Sokken zijn in Nederland eerder bittere noodzaak dan dat het er echt fashionable uitziet.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:27 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dit is toch wel slightly gay. Sowieso hoor je sokken aan te hebben in nette schoenen (en sowieso geen gele broek te dragen)
Neem een voorbeeld aan je oom, vraag desnoods eens of je een paar schoenen mag lenen.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:28 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Dat zijn echt van die ouwe lullen boten.waar mijn oom op loopt ja
Gewoon hard in hun reedt neuken als ze denken dat je homo bentquote:Op maandag 4 maart 2013 02:32 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Sokken zijn in Nederland eerder bittere noodzaak dan dat het er echt fashionable uitziet.
[..]
Neem een voorbeeld aan je oom, vraag desnoods eens of je een paar schoenen mag lenen.![]()
Jij komt er mee weg dat je Italiaans ben. Hier beginnen de gelijk te twijfelen aan mijn geaardheid.
Mijn oom is dan ook de baas van Heinz hier in benelux dus hij heeft de status. Maar als je dan van die wannabe gedrochten ziet van een jaar of 25quote:Op maandag 4 maart 2013 02:32 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Sokken zijn in Nederland eerder bittere noodzaak dan dat het er echt fashionable uitziet.
[..]
Neem een voorbeeld aan je oom, vraag desnoods eens of je een paar schoenen mag lenen.![]()
Jij komt er mee weg dat je Italiaans ben. Hier beginnen de gelijk te twijfelen aan mijn geaardheid.
Vrouwen zijn daar niet altijd van gediend op ieder tijdstip van de dag.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:35 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Gewoon hard in hun reedt neuken als ze denken dat je homo bent
Dus je wordt door vrouwen als homoseksueel gezien?quote:Op maandag 4 maart 2013 02:37 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn daar niet altijd van gediend op ieder tijdstip van de dag.
Toch schrijf ik je advies in mijn agenda voor als het moment aanbreekt dat ik je advies nodig heb.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:38 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Dus je wordt door vrouwen als homoseksueel gezien?
Dat is dan wel weer serieuze shit want vrouwen herkennen nichten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haten op twintigers met mooie schoenen.![]()
Haten op twintigers met mooie schoenen en zelf van Italiaanse komaf zijn.![]()
![]()
quote:Op maandag 4 maart 2013 02:40 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Toch schrijf ik je advies in mijn agenda voor als het moment aanbreekt dat ik je advies nodig heb.Ieder zo zijn smaak heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haten op twintigers met mooie schoenen.![]()
Haten op twintigers met mooie schoenen en zelf van Italiaanse komaf zijn.![]()
En nee ik krijg nou geen harde anaconda des liefde van jou schoenen. Hoewel een warm gevoel mijn buikje wel streelt als ik een paar kekke air maxjes zie staan bij Intersport
![]()
Wie zegt dat ik een verwende rijcke boii ben? Als je sneakers kan kopen van ¤120 kan je ook best mooie double monks kopen van ¤150. Niet zo klagen over money G.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:44 schreef deadprez het volgende:
zie al die verwende richbois hier praatjes hebben dan
op de straten zijn jullie niks
jullie posten allemaal van die kakkerschoenen hoe wil je daarop wegrennen voor ibahesjquote:Op maandag 4 maart 2013 02:48 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een verwende rijcke boii ben? Als je sneakers kan kopen van ¤120 kan je ook best mooie double monks kopen van ¤150. Niet zo klagen over money G.
Het zit waarschijnlijk toch wel in je bloed. Goede smaak komt met de jaren. Je bent nog niet verloren, slecht lichtelijk naïef.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:47 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ieder zo zijn smaak heEn nee ik krijg nou geen harde anaconda des liefde van jou schoenen. Hoewel een warm gevoel mijn buikje wel streelt als ik een paar kekke air maxjes zie staan bij Intersport
Je zegt de ene keer dat iedereen moet dragen wat hij mooi vindt en de andere keer zeg je dat mensen geen sneakers maar double monks moeten kopen.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:48 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een verwende rijcke boii ben? Als je sneakers kan kopen van ¤120 kan je ook best mooie double monks kopen van ¤150. Niet zo klagen over money G.
Als je rechten studeert hoef je niet weg te rennen voor niemand niet. Helaas studeer ik geen rechten.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
jullie posten allemaal van die kakkerschoenen hoe wil je daarop wegrennen voor ibahesj
ik zie die mennekes van de notenboom school hier altijd op die dingen lopenquote:Op maandag 4 maart 2013 02:50 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Als je rechten studeert hoef je niet weg te rennen voor niemand niet. Helaas studeer ik geen rechten.
En hoezo zijn het kakkerschoenen? Zijn alle Italianen opeens kakkers?
Mensen die de prijs van deze luxe artikelen als excuus gebruiken probeer ik slechts te weerleggen.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je zegt de ene keer dat iedereen moet dragen wat hij mooi vindt en de andere keer zeg je dat mensen geen sneakers maar double monks moeten kopen.
Wat wil je nou?
Italianen?quote:Op maandag 4 maart 2013 02:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zie die mennekes van de notenboom school hier altijd op die dingen lopen
nee verwende rijkeluiskinderenquote:
Bullshit, degelijke sneakers gaan makkelijk meerdere jaren mee mits je niet 24/7 hetzelfde paar draagt.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:52 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Degelijke schoenen gaan makkelijk 3 tot wel 10 jaar mee. Sneakers hoogstens 1 jaar.
Wie wil nou 10 jaar opdezefde schoenen lopen. Eems in de 4 maanden koop ik nieuwe schoenen en pleur ik de kapotte bij zo'n instantie die het aan hongernegertjes geeft.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:52 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mensen die de prijs van deze luxe artikelen als excuus gebruiken probeer ik slechts te weerleggen.
Degelijke schoenen gaan makkelijk 3 tot wel 10 jaar mee. Sneakers hoogstens 1 jaar.
quote:Op maandag 4 maart 2013 02:54 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Wie wil nou 10 jaar opdezefde schoenen lopen. Eems in de 4 maanden koop ik nieuwe schoenen en pleur ik de kapotte bij zo'n instantie die het aan hongernegertjes geeft.
Je loopt niet tien jaar op dezelfde schoenen. Je vult je collectie aan. Gouden regel is dat je nooit dezelfde schoenen op 2 een volgende dagen draagt. Zonde als jij 4 x 60 euro per jaar uitgeeft aan sneakers, Italiaan!quote:Op maandag 4 maart 2013 02:54 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Wie wil nou 10 jaar opdezefde schoenen lopen. Eems in de 4 maanden koop ik nieuwe schoenen en pleur ik de kapotte bij zo'n instantie die het aan hongernegertjes geeft.
Klopt wel, veel te dure particuliere school. Maar wat moeten zij dan? Op all stars hun presentaties geven?quote:
waarom zouden ze hun presentaties niet op all stars kunnen geven, buiten het feit dat all stars gewoon kenserlelijk zijn?quote:Op maandag 4 maart 2013 02:59 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Je loopt niet tien jaar op dezelfde schoenen. Je vult je collectie aan. Gouden regel is dat je nooit dezelfde schoenen op 2 een volgende dagen draagt. Zonde als jij 4 x 60 euro per jaar uitgeeft aan sneakers, Italiaan!
[..]
Klopt wel, veel te dure particuliere school. Maar wat moeten zij dan? Op all stars hun presentaties geven?Zij hebben ook niet het excuus van een zwaar straatleven en geen money hebben G probleempjes.
Ik ga niet als een autist schoenen verzamelenquote:Op maandag 4 maart 2013 02:59 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Je loopt niet tien jaar op dezelfde schoenen. Je vult je collectie aan. Gouden regel is dat je nooit dezelfde schoenen op 2 een volgende dagen draagt. Zonde als jij 4 x 60 euro per jaar uitgeeft aan sneakers, Italiaan!
[..]
Klopt wel, veel te dure particuliere school. Maar wat moeten zij dan? Op all stars hun presentaties geven?Zij hebben ook niet het excuus van een zwaar straatleven en geen money hebben G probleempjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |