoon kenserlelijk zijn?
Leren handwerk gaat langer mee dan door kinderenslaven in elkaar gezette plastic creaties. zo duidelijker?quote:Op maandag 4 maart 2013 03:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je argumenten slaan echt als een lul op een drumstel zeg."Degelijk schoeisel" gaat langer mee dan sneakers omdat je ze afwisselt, neger alsjeblieft.
Dan heb je overduidelijk geen benul van wat een kwaliteitssneaker is, pannenkoek.quote:Op maandag 4 maart 2013 03:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Leren handwerk gaat langer mee dan door kinderenslaven in elkaar gezette plastic creaties. zo duidelijker?
Ja want alle sneakers zijn plasticquote:Op maandag 4 maart 2013 03:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Leren handwerk gaat langer mee dan door kinderenslaven in elkaar gezette plastic creaties. zo duidelijker?
Air max is ook leer btw. En de eerste paar 100km lijkt het alsof je op de wolken loopt.quote:Op maandag 4 maart 2013 03:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik heb in mijn jonge jaren ook menig dagen gesleten op Vans, suède versies welteverstaan. Deze werden al snel minder mooi, ook al behandelde ik de suède wel. Leren schoenen worden met de jaren alleen maar mooier en worden één met je voet.quote:Op maandag 4 maart 2013 03:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja want alle sneakers zijn plastic.
Mijn 60 euro Vans zijn gewoon van leer en suede en gaan al 2,5 jaar mee. Het enige wat steeds kapot gaat zijn de veters.
Dus als ik leren sneakers aan trek zijn ze over drie jaar nog mooier.quote:Op maandag 4 maart 2013 03:11 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik heb in mijn jonge jaren ook menig dagen gesleten op Vans, suède versies welteverstaan. Deze werden al snel minder mooi, ook al behandelde ik de suède wel. Leren schoenen worden met de jaren alleen maar mooier en worden één met je voet.
Deze schoenen breng ik in verband met een soort pimp ala Don en Ad ofzoquote:Op zondag 3 maart 2013 17:34 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Luie italianen misschien. Echte Italianen dragen bij uitstek mooie suède loafers. Het liefst ik een kek kleurtje, nou boffen zij natuurlijk wel met het mediterraanse klimaat daar maar dat is nog geen excuus waarom de Nederlandse man er vaak zo saai en kleurloos bijloopt.
[ afbeelding ]
Ik denk het niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 03:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus als ik leren sneakers aan trek zijn ze over drie jaar nog mooier.
Gaat nou is slapen jongquote:Op maandag 4 maart 2013 03:35 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Dan moet je een paar mooie cognac herenschoenen aanschaffen en er in investeren.
Ga zelf slapen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wenfer2, hoe oud ben je? (Ik vermoed niet al te oud...)quote:Op maandag 4 maart 2013 03:35 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Dan moet je een paar mooie cognac herenschoenen aanschaffen en er in investeren.
<20 (Ik vermoed dat jij dat al vermoede)quote:Op maandag 4 maart 2013 04:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wenfer2, hoe oud ben je? (Ik vermoed niet al te oud...)
Ik bedoel het niet lullig en er is in principe ook niks mis met 'herenschoenen'. Maar die sterke focus doet het zo geforceerd overkomen. En dat geforceerde zie je wel vaker terug bij mensen die zichzelf net 'volwassen' beginnen te voelen. Hoeft verder eigenlijk ook helemaal niet eens negatief te zijn, gewoon een van de velen (mogelijke) fases op de weg naar het ouder worden.quote:Op maandag 4 maart 2013 04:45 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
<20 (Ik vermoed dat jij dat al vermoede)
Hoezo?
Ik kom er juist steeds meer achter dat ik nog lang niet volwassen ben. Al kleed en gedraag ik mij in de omgang met andere mensen wel volwassen.quote:Op maandag 4 maart 2013 04:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet lullig en er is in principe ook niks mis met 'herenschoenen'. Maar die sterke focus doet het zo geforceerd overkomen. En dat geforceerde zie je wel vaker terug bij mensen die zichzelf net 'volwassen' beginnen te voelen. Hoeft verder eigenlijk ook helemaal niet eens negatief te zijn, gewoon een van de velen (mogelijke) fases op de weg naar het ouder worden.
Nou ja, wat ik al zei, bij jongeren is het meestal zonder het crisis-aspect.quote:Op maandag 4 maart 2013 04:53 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik kom er juist steeds meer achter dat ik nog lang niet volwassen ben. Al kleed en gedraag ik mij in de omgang met andere mensen wel volwassen.
Ik leid aan een quarterlifecrisis ??!!![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 19:56 schreef E.B.A.H. het volgende:
Als je hakken hoort en denkt 'hey daar komt vast een lekker wijf aangelopen', draai je je om zie je een fag zoals TS voorbijkankeren met zijn gay schoentjes.
hahahaha driedubbel gayquote:Op maandag 4 maart 2013 08:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee ik was het en het geluid kwam van de 10cm hakken van de gelukkige vrouw naast me
Is goed modepopje met je mooie schoentjes.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee dat is pas als ik langskom met 5 grootgeschapen negers we je anaal vernederen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |